Home / :: BLOG :: / [Video] Singapura pun pening dengan kenyataan berbelit-belit daripada Perdana Menteri dan menteri-menteri Malaysia berkenaan projek HSR
Singapura pun pening dengan kenyataan berbelit-belit daripada Perdana Menteri dan menteri-menteri Malaysia berkenaan projek HSR

[Video] Singapura pun pening dengan kenyataan berbelit-belit daripada Perdana Menteri dan menteri-menteri Malaysia berkenaan projek HSR

Dah la berbelit, Menteri Hal Ehwal Ekonomi Azmin Ali pulak kantoi menipu tentang perjumpaan dengan pegawai Singapore berkenaan projek tersebut.

BACA: HSR: Singapura nafi Pegawai kanan rasmi berjumpa Azmin Ali (edisi kantoi) http://pakdin.my/hsr-singapura-nafi-pegawai-kanan-rasmi-berjumpa-azmin-ali-edisi-kantoi/

Ada jugak yang sentap tengok video ni, kononnya memburukkan negara kita.

Silap, Singapore tak memburukkan Malaysia, mereka hanya tunjuk pemimpin Malaysia yang cakap berbelit dan suka menipu.

Sabarlah jiran di selatan. Kami rakyat pun pening dengan Kerajaan baru ni. Hari hari kena kencing. Maklumlah kami ni uneducated.

Kah kah kah.


Video: https://youtu.be/N6KyHGJ-im0

…….
http://pakdin.my/tag/hsr

http://pakdin.my/tag/singapura

http://pakdin.my/tag/azmin-ali

http://pakdin.my/kenyataan-rasmi-singapura-memalukan-kerajaan-malaysia-zahid-hamidi/

(Visited 31 times, 1 visits today)

Artikel berkaitan

126 comments

  1. Nurhidayah Abdullah

    Kalau dah biasa hidup dengan menyebarkan fitnah dan menipu,dah sebati dengan jiwa mereka.

  2. Saiful Jamadi

    Dah dasar jadi biawak tetap membangkai je tau

  3. Ujie Gee Malek Fauziah

    Dh biasa sgt menipu ceruk mane p pun tetap menipu

  4. Zaharah Din

    Org dah biasa hidup dalam pembohongan akan setiasa berbohong

  5. Kapal Terbang Kertas

    memalukan….
    depa pn boleh fikir…siapa yg terbaek….

  6. Rem Has

    Negara luar pun kena Kencing dgn Gomen Tomato

  7. Halijah Fatin

    Dah mcm PARIA …berbelit belit bila bercakap ????

  8. Halijah Fatin

    Dah mcm PARIA …berbelit belit bila bercakap ????

  9. Ramly Abd Rahim

    Mcm Hindu kerala pakai sari, belit punya belit pusatnya terjojol jugak.

  10. Ramly Abd Rahim

    Mcm Hindu kerala pakai sari, belit punya belit pusatnya terjojol jugak.

  11. Siti Rafiah

    Wahai Singapura
    Inilah malaysia baru pimpinan DAP.
    Baguskan menteri2nye yg mcm prnyapu buruk ni

  12. Siti Rafiah

    Wahai Singapura
    Inilah malaysia baru pimpinan DAP.
    Baguskan menteri2nye yg mcm prnyapu buruk ni

  13. Siti Rafiah

    Wahai Singapura
    Inilah malaysia baru pimpinan DAP.
    Baguskan menteri2nye yg mcm prnyapu buruk ni

  14. Farid Farid

    tipu sini..tipu sana..kencing sini..kencing sana…baru bole jadi kerajaan..

  15. Farid Farid

    tipu sini..tipu sana..kencing sini..kencing sana…baru bole jadi kerajaan..

  16. Ahmad Razali

    yang gila saja agak nya yang tak pening bila mereka berkata-kata….

  17. Ahmad Razali

    yang gila saja agak nya yang tak pening bila mereka berkata-kata….

  18. Muhamad Khairul Nizam

    Mahu x pning…. Yg x pening cma pnykong ph je…. Psl dh bnyk kna bdoh dgn maidin….

  19. Muhamad Khairul Nizam

    Mahu x pning…. Yg x pening cma pnykong ph je…. Psl dh bnyk kna bdoh dgn maidin….

  20. Muhamad Khairul Nizam

    Negara luar pening pa lgi dgn rakyat dia…. Yg x pning cma pnykong ph 2 psl dh kna bodoh2 dgn maidin 2….dia org ckap maidin cipta sejarah blh jadi pm 2 kali dgn pati blainan…. Aku plk ckap pnykong ph lgi cipta sejarah psl kna tipu dgn maidin banyak kali…. ?????????????

  21. Sya Fik

    Lembu tetap akan sokong Pakatan DAP walau apa sekali pun… Jantan seropa pompuan kencing dlm jamban pompuan pun Lembu akan angguk setuju kalu arahan daripada kerbau…. Lembu tetap lembu….

  22. Japar Suip

    Penyokong ph boleh terima belit pun singapore pun dia kelintong yg sokong seronok lah no abg ali seronok no

  23. Yem Zaliha

    Apa nak heran dap dg pap sama bro abang adik

  24. Yop Yop

    Sampai bila nak menipu Dr. Mahathir bin Mohamad…. Ini zaman IT la …semua tipu muslihat tak boleh tutup ..tak boleh alih perhatian RAKYAT dgn 1MDB je …….BODOH PUNYA MENTERI PH…… MOF KORUPT LIM GUAN ENG…

  25. Ahmad Rashidi

    Asrul Naderi ni lg tepokkk ????????

  26. Rahimi Mohd Refai

    Dah byk sgt berbelit…tinggal nk tersimpul jer ler nih…..

  27. Tegap Teguh

    kebodohan kerajaan ph tak ubah seperti kebodohan seekor babi yg x tau sifir 7 ..

  28. Ahmad Nasution

    Azmin joker ckp sy da berbincang dgn Singapore..tibe2 Singapore ckp Blum Ada perbincangan dgn pihak malaysia..klau macai2 yg bonngok ni buta jugak xnampak kerajaan hancing kaki kencing..itu tanda Nye Ada sindrom sakit otak terlalu lama hidu bau hancing..
    #kerajaanpakathancing
    #ohmacai

  29. Ahmad Nasution

    Azmin joker ckp sy da berbincang dgn Singapore..tibe2 Singapore ckp Blum Ada perbincangan dgn pihak malaysia..klau macai2 yg bonngok ni buta jugak xnampak kerajaan hancing kaki kencing..itu tanda Nye Ada sindrom sakit otak terlalu lama hidu bau hancing..
    #kerajaanpakathancing
    #ohmacai

  30. Ahmad Nasution

    Azmin joker ckp sy da berbincang dgn Singapore..tibe2 Singapore ckp Blum Ada perbincangan dgn pihak malaysia..klau macai2 yg bonngok ni buta jugak xnampak kerajaan hancing kaki kencing..itu tanda Nye Ada sindrom sakit otak terlalu lama hidu bau hancing..
    #kerajaanpakathancing
    #ohmacai

  31. Mawar Berduri

    malukn Malaysia je…menteri penipu x pa melayu PH sokong..dh kantoi tu d mana nk letak muka tu..hahakikiki kn ajeee…menteri x cerdikkkk

  32. Mawar Berduri

    malukn Malaysia je…menteri penipu x pa melayu PH sokong..dh kantoi tu d mana nk letak muka tu..hahakikiki kn ajeee…menteri x cerdikkkk

  33. Mawar Berduri

    malukn Malaysia je…menteri penipu x pa melayu PH sokong..dh kantoi tu d mana nk letak muka tu..hahakikiki kn ajeee…menteri x cerdikkkk

  34. Asymuni Asymuni

    1dunia tahu putar belit gasing dia . 1dunia tahu sape lawan ckp dia akan merana dlm pnjara
    1dunia tahu dia kencing mlysia
    …1dunia yg tahu mlysia baru dh ada trian pondan hahahhahahah
    Hahahhahahha
    Hahahhahahhahkahkahkah

  35. Asymuni Asymuni

    1dunia tahu putar belit gasing dia . 1dunia tahu sape lawan ckp dia akan merana dlm pnjara
    1dunia tahu dia kencing mlysia
    …1dunia yg tahu mlysia baru dh ada trian pondan hahahhahahah
    Hahahhahahha
    Hahahhahahhahkahkahkah

  36. Asymuni Asymuni

    1dunia tahu putar belit gasing dia . 1dunia tahu sape lawan ckp dia akan merana dlm pnjara
    1dunia tahu dia kencing mlysia
    …1dunia yg tahu mlysia baru dh ada trian pondan hahahhahahah
    Hahahhahahha
    Hahahhahahhahkahkahkah

  37. Wak Nazri

    Saat paling malu bg rakyat m’sia bila dimalukan oleh s’pore oleh kerajaan pakatun

  38. Wak Nazri

    Saat paling malu bg rakyat m’sia bila dimalukan oleh s’pore oleh kerajaan pakatun

  39. Wak Nazri

    Saat paling malu bg rakyat m’sia bila dimalukan oleh s’pore oleh kerajaan pakatun

  40. Wak Nazri

    Saat paling malu bg rakyat m’sia bila dimalukan oleh s’pore oleh kerajaan pakatun

  41. Wak Nazri

    Saat paling malu bg rakyat m’sia bila dimalukan oleh s’pore oleh kerajaan pakatun

  42. Tikar Terbang

    Singapura pun eksen jgk tu…sahabat subahat DAP.. ko nk caya???

  43. Tikar Terbang

    Singapura pun eksen jgk tu…sahabat subahat DAP.. ko nk caya???

  44. Tikar Terbang

    Singapura pun eksen jgk tu…sahabat subahat DAP.. ko nk caya???

  45. Tikar Terbang

    Singapura pun eksen jgk tu…sahabat subahat DAP.. ko nk caya???

  46. Adee Dean

    aku malu pd teman…pd semua….ohhhhh

  47. Adee Dean

    aku malu pd teman…pd semua….ohhhhh

  48. Adee Dean

    aku malu pd teman…pd semua….ohhhhh

  49. Adee Dean

    aku malu pd teman…pd semua….ohhhhh

  50. Ummu Khair

    Madey kata dia lagi power dari perez dan trump..

  51. Nizam Rahim

    Sekali dh menipu,terus jd biasa.kantoi pun blh senyum lg.

  52. Shaffique Farhan

    Patutla aku tengok muka menteri Singapura tu kusut semacam .. member pun penin dibuatnya HAHAHAHAHAA

  53. Raziah Zol

    Biol satu dunia jadi nya sebab Malaysia dpt PM nyanyuk

  54. UB Sahumin

    Perjanjian bekalan air Singapore rugikan Malaysia, sbb dulu tidak hati2.
    Maka perlu bertegas dlm rundingan projek skrg spy menguntungkan dua2 pihak.
    Tak kisah la klu perlu bergaduh…
    Presiden Susilo pun prnah marah kpd Singapore…
    The Small Red Dot in South China Sea.

  55. Pok Ya

    Macai tum misti belit2 serta putar alam

  56. Pok Ya

    Macai tum misti belit2 serta putar alam

  57. Azman Ahmad

    hahhahaha sapo suruh pilih orang pndai menipu kn dh Merano negaro

  58. Azman Ahmad

    hahhahaha sapo suruh pilih orang pndai menipu kn dh Merano negaro

  59. Azman Ahmad

    hahhahaha sapo suruh pilih orang pndai menipu kn dh Merano negaro

  60. Faizal Maidin

    Menteri transport Singapura Kwa Boon wan ini adalah Malaysian juga la. Dari Penang bukan dilahirkan pun di Singapura. Tak salah Malaysian Lwn Malaysian di sini la.

  61. Faizal Maidin

    Menteri transport Singapura Kwa Boon wan ini adalah Malaysian juga la. Dari Penang bukan dilahirkan pun di Singapura. Tak salah Malaysian Lwn Malaysian di sini la.

  62. KH PG

    Dah kerajaan penipu..pasti ada putar belit

  63. KH PG

    Dah kerajaan penipu..pasti ada putar belit

  64. KH PG

    Dah kerajaan penipu..pasti ada putar belit

  65. KH PG

    Dah kerajaan penipu..pasti ada putar belit

  66. Nasri Nasir

    Hari ini kawin kan esok dapat anak xboleh beranak pun dah

  67. Nasri Nasir

    Hari ini kawin kan esok dapat anak xboleh beranak pun dah

  68. Nasri Nasir

    Hari ini kawin kan esok dapat anak xboleh beranak pun dah

  69. Nasri Nasir

    Hari ini kawin kan esok dapat anak xboleh beranak pun dah

  70. Nasri Nasir

    Janji dsn jatuh sekarang ni puak2 ph nak jatuh nak tersungkur dah

  71. Nasri Nasir

    Janji dsn jatuh sekarang ni puak2 ph nak jatuh nak tersungkur dah

  72. Nasri Nasir

    Kalau negara singapura di tipu rakyat malaysia kena ken cing tiap2 hari

  73. Nasri Nasir

    Kalau negara singapura di tipu rakyat malaysia kena ken cing tiap2 hari

  74. Gee Honey

    X yah pening ..dia kasi tau tu sbb lebih masuk poket dia dulu ..lepas.tu baru cerita pasal.project…itu.ja.penyokong x pening sbb depa dh dpt apa.depa nk..tapi aku perasan gak penyokong PH mcm.dh hilang dari muka bumi.lani ye x de kasi comment apa2 dh ..depa.senyap.ja ..senyap sebb impian dh tercapai kut …atau diam.sbb kerajaan baru love LGBT

  75. Boris Nath Omar

    Biar lah. Ni tanah melayu maa. Apa diaorang sebok.

  76. Adnan Dawi

    Tengok larr siapa boss dia….pakar belit kann..

  77. Hamdan Aris

    Mana tak belit2 tgok la sekeliling dia sapa? Semua kaki belit penipu pulak lagi. klu mcam itu mansuh HSR ganti jambatan tambak johor dengan jambatan bengkok sebagai mna atuk suruh pak Lah buat tak buat, suruh DsN buat jambatan bengkok pn sama tak nak buat itu yg sakit nya hati menyucuk kalbu. Skrg atuk ada kuasa buat la nanti mati tak tgok jambatan bengkok.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.