Home / :: BLOG :: / [Video] DS Najib Bertindak

[Video] DS Najib Bertindak

#UndangUndangRimba #KERAjaanTomato #PakatanHipokrit #Mahazalim

Pagi ini saya dan para peguam akan hadir ke mahkamah tinggi Kuala Lumpur

Mereka yang mengambil tindakan menangkap saya tempoh hari dan membuat undang-undang sendiri, kesemuanya juga akan saya dakwa tanpa kompromi

Dibawah Seksyen 5 (7) Akta SPRM 2009 memperuntukkan bahawa seorang Ketua Pesuruhjaya SPRM hendaklah, sebelum mengambil alih tugas dan tanggungjawab jawatannya, mengangkat sumpah di hadapan Yang di-Pertuan Agong, sebagaimana yang ditetapkan oleh Menteri.

Untuk makluman, sebelum 4 Julai 2018, Shukri telah menjalankan tugas beliau secara HARAM atau TIDAK SAH. Beliau juga merupakan bekas pegawai pasukan petugas yang menyiasat skandal 1MDB.

Datuk seri Najib Tun Razak


 


Lihat video:
https://youtu.be/woQhD8K8MfU



Rujukan:
http://pakdin.my/tag/shukri-abdull

http://pakdin.my/tag/tommy-thomas

(Visited 13 times, 1 visits today)

Artikel berkaitan

46 comments

  1. Ujie Gee Malek Fauziah

    Mangkok ayun mane kata kos guaman najib 2.4juta tuu

  2. ايماغ سارانيه

    Semoga DSN menang dlm mengharungi dugaan ini.. kebathilan pasti kalah.. kebenaran pasti menang.. InnAllah ma’as Sobiriin..

  3. Nurashikin A. Sani

    Peguam Negara dgn kerja tak siap boleh dakwa . Kat situ dah nampak kena letak jawatan

  4. Mat Nor Pizal Ahmad

    saman sampai lingkup mereka tu dsn….jangan ada kesian lagi…

  5. Aini Napiah Aini

    Semoga sukses kami slalu berdoa dari mujahidin mujahidin pembela islam maju terus tegakan kebenaran hancurkan kebatilan

  6. Liza

    #najibpmterbaek
    #undurfiraun
    #tolakpakatanharam

  7. Aini Napiah Aini

    Seluruh umat islam berdoa untukmu dsn slmt berjuang pembela kebenaran demi agama islam malaysia amin

  8. Hamidah Aziz

    Terbaik DSNR…semuga dpt pembelaan yg terbaik ..

  9. Hamidah Aziz

    Semuga diberi kejutan dlm hadapi dugaan ini…

  10. Poji Talib

    Puak haprak…kabinet keldai….

  11. Er Izz Ry

    Kasi biar malu sampai hangit muka pencacai maddey ni..,
    Kami sentiasa sokong DSN…

  12. Roza Haiqal Rahzali

    kalau rasa btol saman. darah pahlawan bugis kan…

  13. Fizin Aniey

    Banyak duit?.mmm…nak colect lagi tak?lau nak cakap ek..kita colect ramai bayar peguam tu plak…

  14. Ahli Neraka

    Alfatihah di setiap langkah2mu dan sudahi dengan langkah2mu dengan
    Alhamdulillah.

  15. Herit Herit

    ini baru lelaki. bila ditindas. dia bangun bertumbok.

    yg ckp kepit2, ko yg pondan. anak DSN ramai lelaki okeyyyy. xkutuk sesape. xhina sesape. tpi boleh fhm x bezanya?

  16. Shukor Maman

    Truskan saman Dato’ jgn bg can gang2 mahafiraun tu

  17. Mahathir Mohd

    Duit derma akui masa di paksa kalau tidak I x curi duit tapi cuma ambil duit

  18. Kamarudin Noriah

    Najib x kn menang bnyk lg kes altantunya coming soon babey

  19. Rafeah Buni

    Terbaik Dato Sri..lepas bertindak ni kalau kantoi juga mcm mana ye? Tanya jer…

  20. Elynn Siang

    Yesss!!!! Sy support Najib wpun sy bkn melayu..God bless DSN..

  21. Saari Omar

    Alhamdulillah…teruskan DSN, semoga Allah SWT bersama orang yang difitnahkan…

  22. Mohd Ammar

    Alhamdulillah buat yg terbaik DSNR …

  23. Garuda Capal

    Teruskan DSN.saman.Kami bersama DSN.UMNO.tetap d hati .tetap selamanya

  24. Faizal Tapoo

    kalau bolee pakai mahkamah antarabangsa laa…sbb mungkin mahkamah kt sini hakim dio terdiri dari kerajaan tomato

  25. Nordin Bonar

    Dulu semasah berkuasah tak boleh negara asing mencampuri urusan negara jadi sekarang apa macam

  26. Putera Arjuna

    Kita kutip duit bayar peguam…pastu saman magkuk2 tu kaw2 punya..lau mnang nt suruh pguam caj kaw2 kt krajaan ph…haha untung kita..

  27. Shafiee Hamzah

    bantai kaw2 dsn..biar tinggal abu je kerajaan ph ni

  28. Askota Utama

    selalunya org yg benar dan tahu dirinya difitnah lebih suka bertindak mengikut nas undang2.bkn buat ceramah merata2 ckp dirinya difitnah dan ajak pengikut bergolek2 tgh jalan..nampak beza org yg benar dan org yg takot kebenaran….

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.