Singapura pun pening dengan kenyataan berbelit-belit daripada Perdana Menteri dan menteri-menteri Malaysia berkenaan projek HSR

[Video] Singapura pun pening dengan kenyataan berbelit-belit daripada Perdana Menteri dan menteri-menteri Malaysia berkenaan projek HSR

Kongsi:

Dah la berbelit, Menteri Hal Ehwal Ekonomi Azmin Ali pulak kantoi menipu tentang perjumpaan dengan pegawai Singapore berkenaan projek tersebut.

BACA: HSR: Singapura nafi Pegawai kanan rasmi berjumpa Azmin Ali (edisi kantoi) http://pakdin.my/hsr-singapura-nafi-pegawai-kanan-rasmi-berjumpa-azmin-ali-edisi-kantoi/

Ada jugak yang sentap tengok video ni, kononnya memburukkan negara kita.

Silap, Singapore tak memburukkan Malaysia, mereka hanya tunjuk pemimpin Malaysia yang cakap berbelit dan suka menipu.

Sabarlah jiran di selatan. Kami rakyat pun pening dengan Kerajaan baru ni. Hari hari kena kencing. Maklumlah kami ni uneducated.

Kah kah kah.


Video: https://youtu.be/N6KyHGJ-im0

…….
http://pakdin.my/tag/hsr

http://pakdin.my/tag/singapura

http://pakdin.my/tag/azmin-ali

http://pakdin.my/kenyataan-rasmi-singapura-memalukan-kerajaan-malaysia-zahid-hamidi/

Kongsi:

Terkini

Sering dibaca

Dari FB Najib Razak

126 Replies to “[Video] Singapura pun pening dengan kenyataan berbelit-belit daripada Perdana Menteri dan menteri-menteri Malaysia berkenaan projek HSR

  1. Negara luar pening pa lgi dgn rakyat dia…. Yg x pning cma pnykong ph 2 psl dh kna bodoh2 dgn maidin 2….dia org ckap maidin cipta sejarah blh jadi pm 2 kali dgn pati blainan…. Aku plk ckap pnykong ph lgi cipta sejarah psl kna tipu dgn maidin banyak kali…. ?????????????

  2. Sampai bila nak menipu Dr. Mahathir bin Mohamad…. Ini zaman IT la …semua tipu muslihat tak boleh tutup ..tak boleh alih perhatian RAKYAT dgn 1MDB je …….BODOH PUNYA MENTERI PH…… MOF KORUPT LIM GUAN ENG…

  3. Azmin joker ckp sy da berbincang dgn Singapore..tibe2 Singapore ckp Blum Ada perbincangan dgn pihak malaysia..klau macai2 yg bonngok ni buta jugak xnampak kerajaan hancing kaki kencing..itu tanda Nye Ada sindrom sakit otak terlalu lama hidu bau hancing..
    #kerajaanpakathancing
    #ohmacai

  4. Azmin joker ckp sy da berbincang dgn Singapore..tibe2 Singapore ckp Blum Ada perbincangan dgn pihak malaysia..klau macai2 yg bonngok ni buta jugak xnampak kerajaan hancing kaki kencing..itu tanda Nye Ada sindrom sakit otak terlalu lama hidu bau hancing..
    #kerajaanpakathancing
    #ohmacai

  5. Azmin joker ckp sy da berbincang dgn Singapore..tibe2 Singapore ckp Blum Ada perbincangan dgn pihak malaysia..klau macai2 yg bonngok ni buta jugak xnampak kerajaan hancing kaki kencing..itu tanda Nye Ada sindrom sakit otak terlalu lama hidu bau hancing..
    #kerajaanpakathancing
    #ohmacai

  6. Perjanjian bekalan air Singapore rugikan Malaysia, sbb dulu tidak hati2.
    Maka perlu bertegas dlm rundingan projek skrg spy menguntungkan dua2 pihak.
    Tak kisah la klu perlu bergaduh…
    Presiden Susilo pun prnah marah kpd Singapore…
    The Small Red Dot in South China Sea.

  7. X yah pening ..dia kasi tau tu sbb lebih masuk poket dia dulu ..lepas.tu baru cerita pasal.project…itu.ja.penyokong x pening sbb depa dh dpt apa.depa nk..tapi aku perasan gak penyokong PH mcm.dh hilang dari muka bumi.lani ye x de kasi comment apa2 dh ..depa.senyap.ja ..senyap sebb impian dh tercapai kut …atau diam.sbb kerajaan baru love LGBT

  8. Mana tak belit2 tgok la sekeliling dia sapa? Semua kaki belit penipu pulak lagi. klu mcam itu mansuh HSR ganti jambatan tambak johor dengan jambatan bengkok sebagai mna atuk suruh pak Lah buat tak buat, suruh DsN buat jambatan bengkok pn sama tak nak buat itu yg sakit nya hati menyucuk kalbu. Skrg atuk ada kuasa buat la nanti mati tak tgok jambatan bengkok.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.