Jika kerajaan memenuhi janji pilihan raya Malaysia akan bankrap - Guan Eng

[Video] Jika kerajaan memenuhi janji pilihan raya Malaysia akan bankrap – Guan Eng

Kongsi:

#MalaysiaMemilih #MalaysiaBaru

AKHIRNYA GUAN ENG MENGESAHKAN BAHAWA PAKATAN HAFAPAN MENIPU UNTUK MENANG PILIHANRAYA

“If govt fulfils election promises Malaysia will go bankrupt, says Guan Eng”

Guan Eng cakap, kalau PH tunaikan janji pilihanraya maka Negara akan bankrap.

Nampak kita kena kencing saja lah.. hancinggg.

Mari tengok video apa kata orang Cina mengenai Cina bodoh, Lim Gian Eng dan DAP:

——————–
Lihat video: https://youtu.be/M6-mu24-PEE
—————————

http://www.malaysia-today.net/2018/06/04/if-govt-fulfils-election-promises-malaysia-will-go-bankrupt-says-guan-eng/

Kongsi:

Terkini

Sering dibaca

Dari FB Najib Razak

93 Replies to “[Video] Jika kerajaan memenuhi janji pilihan raya Malaysia akan bankrap – Guan Eng

  1. Lim Guan Eng……
    Walaupun saya darah campuran Cina /Iban…
    Kamu keturunan Lim…
    Saya Keturunan Chou… Yg lama telah hilang.. Bila kita di Tanah orang jangan sekali kali campur tangan Adat Istiadat Bangsa Asal… Lupakan Niat monopoli Malaysia….. Jangan lupa asal usul sendiri…. Jangan tidak bersyukur tample cina dah bekurun di Malaysia.. Jangan cuba mengganggu Gugat Keislaman di Malaysia .

  2. Sy slute sama kamu! Pandangan awak mmg bernas.mungkin org ckp sy setuju sbb sy org melayu.tp itu bukan pokok utama.ini ada lah jln yg terbaik.agar kita dduk dlm aman damai.mcm shabat kita ni ckp kena faham sejarah.yg nyata TANAH MELAYU .

  3. Ni ayat nak buat orang makin benci dekat DSN,,Lepas tu nanti puak PH cakap laa “pemimpin kesayangan korang (BN) yg banyak tinggalkan hutang”,,,

    LGE kalau tak boleh pegang duit,letak jawatan je laa,,tak payah nak putar alam sgt,,menyampah pulak

Leave a Reply

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.