Loading...
Home / :: BLOG :: / [VIDEO] Ungkapan “Malu Apa Bossku” di AJL33, TV3 didesak mohon maaf

[VIDEO] Ungkapan “Malu Apa Bossku” di AJL33, TV3 didesak mohon maaf

#MaluApaBossKu #AJL33

Gara-gara ungkapan “Malu Apa Bossku” dan “Salam 1Malaysia” oleh pengacara AJL33, ada segelintir netizen meminta TV3 memohon maaf kepada rejim Kerajaan Baharu dan kepada rakyat kononnya ungkapan tersebut boleh membawa kepada budaya negatif.

LIHAT video:
https://youtu.be/RAfT8gL7uyM

Dalam pada itu keputusan AJL 33 juga penuh bermakna:

Loading...

Juara: Haram – Hael Husaini & Dayang Nurfaizah

Naib Juara: Bunga – Ara Johari

Tempat ketiga: Sampai Bila – Misha Omar

Vokal Terbaik: Sampai Bila – Misha Omar

Persembahan Terbaik: Di Matamu – Sufian Suhaimi

Kemenangan berganda dari Misha Omar = Sampai bila (x 2) = Sampai Bila2

Kalau disusun :

Haram Bunga Sampai bila2 di Matamu. 😎

(Visited 10,694 times, 6 visits today)

Artikel berkaitan

144 comments

  1. Maher Banu Ismail

    Teruknyr..kerajaan…baru ni..mengawal kebebasan..rakyt..hinggakn..gerak geri rakyst kne pro ph..wpun..salah…

  2. Echan Tamashii

    tak payah mohon maaf.. #maluapaBOSSKU

  3. Noor Hayati

    Sapa2 pun boleh sebut koz…venggong

  4. Mohd Helmy

    Hahahaha….mkin lama mkin tserlah kbodohan PHancing..adehh..nk sikit bodo bole???plissssss..huhuhu

  5. Nor Haniza Ishak

    Mengancam keselamatan negara ke ayat2 tu semua

  6. Achmad Achmad

    Bole pegi mampuihla lu kerajaan Baharua LGE sohai lanjiao

  7. Al Shukry

    Mohon maaf apa? Suka hati diorang la nk ckp apa??

  8. Hanita Hashim

    apa lah yang kerajaan dgn mahacai ph ni takut sgt..tu greetings je hahaha.. kalau dah tak de dpt sokongan kau banned la semua mmg rakyat tak berpaling arah.#maluapabossku

  9. Mohd Sabri Sabri

    Xpyah nk mintak maaf..bkn slah n mencarut pn.bodohnye krjaan bru ni.pkre remeh temeh mcm tu,korang ambik port sgt.tp ekonomi mlysia truk,korang bt ape?krjaan lg bnyk bt taik dgn rkyat n perlu mintak maaf sblum rakyat jatuh kn kuasa krjaan

  10. Wak Karim

    Pengacara bukan hina sesiapa, spt ada yg hina DYMM YDPA

  11. Wira Sham

    Terkentut aku dgr saki baki hancing ni punya ayat,seko2 bodo2 xde yg cerdik..lu ingat malaysia bapak lu punya ke hanatt,.

  12. Tanty Azhan

    nk minta maaf utk apa…bukan ada salah pun…bengonglah malaysia baru skrg ni

  13. Ejad Cak

    Huhuhu hari tu nak selfie Kene ada permit … Sekarang nak haram perkataan “maluapabosku” … Huuuhuhu #PenjilatTegat

  14. Nurul Iman Akmal

    Halaa halaa halaa … ekk elehhh #MaluApaB055KU tak payah dilayan org yg suruh minta maaf tu bukan melakukan kesalahan jenayah pun.. hareeyyy betul

  15. Alia Sya

    Mentang² BODOH tuh free.. Semua benda nak dipolitikkan. Ucapan pentas pon jadi isu. Persetankan kata² bodoh beliau. Deme fitnah Najib pon tak mohon maaf lagi. Ni nak suruh org mintak maaf kat depa. Phuihh.. Jangan dilayan. Awat, jiwa koyak ka..takut!! Hahaha.. #MALUAPABOSSKU #MALUAPABOSSKU #MALUAPABOSSKU

  16. Mohd Isa

    “Maluapa Bossku” Ada copy right ke….carut ke…ancam negara ke
    Dulu nak kebebasan bersuara. .kan dah dapat…..mendapatlah

  17. Muhammad Hisham

    Tunggu hari raya la ye minta maaf…malu apa boss ku

  18. Syahril Siddiq

    xyah nk mntk maaf la bkn ckp benda kesat ke ayat lucah ke…x ggu gugat negara pn ngan ayat tu…puak sne je yg sibuk nk jdkn isu…dh xde bahan lain la tu…

  19. Muhamad Syawal Mohd Zublie

    sentap plak macaiii…kebebasan berckap kot…yg tu pn takut ke..telo mna telo?

  20. Muhamad Syawal Mohd Zublie

    confirm yg Pangkah PH malu nk ngaku…hahaha…bangang bertingket2

  21. Abd Wahid

    Apa fasal nk minta ma’af. Klau rsa tak malu maka kulit muka dh mengerutu

  22. Siti Zaifah Alrafah

    Nak siasat apa. Perkataan tu bukan nya ada unsur2 jenayah atau menghina sesiapa pun. Tu lah kalau kepala sudah kena kencing pikiran pun tk berpungsi lagi. Nak siasat apa Bossku.

  23. Fariza Bt Ibrahim

    Benda gurauwan ja pon…semua nk kawal rakyat poodah

  24. Tok Chik Kedawang

    ahhahahah..paling lawak..jgn tunjuk kita lagi teruk lagi kerajaan terdahulu..tunai janji dulu la..setakat perkara remeh mcm ni adoila

  25. Jeff Jeff

    Mental calar haha…kita tunai lagi

  26. Abd Kadir

    Mmg bangang sial ahli PH ni
    Mcm bdk bru nk up ker…
    Mcm sial

  27. Tamam MA Mam

    Dikata boos boos yg ada sama tak perlu mohon maaf …mereka PH DAH gilo

  28. RM NaZir

    Bior depa royan. Cepat JD zombie baka kexx

  29. Ali Sadikin

    Kalau nak rakyat M’sia berfikiran matang dan berpandangan jauh, adalah sgt dialu2kan k’jaan ph ni dicampak dlm kandang babi secepat mungkin..

  30. Tantarokuizumie Arie

    Benda mcm tu pun jd isu ke.. wat malu je.. takut dgn bayang2..

  31. Molani Sajono

    Aduhai…
    Tak boleh tahan punya iq lahanat sorang ni…
    Mahacai ph tak kan tengok je…
    BIGBOSS PH TETAP HINDRAF DAP PH…
    MELAYU PH HANYALAH BARUA HINDRAF DAP PH….

  32. Mohd Hellmi

    PH Pemerintahan Haprak abad ini.. bnda mcm ni pn jd ketakutan pemerintah skrg.. sgt bacul, daif dan mental koyak ! Apa pun memang terbaik lah pengacara Sherry Al Hadad tu mention #maluapabossku tuu.. meriah sambutan !

  33. Shah Nadz

    Huhhh…bahaya betul ni…kencing x bahaya..Hahaha
    #maluapabossku

  34. Mohamedkamaludin Abdrashid

    Sekarang ni macam macam, ayat , apa nak malu bos ku,tak boleh, lakaran hina agong tak pa, lepas, yang mebela kena,
    Apa dah jadi dah…!

  35. Bella Alley

    Hak individu lah nk ckp ..knpa nk mohon maaf pelik lah..ke tkut tgugat

  36. Lina Ibrahim

    Alia Sya bukan kesalahan membunuh pon..fuhhh..aper ker terok no..

  37. Alia Sya

    Kak sis Lina Ibrahim kan.. Kesian lah tgk habdi gomen sekarang. So sampah.

  38. Rohman Aziz

    Tak payah mintak maaf tak ada menghina orang pun……
    #MaluApaBossku

  39. Mrc Musafir

    Dulu aku tak minat betul si sherry al hadad ni…tp sejak malam tadi sherry ni dah jd pujaan hati ku haha…betul ni

  40. Ima Rin

    Xpyh mntk maaf..aku nk sebut juge malu apa bossku hahah

  41. AbgDe Pena Hashim

    Eh eh.. x de mslh pn.. bkn benda buruk.. dia blh panas plak..
    G masuk gua la

  42. Rosli Hashim

    Achmad Achmad terbaik statement bro

  43. Tuk Abah Kokotiam

    Memang betul2 dah fobia + trouma + kronik puak2 ph nih..kihkih.

  44. Nazri Shuib

    Hak bercakap hak rakyat. Kenapa.. takut dah ke? Bodoh tu simpan sikit utk anak cucu. Ayat tu tak salah pun. #maluapabossku
    #pengkhianatmelayupieh

  45. Ramli Taib

    Nak minta kenapa …itu yg kroni najib suka …viralkan

  46. Zainuddin Zainuddinazizan

    Depa ph sakit ati x saport depa la tu psei depa trasa.kesian depa harap simpati lh tu ko xphm eeeiih3….. hihihi

  47. Sunday Funday

    Woii, rakyat susah kau x peduli, ungkapan “Malu Apa Bosku” kau amik kisah.. Aduhh Malaysia Baru…

  48. Hamdan Ahmad

    Ha ha ha….esok2 nak berjimak pun nak mohon permit…

  49. Ann Nour

    Dah agak mesti akan ada yang panas… mmg hancing ph ni

  50. Wan Hassan Wan Mamat

    Bodooooooooh!!!! Ungkapan Mcm tu pun dah salah ke? Semakin TIDAK MATANG & TIDAK PROFESIONAL puak puak HANCING ni…

  51. Ammar Bahri

    Zaman Pakatan ni ramai yang dah gila sebenarnya..
    Terutamanya penyokong mereka..

    Hahahhahaaaaa..

  52. Dyanie Hamzah

    Ek eleh.. Pehal lah.. Viral kot #MaluApaBOSSku.. Kecoh lah..

  53. Razali Abd Rahman

    bila kaum minoriti berkuasa…ini lahhh kesannya…

  54. Azrulnizam Bin Zamdan Zam

    G la mam Salam jari tengah la ckp dgn yg report tu kikio

  55. Siti Aisya Siti Aisya

    apo salah nyo… cakap perkara tu… bkn mencarut. .bkn menghino. sesiapo… knp tak leh sebut knp perlu minta maaf… tak sebut namo sapo pun…. gok tol… ingek sini negaro kominis semuo tak boleh..

  56. Aizid CoOl

    Klu ko bnci najib pun kn…rakyat ni msih still syg kn najib…ko bnci ii pon ade najib kacau ko ke…xde kn..ade ke ganggu kau org punya emo…xde kn

  57. Membujur Lalu Melintang Patah

    Kita pernah buat camtu,apasalahnya giliran org lain plk..

  58. Ramli Ishak

    Itu pon nak mohon maaf…. It just a slogan je…

  59. Mohd Izzad

    Syamsul Jujiannikefly level ni ke mentaliti ph?

  60. Megat Dewa

    Takut dengan kata kata. Malu sikit bossku

  61. Sabarudin Den

    Macai2. Dah kepanasaan….. Suka org lah nak kata apa…

  62. Melina Ai

    Dulu kata bebas bersuara kenapa nak marah pulak. Macam-macam lah Malaysia ni. Buat lawak aje kalau orang luar dengar.

  63. Alauddin Riaayat Syah

    Hai..bodoh tu simpanlah sikit nak bawah ke kubur nanti tu…

  64. Tirannie

    tu…yg kes hina agung ..x suruh minta maaf secara terbukapun..lg teruk..

  65. Muhammad Nizam Almunajad

    Bnda mcm ni dy desak..ap banganglaa,, isu psal hina Agong..kes Adib, xd plak didesaknya..ap jadah la ekk mslh org mcm ni..

  66. Harimau Berantai Harimau Berantai

    Macai2 PH ni bahlol sangat…jilat PH lebih je…

  67. Samiun Jamak

    Poraaaa itu salah ke lu bodo punya olanggg

  68. Abah Kau

    PH takde pulak keluar ayat power.. nak follow!!!
    Cth..
    -MINYAK TURUN PH SEMPOI.. ada?
    -TIADA TOL KERAJAAN BETUL.. ada?
    -TIADA PTPTN KEKAL PM.. ada?

  69. John Dose

    Pakatan hancing dlu bkn main lg persoalkn kbebasan media zmn bn,skrg ko pun 2×5 mcm setan ha ha ha,mana mahacaii snyp je minum air kencing masam beramai2 ke

  70. رضوأن حليمي ألياس

    Telur sudah jatuh..tu yg takut dgn bayang2 sndiri…jom kita tulis byk2 kat page tv3

  71. Cengal Merbau

    Maluapaboskumaluapaboskumaluapaboskumaluapabosku ni aku nak kena mintak maaf jugak keee

  72. Mohd Solhi Lobo

    Sebut bosku pon kena mintk maaf ap kejadah smu ni….yg dok hina agong hampa tak cari suruh mntk maaf….sbut bosku kena mintk maaf…btul la takut byng2 sendiri…..

  73. Hamidi Musa

    begitu lah gaya nye pemimpin & mahacai phd4p, hal remeh temeh , titek bengik jadi isu besar bg mereka.

  74. Nash Iskandar

    Hahaha penjilat penjilat pungkok DAP ph sampai ke sudah tak cukup cukup taik luncai..werrkk

  75. Uddin Saad

    Ayat bossku pun jadi masalah???
    Yg cina hina raja2 melayu diam
    Yg cina hina agama Islam diam
    Yg cina buat provokasi bunuh org melayu beramai2 pun diam
    Apa nk jadi dgn org melayu la ni asyik nk gaduh2 sesama sendiri
    Yg cina dok kaut sana sini melayu dpt apa? Saja tanya jgn marah na…

  76. Syed Zulkiflee

    Shamsul banggang,kes adib bomba camna?,yg ni pandai plak menyalak

  77. Azhar Teras Najat

    Takot pada bayang2 semut…
    Bongokkkk… Mali apa bosku pn kau takottt… Bingaiii

  78. Rahmat Mokhtar

    Makin babi ph sejak tahun babi nak mula esok.

  79. Mrc Musafir

    Antara artis yg aku cukup myampah si sherry hadad ni dulunya..”dah la tembam”kata hatiku lg…tp sejak mlm tadi tetiba je aku tgk muka sherry ni jd comey sgt,,tembam sherry ni aku kata dlm hati “0rg tmbam ni comey rupanya”..skrg ni sherry antara artis yg aku minat ….

  80. Jana Iss

    Kusut sgt… benda gitu nk jd isu…

  81. Aliam Apin Aliam

    Orang yg mendesak suruh kiri acara tu minta maaf buang masa jgn di layan dia

  82. Keyrol Keyrol

    Ph kencing syaitonnn takot bayang2 sndri

  83. Bonny Jelly

    Budaya negatif kepala bana.. Ini ayat/ungkapan je pun..xda kaitan pun dgn yg hdup n dh x hdup

  84. Izzan Izzanie Izzan

    Gila ka puak ni.x ada salh pun nk brkata mcm tu.buat malu la wei…

  85. Fauzi Abu

    Mabuk ketum…PM senyap dia lebih2

  86. Shadie Taib

    Slogan je kot!!! Itupun ketar ke????

  87. Musli Yie

    Kita punya…firaun x ada brim utk org bujang….tahun ni……….jangan percaya…..pada itu cakap firaun punya KerAjaan…..

  88. Amirakirah Zakir

    Perkara remeh Mmg
    Pandai xbleh diikut
    Bodoh xbleh diajar

  89. Xiaoqing Meihui

    Siapa tahu Kat mane kaunter permit #MaluApaBossku ?

  90. Irwansyah Hussein

    Menghina sesiapa pun tidak..
    Makna tersirat yang menjurus ke arah syirik pun tidak. Hanya sebuah kata-2 sebagai penghibur dikala hancing berbau merata. Dah kenapa takut ngan ayat tuh?

  91. MoZak Izdihar

    Takut betul dengan pengaruh DSN. Kalau betul x perlu gelabah nak sekat semua tu

  92. Pok Mat Sireh

    Jujur aku ckap,PH ni top 10 parti paling bdoh didunia

  93. Azazalina Lynn

    Kerajaan ph dah panas hati terutama d4pigs itu yg meroyan

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Loading...