25 C
Kuala Lumpur
Thursday, November 26, 2020

[VIDEO] Ungkapan “Malu Apa Bossku” di AJL33, TV3 didesak mohon maaf

#MaluApaBossKu #AJL33

Gara-gara ungkapan “Malu Apa Bossku” dan “Salam 1Malaysia” oleh pengacara AJL33, ada segelintir netizen meminta TV3 memohon maaf kepada rejim Kerajaan Baharu dan kepada rakyat kononnya ungkapan tersebut boleh membawa kepada budaya negatif.


LIHAT video:
https://youtu.be/RAfT8gL7uyM

Dalam pada itu keputusan AJL 33 juga penuh bermakna:

Juara: Haram – Hael Husaini & Dayang Nurfaizah

Naib Juara: Bunga – Ara Johari

Tempat ketiga: Sampai Bila – Misha Omar


Vokal Terbaik: Sampai Bila – Misha Omar

Persembahan Terbaik: Di Matamu – Sufian Suhaimi

Kemenangan berganda dari Misha Omar = Sampai bila (x 2) = Sampai Bila2

Kalau disusun :

Haram Bunga Sampai bila2 di Matamu. 😎

Berita Berkaitan

PAS Selangor belum bincang agihan kerusi, nafi tanding 3 Parlimen

PAS Selangor belum mengadakan perbincangan mengenai pembahagian kerusi di negeri itu termasuk memuktamadkan calon...

Daging Salai Serai

Kepada peminat gulai, lauk daging gulai serai ini mungkin boleh dijadikan hidangan tengahari sekeluarga...

Integrasi pengubatan moden dan tradisional Cina untuk rawatan COVID-19

Usaha sedang digiatkan di sesetengah negara seperti China untuk menggunakan pengubatan tradisional serta ubat...

Selepas 8 bulan, jemaah luar negara dibenarkan tunai umrah

Kumpulan pertama jemaah luar negara menunaikan umrah di tanah suci pada Rabu selepas ibadah...

Komen

  1. Xpyah nk mintak maaf..bkn slah n mencarut pn.bodohnye krjaan bru ni.pkre remeh temeh mcm tu,korang ambik port sgt.tp ekonomi mlysia truk,korang bt ape?krjaan lg bnyk bt taik dgn rkyat n perlu mintak maaf sblum rakyat jatuh kn kuasa krjaan

  2. Mentang² BODOH tuh free.. Semua benda nak dipolitikkan. Ucapan pentas pon jadi isu. Persetankan kata² bodoh beliau. Deme fitnah Najib pon tak mohon maaf lagi. Ni nak suruh org mintak maaf kat depa. Phuihh.. Jangan dilayan. Awat, jiwa koyak ka..takut!! Hahaha.. #MALUAPABOSSKU #MALUAPABOSSKU #MALUAPABOSSKU

  3. PH Pemerintahan Haprak abad ini.. bnda mcm ni pn jd ketakutan pemerintah skrg.. sgt bacul, daif dan mental koyak ! Apa pun memang terbaik lah pengacara Sherry Al Hadad tu mention #maluapabossku tuu.. meriah sambutan !

  4. Ayat bossku pun jadi masalah???
    Yg cina hina raja2 melayu diam
    Yg cina hina agama Islam diam
    Yg cina buat provokasi bunuh org melayu beramai2 pun diam
    Apa nk jadi dgn org melayu la ni asyik nk gaduh2 sesama sendiri
    Yg cina dok kaut sana sini melayu dpt apa? Saja tanya jgn marah na…

  5. Antara artis yg aku cukup myampah si sherry hadad ni dulunya..”dah la tembam”kata hatiku lg…tp sejak mlm tadi tetiba je aku tgk muka sherry ni jd comey sgt,,tembam sherry ni aku kata dlm hati “0rg tmbam ni comey rupanya”..skrg ni sherry antara artis yg aku minat ….

MENINGGALKAN SUATU JAWAPAN

Sila masukkan komen anda!
Sila masukkan nama anda di sini

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Moratorium, fakta mana lagi harus diketengahkan? – Najib Razak

Media melapor keuntungan bank-bank Malaysia bagi suku ketiga 2020 (Julai hingga Sept) dijangka akan naik antara 25% hingga 30% lebih tinggi berbanding suku ke-2...