Loading...
Home / :: BLOG :: / [VIDEO] Dulu Tumbangkan Mahathir untuk Selamatkan Malaysia, Sekarang Bawa Mahathir Untuk Selamat Malaysia. GILA!

[VIDEO] Dulu Tumbangkan Mahathir untuk Selamatkan Malaysia, Sekarang Bawa Mahathir Untuk Selamat Malaysia. GILA!

Inilah Pakatun

https://youtu.be/E7Up63ZszT0


Orang yang tetang-terangan tanoa rasa malu membuat U-Turn dengan harapan rakyat Malaysia Mudah Lupa.

Matlamat mereka hanya untuk merebut kuasa untuk kepentingan diri sendiri.

Adakah anda fikir bahawa mereka adalah benar-benar jujur dan berprinsip berjuang untuk rakyat?

Dulu mereka berkata mereka mahu “Selamatkan Malaysia” dengan menumbangkan Mahathir.

Sekarang mereka berkata mereka mahu “Selamatkan Malaysia” dengan meletakkan Mahathir kembali.

Gila!

Diorang ingat rakyat begitu bodoh.

20170227-anwar-reformasi-mahathir

Loading...
(Visited 35 times, 1 visits today)

Artikel berkaitan

48 comments

  1. Azmi Hamzah

    Malaysia sekarang macam2 ada!!!….

  2. Muhamad Hasyimi

    Alahai Tun² cuba lah nikmati hidup dgn aman… pagi² pi mkn nasi kandanq dgn tun hasmah….
    petang pi joging ka…. kena pasemboq ka,

  3. Zul Amin

    SHAH ALAM – Bekas veteran Umno, Tan Sri Sanusi Junid menyenaraikan beberapa isu yang kebanyakannya timbul bukanlah berpunca daripada Penasihat DAP, Lim Kit Siang, sebaliknya ia adalah kegagalan pentadbiran kerajaan hari ini.

    Menerusi blognya, sanusijunid.blogspot.com, Sanusi menyenaraikan 29 isu-isu penting negara yang tidak satu pun bersangkut paut dengan pimpinan utama DAP itu.

    “Semua isu-isu yang timbul sejak Datuk Seri Najib Tun Abdul Razak menjadi Perdana Menteri dan Menteri Kewangan tidak melibatkan Kit Siang.

    “Antara isu-isu tersebut adalah dengan pengenalan cukai barangan dan perkhidmatan (GST) di mana Kit Siang tidak mencadang atau menyokong pengenalannya. Ia ternyata membebankan rakyat jelata.

    “Kit Siang tidak mencadang atau menyokong keputusan menghapuskan subsidi sehingga naik harga barang, tol, petrol dan diesel,” katanya.

    Jelas beliau lagi, Kit Siang juga tidak pernah bersetuju untuk menggunakan wang Kumpulan Wang Persaraan Diperbadankan (KWAP) untuk melabur dalam perniagaan atau perusahaan yang tidak menguntungkan.

    “Kit Siang tidak pernah dirundingi untuk menukar surat hak-milik tanah peneroka Felda yang sangat bernilai dan tidak turun harganya dengan sijil saham yang tidak menentu harganya dan kini harga sahamnya merudum turun kerana dilanda kerugian.

    “Beliau tidak pernah menjadi perajurit dalam angkatan tentera dan tidak tahu menahu mengenai Lembaga Tabung Angkatan Tentera (LTAT); beliau tidak terlibat dalam keputusan menggunakan wang tabung LTAT untuk membiayai projek yang tidak menguntungkan,” katanya.

    Sanusi menambah, Kit Siang tidak pernah meminjam duit Majlis Amanah Rakyat (Mara) untuk berniaga atau sebagai biasiswa waktu beliau belajar; beliau juga tidak pernah merestui penyelewengan yang kini dikatakan berlaku dalam Mara.

    “Selain itu, Kit Siang belum memeluk agama Islam dan tidak pun tahu mengenai salah guna wang Lembaga Urusan dan Tabung Haji untuk pelaburan yang merugikan.

    “Lagi pula beliau tidak pernah membayar zakat dan kerana itu beliau tidak tahu pejabat agama mengadakan lawatan ke Paris sebagai salah satu acara dalam ‘Kursus Pernikahan’,” katanya.

    Dalam blog itu lagi Sanusi menjelaskan mengenai biasiswa anak-anak Melayu yang dikurangkan, perkhidmatan Peguam Negara yang ditamatkan, pertukaran pegawai Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM), serta halangan Bank Negara Malaysia dari mengambil tindakan atas penyelewengan dalam institusi kewangan dalam dan luar negara.

    “Banyak lagi isu-isu ini yang langsung tiada kaitan dengan Kit Siang. Beliau tidak bertanggungjawab, malah tidak tahu menahu mengenai penubuhan 1MDB; tidak pernah menjadi penasihat atau ahli lembaga pengarah, pegawai atau pekerjaa di 1MDB.

    “Alangkah baiknya jika ramai pemimpin Melayu seperti Kit Siang. Salahkah Tun Dr Mahathir Mohamad untuk bergabung tenaga dengan Kit Siang, dan mereka yang sejenis sikap dengannya, untuk sama-sama menentang penyelewengan, rasuah dan pengkhianatan kepada negara?

    “Salahkah Dr Mahathir untuk membetulkan kesilapannya kerana telah salah menanam budi dan memilih pengganti-penggantinya yang tidak disangka menjadikan negara dipandang hina seperti sekarang dan rakyat jelata menderita kerana beban hutang negara yang bertimbun dan tidak mungkin selesai dibayar oleh anak, cucu dan cicit kita semua,” katanya.

  4. Zuki Baker

    Sama jaa..dulu umno cakap pas sesat, pas kata unmo kapir. Tak yah spin bodoh2 laaa.

  5. Baharuddin Muhamad

    Rakyat akan tentu dalam PRU 14.Dari keadaan yang berlaku sekarang.Dah tahu mana Parti yang nak dipilih.Hidup demokrasi!

  6. Baharuddin Muhamad

    Rakyat akan tentu dalam PRU 14.Dari keadaan yang berlaku sekarang.Dah tahu mana Parti yang nak dipilih.Hidup demokrasi!

  7. Mohd Tarmizi

    Btol laa madir ckp pakatun mudah lupe, terang2 DSAI madir krjakn mreput kedalam, leh plak dsnjung bgai madir… Aduhai

  8. Mohd Tarmizi

    Btol laa madir ckp pakatun mudah lupe, terang2 DSAI madir krjakn mreput kedalam, leh plak dsnjung bgai madir… Aduhai

  9. Mohd Tarmizi

    Btol laa madir ckp pakatun mudah lupe, terang2 DSAI madir krjakn mreput kedalam, leh plak dsnjung bgai madir… Aduhai

  10. Remo Ux

    umno smpy kiamat jadi sami tokong mca macam parti melayu dlm pakatan..

  11. Remo Ux

    umno smpy kiamat jadi sami tokong mca macam parti melayu dlm pakatan..

  12. Remo Ux

    umno smpy kiamat jadi sami tokong mca macam parti melayu dlm pakatan..

  13. Wajik Hitam

    Dulu chai anuar cukup anti n marah ngan madey..tetiba skrang cukup sayang n sokong..mmg melayu mudah lupa…anuar kt dalam tu pe khabar? ..sape yg sumbat..bila nk kuar..?haaa

  14. Din Ariffin

    Sebagai orang islam damaikan 2 pihak yang bersengketa.tun dan anwar kini bersama.anwar dah pun maafkan tun dan tun sanggup jilat air lidahnya sendiri semata2 ingin menyelamatkan negara tercinta ni bagi tun beliau telah melakukan kesilapan yang cukup besar dalam mencari pengganti.dah 22 tahun dia majukan negara ni adalah mustahil beliau ingin memusnahkannya

  15. Muhamad Shafiq Bin Shahrin

    Melayu mudah lupa patut la Mahathir umno mudah bodohkan melayu

  16. Apandi Ali

    tektik madey.utk org lupakan salah dia dan kawal parti2 pbangkang supaya ikut kata dia…pas xpernah lupa sapa madey.

  17. Apandi Ali

    tektik madey.utk org lupakan salah dia dan kawal parti2 pbangkang supaya ikut kata dia…pas xpernah lupa sapa madey.

  18. Apandi Ali

    tektik madey.utk org lupakan salah dia dan kawal parti2 pbangkang supaya ikut kata dia…pas xpernah lupa sapa madey.

  19. Apandi Ali

    tektik madey.utk org lupakan salah dia dan kawal parti2 pbangkang supaya ikut kata dia…pas xpernah lupa sapa madey.

  20. Zahari Othman

    Dia tidak fikir negara semakin musnah tapi yg pasti karier politik mukriz dah dimusnahkan.

  21. Zahari Othman

    Dia tidak fikir negara semakin musnah tapi yg pasti karier politik mukriz dah dimusnahkan.

  22. Giggs Mai

    Dlm sesetengah keadaan,rkyt harus bersatu demi selamatkan negara wlpn berbeza pendapat.lbh2 lg kita yg benar2 beragama Islam..

  23. Long Din Man

    Goyang ke?….khadam2 dapig yg goyang….Raja Salman ade kat Malaysia…Nape khadam2 tak tanya sendiri isu 2.6b tu….Modal dah takde ke?…huhu

  24. Hamtam Hbshamtam

    Mlayu tkkn lupa..cma mlayu btmbah hairan bin ajaib.

  25. Ghurka Malaya

    Jubo…trunkan najib selamatkan rosmah

  26. Anwar Brrani Man

    Madeybiy kapel gay gan anwarbiy okeh bro .paktundog

  27. Mohd Said Halimi

    Yang masih waras mengikuti politik negara yang kita cintai ni fikir lah sendiri dan buat keputusan yang tepat janganlah kita ikut orang yang kecewa dalam politik hingga sanggup membakar kelambu dan jembatan yang telah dia sendiri pasang dan bina.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Loading...