Cina halau Melayu keluar tanah sendiri

[Video]Cina halau Melayu keluar tanah sendiri

  • 13
    Shares

Zaman Malaysia Baru Pakatan Harapan, Cina halau Melayu keluar dari tanah sendiri.

……………………………

……………………………

……………………………
https://youtu.be/y2r1w4N4bpQ
……………………………

299 Replies to “[Video]Cina halau Melayu keluar tanah sendiri

  1. Nmpk x prngai cinababi! Xsdr diri pndatang, bkn main nk pijak kpla dgn xsegan silu nk rmps tnh org! Sbbtu org buat ppatah buat baik brpada2. Ini babi2 tu mnyalak nk krkytn, bg. Nk sjkc, bg. Nk mniaga, projk kt ngara kita, bg! Ade nmpk mn2 rmh org mlyu ke sklh mlyu ke uni mlyu ke kt ngra cina, ade??? Xde! Sbbtu PM Aus dulu pn psn siap2 kt smua, jg2 dgn binatang cinababi tu, binatng tu mmg prngai dia dibagi peha pjk kpla, dibagi susu, blsnya tuba. Mmg dsr babi!

  2. Sblm PRU14 lg Dr. Ridhuan Tee Abdullah menerangkan hbis2an tntng betapa kiasu bangsanya…betapa rasis bangsanya…dn yg pling buatkn DR. nk sngt smpkn kpd Melayu Islam memndngkn seagama adalah brkenaan agenda dn mtlmt bngsanya dlm DAP…rasis yg terang mmg diakui ttpi mnghapuskn institusi2 yg brteraskn Islam serta raja2 Melayu sukar diterjemah dgn mata kasar apalagi DAP tlh disucikan oleh caibiol2 PH…agenda suci DAP tlh nyta skrng dgn pemilihan barisan2 Kabinet.Menteri.Sistem Perundangan.Kewangan dn bnyk lg adalah diberi kpd DAP atau Pro DAP srta di bntu oleh NGO2 DAP…kini puak2 rasis DAP dgn bngga dn mudah mngutip dn mndapatkn segala bntuk yg bukan hak kekal bngsanya kpd kekal selamanya hasil dr prjuangannya slama ini trmasuklh tanah2 yg slama ini hnya diketogerikn sbagai TOL kpd bngsanya…suara Melayu akn lemah dn akn hilang tnpa dpt dibntu oleh sistem prundangan yg tlh pn disusun atur oleh DAP…maka ingtlh Melayu Islam yg dikatakn keTuanan Melayu tlh lemah…prsiapkn diri dgn amalan2 agama sementara ada kesempatan…bkn krn prkauman apalagi mahukn peperangan.Islam agama yg aman namun persiapan amalan agama bg melahirkn jatidiri kpd fisabilillah kiranya trgugat…

    1. Cina ni kalau dah mmg nama cina jgk lah jgnlah buat baik sgt2. Mmg dari zaman nenek moyang dia dorg ni mmg baik ada makna je. Kene hati2. Dorg punya rasict lagi maha hebat. Rampas balik kewarganegaraan dorg ni lagi bagus. Tu je ajar. Bagi dorg tau erti kesedaran diri masing2. Klu ada peluang kerajaan lama pegang balik malaysia ni mmg ptt diajar btl2 bangsa2 ni. Ms tu ko tau langit tu tggi ke rendah.

  3. Kita lani xubah mcm etnik rohingya di myammar… Sebelum depa dihalau, dibunuh secara besar2ran… Mcm2 amaran dh dibagi… Macam2 bukti dh ditunjuk.. Tp depa ttp degil xmau percaya.. Konon2nya si pemenang nobel keamanan manusia ni akn membantu, dan depa xkn berperang.. Ttp lg depa mengharap askar2 sna akn membantu… Tp last kali apa jadi?? So ni la yg akn jadi dkt bangsa melayu di malaysia.. Disebabkn tali barut, tkt kehilangan harta dan pangkat, xreti belajaq dr zaman dulu.. Melayu akn abeh dihalau…xdk akn ada bangsa lain akn hormati bangsa melayu lagi.. Jgn perasan malaysia kini hak istimewa org bumiputera… Baik dr zaman dlu lg melayu ni xpernah sedaq dr kesilapan depa… Xkn pernah belajaq dr pengalaman lalu… Sbb MELAYU MUDAH LUPA’ tp bangsa lain xlupa.. Sbb tu depa berjaya takluk apa keistimewaan yg bangsa melayu ada lani.. Depa cuma amek PERPADUAN dr melayu dan pecahkn dgn POLITIK dan omong kosong… Maka berpecahlah bangsa melayu tu sendiri… Bangsa lain xkn pernah lupa yg depa ni hanya menumpang di malaysia.. Jadi depa akn cuba amek malaysia dan kuasai malaysia seperti mana singapura.. Yg mna berjuang dlu ialah askar melayu’contoh letf adnan… Tp akhirnya jatuh kt tgn bangsa lain….bangsa melayu xprnh sedaq cmna british menipu kita sewktu perang dgn jepun.. Dan melayu xpernah sedaq cmna ditipu jepun ketika nk takluk malaya… So kesimpulan… MELAYU MUDAH LUPA.!

  4. berkenaan hal ni, saya sndri alami masa nk byr cukai tanah. tergerak hati nk tengok penama geran. tiba tiba ad nama individu bangsa di atas dlm geran tu. alhamdullah saya dh clearkn semua. harap semua minta cek betul2 nama slps ni di pejabat tanah takut ad parasit dlm penama geran. Kawan peguam saya ckp, klu skli je sy x bayar cukai, parasit tu blh terus tukar nama dia dn buang nama saya drpd geran tu.

    1. Blenc Solberg tu sy tak tahu en. sbb nama dia b4 ni ad dlm geran. tak tahu bagaimana dia letak nama tu tp pegawai tu kata, selagi say tegur psl ni, individu tu turut bayar sekali cukai tanah dlm beberapa tempoh. jadi secara perundangan nya, kalau saya x bayar, dia secara automatik menjadi pemilik. alhamdulillah masalah dh selesai. cuma saya beritahu atas tujuan berwaspada takut ad saudara2 kita bakal jadi mangsa

    1. Parang terbang tu hanya sebuah cerita kedai kopi utk bangsa melayu… Xdk sorg bangsa cina yg hidup di era 13mei dpt mengesahkn… Kalau ya pn terjadi lg… Nescaya habislah bangsa melayu kerana.. Bnyk tali barut didalam kaum melayu tu sendiri.. Bukti dh nyata… Bahkn dr zaman sebelum kemerdekaan lagi.. Tali barut melayu ni bnyk… So xpyh nk melebih2…xdk apa yg nk dibanggakn dgn melayu…13mei tu pn kita nmpk kuat atas bantuan askar… Tu pn nasib time tu askar diraja malaysia… Kalau lani… Pikiaq2 sndri la bangsa melayu oi…

    2. Mungkin masa tu bukan bapak dia yg lari keluar rumah tumpang kereta polis, kau nak perlekeh melayu… arwah datuk aku antara manusia yg bunuh cina paling ramai. Sampai cina nak cari datuk aku nak siat kulit datuk aku. Alhamdullilah org dulu bukan setakat ilmu agama dipegang ilmu batin turut main peranan mempertahankan diri dgn izin Allah. Ni la salah sorang melayu hipster yg tak pernah duduk dan dgr cerita trajedi 13 mei

  5. Facebook Comments