Home / :: BLOG :: / [Video] NGO Umno anjur himpunan bantah DAP perkuda Mahathir

[Video] NGO Umno anjur himpunan bantah DAP perkuda Mahathir

#MahathirKudaDAP #MalaysiaMemilih #MalaysiaBaru #FaktaBukanAuta

Lokman Adam berkata Dr Mahathir memerintah mengikut kehendak 42 ahli parlimen DAP yang meletakkan pisau dilehernya.

……………
Badan bukan kerajaan (NGO) yang dikenali sebagai Pemantau Malaysia Baru akan menganjurkan perhimpunan pada 16 Julai ini sebagai tanda sokongan terhadap Yang di-Pertuan (YDP) Agong dan membantah pemerintahan DAP yang didakwa memperkudakan Perdana Menteri Mahathir Mohamad.

Presidennya, Datuk Lokman Noor Adam berkata himpunan itu akan bermula dari lot parkir Bukit Aman, dan akan berarak ke Parlimen.

“Kita akan berkumpul jam 8 pagi di lot parkir Bukit Aman sempena keberangkatan YDP Agong angkat sumpah ahli parlimen.

“Kami akan mula berarak ke Parlimen jam 8.30 pagi. Semua rakyat Malaysia dijemput hadir dengan membawa pita pelekat dan tali. Kita tidak akan menjerit atau terpekik terlolong kali ini.

“Sebagai simbolik hilangnya hak Agong untuk bersuara dan menjalankan tanggungjawab baginda mempertahankan Islam dan kepentingan bangsa Melayu, kita akan berarak dengan mulut ditutup dengan pita pelekat dan tangan diikat,” katanya dalam satu kenyataan.

Lokman berkata adakah umat Islam masih buta dan tidak nampak agama, bangsa tanah air serta kedudukan raja-raja Melayu sudah terancam dan mendakwa kerajaan melaksanakan Malaysian Malaysia DAP.

“Sudahlah Peguam Negara juga Kristian, menteri agama pun datang dari puak liberal Amanah, selepas ini pula bapa Lim Guan Eng akan diangkat sebagai speaker Dewan Rakyat.

“Kalau umat Islam masih buta dan tidak nampak kebinasaan kepada agama Islam, kepentingan Melayu, tanah air dan kedudukan raja-raja Melayu, tiada apa lagi yang dapat saya perkatakan. Sampai bila kita hanya mahu menentang kebatilan dengan hati,” katanya.

Lokman berkata kesan yang dihadapi rakyat adalah sikap ingin mencuba sesuatu yang tidak pasti.

Katanya, walaupun perdana menteri itu Melayu dan beragama Islam, namun apabila pemimpin parti yang hanya mempunyai 13 kerusi diangkat sebagai perdana menteri, beliau memerintah mengikut kehendak 42 orang ahli parlimen DAP yang meletakkan pisau dilehernya.

“Sempena ulang tahun Dr Mahathir yang ke-93 ini, mari kita doakan semoga Allah memanjangkan usianya, memurahkan rezekinya dan membuka hatinya untuk kembali ke jalan Allah.

“Moga beliau diberikan hidayah untuk menyatukan hati ahli-ahli parlimen Islam di Malaysia bagi membentuk sebuah kerajaan campuran baru yang bebas DAP demi menyelamatkan agama, bangsa, tanah air dan raja-raja Melayu,” katanya.

……………………………
Video:

……………………………
https://youtu.be/P18T67DfPqs
……………………………

……………………………
https://youtu.be/FGOITZQ4Zyg

……………………………
Rujukan:

http://pakdin.my/mahathir-adalah-keris-dap-untuk-tumbangkan-umno-superman-dap-hew/

http://pakdin.my/pru14-mahathir-di-peralat-dap-untuk-pancing-pengundi-melayu/

http://pakdin.my/pru14-nga-kor-ming-kata-mahathir-akan-mampos-lepas-gulingkan-najib-video/

(Visited 21 times, 1 visits today)

Artikel berkaitan

94 comments

  1. Hayzam Ahmad

    xpyahlah ngo nak bantah2. ni mungkin perjanjian ph dng dap, dap bg sokongan n kemenangan pd ph, tpi segala keputusan dap yg buat. nilah satu perubahan yg org melayu nak.

  2. SilentDeath Apon Apon

    Mahadir is dapig enemy also friend hahaa. ..

  3. Harm Ka

    Ya benar, segalanya rancangan PakatankhinzirkafirHarbi..negara sudah diperkosa bangsa yakjud makjuj.

  4. Faozia Joe

    Admin tak payah.. Provoke.. La..

  5. Taufek Suut

    Tungulah 5 tahun otak bekarat umno buangkan jangan nak ikut gaya penipu 40 penyamun.

  6. Hamid Ishak

    Umno lebih baik dok diam kita tengok je,buat apa umno sebok.

  7. Jahaya Jamil

    Mrk ingat Tun boleh diprkuda spt mana najib menunggang mrk, tk sdar2 puak umno gila babi,.

  8. Mohd Yunus

    Kita tngk ja negara kita hncur. Itu kata bbgsa ph. Iran da dtg bg bntuan. Kita tngk ja negara kita jd syria. Kuta tngk ja negara kita jd yamen.dlm masa x smpi dua tahun tntera yamen brtukar jd tntera shiah menyerang arab saudi. Adakah kita akan jd spt mereka. Fikir fikirlah.

  9. Udatery

    Tun M bukan seperti umno bodoh Tun M genious dia tahu apa yang yang patut umno melolong seban hari apa hal gila dedak

  10. Ujie Gee Malek Fauziah

    Bio laaa d perkuda d perkucing sekali pun… die nk tgk negara ni punah

  11. Yop Yop

    RAMAI YANG SOKONG NI..TURUN KAN MADEY DGN LIMBABIENG TU SEKALI……???

  12. Adee Dean

    .janji buat lah yg terbaik untuk agama..bgsa n negara..buat lah yg terbaik sekali Tun ..xpyh banyak kali..nnt lain lak jd

  13. Lara Indah

    Apa yg dbisik2 tu..nampak benar yg tolong bisik itu lagi pandai dari yg bercakap…dan paling real tukang cakap hanya sekadar menyampaikan…sedihhhhh

  14. Hadisud Abdul Hadi

    Bacakan yassin utk 2 ekor ni kasi kepanasan yg tak dapat mereka kawali…amin

  15. Tok Wan

    Umno kalau dah kalah mengaku kalah je lah,jangan lah nk buat hirok pikok
    Bak kata2 org umno kalau suka dudok malaysia berambus dari bumi malaysia ni..

  16. Bond Gex

    beli brg kedai cina, repair kete kedai cina, beli hardware kedai cina — umno BN perintah org melayu jadi apa ? .. di banggangkan oleh pemimpin sendiri, sapu duit rakyat je taw, kalu main isu kaum .. umeno masih tahap otak lembu sharizat … bye2 umeno & PAS (lembu umeno)

  17. Nor Hazillah

    Terbaik la.skg ni pm mcm tak wujud je

  18. Nasa Din

    Ngo Umno? Mesti bangsat lagi membangsatkan

  19. Eff M Dee

    Lesson learnt.. Baik PH maupun UMNO.atau PAS…

    Jangan biarkan kafir peluang utk berkuasa…

    Akibatnya nanti..tergadai apa yang ada ditangan.

  20. Jafa Ali

    Sorang nk pulihkam malaysia,yg macai2 haramjadah nak musnahkan malaysia. Supaya dpt memerintah semula

  21. Wak Din

    Tk baik buat hasutan rakyat turun di jlnan..skrg musin durian duk umh dngn keluarga mkn durian.kta rkyt dh bgi parlimen buat apa nk maki ditepi jln .sape yg tepuk tngn jwp lh sndiri..sedih.. amiin.

  22. Andong Samsi

    Lokman adam Anjing kurap Najib Razak kehilangan bangkai kini gila babi…

  23. Suhaimi Yunus

    xhabis nak memperlekehkan kebijaksanaan TM…

  24. Rem Has

    Dah bersaudara.itu kehendak dia.jgn di larang

  25. Ahmad Pakleh Ismail

    Hal dalaman party PH jgn UMNO yg lebih sudu dari bubur

  26. Mohd Muyuk B Kenyuk

    pempin umno mahu meleyasia di kasi sama cina kalau dap orang melaysia

  27. Zul Aishaman

    Jgn salahkan Tun salahkan hamano bila dberi nasihat tua nyanyuk kubur Mai mcnx lg puih

  28. Umi Esyah

    Takkan la tm tu taksedar dgn apa yg terjadi ,bukankah ini pilihan dia sebelum begabung dgn mereka mereka ini!!!!???,pilihan dia n rakyat memilih biarlah mereka rasa apa yg meraka pilih,manis masam pedas pahit masin,,salah mereka sendiri,,,tm tu bukannya budakbudak lg lain lah dgn yg lain,bukan nya tm tidak tahu selama ini bn umno lah yg mebantu,mejaga negara malaysia raja raja ,yg dipengtua negeri, pemimpin, rakyat ,ugama ekonomi negara n keseluruh yg ada dlm malaysia ini!!! Nampak sgt la apa yg dikata orang ramai skg betulnya segalagalanya fitnah sematamata sampai rakyat yg memilih pun terkebil kebil mata mereka duk memikir betul ke tak betul dgn apa yg terjadi ,””salah aku ke semua ini””,,,dah nak terjerut leher sendiri baru rasa ada yg takkena ke,,,,,,

  29. Remus Romulus Edward Jok

    Lantak kaulah labu labu,si luncai umno dah tenggelam dengan labu labu nya.

  30. Fauzi Hanif Rahman

    Bijaksana mengencing… Melayu mudah lupa.

  31. Michael Goh Seng Chye

    Hahahahahahaha….hidup segan mati x mahu……pak din ada lg….hahahaha

  32. Ahmad Termizi

    Lebih baik dari memerintah ikut cakap bini…yg tau nak shopping je….

  33. Syarifah Liya Iskandar

    Melayu plg bodoh adalh melayu yg sggup kna kencing ngen KERAjaan PH…kutty pun nyanyok dh sggup jd kuda DSPig..kcian tui

  34. Razak Ibrahim

    Dah klh tak paya nk meroyan umno. Penyokong umno jgn jgn jadi pak turut kpd pemimpin umno.

  35. Azhar M Norizan

    Biar dorang lanyak SiTua ne pun takpe..

  36. Toruk Macto

    Tk pyah la himpunan bagai…madey kutti mmg suke kena kude..janji msyukkk..

  37. Shahidan Mohd Noor

    Sudah2lah umno…hang tu pembangkang aje….tak payah nak rasislah..

  38. Harun Osman

    Betul lah cakap cakap pak din tu. Saya sokong nya. Melayu bersatu lah bangsa ku.

  39. Mohd Wari

    Dah tua renta, payah dah nak berubah.

  40. Muhammad Fahmi

    orang melayu UMNO tak bela anjing, cina DAP je bela anjing macam ko.

  41. Sfira Damfa

    Muhammad Fahmi cina mcapig bela apa bela anjing umno ke

  42. Muhammad Fahmi

    Sfira Damfa kami tak bela, kami tak dengar cakap MCA, tak macam ko ikut telunjuk DAP.

  43. Sfira Damfa

    Muhammad Fahmi mcapig team ph ke .. Kiki3 Bodoh

  44. Sfira Damfa

    Muhammad Fahmi projek zaman umno najib byk dapat kt cina mcapig

  45. Hamzah Kadir

    Knp umno pulak???? DLM PH
    sendiri kan dah ade parti lain. Selain dap biar lah parti2 mereka yg bersuara. PM kan dr parti mrk. Knp pulak umno yg pertahankan. Tak masuk akal la… Bro. Biar rakyat yg menilai. Bkn umno.

  46. As Baharom

    Madey sendiri sanggup jd kuda..asal kroni bahagia…biarkan la…

  47. Mohd Yusof

    Biarlah mahadir fikir sendiri, pandai takleh diikut, bodoh takleh diajar,

  48. Amy Ng Hussin

    xbestla nama himpunan tue camla Tun x bersalah apa2 …walhal dialah pengkhianat Bangsa n Agama DAP ambil peluang terbaik.

  49. Jamil Abas

    Bertanding la d Sg Kandis.Rasis x leh terima dah era nii

  50. Mohd Fadzil

    bkpe umno yg sibok ekk…pelikk ni!!

  51. Atok Abh Hamzah

    Satu lagi perkara patut difikir oleh ph..gabungan parti rasanya tidak perlu menamakan nama parti masing2 adalah memadai satu perkataan pakatan harapan ph…

  52. Eizwan Danial

    Memang betul. Kalau nak buat sidang media mesti panggil cina ramai duk belakang bisik apa yang boleh cakap je..

  53. Tom

    Hidup datuk Lokman yg tetap setia bersama najib, klu BN ada kuasa mau datuk Lokman di lantik jadi TPM baik punya kempen peh terbaik datuk

  54. Wong Hon Chong

    Boleh cuba, pasti semua masuk lokap

  55. Muhammad Fahmi

    Sfira Damfa team ph DAP kepala geng lain pak turut.

    Team BN, UMNO kepala MCA menurut perintah..

  56. Muhammad Fahmi

    Sfira Damfa zaman UMNO melayu senang, zaman PH kroni senang.

  57. Mathew Uchat

    Buatlah tabung menyelamatkan najjp…itu boleh jangan ada hati rasis da cukup….sebagaimana kita kena gst dulu…wajip menabung untuk najip tau…..

  58. Hamidah Lazim

    dulu meday memang boleh di katakn cerdek…tapi ia sungguh jauh brbeza..mungkin pengundi ph pun tk jangka..meday betui2 cam pk pandir..semua janji2 manis betui2 hanya di bibir..gula2 dari apek dapigs…betui2 menjerut pengundi melayu kusus nya orang muda…yg kecundang bukn bodoh…tapi yg menang tramat amat bodoh… dalam sejarah bangsa..

  59. Zainab Rahim

    Padan muko kau tuo…baik lotak jawatan poi yo masjid. Umur Tu dh xlamo lai..

  60. Rusli Mansur

    Buang maSa. bagus jadi pak labai
    Dimasjid aman..

  61. Rohezat Bakar

    Takyah lah promote jenama DAP….popularkan dia je…dapat publisiti percuma….research bahan @ keperluan masyarakat yg makin teraniaya spt penipuan gst sifar, hak hak bumiputra/Islam/Melayu yg kian terhakis, martabatkan mahkamah syariah dll…

  62. Nanz Nanyang

    Bila nak buat demo…besar..besaran…baju merah.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.