[Video] NGO Umno anjur himpunan bantah DAP perkuda Mahathir

#MahathirKudaDAP #MalaysiaMemilih #MalaysiaBaru #FaktaBukanAuta

Lokman Adam berkata Dr Mahathir memerintah mengikut kehendak 42 ahli parlimen DAP yang meletakkan pisau dilehernya.

……………
Badan bukan kerajaan (NGO) yang dikenali sebagai Pemantau Malaysia Baru akan menganjurkan perhimpunan pada 16 Julai ini sebagai tanda sokongan terhadap Yang di-Pertuan (YDP) Agong dan membantah pemerintahan DAP yang didakwa memperkudakan Perdana Menteri Mahathir Mohamad.

Presidennya, Datuk Lokman Noor Adam berkata himpunan itu akan bermula dari lot parkir Bukit Aman, dan akan berarak ke Parlimen.

“Kita akan berkumpul jam 8 pagi di lot parkir Bukit Aman sempena keberangkatan YDP Agong angkat sumpah ahli parlimen.

“Kami akan mula berarak ke Parlimen jam 8.30 pagi. Semua rakyat Malaysia dijemput hadir dengan membawa pita pelekat dan tali. Kita tidak akan menjerit atau terpekik terlolong kali ini.

“Sebagai simbolik hilangnya hak Agong untuk bersuara dan menjalankan tanggungjawab baginda mempertahankan Islam dan kepentingan bangsa Melayu, kita akan berarak dengan mulut ditutup dengan pita pelekat dan tangan diikat,” katanya dalam satu kenyataan.

Lokman berkata adakah umat Islam masih buta dan tidak nampak agama, bangsa tanah air serta kedudukan raja-raja Melayu sudah terancam dan mendakwa kerajaan melaksanakan Malaysian Malaysia DAP.

“Sudahlah Peguam Negara juga Kristian, menteri agama pun datang dari puak liberal Amanah, selepas ini pula bapa Lim Guan Eng akan diangkat sebagai speaker Dewan Rakyat.

“Kalau umat Islam masih buta dan tidak nampak kebinasaan kepada agama Islam, kepentingan Melayu, tanah air dan kedudukan raja-raja Melayu, tiada apa lagi yang dapat saya perkatakan. Sampai bila kita hanya mahu menentang kebatilan dengan hati,” katanya.

Lokman berkata kesan yang dihadapi rakyat adalah sikap ingin mencuba sesuatu yang tidak pasti.

Katanya, walaupun perdana menteri itu Melayu dan beragama Islam, namun apabila pemimpin parti yang hanya mempunyai 13 kerusi diangkat sebagai perdana menteri, beliau memerintah mengikut kehendak 42 orang ahli parlimen DAP yang meletakkan pisau dilehernya.

“Sempena ulang tahun Dr Mahathir yang ke-93 ini, mari kita doakan semoga Allah memanjangkan usianya, memurahkan rezekinya dan membuka hatinya untuk kembali ke jalan Allah.

“Moga beliau diberikan hidayah untuk menyatukan hati ahli-ahli parlimen Islam di Malaysia bagi membentuk sebuah kerajaan campuran baru yang bebas DAP demi menyelamatkan agama, bangsa, tanah air dan raja-raja Melayu,” katanya.

……………………………
Video:

……………………………
https://youtu.be/P18T67DfPqs
……………………………

……………………………
https://youtu.be/FGOITZQ4Zyg

……………………………
Rujukan:

http://pakdin.my/mahathir-adalah-keris-dap-untuk-tumbangkan-umno-superman-dap-hew/

https://pakdin.my/pru14-mahathir-di-peralat-dap-untuk-pancing-pengundi-melayu/

https://pakdin.my/pru14-nga-kor-ming-kata-mahathir-akan-mampos-lepas-gulingkan-najib-video/

94 Replies to “[Video] NGO Umno anjur himpunan bantah DAP perkuda Mahathir

  1. Takkan la tm tu taksedar dgn apa yg terjadi ,bukankah ini pilihan dia sebelum begabung dgn mereka mereka ini!!!!???,pilihan dia n rakyat memilih biarlah mereka rasa apa yg meraka pilih,manis masam pedas pahit masin,,salah mereka sendiri,,,tm tu bukannya budakbudak lg lain lah dgn yg lain,bukan nya tm tidak tahu selama ini bn umno lah yg mebantu,mejaga negara malaysia raja raja ,yg dipengtua negeri, pemimpin, rakyat ,ugama ekonomi negara n keseluruh yg ada dlm malaysia ini!!! Nampak sgt la apa yg dikata orang ramai skg betulnya segalagalanya fitnah sematamata sampai rakyat yg memilih pun terkebil kebil mata mereka duk memikir betul ke tak betul dgn apa yg terjadi ,””salah aku ke semua ini””,,,dah nak terjerut leher sendiri baru rasa ada yg takkena ke,,,,,,

  2. Facebook Comments