Home / :: BLOG :: / [Video] Mukhriz salahkan media ‘misquoted’ kenyataan beliau malu mengaku rakyat Malaysia

[Video] Mukhriz salahkan media ‘misquoted’ kenyataan beliau malu mengaku rakyat Malaysia


https://youtu.be/APwBOoveRWw

Dah agak dah. Alasan “Misquoted” diguna lagi lepas kena bashed teruk.

Dia kata Sinar Harian ‘misquoted’ kenyataan dia tetapi berita ini juga disiarkan oleh banyak media lain?

Kalau ikut logik Pakatun, kalau tak saman maknanya betul lah. Bila nak saman?

Tengok video untuk dengar sendiri kenyataan Mukhriz yang malu mengaku rakyat Malaysia.

Malu dengan negara sendiri tetapi ada hati nak jadi Perdana Menteri Malaysia!!!

*********
? ? ? ?


(Visited 45 times, 1 visits today)

Artikel berkaitan

28 comments

  1. Robiyanto Muhammad Nazarul Daniel

    Perghhhh…..malu ek jd org msia…..kuar je la.dr msia..haha..boboi

  2. Asri Sudin

    Dengar dari video tu, mmg jelas sekali dia kata…

  3. Gus Brown

    Ok la tu dari mengaku dari Kerala India

  4. Mimi Rusmiyati

    Klu tk kena bash teruk mesti boboi tk melatah kann! ?

  5. Sofea Hepi Gaden

    aaee gmba tu cam kembar lah
    mesti ada bau-bau bacang tu
    ko ni kan admin pandai je jejak kaseh

  6. Hashim Baginda

    Dia asal Karalla…dah kaya xnak ngaku dari Malaysia…

  7. Igatt Mancal

    Bpk dia kn kepala perompak tu lh dia malu.. 22 thun x pndi kalah.. Mmg bnyk bg dedak.. Tu lh dia malu.. Bpk dia sja blh kekal 22 thun jd pm. Di ngara lain mna ada org kekal smpi 22 thun

  8. Sani Adam

    Brunai apa mcmni..mcm warga nepal je…haha

  9. Muhammad Aizuddin Shaari

    Ala mcm la org amngok suci sgt tk pernah pakai alasan misquoted. Pfftt

  10. Mohd Ringgo Rizan

    lu aa…jgn sampai lu pye gigi….berlumba2. masyuk dlm….perut

  11. Achmad Achmad

    Ada jugak anjng melalak bukit duk layan page ni..siap beri komen..tu tandanya anjing yang benci page ni tapi suka komen adalah anjing yang melalak tanpa guna akai..tu namanya #SAKAI

  12. Adi Azri

    nama pun dah mamak ada keterunan maca biasa la lidah lih buat hos paip…

  13. Awal Amin

    BOLEH dh berhijrah,DUIT pn banyak,

  14. Jaka Bayu Indera

    Habis yg anjing2 ameno media2 ameno menyalak mengubah kata2 TDMM pasal bugis pasal uber grab hampa xnk pula bincang..dasar bangsat org ameno termasuk la admin bangsat ni..menjadi lidah syaitan didunia..puiii

  15. Shah Naz

    Hampeh la ko mukhriz…ko dgn bapak lu sama jugak la

  16. Shah Naz

    Hampeh la ko mukhriz…ko dgn bapak lu sama jugak la

  17. Jaka Bayu Indera

    Aittt ada anjing menyalak yea..hehehehehe

  18. Izhar Ali

    Boboi boboi boboi dahh nenenn kee boboi

  19. Mohd Taufik

    Kahkahkah..boboi…siap bukti video lg…lg mau spin

  20. Didi

    Bukan org Malaysia mana boleh jadi wakil rakyat.. wakil Boboi boi boleh laa.. Reformasi is Death!!! Reforjilat is coming ..aduh… #petron #KilangArak #rumahagamcanada #mahafiraun #ISA #lubising #LuISA #rafiziCakap #AnwarCakap #buatbuatlupa #sejarah #MatsabuPoncakap #limkitsiang

  21. Mohd Zais

    Org lain semua tak betul .dia je betul

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.