Home / :: BLOG :: / [Video] Kutip derma Tabung Harapan PH dengan tarian gelek

[Video] Kutip derma Tabung Harapan PH dengan tarian gelek

#KERAjaanTomato #JomGelek

Kutipan tabung Harapan diserikan dengan tarian gelek yang mengghairahkan.

Dengan persembahan tarian gelek mungkin lebih bayak dapat dikutip dan lebih mendapat keberkatan.

Lepas ni apa pula agaknya cara menarik penderma.
……………..


……………..
Lihat video:
https://youtu.be/1JKcjwS0ihI
……………..

(Visited 28 times, 1 visits today)

Artikel berkaitan

110 comments

  1. Nam Nam

    Wah…hebat tabung harapan ni.lepas ni berbogel pulak

  2. Mazli Lee

    Xsyoq gelek mcm 2..geng umno gelek lg syoq.. yeeeee haaa!!!???

  3. Fazil

    Mmg nyata kerajaan skrg ni kerajaan munafik serba serbi kurafat

  4. Noreda Nored

    apa apa pun boleh buat sikalang…tepuk tepuk jgn tak tepuk ??

  5. Ab Razak

    Katakan ini semua FITNAH…
    Hahaha

  6. Leo Stiffer

    Kutok pas tunggang agama… Itu ini .. Dia terang2 maksiat… Depan mata xpa itu lah ph .. Aka barua dap .. Yaa tuan dan puan2 .. Malaysia baru janaham

  7. Ze Ro

    ??? Tu dia…Ratu?? buat gelek..adoiii..apakah jadahnya…

  8. Ara Radziarah

    Diorang tu smua geng2 anak cucu atok kan..

  9. Jeff Roy

    ..Berita terkini dari penang

    GAME SILAP MATA AKAN MUNCUL

    ADAKAH INI BENAR AKAN BERLAKU

    Apek gian eng akan tersenyum gedik gedik…apabila kes rasuah di mahkamah akan digugurkan hujung bulan ni?

    Sebab
    ..peguambela tomas
    ..pendakwaraya ahmad tommy tomato..

    Lihatlah muslihatnya..

  10. Kamaluddin Idrus

    Maknanya setujulah PH buat tarian gelek dedah aurat tu?

  11. Mazli Lee

    Jng jd bengong la.. Majlis 2 anjuran kerajaan ka??

  12. Rusli Mansur

    gara 2 umno ber,utang banyak
    Joli sana joli sini boros tahu x,
    Gelepun gelelah yg penti masilagi
    Tutup waurat. ya yg suda kalah
    Memanglah kerja pmbngkang
    Itu x, boleh ini x boleh kerna sakit
    Hatilah tuu penyebok .

  13. Joe Harry

    Apa lg…??

    TepukkKKK la Min…!?

  14. Aini Napiah Aini

    Negara mlysia adl negara kaya slma ini…sering bantu negara lain. ..lihat negara dari berbgai negara mcari rezeki kemlysia sprti Pakistan .India bgla piliphina miyamar thailand. Indonesia. Msh byk lagi. Hrsnya malaysia bersyukur alhmdulilah. Krn negara lain miskin mau minta miskin. ..jgnlh mlysia menghinakan diri sendiri minta sedekah. ..pd rakyat. Menurut sya mlysia trglg negara maju seperti Singapura berunay. Taiwan jepun.

  15. Shah Wan

    Min ..si madey ni ngan mahachai2 skali dok hari2 berebut menjilat dada LGE ..sudahnya maksiat depan mata pun dh xnampak …jilatlah ko sampai masin lidah

  16. Namri Huri

    Ini satu kewajiban utk PHaramjadah ???

  17. Namri Huri

    Ini yg dibanggakan oleh pengundi2 PHaramjadah

  18. Hamsek Md Arsad

    Melayu ph x mau komen ka???
    Haru betuii hahaa

  19. PakSu Nuar

    Wei…min diorang nak kutip derma laa
    Nak cover kos kempen phitnah dulu..sebab tu sampai aritu perancangan penggunaan tabung tak diwarwarkan secara jelas..objektif bayar hutang jer…matlamat menghalalkan cara kata palabana depa.
    https://www.mynewshub.tv/utama-sensasi/dokumen-dedah-siakapkeli-mkini-saluran-fitnah-dap/

  20. Muhamad Norzia Zia

    Dulu UMNO jmpt arti Korea K-pop ph lgi mntoppp..

  21. Sri Sahanan

    Nape x suruh menteri wanita yg menari…

  22. Sharifah Rashidah

    Nak komen…..lantak pi…janji bn kalah…

  23. Halimah Imah

    Meleleh air liur deme nengok ni yg tua rs muda blk

  24. Jahaya Jamil

    Mlayu umno bngsat fitnah saja krja mrk, dulu kaki rasuah, skrg kaki fitnah, tk ada yg baik tntang mrk, apa org lain buat smua nmpak buruk, prbuatan laknat mrk sntiasa nmpak baik dimata mrk, inilah anak cucu dajjal akhir zaman,

  25. Shila Shila

    Dah dep berkuasa ini la jadi nya anak melayu dah bagi lesen mada pangkah tempoh hari

  26. Lara Indah

    gelek jgn x gelek…yg tengok pun melopong mulut…..yg tua tiba rasa bertenaga….

  27. Jumahat Mohd Isa

    Budaya yg diwariskan BN, sukar utk diubah….yg pting cuba ubah dari diri sdri dan kluarga sdri dahulu….

  28. Prima Nasir

    Dah tak ada isu . Carilah isu kasut ,pasal jakim,pasal hakim tak reti ckp Melayu, pasal perbarisan,

  29. Abdul Hadi Gani

    #awaspesakitmental mati pucok mmeg jeles

  30. Aminah Ahmad

    Dulu mengata parti sebelah..sebenarnya teringin..kan kan kan

  31. Suntharam Pillai

    Kalau imam agama kuat, orang kat depan bogel terus pun tak kan ternoda.

  32. Udatery

    Ta kesah lah Gelek pun dengan pakaian yang semporna ta menjulok mata yang penting Umno go to hell

  33. Manzana Man

    Apa nk heran malaysia dah jadi negara komunis

  34. Matdin Nash

    Kuat main burit rupanya geng PH…. MAT SABU LIWAT ADA SEKALI X

  35. Rosdi GM

    haram jadah pye program…

    klau yg hadir tu semuanya non muslim… xpo laaa..

    klau ada menteri islam yg hadir…
    mmg haram jadah laaaa

  36. Muhamad Syafiq Noh

    Standard la Din bacul.. mcm amenok be End Din bacul tua xpernah gelek.. 2X5 je

  37. Raja Rahim Raja Mamat

    Ph bukan parti islam.. Kalau parti islam lain la.. Apa pun ph bukan melayu saja, ph semua kaum ada, yang beragama islam tak payah la nak tengok, berdosa.. Orang islam kan ada batas dosa pahala, tahu la diaorang jaga agamanya.. Tapi semasa bn memerintah pun apa kurangnya, maksiat berlqmbak, ada kau kesah ke din

  38. Rafiuddin Bin Rosli

    Baik buat pesta sex je sambil kutip duit hahahaha penari bogel kutip derma selit celah spender celah tetek

  39. Mohd Dan

    Menteri Agama Pak Mujahid,sila komen!!

  40. Asymuni Asymuni

    Hahahaha…baru aku tahu mahacai ph dan semua macai ph dan bos ph selera pondan hakahkahkahkah

  41. Asymuni Asymuni

    Sikit hari lg mlysia di landa bala prtaka ….lahanat ko ph …krjaan jahanam

  42. Asymuni Asymuni

    Ape dh jd mlysia ni ….nama je negara islam ..smjak mlysia bru ni
    Rosak nama mlysia ….bile lg umat2 islam dlm mlysia ni nk buat btahan besar2 ran …ayuhhh pati pas dn pnyokong pas dan ayuuhhh pati umno n bn kita bgkit brsama tentang krjaan ph songsang merosak kn rkyat

  43. Nasser Zaini

    Port klang shipping n logistic pnya anjuran utk kakitangan diorg, smbil kutip derma tabung harapan utk kerajaan, target RM1juta, bkn anjuran kerajaan PH, x dk pmimpin PH Islam yg datang pn, tolong jgn jd bodoh…

  44. Eiz Div

    tu sebnarnya tabung utk najib..gelek bogel dangdut

  45. Gir Rizalo

    Menderma sambil2 jual sarong tetek tu..puak2 PH ni kn lgbt maksiat makanan depa

  46. Khairul Putera

    ingat x masjlis umno dlu org thailand menari depan najib? wkwkw

  47. Kay Maria

    tarian gelek x ckup seksi,alang2 buat tarian tiang plak,guna maknyah2,golongan macai yg paling tegar dlm ph tu..halal,haram bkn jdi kudis pn pd diorang..tgu je le bala yg meng di mintak tu..kn.

  48. Jamain Mohammad

    Hebatnya kerajaan PakatanHaramJadah??

  49. Ahmad Termizi

    Pembangkang pun boleh melakukan cara seperti ini bagi mejatuhkan seteru politik..pakatan tak akan berusaha dgn cara merendahkan wibawa untuk kerja2 kebajikan…tak akat…perpetrators are deliberately planted..

  50. Ku Hasmaliza

    De juga penyokong ph ni xprcaye dia kate umno.yg rancang tuk.buruk2kn ph…sy rase xmustahil.juga klau ph saja buat kmudian dlm media keadilan n ph reka cerita bgtau umno yg buat pesta tu…

  51. Pak Uh-Su Daeng

    KUTIP DERMA UNTUK TABUNG HARAPAN NEGARA BUKAN UNTUK TABUNG PAKATAN HAAPAN… ITU BUKAN TARIAN GELEK ARAB…. ITU TARIAN BUDAYA NEGERI… TARIAN GELEK UMNO…. LAINNN.. DEPA GELEK DENGAN PUNGGUNG. SEBAB BANYAK CACING KERAWIT.. ITU BEZANYA…. JANGAN SALAH TAFSIR….

  52. Hamsek Md Arsad

    Cehh igtkan pakatan lain sikit la cara dia rupanya sama jak mcm BN gelek sana gelek sini
    Tapi tahniah kejayaan terbesar ph hari ini “tangkap Najib n kroni” janji yg lain masih hancing hahaa

  53. Khalim Ismail

    Apo nak jadi bangsa ku.d mano nilai2 kesucian islam dan nilai murni ketimuran kito.astarfirullah al azim

  54. Azlan Suleiman

    Kepala yg pegang pon Liberal sesat…semua boleh…kalau nak mati pa namaaa , …takpa , sains ada…aku tunggu hari dia…kurang2 dapat cuti peristiwa.

  55. Shahhila Maseri

    Dlam malay mail ade gmbr tony pua . Buat ape kat cto…. wakil krajaan ke? Hahahha..ade kne mngena ke…

  56. Norhasrina Ina

    Paku dulang paku serpih kata BN ,PH YG lebih..Tepok??????

  57. Roslina Ina

    Cmni mmng la ramai derma.sambil tngk wayng menderma la..

  58. Jamaliah Mohd Nusi

    Kenapa 1 juta je kutipannye, kan dah banyak ni macam rekaan je

  59. Goh Anthony

    I felt that this is much much better than to steal from rakyat

  60. Hamsek Md Arsad

    Bagi kau memang la kaki clubing lepas tu nak babitkan Najib dlm soal ni
    Najib dah kena dakwa pun takkan masih lagi kerajaan baru nak ikut cara kerajaan lama lbgt maksiat mcm x kisah saja ke mcm tu yg kamu suka yamsenggg

  61. Mohd Radzi Ismail

    Umno yg bawa penari ni masuk…kih kih kih

  62. Fadli Iman

    in bkn event kerajaan ada shipping Dan logistic kutip derma untuk tabung harapan

  63. Norhasimah Mahdani

    Ne baru betul2 Malaysia Baru. Masa umno dulu mana ada buat macamne.

  64. Dave Singh Sandhu

    sekurang kurang nya mereka menyumbang. Bukan macam Pelacur UMNO merompak negara. Bapuk lagi bagus dari UMNO.

  65. Dave Singh Sandhu

    sekurang kurang nya mereka menyumbang. Bukan macam Pelacur UMNO merompak negara. Bapuk lagi bagus dari UMNO.

  66. Ace Veronic

    Cm monyet bodoh mcmtu blh ghairah????? ksian..kt lmbu2 yg mnari dn beruk2 yg rse ghairah. Ghairah ????? tlglh up sikit standard ghairah anda.. ?????

  67. Tulun Tulun Sabah

    Hiburan sambil kerja,yang tak suka lihat main jauh 2,nilai dulu sendiri tu bersih kah tak , baru cakap orang lain , siapa yang lantik kita menilai orang lain sedang kan kita di nilai juga.

  68. Hamsek Md Arsad

    Kutip derma pangil penari gelek lbgt hahaa calon ph sg Kandis kata x haram huhuu kupiah buat syarat kikiii

  69. Rashid Manaf

    MENJAWAB TULISAN DS AZAMAN UJANG PENGERUSI BERNAMA. The Sun.

    Mohd Puad Zarkashi
    24.7.2018

    Saya tidak membeli dan membaca akhbar The Sun. Tetapi ada orang forward kepada saya artikel yang ditulis oleh Datuk Seri Azman Ujang dalam kolumnya di akhbar berkenaan. DS Azman adalah Pengerusi BERNAMA yang dilantik atas persetujuan DS Najib semasa dia menjadi Perdana Menteri. Sudah tentu dengan tulisannya itu dia akan kekal sebagai Pengerusi BERNAMA. Nasibnya tidak akan sama seperti bekas bekas yang lain iaitu Ketua Hakim Negara, Peguam Negara, Gabenor Bank Negara, Pesuruhjaya SPRM, Pengerusi PNB dan lain lain yang ditekan untuk meletak jawatan.

    Azman Ujang memuji langit Kerajaan PH hari ini sebagai “moving forward” dan terbaik. Dia juga memuji langit Lim Guan Eng dan Dr Maszlee Malik. Dia mahu “balanced Malaysia” sebagai moving forward diperluaskan bahkan meminta Dr Maszlee melantik pula Naib Canselor bukan Melayu di Universiti Awam Malaysia. Dia memuji Liew Chi Tong dilantik sebagai Timbalan Menteri Pertahanan dan mencadangkan Malaysia Baru mengguna polisi baru iaitu “meritokrasi”.

    Dalam konteks Malaysia Azman lupa soal menyamaratakan padang permainan adalah keutamaan dan bukannya setakat kuota jawatan yang dipegang. Dia patut menegur Dr Maszlee supaya menumpu kepada soal “Dasar Pelajaran” bukan isu remeh seperti pakai “kasut hitam”. Kalau soal kuota jawatan maka dia patut mendesak Dr Maszlee memaksa universiti swasta di Malaysia (IPTS) melantik Bumiputra sebagai Naib Canselor di IPTS. Pernahkah dia membuat kajian berapa ramai Bumiputra memegang jawatan penting di IPTS termasuk di syarikat syarikat gergasi milik bukan Melayu?

    Dia memperjuangkan meritokrasi tetapi sedarkah dia padang permainan banyak yang belum sama rata. Dia berasal dari Sarawak. Sepatutnya dia tahu banyak lagi sekolah sekolah pedalaman yang daif wujud. Banyak lagi sekolah pedalaman dalam kategori P3. Azman perlu bawa Dr Maszlee melawat ke sekolah sekolah pedalaman ini. Sebab itu Kerajaan BN dulu memperkenalkan dasar “Transformasi sekolah pedalaman”. Dasar ini perlu diteruskan. Saya pernah berjalan kaki lapan jam ke SK Saliliran Nabawan Sabah. Sebab itu Maszlee dan Azman patut tumpu kepada isu mendasar ini bukannya isu komestik seperti kasut hitam dan mengiktiraf sijil UEC.

    Saya percaya Azman Ujang bermain golf. Dia pun tahu dalam sukan golf ada handicap. Mana boleh pemain handicap 1 berlawan dengan pemain handicap 20. Itu tidak adil. Itu maksud padang permainan yang tidak sama rata (level playing field). Sama juga dengan sukan tinju. Mana boleh peninju kategori heavyweights berlawan dengan peninju kategori lightweights atau pelari 100 meter paralimpik bersaing dengan pelari 100 meter olimpik.

    Azman memuji langit Lim Guan Eng sebagai Menteri Kewangan terbaik? Apa yang hebat nya? Isu hutang negara pun dia berbelit belit sehingga banyak pelabur asing menarik diri dan kurang berminat dengan Malaysia. Bahkan Bloomberg telah mengkritik Guan Eng kerana menjadi Menteri yang banyak cakap sehingga warga asing menarik keluar stok mereka selama 13 hari berturu turut.

    Azman Ujang juga puji Lim Guan Eng kononnya melakukan banyak penjimatan. Kalau penjimatan, akhbar The Sun muka depan (23.7.2018) memaparkan kerajaan Pulau Pinang akan memohon soft loan daripada kerajaan Pusat untuk projek mega di Pulau berkenaan. Apakah Guan Eng akan luluskannya apatah lagi ia melibatkan projek semasa dia menjadi Ketua Menteri dulu. Azman jangan lupa Guan Eng pernah dikritik kuat kerana kos kajian impak dan reka bantuk pembinaan terowong bawah laut Pulau Pinang terlalu mahal iaitu sebanyak RM305 Juta dan kenapa suarikat pereka fesyen (VOIR) menjadi rakan kongsi untuk membina terowong tersebut.

    Dan kalau meritokrasi adalah gagasan DS Azman, dia sepatutnya mengkritik perlantikan Lim Guan Eng sebagai Menteri Kewangan kerana dia ada kes Mahkamah yang sedang dibicarakan. Apatah lagi ia melibatkan kes rasuah. Maka apakah meritokrasi yang diperjuangkan oleh Azman Ujang. Tahniah kalau DS Azman terus kekal di BERNAMA.

    (Bahagian 1)

  70. Norzlan Yusoff

    Semasa 60 tahun umnobn memerintah bukan sahaja tarian gelek yang lebih dari itu pun ada…bukankah budaya2 buruk yang dilihat sekarang adalah hasil dari pemerintahan yang lalu…

  71. Hamsek Md Arsad

    Aku sangkakan kerajaan baru x ikut cara kerajaan lama rupanya 2×5 sama terok malah lagi terok dgn penari gelek lbgt beriman hahaa

  72. Intan Abd Ghani

    depa ph ni mngkuk lain kali buat la tarian tian lagi byk dpt collets duit

  73. Admin. Tolong delete video ni. Ini semua kawan2 saya yang menari. Dorg semua cari rezeki. Dorg tak tahu ini event politik. Politik punye hal dorg jadi mangsa. Kesian mereka semua. Minta kerjasama admin delete post ni ye. Terima kasih.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.