[Video] Kutip derma Tabung Harapan PH dengan tarian gelek

#KERAjaanTomato #JomGelek

Kutipan tabung Harapan diserikan dengan tarian gelek yang mengghairahkan.

Dengan persembahan tarian gelek mungkin lebih bayak dapat dikutip dan lebih mendapat keberkatan.

Lepas ni apa pula agaknya cara menarik penderma.
……………..


……………..
Lihat video:
https://youtu.be/1JKcjwS0ihI
……………..

(Visited 6 times, 1 visits today)

Artikel berkaitan

110 Replies to “[Video] Kutip derma Tabung Harapan PH dengan tarian gelek

  1. ..Berita terkini dari penang

    GAME SILAP MATA AKAN MUNCUL

    ADAKAH INI BENAR AKAN BERLAKU

    Apek gian eng akan tersenyum gedik gedik…apabila kes rasuah di mahkamah akan digugurkan hujung bulan ni?

    Sebab
    ..peguambela tomas
    ..pendakwaraya ahmad tommy tomato..

    Lihatlah muslihatnya..

  2. gara 2 umno ber,utang banyak
    Joli sana joli sini boros tahu x,
    Gelepun gelelah yg penti masilagi
    Tutup waurat. ya yg suda kalah
    Memanglah kerja pmbngkang
    Itu x, boleh ini x boleh kerna sakit
    Hatilah tuu penyebok .

  3. Negara mlysia adl negara kaya slma ini…sering bantu negara lain. ..lihat negara dari berbgai negara mcari rezeki kemlysia sprti Pakistan .India bgla piliphina miyamar thailand. Indonesia. Msh byk lagi. Hrsnya malaysia bersyukur alhmdulilah. Krn negara lain miskin mau minta miskin. ..jgnlh mlysia menghinakan diri sendiri minta sedekah. ..pd rakyat. Menurut sya mlysia trglg negara maju seperti Singapura berunay. Taiwan jepun.

  4. Mlayu umno bngsat fitnah saja krja mrk, dulu kaki rasuah, skrg kaki fitnah, tk ada yg baik tntang mrk, apa org lain buat smua nmpak buruk, prbuatan laknat mrk sntiasa nmpak baik dimata mrk, inilah anak cucu dajjal akhir zaman,

  5. Ph bukan parti islam.. Kalau parti islam lain la.. Apa pun ph bukan melayu saja, ph semua kaum ada, yang beragama islam tak payah la nak tengok, berdosa.. Orang islam kan ada batas dosa pahala, tahu la diaorang jaga agamanya.. Tapi semasa bn memerintah pun apa kurangnya, maksiat berlqmbak, ada kau kesah ke din

  6. Ape dh jd mlysia ni ….nama je negara islam ..smjak mlysia bru ni
    Rosak nama mlysia ….bile lg umat2 islam dlm mlysia ni nk buat btahan besar2 ran …ayuhhh pati pas dn pnyokong pas dan ayuuhhh pati umno n bn kita bgkit brsama tentang krjaan ph songsang merosak kn rkyat

  7. Port klang shipping n logistic pnya anjuran utk kakitangan diorg, smbil kutip derma tabung harapan utk kerajaan, target RM1juta, bkn anjuran kerajaan PH, x dk pmimpin PH Islam yg datang pn, tolong jgn jd bodoh…

  8. tarian gelek x ckup seksi,alang2 buat tarian tiang plak,guna maknyah2,golongan macai yg paling tegar dlm ph tu..halal,haram bkn jdi kudis pn pd diorang..tgu je le bala yg meng di mintak tu..kn.

  9. Pembangkang pun boleh melakukan cara seperti ini bagi mejatuhkan seteru politik..pakatan tak akan berusaha dgn cara merendahkan wibawa untuk kerja2 kebajikan…tak akat…perpetrators are deliberately planted..

  10. KUTIP DERMA UNTUK TABUNG HARAPAN NEGARA BUKAN UNTUK TABUNG PAKATAN HAAPAN… ITU BUKAN TARIAN GELEK ARAB…. ITU TARIAN BUDAYA NEGERI… TARIAN GELEK UMNO…. LAINNN.. DEPA GELEK DENGAN PUNGGUNG. SEBAB BANYAK CACING KERAWIT.. ITU BEZANYA…. JANGAN SALAH TAFSIR….

  11. Bagi kau memang la kaki clubing lepas tu nak babitkan Najib dlm soal ni
    Najib dah kena dakwa pun takkan masih lagi kerajaan baru nak ikut cara kerajaan lama lbgt maksiat mcm x kisah saja ke mcm tu yg kamu suka yamsenggg

  12. MENJAWAB TULISAN DS AZAMAN UJANG PENGERUSI BERNAMA. The Sun.

    Mohd Puad Zarkashi
    24.7.2018

    Saya tidak membeli dan membaca akhbar The Sun. Tetapi ada orang forward kepada saya artikel yang ditulis oleh Datuk Seri Azman Ujang dalam kolumnya di akhbar berkenaan. DS Azman adalah Pengerusi BERNAMA yang dilantik atas persetujuan DS Najib semasa dia menjadi Perdana Menteri. Sudah tentu dengan tulisannya itu dia akan kekal sebagai Pengerusi BERNAMA. Nasibnya tidak akan sama seperti bekas bekas yang lain iaitu Ketua Hakim Negara, Peguam Negara, Gabenor Bank Negara, Pesuruhjaya SPRM, Pengerusi PNB dan lain lain yang ditekan untuk meletak jawatan.

    Azman Ujang memuji langit Kerajaan PH hari ini sebagai “moving forward” dan terbaik. Dia juga memuji langit Lim Guan Eng dan Dr Maszlee Malik. Dia mahu “balanced Malaysia” sebagai moving forward diperluaskan bahkan meminta Dr Maszlee melantik pula Naib Canselor bukan Melayu di Universiti Awam Malaysia. Dia memuji Liew Chi Tong dilantik sebagai Timbalan Menteri Pertahanan dan mencadangkan Malaysia Baru mengguna polisi baru iaitu “meritokrasi”.

    Dalam konteks Malaysia Azman lupa soal menyamaratakan padang permainan adalah keutamaan dan bukannya setakat kuota jawatan yang dipegang. Dia patut menegur Dr Maszlee supaya menumpu kepada soal “Dasar Pelajaran” bukan isu remeh seperti pakai “kasut hitam”. Kalau soal kuota jawatan maka dia patut mendesak Dr Maszlee memaksa universiti swasta di Malaysia (IPTS) melantik Bumiputra sebagai Naib Canselor di IPTS. Pernahkah dia membuat kajian berapa ramai Bumiputra memegang jawatan penting di IPTS termasuk di syarikat syarikat gergasi milik bukan Melayu?

    Dia memperjuangkan meritokrasi tetapi sedarkah dia padang permainan banyak yang belum sama rata. Dia berasal dari Sarawak. Sepatutnya dia tahu banyak lagi sekolah sekolah pedalaman yang daif wujud. Banyak lagi sekolah pedalaman dalam kategori P3. Azman perlu bawa Dr Maszlee melawat ke sekolah sekolah pedalaman ini. Sebab itu Kerajaan BN dulu memperkenalkan dasar “Transformasi sekolah pedalaman”. Dasar ini perlu diteruskan. Saya pernah berjalan kaki lapan jam ke SK Saliliran Nabawan Sabah. Sebab itu Maszlee dan Azman patut tumpu kepada isu mendasar ini bukannya isu komestik seperti kasut hitam dan mengiktiraf sijil UEC.

    Saya percaya Azman Ujang bermain golf. Dia pun tahu dalam sukan golf ada handicap. Mana boleh pemain handicap 1 berlawan dengan pemain handicap 20. Itu tidak adil. Itu maksud padang permainan yang tidak sama rata (level playing field). Sama juga dengan sukan tinju. Mana boleh peninju kategori heavyweights berlawan dengan peninju kategori lightweights atau pelari 100 meter paralimpik bersaing dengan pelari 100 meter olimpik.

    Azman memuji langit Lim Guan Eng sebagai Menteri Kewangan terbaik? Apa yang hebat nya? Isu hutang negara pun dia berbelit belit sehingga banyak pelabur asing menarik diri dan kurang berminat dengan Malaysia. Bahkan Bloomberg telah mengkritik Guan Eng kerana menjadi Menteri yang banyak cakap sehingga warga asing menarik keluar stok mereka selama 13 hari berturu turut.

    Azman Ujang juga puji Lim Guan Eng kononnya melakukan banyak penjimatan. Kalau penjimatan, akhbar The Sun muka depan (23.7.2018) memaparkan kerajaan Pulau Pinang akan memohon soft loan daripada kerajaan Pusat untuk projek mega di Pulau berkenaan. Apakah Guan Eng akan luluskannya apatah lagi ia melibatkan projek semasa dia menjadi Ketua Menteri dulu. Azman jangan lupa Guan Eng pernah dikritik kuat kerana kos kajian impak dan reka bantuk pembinaan terowong bawah laut Pulau Pinang terlalu mahal iaitu sebanyak RM305 Juta dan kenapa suarikat pereka fesyen (VOIR) menjadi rakan kongsi untuk membina terowong tersebut.

    Dan kalau meritokrasi adalah gagasan DS Azman, dia sepatutnya mengkritik perlantikan Lim Guan Eng sebagai Menteri Kewangan kerana dia ada kes Mahkamah yang sedang dibicarakan. Apatah lagi ia melibatkan kes rasuah. Maka apakah meritokrasi yang diperjuangkan oleh Azman Ujang. Tahniah kalau DS Azman terus kekal di BERNAMA.

    (Bahagian 1)

  13. Admin. Tolong delete video ni. Ini semua kawan2 saya yang menari. Dorg semua cari rezeki. Dorg tak tahu ini event politik. Politik punye hal dorg jadi mangsa. Kesian mereka semua. Minta kerjasama admin delete post ni ye. Terima kasih.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.