https://youtu.be/qCDmhY_RaTM

PM Najib mengugut komuniti Cina ?? atau DAP memutar belit ucapan YAB PM Najib dan berbohong kepada rakyat ??
Sila LIHAT dan kongsi Video ini.
敏在欺骗大家,误导人民??
PM Najib threaten chinese community?? or DAP twisted YAB PM’s words and lied to people??
Pls WATCH and share this Video.
堂堂一位国会议员,竟然惯性的断章取义,歪曲事实,误导人民❗️大家看完以下的录影,就会明白到底是谁?才是真正的在恐吓人民❗️❗️❓
—————–
Mantra DAP ialah “Jika anda tidak dapat meyakinkan mereka, kelirukan mereka” ?
Mantra DAP ialah “If you can’t convince them, confuse them”  ?
请所有眼镜雪亮,充满智慧的大马子民分享此帖。
#不要当人民是傻子
 #SayNoToLiar
#NgaKorMing
#CondemnLiar
************
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1923357931250569&id=1423737014545999

22 KOMEN

  1. Umno kan ada 3 juta ahli. Semua melayu kan penyokong Umno. Tanpa Umno melayu akan terbangsat. Jadi macam mana pun orang melayu kena sokong Umno walaupun Umno dah ada Kletopkrasi dan Penjilat tegar. Jadi apa nak heran ke DAP. Isu DAP ni biarkan MCA dan MCA selesaikan je. Nipis je DAP ni.

  2. Tk pcya test saiko kaum cina,50 org cina,sorng pun ssh nk sokong umno.mcm2 kta..sy prnah saiko lam 10 org cmtu la,srg pun tk ckp pemimpin mlyu ni ok2 blka.kaum sma kaum.up 100% pujian.cmna pun.

  3. Tk pcya test saiko kaum cina,50 org cina,sorng pun ssh nk sokong umno.mcm2 kta..sy prnah saiko lam 10 org cmtu la,srg pun tk ckp pemimpin mlyu ni ok2 blka.kaum sma kaum.up 100% pujian.cmna pun.


TINGGALKAN KOMENTAR

Masukkan komentar anda
Sila masukkan nama anda