Home / :: BLOG :: / [Video] Jika kerajaan memenuhi janji pilihan raya Malaysia akan bankrap – Guan Eng
Jika kerajaan memenuhi janji pilihan raya Malaysia akan bankrap - Guan Eng

[Video] Jika kerajaan memenuhi janji pilihan raya Malaysia akan bankrap – Guan Eng

#MalaysiaMemilih #MalaysiaBaru

AKHIRNYA GUAN ENG MENGESAHKAN BAHAWA PAKATAN HAFAPAN MENIPU UNTUK MENANG PILIHANRAYA

“If govt fulfils election promises Malaysia will go bankrupt, says Guan Eng”

Guan Eng cakap, kalau PH tunaikan janji pilihanraya maka Negara akan bankrap.

Nampak kita kena kencing saja lah.. hancinggg.

Mari tengok video apa kata orang Cina mengenai Cina bodoh, Lim Gian Eng dan DAP:

——————–
Lihat video: https://youtu.be/M6-mu24-PEE
—————————

http://www.malaysia-today.net/2018/06/04/if-govt-fulfils-election-promises-malaysia-will-go-bankrupt-says-guan-eng/

(Visited 5 times, 1 visits today)

Artikel berkaitan

Check Also

Kos operasi penternakan ayam meningkat selepas rejim PH memerintah kata persatuan

Persatuan terbesar mewakili industri ternakan mengalu-alukan siasatan berhubung dakwaan tentang kewujudan kartel di sebalik kekurangan bekalan telur ayam yang dikatakan menjadi punca kenaikan harganya sejak kebelakangan ini.

93 comments

  1. Johan Hakimi

    Buat bangkrap, tak buat pun bangkrap. Lidah bersimpul dek banyak cabang. Janji2 manis, habuk pun takde. Undi diberi, capati yang dapat.

  2. Amirul Iskandar

    Semua tkapa.. aku tk faham rakyat malaysia.. nak apa sbnrnya..

  3. Rahim Jais

    Tak menipu bukan dap namanya

  4. Al Fateh

    Pembangang ibarat anjing kurap menyalak bukit..hari2 menyalak..hari2 tabur fitnah sket pn x bg kesan pd kerajaan..dasar pembangang anjing kurap hahaha

  5. Yop Yop

    Bodoh punya menteri kebanggangan PH ni..statement nak melingkupkan negara je ..hari.hari..tak boleh buat berhenti je jadi menteri…jaga babi je kat Penang tu…Puiiikk

  6. Ameer Hamzah

    Who’s the itchy asshole who made the promises n when the promises were made the same asshole already claimed that the country is bankrupt!

  7. Edward Han

    I think this is statement admin

  8. Md Zaid

    baru tau ker…dah tu cakap tara pikir ker bos..cakap ikut sedap tekak…kaji dulu la..

  9. Telok Pechong

    Doh babi gi berjanji buat ape,tau nk menang je,lanjiouu

  10. Syafa Syafika

    Abes yg berjanji tinggi melangit 2 dah kenapa??? Rakyat (bebudak wechat) ??? undi pasal diorang ingat PH benar2 tunai janji. Dah menang ko putar belit plk…

  11. Mazelan Muda

    Balik penang kasi sambong terowong bawah laut..

  12. Zack ID

    Lim Guan Eng… kami mendesak anda meletak jawatan kerana anda sangat bodoh dalam menguruskan keewangan negara..

  13. Amizah Amizah

    Tak layak jadi menteri kewangan

  14. Mohd Radzi Ismail

    semalam kawin…lambat lagi mau belanak la…

  15. Saadon Sam

    Raja putaq alam… xblh pakai..

  16. Roses Rose

    Alrhhh semak lah . Alih2 tgok muka bangkai ni lagi. Next….

  17. ShaRiel Aril

    dlu masa ph jd pembangkang lg teruk menyalak

  18. Mohd Ail

    Bodoh punya statement. Lge?

  19. Rauzan Adnan

    tk tipu bukan cina maa….

  20. Yazit Darus

    Semua orang tahu mereka tu penipu, yang melayu bodoh tu percaya pasai apa,

  21. Rosslan Roslan

    Padan muka engkau PH Dan org org yg undi PH, #BN TERBAIK

  22. Farisya Rizqy Halim

    lain pulak di cakap.cakap je kalau tunaikan janji kroni2 xdapat apa2

  23. Herman A Rahman

    Yg sokong PH akn terus bdiam diri…

  24. Herman A Rahman

    Yg ni jgn layan…ayat copyn paste… Sama jr ayat.. Bdk buta huruf ni

  25. Maya Achah

    Maknanya mlysia takde laa nk bangkrap bagai kn..
    Dasar pembohong..

  26. Hasnol Hadi

    Syafa Syafika ..saya dh tua tp main wechat…cmne tu…hahahaha

  27. Al Fateh

    Herman A Rahman copy paste pn ayat sendiri..yg penting korang hadamkn ayat aku tu jgn jd bingai sgt

  28. Bonnybridge Bridge

    Rakyat wakanda akn jawab tkpe asal njib turun….wakena gaban

  29. MrBaihaqi Makhazoumi

    Kapir harbi nie jaga kdai nmbor bini dia

  30. Maya Achah

    Dak fateh ni mental. Abaikan saja

  31. Hadie Hadie

    Utamakan manifesto tersirat dap laknatullah.

  32. Latifah Ahmad

    Klu pembangkang anjing kurap kerajaan apa plk ba alif ba ya gila….. Camtu

  33. Razis Foundry

    Buat jnji untuk menang ja…tipu bjuta2 rakyat….

  34. Azizah Shuhaizah

    Tak menang menipu..dah menang pun nk menipu…tk sdah2 menipu….

  35. Maryam Layman

    Dah terang cai yg sokong phaprak dah kena kencing…bangkit melayu setelah tahu ditipu dan dikhianati…

  36. Syafa Syafika

    Hasnol Hadi Arap2 la pengguna wechat yg educated selaras dgn umur. Bkn bebudak yg baru nak up jenis yg angguk2 ikut tunjuk..

  37. Sarfina Isa

    Dia bukan munafiq.. Dia kafir.. ?

  38. Aqballuddin Haji Ishak

    Ramai juga yg Kafir tapi tak munafiq, ni nyata dewa munafiq,

  39. Salina Sari

    Pm najib boleh buat semua yg dijanjiknnya. Tak bankrap pun.

  40. Mang Jawai II

    Lim Guan Eng……
    Walaupun saya darah campuran Cina /Iban…
    Kamu keturunan Lim…
    Saya Keturunan Chou… Yg lama telah hilang.. Bila kita di Tanah orang jangan sekali kali campur tangan Adat Istiadat Bangsa Asal… Lupakan Niat monopoli Malaysia….. Jangan lupa asal usul sendiri…. Jangan tidak bersyukur tample cina dah bekurun di Malaysia.. Jangan cuba mengganggu Gugat Keislaman di Malaysia .

  41. Rusfarlina Rusli

    Mmg pernah berhadapan dengan ayat macam ni…. bila beli barang kat ca ya nun ni… seorang sahabat faham bahasa mereka… sekali mbe patah balik g kat dia.. tercengang…

  42. Yakuza Alcantara

    Dah memang jenis anjijng beranak kn babi…puiii

  43. Shadi Dino

    #menterikewanganletakjawatan

  44. Johari Darus

    Lembut jer ayat dia, ya tak? Tapi aku dah tau apek DAP ni….geng2 dia semua mcm ni, tapi macai PH tak nak percaya…apa lagi hadam jer la… Haa.. lain buat kira2 jgn pakai SAMPUA, ok..

  45. Jaha Paip

    orang islam berjanji dipangil munafik org kapir nok panggil apa……..hancing kena kencing.

  46. Faozia Joe

    Cita2 tercapai sudah.. Janji perkara remeh ja

  47. Sha Bacca

    #GomenHAPRAK #theNationrunByidiots #PHfullOfShit #Lying2theVoters #JanjiDiCapati #MalaysiansKenaScam #PHOOLS #bringBackNAJIB #rinduZamanNajib #bestPMever

  48. Longyaya Rush

    Sy slute sama kamu! Pandangan awak mmg bernas.mungkin org ckp sy setuju sbb sy org melayu.tp itu bukan pokok utama.ini ada lah jln yg terbaik.agar kita dduk dlm aman damai.mcm shabat kita ni ckp kena faham sejarah.yg nyata TANAH MELAYU .

  49. Longyaya Rush

    Sahabat2 semua tlong c/share.MANG JAWAI II.agar mereka d luar sama lebih faham.

  50. Longyaya Rush

    Nak org melayu takbir negara.dan jgn sekali2 d mperlekehkan raja2 melayu.
    #TanahMelayu

    MelayuYangTakbir.

  51. Longyaya Rush

    ID cantik cenderung islam,tp sayang…??? Bungkus Al fateh ko 2 dlm guni buang ke laut.

  52. Joe Labu Labi

    nama pun harapan…..bermaksud…. boleh jadi kenyataan ataupun xboleh jadi kenyataan…. harap korang faham….

  53. Nadzlan Ishak

    BN TERBAIK…DIAKUI SELURUH DUNIA…

  54. Nadzlan Ishak

    Betul tu…dsn pakar dlm bidang ini…..DSN TERBAIK….

  55. Dato Hajah Samsiah Samsudin

    Kena tipulah kamu semua!
    Dia akan terus menipu!

  56. SH Erin Khair

    Ni ayat nak buat orang makin benci dekat DSN,,Lepas tu nanti puak PH cakap laa “pemimpin kesayangan korang (BN) yg banyak tinggalkan hutang”,,,

    LGE kalau tak boleh pegang duit,letak jawatan je laa,,tak payah nak putar alam sgt,,menyampah pulak

  57. Shah AR

    Jika betul apa yang dikate memang pengundi ph hancing banjir kena kencing bau petai plus bau jering perghh…gile…lah cai ph..

  58. Zulkifli Ahmad

    BN jadi Kerajaan Relax saja..Pakatan jadi Kerajaan..Kelam Kabut..

  59. Al Fateh

    Longyaya Rush korang melalak hari2 cm anjing pn boleh leh tukar kerajaan

  60. Mohd Syahrizal Min Rizal

    Malysia x bngkrap jdinya bngkrap. Siap buat tbung derma. Memalukn pda negara jiran.

  61. Maryam Layman

    Bangkit gunakan akal dan minda yg waras jgn ikut perasaan…bangkit tetap bangkit melayu

  62. Azman Andik

    lim letak jwatan tak boleh la u.

  63. Shamz Matt

    Hahahahahahaha HANCING.

  64. Mentari Merah

    Hutang negara memang x de trillion ,dasar komunis nk rampas hak melayu..

  65. Ravichandran Balasandorom

    Itu dah pun diberitahu dahulu…. Jgn percaya janji…. nasi dah jadi bubur… la ni confirm pun!

  66. Zaharudin MyDin

    Semua kna kencing ngn. Pakatan huhuhu.

  67. Dondang Ceria

    95% menteri PHaprak tak tau buat kerja menteri…cuma ikut telunjuk bapa vavi lks sja???

  68. Sha Bacca

    #PHfullOfShit #Lying2theVoters

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggers like this: