Home / :: BLOG :: / [Video] Banjir Pulau Pinang: Lawatan Tun Mahathir Diselar Tidak Ikhlas Oleh Mangsa Banjir

[Video] Banjir Pulau Pinang: Lawatan Tun Mahathir Diselar Tidak Ikhlas Oleh Mangsa Banjir

https://youtu.be/p5679YfmtQQ

Hanya “lawatan bergambar” dengan mangsa banjir, tanpa niat yang ikhlas mahu membantu.

Itu luahan rasa kesal mangsa banjir terhadap Pengerusi Parti Pribumi, Mahathir Mohamad yang ke Pulau Pinang meninjau mangsa banjir.

(Visited 3 times, 1 visits today)

Artikel berkaitan

Check Also

Kos operasi penternakan ayam meningkat selepas rejim PH memerintah kata persatuan

Persatuan terbesar mewakili industri ternakan mengalu-alukan siasatan berhubung dakwaan tentang kewujudan kartel di sebalik kekurangan bekalan telur ayam yang dikatakan menjadi punca kenaikan harganya sejak kebelakangan ini.

18 comments

  1. Ned Salleh

    Mentang2 la dah dapat dedak…..

  2. CmKhazani Che Wil

    cara sama …sama sewaktu jadi pm dulu..

  3. Faiz Ghani

    TUN nak test camera iphone 8 plus gambar TipTop? ke tidak????? tu turun melawat&bergambar..???

  4. Shariff Ibrahim

    Tu pun banyak kaki haprak yg suka…

  5. Rosli Ibrahim

    Perompak tua sial. 22 tahun jadi pm makan penat lelah rakyat dengan peojek gagal yang
    penu dengan rasuah.

  6. Deen Deen

    Terimalah hakikat x menyalak lg….
    Mangsa2 banjir tu perlukan makanan bukannya lambaian

  7. Muhammad Jaafar

    Dah datang melawat dah kira bagus. Nak bantuan dana dari mana dia hanya bekas pm yg tubuhkan parti baru. Bagi pati dia memerentah baru boloh ada dana kalau dah pegang kerajaan pusat. Jangan terlalu meminta pada orang yg sepatutnya. Bila ada yg datang melawat nak minta bantuan minta dgn allah st.

  8. Manickam Nadeson

    Kalah tak apa, action mahu. ini lah cara Pakatan Harapan bertindak, Kita sama-sama jahanakn impian Pakatan Rakyat semasa PRU 14 nanti.

  9. Muhd Norizan

    22 thn lama tu…kalau dulu mcm ni kan best

  10. Ace Veronic

    Jgn hrp keling tu nk tlg mlyu. Busuk hati bnatng tu! Mrompak duit org Mlyu mngayakn fmly, kroni paria dia je! G brambus blk Kerala sana!! Bpk pnyamun tauke kilng arak!! Cmsetan!! ???

  11. Bayjurie Abd Aziz

    Tu la pilih lagi dap kan kena banjir..kalau pilih bn mesti tak kena

  12. Daeng Zaek

    Tolak fuckatan undi bn/umno hidup ds.najib aman negara.

  13. Mohamad Noor Ishak

    Yg kutip cukai le kena huluk,duit hampa tibai org pun kena topup.mai tengok pun kira alhamdulilah.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggers like this: