- klik-klik iklan
-klik iklan-
Home GAYA HIDUP Ungkapan “Malu Apa Bossku” di AJL33, TV3 didesak mohon maaf

[VIDEO] Ungkapan “Malu Apa Bossku” di AJL33, TV3 didesak mohon maaf

#MaluApaBossKu #AJL33

- Advertisement -

Gara-gara ungkapan “Malu Apa Bossku” dan “Salam 1Malaysia” oleh pengacara AJL33, ada segelintir netizen meminta TV3 memohon maaf kepada rejim Kerajaan Baharu dan kepada rakyat kononnya ungkapan tersebut boleh membawa kepada budaya negatif.


LIHAT video:
https://youtu.be/RAfT8gL7uyM

Dalam pada itu keputusan AJL 33 juga penuh bermakna:

Juara: Haram – Hael Husaini & Dayang Nurfaizah

Naib Juara: Bunga – Ara Johari

- Advertisement -

Tempat ketiga: Sampai Bila – Misha Omar

Vokal Terbaik: Sampai Bila – Misha Omar

Persembahan Terbaik: Di Matamu – Sufian Suhaimi

Kemenangan berganda dari Misha Omar = Sampai bila (x 2) = Sampai Bila2

Kalau disusun :

Haram Bunga Sampai bila2 di Matamu. 😎

- klik iklan -
-klik-klik iklan-

Berita berkaitan

Jururawat hamil dirogol ketika menunggu bas untuk pulang selepas tamat shif rawat pesakit Covid-19

SEORANG jururawat yang sedang hamil menceritakan detik-detik ngeri yang dihadapinya selama 45 minit sewaktu dirogol ketika sedang dalam perjalanan pulang selepas selesai merawat pesakit...

Tak hirau perintah berkurung, kawasan pantai tiba-tiba dipenuhi kondom

SEGELINTIR individu di Scotland dilihat tidak mengendahkan perintah berkurung yang dikuatkuasakan untuk mengekang penularan Covid-19. Sebaliknya, berlaku penemuan mengejutkan apabila banyak kondom, gel pelincir serta...

[Video] ‘Lockdown’ Kota Madinah mula dilonggarkan

Kerajaan Arab Saudi mula melonggarkan 'lokdown' di kota Madinah. Penduduk kini dibenarkan keluar dari kediaman mereka antara jam 9:00 pagi hingga 5:00 petang. Menurut Arab...

Kereta ‘naik’ lori… helah suami isteri nak balik kampung tersangkut di roadblock pelabuhan

MATLAMAT utama untuk pulang ke kampung halaman dan kerana itu juga mereka berusaha untuk memastikan hasrat menjadi kenyataan. Kejadian pada Ahad kira-kira pukul 1 petang di...

144 COMMENTS

  1. apa lah yang kerajaan dgn mahacai ph ni takut sgt..tu greetings je hahaha.. kalau dah tak de dpt sokongan kau banned la semua mmg rakyat tak berpaling arah.#maluapabossku

  2. Xpyah nk mintak maaf..bkn slah n mencarut pn.bodohnye krjaan bru ni.pkre remeh temeh mcm tu,korang ambik port sgt.tp ekonomi mlysia truk,korang bt ape?krjaan lg bnyk bt taik dgn rkyat n perlu mintak maaf sblum rakyat jatuh kn kuasa krjaan

  3. Mentang² BODOH tuh free.. Semua benda nak dipolitikkan. Ucapan pentas pon jadi isu. Persetankan kata² bodoh beliau. Deme fitnah Najib pon tak mohon maaf lagi. Ni nak suruh org mintak maaf kat depa. Phuihh.. Jangan dilayan. Awat, jiwa koyak ka..takut!! Hahaha.. #MALUAPABOSSKU #MALUAPABOSSKU #MALUAPABOSSKU

  4. PH Pemerintahan Haprak abad ini.. bnda mcm ni pn jd ketakutan pemerintah skrg.. sgt bacul, daif dan mental koyak ! Apa pun memang terbaik lah pengacara Sherry Al Hadad tu mention #maluapabossku tuu.. meriah sambutan !

  5. Pakatan hancing dlu bkn main lg persoalkn kbebasan media zmn bn,skrg ko pun 2×5 mcm setan ha ha ha,mana mahacaii snyp je minum air kencing masam beramai2 ke

  6. Ayat bossku pun jadi masalah???
    Yg cina hina raja2 melayu diam
    Yg cina hina agama Islam diam
    Yg cina buat provokasi bunuh org melayu beramai2 pun diam
    Apa nk jadi dgn org melayu la ni asyik nk gaduh2 sesama sendiri
    Yg cina dok kaut sana sini melayu dpt apa? Saja tanya jgn marah na…

  7. Antara artis yg aku cukup myampah si sherry hadad ni dulunya..”dah la tembam”kata hatiku lg…tp sejak mlm tadi tetiba je aku tgk muka sherry ni jd comey sgt,,tembam sherry ni aku kata dlm hati “0rg tmbam ni comey rupanya”..skrg ni sherry antara artis yg aku minat ….

  8. Menghina sesiapa pun tidak..
    Makna tersirat yang menjurus ke arah syirik pun tidak. Hanya sebuah kata-2 sebagai penghibur dikala hancing berbau merata. Dah kenapa takut ngan ayat tuh?

Comments are closed.

- Advertisement -

TERUSKAN BERSAMA KAMI

991FansLike
4,746FollowersFollow
3,328FollowersFollow
0SubscribersSubscribe

TERKINI

Perlu ada undang-undang bendung kutipan derma palsu di internet, kata peguam

Seorang peguam menggesa supaya undang-undang digubal bagi mengawal kutipan dana secara atas talian bagi membendung penipu mempergunakan sikap pemurah penderma. A Srimurugan berkata, undang-undang sedia...

Sekatan jalan diperketat, tiada percubaan rentas negeri

Memasuki hari kedua Syawal, tiada lagi percubaan oleh pengguna lebuh raya untuk melakukan pergerakan rentas negeri. Pengarah Jabatan Siasatan dan Penguatkuasaan Trafik (JSPT) Bukit Aman...

Puding buih beli dalam talian dipercayai punca 48 keracunan makanan

Sejumlah 48 individu yang mengalami keracunan makanan dipercayai berpunca daripada puding buih yang dibeli secara dalam talian pada Jumaat lepas telah menerima rawatan. Pengarah Kesihatan...

[Video] Adik kebetulan berhari raya di Hulu Bernam ajak abang jumpa di jambatan Sungai Bernam

Cerita sebenar yang kami dapat dari abang beliau Azli Abu Sien. "Adik lelaki tu duk tg malim... Adik perempuan tu ziarah mertua dia di Ulu...

Tiada lagi ziarah Aidilfitri selepas 1 Syawal

Memasuki hari kedua Syawal hari ini, bermakna rakyat tidak boleh lagi meneruskan budaya kunjung mengunjung dan aktivit ziarah Aidilfitri selepas ini berikutan pelaksanaan Perintah...
-klik iklan-

SERING DIBACA

Dr Mahathir letak jawatan?

Antara yang disebut dalam printscreen itu adalah “Tun nak resign sebagai Perdana Menteri esok hari” ia dipercayai berkait dengan perubahan senarai Exco Johor seperti yang disebut dalam ayat sama dalam WhatsApp berkenaan.

Projek JUAL NEGARA oleh Rejim PH dah settle – jom kita bersorak dengan gembira

Dalam rundingan. Ramai yang minat. Sabar. Tapi mesti kasi settle. Syarikat lapangan terbang Malaysia Airports Berhad ada jual tak?

Mukhriz jual 72,600 saham dalam Opcom

Berikutan penjualan itu, Mukhriz, pemegang saham utama dalam syarikat itu, kini hanya memegang 34.89 juta saham atau 21.64 peratus kepentingan, kata Opcom dalam makluman kepada Bursa Malaysia hari ini.

Mahathir cadang cukai bagi perniagaan online

“Perniagaan dalam talian yang berurusan secara terus telah menyebabkan perniagaan konvensional terjejas dan kutipan cukai perniagaan juga berkurangan.

Azmin Ali di ‘pulau’ di perasmian Rumah Generasi Ke 2 Felda di Felda Palong

Yang hadir hanyalah wartawan, polis pengiring serta beberapa orang urusetia yg mengikuti rombongan tak diundang itu..