Home / :: BLOG :: / [Video]Cina halau Melayu keluar tanah sendiri
Cina halau Melayu keluar tanah sendiri

[Video]Cina halau Melayu keluar tanah sendiri

Zaman Malaysia Baru Pakatan Harapan, Cina halau Melayu keluar dari tanah sendiri.

……………………………

……………………………

……………………………
https://youtu.be/y2r1w4N4bpQ
……………………………

(Visited 62 times, 1 visits today)

Artikel berkaitan

299 comments

  1. Azizan Abdul Shukor

    melayu pakai songkok duduk tanah haram

  2. Cawan Pecah Bederai

    Suara anak muda …
    Satu jer nak cakap PRU 15 akan datang jatuhkan PH ni ….kembalikan kuasa raja raja dan pemimpim MELAYU beragama islam…..

  3. Ung Choon Leong

    Kamu sebagai orang Utara mans tanah kamu???

  4. Ros Minah

    SUBHANALLAH
    LAILLAHAILLALLAH
    MUHAMMAD DARASALLALLAH

  5. Zamri Derani

    Cina baju kuning tu kawan baik n sudah kenal lama dato sri kopiah putih…rupanya kawan bila ada untung ja…sekrg mau tikam belakang plak…

  6. Joi Joijb

    5thun mlyu dh hancur… negara pun dh hancur.. Islam tggl nyawa2 ikan… bru 3bln.. mlyu dh terabo.. negara dh di monopoli.. dan Islam dh di pijak2… snggup ke nak tggu 5 thun..

  7. Hairie Muhammad

    xlama lagi terjadilah 13 may semua orang melayu siap sedialah dgn parang terbang tu..

  8. Kamaluddin Idrus

    Kalau cina babi tu kata apa pun bukan perkauman. Kalau Melayu bercakap mengenai hak mengikut perlembagaan dikata perkauman. Melayu pun dah ramai membabitkan diri mereka kerana politik.

  9. Wan Sabri Wan Harun

    padam dgn muka melayu..melayu haprak sokong DAP

  10. Kamaluddin Idrus

    Contoh babi yg tak tau beza perkauman dengan hak di perkotak katik.

  11. Shah Haris

    melampaudah ni,janganlah nak halau orang pulak,kuasa dah dpt kan.. jgn lebih-lebih..

  12. Azmi Ashar

    Cina kafir hati macam serupa yahudi….depan cakap adik beradik kawan, belakang cakap Kasi mampus kawan…..???

  13. Insan Abdullah

    Ha… Ha… Cina DAPing tunjuk dia punya biaDAP,
    Adakah salah jika orang Melayu nanti terbiadap juga dengan bangsa cina DAPing nanti❓

    Tanya je jangan biaDAP pula ye

  14. Abdul Majid Jabbar

    Parang panjang je yang dapat mengajar mereka.

  15. Surendhran Nair

    kalau ye tanah dia punya tunjuk buktilah. if ada proof buat apa nk takut

  16. Azbin Lizam

    Kurang hajar ini …dah boleh datang Kan kemarahan ini

  17. Asymuni Asymuni

    Ape nk jd lepas ni ….mcm2 trjadi dh nmpak …bila lh mlayu nk bgkit mcm 13mei ……

  18. Mimi Didi

    Tanya org tu…anak2 dia undi PH ke…

  19. Ct Nur Iskandar

    Btul2 melampau..abis semua pejabat tanah d clearkn nama2 org melayu…apa ni madey

  20. Redoo Sfreey

    Skg pembakang suka cipta isu …mau menapi api kaum..kana waspada dan menelai dulu

  21. Rendy Wong Cheng

    Ahh padan muke kau melayu yg bagi muke Kat bgse ni…tgok ape sudah jadi ….tanah melayu ni..

  22. Noorul Huda

    nok start doh ,, nok stat doh!!:

  23. Anne Zoe

    berkenaan hal ni, saya sndri alami masa nk byr cukai tanah. tergerak hati nk tengok penama geran. tiba tiba ad nama individu bangsa di atas dlm geran tu. alhamdullah saya dh clearkn semua. harap semua minta cek betul2 nama slps ni di pejabat tanah takut ad parasit dlm penama geran. Kawan peguam saya ckp, klu skli je sy x bayar cukai, parasit tu blh terus tukar nama dia dn buang nama saya drpd geran tu.

  24. Nam Nam

    Babi punya cina dap haram jadah.

  25. Nasrin Sherwani

    Adab takde.. kawan makan kawan.. sudah lama kenal maa… Bangsat

  26. Bonnybridge Bridge

    Ini la permulaan 13 may dulu
    Melayu dihalau

  27. Ahmad Farouq

    hahahaha… kena sekolah dgn pak haji… dtg ramai2 bwk ang pow maa.. ni lu dtg bwk telor 2 biji seorg buat apa?? ni hari raya la dtg bwk kuih raya … hahahaha

  28. Whitesnake Good Luck

    tak habis2 dengan sifat rasist ..
    cukup2 la tu berpolitik ..

  29. Mazally Mohd

    Sapa yg bawa pelaburan gila mcm ni..Klu bukan Najib gila

  30. Zainal Mj

    Kita kawan sudah lama……ha ha ha. Lu ada kuasa gua kwn sama lu…lu takda kuasa gua haktui sama lu…

  31. Herman A Rahman

    Dlm 5 thn dorg akn buat mcm2….. Yg ada tanah tu jaga2 la… Tetibe ada nama makhluk lain

  32. Shalhuddin Shah

    Dia nk bina condo bagi kaum dia sapu semua

  33. Mas

    Sapatut nya kita melayu halau cina lahanat ni balik kenegara assl datuk ninik bangsat ni

  34. Hashimah Hashim

    Tengok ph apa dh jdi. Tk turun bantu k. Kamu kata ph bagus bantulah jgn senyap aja

  35. Helmi Wahab

    Dah ready…tp nampak mcm dgn bangsa sendiri

  36. Zasillah Ariffin

    Kenal lama pun tikam belakang ke? Apa lagi kenal sebulan dua ye..

  37. Yatt Atie

    Ya Allah bntu la hambamu ini..
    selamatkan tanah air kami yg trcinta..
    lindungi la ya Allah…
    hanya padamu brserah…???????????

  38. Yusaimi Izulman

    Datang tempat orang nak tunjuk kuasa puiiiiii

  39. Syed Abu Bakar

    Tak boleh la ini macam… u baru dapat jadi kerajaan Jangan lah provok. Nak apa Pun bincang lah. Jangan sebab kan nila setitik jadi sirap pulak nanti…….

  40. Hamimah Hassan

    Masyaallah. yg bagi masaalah pelampau cina. bukn semua. sedar lah diri tu sapa pelampau cina.

  41. Joe Labu Labi

    melayu dah nak jadi palestin dah…. bergaduh sama sendiri… las kena halau tanah air sendiri

  42. Arma Ni

    Panas…aku tak sabar nak belasah ni

  43. Asmani Awang

    Melayu layu doh… sedaq layan pil kuda lg baik..duk2 dlm bilik gerigi, lepak kat disko2..repit sanasini..

  44. Shalhuddin Shah

    Depa nk buat kondo bagi kroni nak bagi kaum depa sapu semua condo

    Bukan nak buat rumah rakyat

  45. Mohd Zaki Wan Abdullah

    Ni yg Melayu PH nak, yg ada ramai2 tu batu 2biji tu dah bagi makan anjing2 DAP ke?

  46. Shalhuddin Shah

    Banyak kilang kilang haram di kepong tak ambik pulak tanah
    Pelik kan

  47. Kamaluddin Bin Idrus

    Hak dalam Perlembagaan dikatakan rasis.
    Babi cina tu buat apa pun bukan rasis. Memang babi lah korang.

  48. Zul Lobo

    Fuhhh dh kwn lama pn bleh jd mcm ni……mmg diorg smua xbleh percaya la….jaga2 la smua….

  49. Zul Lobo

    Dh makin menekan nekan dh diorg skrg ni….

  50. Taufik Mohamad

    bersedia aje lah kita..marahkan menteri,tergadai negara.

  51. Nazri Jamal

    Parang terbang tu hanya sebuah cerita kedai kopi utk bangsa melayu… Xdk sorg bangsa cina yg hidup di era 13mei dpt mengesahkn… Kalau ya pn terjadi lg… Nescaya habislah bangsa melayu kerana.. Bnyk tali barut didalam kaum melayu tu sendiri.. Bukti dh nyata… Bahkn dr zaman sebelum kemerdekaan lagi.. Tali barut melayu ni bnyk… So xpyh nk melebih2…xdk apa yg nk dibanggakn dgn melayu…13mei tu pn kita nmpk kuat atas bantuan askar… Tu pn nasib time tu askar diraja malaysia… Kalau lani… Pikiaq2 sndri la bangsa melayu oi…

  52. Mohd Fairus

    Dah nak mintak sgt 13 mei 2.0 puak ni agaknye..

  53. Wan Mariam

    Cina pndai main politik .. tnh tol tugu pihnrya dpt geran sellu.. meltu tnh pusaka ketrnn pon ada yg tkde geran pai skg oi…klo cina buka tnh tnm ramai2 ok jr pai dpt hasil unting bsr klo melyu buat cmtu hbis beribu pulh ribu mlhn ratusn ribu pon droboh tebngnyer.. hmm nsblh org melyu yg busha nk bjya maju trkna pnahn kzalimn umno bn skg ph pulk cmne ..

  54. Venon Cobra

    Zaman komunis pun ada tali barok komunis ni..dlm cerite p.ramlee ada jugak melayu barok komunis.

  55. Izan Angah Musa

    Lepas ni tanah kita pun di suruh kluar… Mn lh org melayu nk pegi.

  56. Aminuddin Muhd Nor

    jika x dibendung..dan tambah melampau geng depa ni mungkin lebih dahsyat dari 13mei boleh terjadi..

  57. Nazri Jamal

    Kita lani xubah mcm etnik rohingya di myammar… Sebelum depa dihalau, dibunuh secara besar2ran… Mcm2 amaran dh dibagi… Macam2 bukti dh ditunjuk.. Tp depa ttp degil xmau percaya.. Konon2nya si pemenang nobel keamanan manusia ni akn membantu, dan depa xkn berperang.. Ttp lg depa mengharap askar2 sna akn membantu… Tp last kali apa jadi?? So ni la yg akn jadi dkt bangsa melayu di malaysia.. Disebabkn tali barut, tkt kehilangan harta dan pangkat, xreti belajaq dr zaman dulu.. Melayu akn abeh dihalau…xdk akn ada bangsa lain akn hormati bangsa melayu lagi.. Jgn perasan malaysia kini hak istimewa org bumiputera… Baik dr zaman dlu lg melayu ni xpernah sedaq dr kesilapan depa… Xkn pernah belajaq dr pengalaman lalu… Sbb MELAYU MUDAH LUPA’ tp bangsa lain xlupa.. Sbb tu depa berjaya takluk apa keistimewaan yg bangsa melayu ada lani.. Depa cuma amek PERPADUAN dr melayu dan pecahkn dgn POLITIK dan omong kosong… Maka berpecahlah bangsa melayu tu sendiri… Bangsa lain xkn pernah lupa yg depa ni hanya menumpang di malaysia.. Jadi depa akn cuba amek malaysia dan kuasai malaysia seperti mana singapura.. Yg mna berjuang dlu ialah askar melayu’contoh letf adnan… Tp akhirnya jatuh kt tgn bangsa lain….bangsa melayu xprnh sedaq cmna british menipu kita sewktu perang dgn jepun.. Dan melayu xpernah sedaq cmna ditipu jepun ketika nk takluk malaya… So kesimpulan… MELAYU MUDAH LUPA.!

  58. Nazri Jamal

    Jangan bermimpi disiang hari melayu nk bangkit… Hahahaha

  59. Nazri Jamal

    Venon Cobra btoi tu tuan.. Tu paling bahaya bila kita hadapi kemelut peperangan.. TALI BARUT..!! sbb depa ni ulaq yg berbagai bentuk..

  60. Alman Al-man

    Nak tunggu apa lagi melayu oiiii…….

  61. Muhamad Syafiq Noh

    Sama je mcm ex menteri Din Bacul ckp dlu xsuka amenok keluar Malaysia.. Bodo tu simpan Din.. biar Bacul jgn bengap

  62. Fitri Pete

    Tanah reserved DBKL untuk kegunaan masyarakat setempat. Boleh buat dewan org ramai, park, tmpt riadah. Tapi ketua umno tu dah balun tanah tu dgn kelulusan DBKL disokong menteri ku nan sebelum PRU14.

    Marah la orang ramai. Semua penyamun nak sapu!

  63. Abdul Shaufi

    babi betul cina2 ni…ini tanah kami,KAU yang patut keluar!

  64. Ezwan Hisham

    walaupon dah berkawan lama.. semua tu xpenting yg penting tanah… tahniah pakatan… makin berani komunis ni..

  65. Hamidah Aziz

    Mmg dia cabar org melayu.. terlalu kurang ajar…mereka x sedar ke ni Tanah Melayu ..akan jadi 13 Mei nanti

  66. Mohd Afiq Bin Ali

    Hahaha..mahacai bangsa melayu penjilat DAP pun memang dah nampak dah kurang ajarnye..Tengok aje komen diorang hebat2 belake..hilangnye adap dan budibahasa..malaysia baru katanye..haha

  67. Siti Fatehah

    Peristiwa 13 Mei pada tahun 1969 ialah rusuhan kaum yang berlaku dan kemuncak masalah perpaduan di Malaysia. Tragedi ini telah meragut nyawa serta harta benda dan mempunyai kaitan yang rapat dengan “Pilihan Raya Umum 10 Mei 1969” merupakan satu titik hitam dalam sejarah negara Malaysia.

  68. Sikubi GugusanPulau

    biarkn dia rse.. skit ari ag kne mula bljr bhse bru.. kang ketua jbtan ckp ap pn xfhm.. ???

  69. Mohd Afiq Bin Ali

    Agak2 kalau terjadi balik tragedi tu anak2 melayu ni dah bersedia ke?tanya je..sebab ape yang aku nampak masih ramai bermimpi disiang hari..leka dan alpa dengan hiburan dan teknologi yang ada sekarang..fhm2 sudah..

  70. Carlos Ci

    Apa bole buat lepas ni boss suh buat lain kau buat jgn bising plak hahaha

  71. Yunus Lala

    Bumi dipijak milek orang ini lah melayu

  72. Azbin Lizam

    Tgok Tu bagai mana mereka main Kan peranan pada hal Kawan lama..dah kenal lama kemudian tikam belakang….ini yg Kita tak percaya Sama sekali sikap mereka.

  73. Yusof Wazir

    Ph melayu kena halau…zaman BN melayu kena tipu..kna rompak..kn dibodohkn…kna jual…kna dibangsatkn…kna mkn dedak..

  74. Cik Puan Qasseh

    Klu dh mcm tu punya kurang ajar,jgn tgu smpi 5 thun..islam mesti b.satu,mne tgn2 yg memilih tu,..ini ke yg kmu sokong..

  75. Putera Arjuna

    Ada yg bgi muka kt puak2 ni tu yg susah tu…

  76. Izdham Taufiq

    Masa 13 May dulu bukan setakat org Melayu je tapi org jawa pun bergabung. Kalo la kerajaan masa tu tak ishtihar darurat confirm mampos dah org Cina

  77. SaNa PeGi SiNi

    Tanah melayu yg hilang dan semakin lenyap… melayu juga yg menjualnya kat cina… saki baki yg ada tu, kasi jual bagi habis. Pastu bising2 bila cina beso kepala. Sapebyg bagi diorang tapak? Akhirnya jadilah spt skrg ni. Melayu yg menumpang di tanah air sendiri yg jadi milik org.

  78. Mohd Irwan

    Cina ni kut mana pon dia duk nak utamakan bangsa dia,Xkira tumpang ngr orang.Sikit sangat la…yg sedar diri tu.

  79. Izdham Taufiq

    Kenapa pulak tak boleh..kat tv1 ptg tadi ada masuk berita kes rusuhan kat Pahang antara org kg Melayu dgn pekerja warga China. Dengarnya parah 4 org warga China tu. Itu belum lagi kena kat Cina yg tak kenang budi ni

  80. Keyrol Keyrol

    Mne bro2 kita naik tocang sgt tuu

  81. Cuu

    Babi punya dap…kasi mampus sama ..cina babi tu

  82. Cuu

    Dah lama aku simpan keris ..atuk aku ni….

  83. Aini Karim

    T klau tanah aku…memang ku cincang ko cina

  84. Jamaliah Junaidi

    Amboi….berani dia ya x sedar diri ?

  85. Rahmah Arai

    Ha bila tu janganlah kamu fitanah pula kasian itu
    Kupiah di atas kapala ingatan fitanah itu bahaya

  86. Haszreen Izham Izham

    Mari Lh bersatu melayu.. Jom turun lawman dap.. Jgn takut kita bangsa melayu

  87. Mohd Said Mohamed

    Itulah kehendak Tun Kutty.. Dia hendak melayu dihapuskan.. Yang mengikut dia ialah KJ itulah melayu PEKAK keturunan Turki.. Elok balik Turki..

  88. Farisya Rizqy Halim

    mahadir mana.kak wan mana?semua bisu ke.semua dah pekak ke.macai ph mana dok bawah bantal ke?

  89. Hazwan Rayyan

    Cepat La tragedy 13 may berlaku… Xsabar Nak Berjuang ni Demi ABATA… Makin melampau

  90. Baharin Abrahman Barry

    Halau lah !!! kan melayu yng dah beri kuasa Redho yo lah…

  91. Yahaya Rostam Ctam

    Melayu dh mula resah…. camna nk percaya kan cina? Ngaku kwn baik pun,satu hari akan tikam belakang juga..

  92. Duarung

    Asalnya semua tanah melayu tapi kenapa melayu suka jual tanah.

  93. Amy Pekan Abd Rahman

    Aku dah stanby pon dgn parang panjang.

  94. Hasni Husin

    Jink kalau ramai mula lah menyalak…org x pkl pun ckp pukul….jink2..jink x takut skrg sbb maddy bekap besar skrg

  95. Joe Zainudin

    Kita masih menunggu…. Pengecut lah kuta niii… Di babikan dap pun kita masih SABAR…. Rrrrrrrrrr

  96. Mrpendekar Pendekar

    Ayuh melayu…apa lagi kita sudah dicabar…pendatang halau kita

  97. Pakwe Pakwetan

    Sape yg bg kuasa cina dap memerintah skrang…. terima kasih pd pengundi yg memangkah ph…..ank cucu anda akan merempat di tanah sndiri nti….

  98. Muhammad Faris

    Nazri Jamal xkan cine nak sahkan..hahahaahahaha…ko maju Sgt ni..smpai lekehkan bgse sendiri..askar dtg bantai cine ke?xde Kan?rakyat yg bedal..klau askar xde da byk mmpus diorg

  99. Ismail Mohamad

    Dap prinsip janji bangsa diorang maju..kasi langgar sapa yg halang

  100. Izdi Har

    Apa macam Malaysia Baru? Ngam tak ngam?

  101. Sri Sahanan

    Jgn bg muka kat bangsa x sedar diri… Elok di bunuh je

  102. Nasarudin Mohdidin Cat Eye

    sah le kerajaan clone zionis sekarang ni….

  103. Noni Nonis

    Nanti puak ph ckp…xpe janji najib jatuh…itu je dia fikirkan…xthu mlyu nk kena pijak dgn china

  104. Nadarajan Arjunan

    Din kalau keraj awak adalah untuk hasut rakyat, awak sudah pun menampah tiket ke neraka. Selamat sampai dineraka nanti dan dibakar hidup2. Kerana dedak percuma awak sanggup menghasut rakyat yang nak hidup aman dan damai. Bodoh dan bebal betul perangai kamu ini..

  105. Hasmadi Madi

    bg caiph tahniah undi anda buat cina lg kurang ajar

  106. Pojie Bravo

    Baru sikit tu haji bersuara.. Tak boleh blaah ada pulak api2 kat belakang tu. Naik baik tak di sepaknya si haji

  107. Muhammad Arif

    Ingat asal usul mu…jangan sampai lupa daratan..
    Gambaran ini menunjukan serombongan pedagang china pada tahun 1403..yang diketuai oleh YIN CHING ke kota melaka mengadap sultan melaka ketika itu ialah parameswara utk berdagang di kota melaka…jadi ingat asal usul mu…jgn terlebih pulak lupa diri tu siapa..

    #semangat_jebat (C&P)

  108. Biru Ultraman

    Blum lg korg tgk mof..sbb apa lge jdi mof..smua dtabase kontrktr dgn consultnt bwh kwln depa..smua agnsi kerajaan buat prjk msti amik yg ada dlm snrai tu..time bn mngkn rmi mlyu..tp zmn dap korg pk..list tu dpnuhi nma sape

  109. Jejak Rimba

    malaysia kini apapa malaysiakini

  110. Man Hazi

    org melayu x leh kata lebih2 jap g ada ka babi2 fb kata rasist sedang babi2 cina tu yg rasist puihh .

  111. Azmi Naz

    Setakat myalak blkang tembok ja tu..klw btul brni halau la.kta tgk spa yg kena..

  112. Kamal Zaman

    Undi lh bulan x brp bulat tuh..hidup senangkn..

  113. Dennis Teo

    Politic bodoh ini yg menyebabkan umno mampus pada pru 14. Tetapi mereka masih tak belajar.

  114. Fmfaazil Mustafar

    Sblm PRU14 lg Dr. Ridhuan Tee Abdullah menerangkan hbis2an tntng betapa kiasu bangsanya…betapa rasis bangsanya…dn yg pling buatkn DR. nk sngt smpkn kpd Melayu Islam memndngkn seagama adalah brkenaan agenda dn mtlmt bngsanya dlm DAP…rasis yg terang mmg diakui ttpi mnghapuskn institusi2 yg brteraskn Islam serta raja2 Melayu sukar diterjemah dgn mata kasar apalagi DAP tlh disucikan oleh caibiol2 PH…agenda suci DAP tlh nyta skrng dgn pemilihan barisan2 Kabinet.Menteri.Sistem Perundangan.Kewangan dn bnyk lg adalah diberi kpd DAP atau Pro DAP srta di bntu oleh NGO2 DAP…kini puak2 rasis DAP dgn bngga dn mudah mngutip dn mndapatkn segala bntuk yg bukan hak kekal bngsanya kpd kekal selamanya hasil dr prjuangannya slama ini trmasuklh tanah2 yg slama ini hnya diketogerikn sbagai TOL kpd bngsanya…suara Melayu akn lemah dn akn hilang tnpa dpt dibntu oleh sistem prundangan yg tlh pn disusun atur oleh DAP…maka ingtlh Melayu Islam yg dikatakn keTuanan Melayu tlh lemah…prsiapkn diri dgn amalan2 agama sementara ada kesempatan…bkn krn prkauman apalagi mahukn peperangan.Islam agama yg aman namun persiapan amalan agama bg melahirkn jatidiri kpd fisabilillah kiranya trgugat…

  115. Zakaria Ab Hamid

    melayu dah bangsat, apa boleh buat, daping dah berkuasa, silap Melayu sendiri.

  116. Saiful Hazmi Bin Bani

    Bahana percaya pd kapir, wahabi n syiah…

  117. Zawiyah Ghazali

    Padan.muka budak baru yg sokong PH esok2 mak bapa deme pun kena halau..baru ada akai

  118. Om Dinar

    Ayuh semua orang melayu.. Kita berjuang menentang bangsa Cina di Malaysia…. Kita angkat senjata…

  119. Zawiyah Ghazali

    Skrg komunis jd kerajaan kita mcm maba tu…habis lah melayu

  120. Fmfaazil Mustafar

    Jgn…nk sngt ke??? bkn krn kita takut atau lemah tp elakkn dr trjadi…tepuk dada tnya iman…ckupkh kita? INGAT!! Melayu Islam tlh dipecahkn.blh ke bersatu dlm sekelip mata.blm lg crita segelintir Melayu Islam sndri yg mensucikn DAP…bngsa kiasu ckup bersatu kini…jd smntara ada kesempatan persiapkn diri dgn amalan2 agama agar timbul jatidiri fisabilillah…

  121. Mohdfitri Idris

    Hang tulis la elok nak baca pun payah

  122. Zaiton Zaiton

    Cina2 bangsat ni dah lupa 13 mei ke?

  123. Joe Lasarina

    bangsatt betul dulu dia panggil kawan skrg dia lapar mau makan tgk muka botakk tuu aduhhh geram nyaa

  124. Adam San

    Ayahanda.. Kenapa bersila di atas lantai? Nak baca doa selamat?
    Tidak.. Terfikir apa yg nak jadi pulak..
    Ayahanda marah???
    Tidak… Seronokkkkkk

  125. Amizah Amizah

    Melayu menang sorak kampung tergadai

  126. Mona Majid

    Tak nak dgr nak jugak pakatan skrg ni pakatlah lawan

  127. Harun Osman

    Sikit hari lagi cina perentah malaysia .ha ha. Tun dannmentri nya jadi boneka..ha ha.

  128. Pauzi Gambang

    Org kerajaan…tanah kerajaan…kena ikut lah….

  129. Abk Lala

    13 MAY PASTI TERJADI LAGI.
    PARANG TERBANG… GERRUUUN

  130. Abdul Rahman Sam

    Inilah dia cina pakatan harapan yg kamu sokong… Tahniah… Keluar mulut harimau masuk pulak mulut buaya.. He he

  131. Pakndak Rots

    Eddy Baragas, Iqmal Hafitz, Elias Ganu Shell

  132. اكروم زاكى

    Mohon admin koleksikan benda2 mcm nie.. lagi 4 tahun setengah kasi sebar balik utk ingatan bersama, nnt ramai yg lupa nie

  133. Samat Sarman

    Baru berape hari dah kurang hajar

  134. Mohamedkamaludin Abdrashid

    Semua ini boleh berlaku jika melayu mudah lupa masih hidup,
    Sebab dia fikir dia dah tak lama dah,lepas itu apa nak jadi lantaklah,melayu merampat di-negara sendiri puas,

  135. Roslina Ina

    Nie la yg penyokong ngn pengundi ph nk kn..halau kalo mk bapk korng ada tanah bg kt DAPig

  136. Man Sani

    bodo gile pi pangkah pH…xsnggup rasenye nk tgu pru15…tumbangkn la wei…tlong la nmpak…bukak skit mate tu…korg bela kes ni same je mcm korg khianat tnah air sniri…xhrgai lgsung pjuangan tok2 korg yg bsusah payah menentang dorg dulu…bodo la.

  137. Mohd Noor Firdaus Othman

    sedar lah..ini tanah melayu.org melayu perlu bangkit.dah tiba masanya.

  138. Azhari Maslan

    Bila pendatang di beri muka….mmg sanggup pijak kpala….perangai serupa zionis…

  139. Asyura Abd Manan

    Bkn Melayu islam tp Melayu liberal yg mensucikan Dapig…konon modern and free thinker la sgt

  140. Shi Kin

    Kesiannn ada juga cam tu kan huhuhu…..akan datang pangkah lah lagi….meh aku tolong pangkah biar tergadai semua nya….

  141. Elcarim Hes Dawan

    Nasi dah jadi buboq… Tengok saja lah.

  142. Lim Kok Siang

    https://youtu.be/TeEflNZBzeM

    LOL… UMNO oh UMNO suka buat racist suka buat haram. Hanya ajaran Umno je hebat.

    Bina tidak dapat kebernaran DBKL… Hebat…. Hidup UMNO !!

  143. Jahaya Jamil

    Padan muka, dulu masa mlayu umno brkuasa, mrk juga hlau mlayu, ambik kmpong2 org mlayu, utk dibina prumahan mewah utk kpntingan mlayu umno, ..mrk ini lebih kafir dari cina kafir,..

  144. Mohd Azman Minhal

    Terbaikkk ini lah yg pengundi2 melayu ph nak….#popcornakumana

  145. Halifah Halim

    Ramai2 solat hajat hancurkan musuh2 islam

  146. Ali Brinching

    tak bayar hutang ke. tulah yang najib nak buat kat malaysia

  147. Tinah Noor

    Saya.kesekolah.dulu changi.dalam darjah tak ada orang bangsa lain hanya melayu.polis askar .bomba.kaki tangan kebanyakkan.melayu.p.a.p.naik srmuanya berubah.sampai kawin.pun.ada halangan

  148. Tinah Noor

    Rasuah.umno kalah.kita orang miskin
    Apa

  149. Mamat Kulat

    Tapi yg sengsara pun silap2 depa dan generasi pasca depa gak nanti. Aku tak paham apa yg depa nak sebenarnya. Perangai serupa ketam, tak nak ‘karam’ sendiri, nak juga tarik yg lain masuk ‘lubang taik’ bersama.

  150. Aidil Said

    Belajar sejarah lg kau sepet . Like page ni The Patriots banyak cerita tentang asal usul melayu dan bumiputera yg takde dlm buku teks sejarah sekolah beserta sumber rujukan dan bukti sekali . Bangsa tak tau dek untung . Jgn lawan tuan nanti tuan marah .

  151. Fmfaazil Mustafar

    Tinah Noor sbb tu jgn prcy pd agenda dn mtlmt DAP… krn DAP adk brdk dgn PAP…acuan sama hny tmpt brbeza…

  152. Blenc Solberg

    Nazri Jamal awak dh lahir ke waktu tu?

  153. Meor Abdul Halim

    Makin menjadi jadi cina ni apa yang dia orang mau sebenarnya zaman sejarah dah terbukti cina adalah pendatang di zaman kesultanan melayu melaka lagi

  154. Blenc Solberg

    Betol ke ni?..bole simply tukar ke..bukan ke klu ade kematian,amanah raya akan ambil dulu? Pembahagian melalui Faraid

  155. Anne Zoe

    Blenc Solberg tu sy tak tahu en. sbb nama dia b4 ni ad dlm geran. tak tahu bagaimana dia letak nama tu tp pegawai tu kata, selagi say tegur psl ni, individu tu turut bayar sekali cukai tanah dlm beberapa tempoh. jadi secara perundangan nya, kalau saya x bayar, dia secara automatik menjadi pemilik. alhamdulillah masalah dh selesai. cuma saya beritahu atas tujuan berwaspada takut ad saudara2 kita bakal jadi mangsa

  156. Blenc Solberg

    Tq beri info..selalunya cukai tanah ni org biar je 2-3 tahun baru byr sekali kan..

  157. Blenc Solberg

    Bangsa dia ni..klu kita berckp melayu..dibalas english smp ke sudah..xmau nk guna base melayu..

  158. Anne Zoe

    Blenc Solberg saya bayar jun tahun lps atas nama ibu saya, rasanya di johor, jun setiap tahun perlu dibayar. sbb jun tahun ni adik beradik lain yang bayarkan dan dorg ckp alhamdulillah nama keluarga kami saja yang ada. tiada lg nama individu berkenaan

  159. Zahari Yaacob

    Tahniah macai2 PH penjilat DAP bangsat

  160. Elias Ganu Shell

    Mana melayu-melayu yang sokong pH tu ckp nak pertahanankan melayu.. Mana janji² manis mu cai cai cai cai?!!!!

  161. Mf Mfnf

    Ya rasanya boleh tukar..tanah arwah nenek sy..adik bradik mak xsempat tukar nama utk pembhgian faraid lg..bila pegi pejabat tanah..tengok2 tanah tu dh bertukar nama..penama ats nma abg tiri mak sy yg maknya lain2..itu tanah mak kandung mak sy..tapi abg tiri mak bolot letk ats nma dia..org yg xde kaitan..entah le..tanggung ambik lah

  162. Ramlah Hamid

    Saya memang xcaya bangsa ni sejak dr dlm perut mak saya..mulut ckp lain dlm ht lain..perbuatan lain..itu lah kominis..yg dah berjaya menakluki org2 melayu..tp ada penghianat dkalangan org melayu itu sendiri..sudah lama kita berpesan pesan..tp jln mudah yg mereka ambil..menyesal tiada pengakhiran nya.

  163. Hijriyatun Ali

    Ini pun melayu boleh tengok je? Ini la melayu

  164. Artz Legacy Azlan

    Umno ni mungkin bodoh atau nyanyuk…najib yg bawa cina tu bertapak situ pastu salahkan kerajaan skrg…hahha…itu la nk kata susah nk buang tahik umno ni…bebal tahap apa xtau

  165. Ogy Fazilah Nordin

    Mungkin masa tu bukan bapak dia yg lari keluar rumah tumpang kereta polis, kau nak perlekeh melayu… arwah datuk aku antara manusia yg bunuh cina paling ramai. Sampai cina nak cari datuk aku nak siat kulit datuk aku. Alhamdullilah org dulu bukan setakat ilmu agama dipegang ilmu batin turut main peranan mempertahankan diri dgn izin Allah. Ni la salah sorang melayu hipster yg tak pernah duduk dan dgr cerita trajedi 13 mei

  166. Masrijah Ag Ali

    Melayu yg kianati melayu… Melayu perbodohkan melayu… Kini bnyk melayu yg meroyan

  167. Ahmad Zawawi

    Yg bawa masuk rakyat China ke Malaysia secara besar-besaran bukan zaman BN ke?? Apa ar… ?

  168. Nurazmi Hj Halim

    Wasiat untuk rerumpun melayu Islam. Andai kami nanti sudah tiada jangan sekali2 bersekongkol dengan cai kafir ini sampai liang lahad. Dasar pendatang tidak sedar diri cuma mengambil kesempatan.

  169. Terry Ken Hui

    ceroboh tempat rekreasi rakyat utk kegunaan parti sendiri tu dikata tanah sendri, ingat skrg ni bukan zaman bn lagi, tak yah guna isu kaum nk rosak perpaduan, jgn lupa umno bukan wakil semua org melayu, mca bukan wakil semua rg cina, mic bukan wakil semua org india

  170. Ton Daud

    Bapa sy ms 13 mei tu pun terlibat dlm peristiwa tu sbg askar melayu..hrp2 xjd lg..ngeri oi

  171. Hafiz Mazlan

    Ya allah aku mintk la trjadi la blik 13 mei . Hapus kn la cine2 bansat ni

  172. Ieda Tiramitsu

    Sgt2 melampau. Masuk kawasan org tnpa izin pastu nk wat hal. Kang ckp lbh ada plak kata kite racist. Haa nak sgt jg hati kaum2 ni kan. Konon nak tunjuk baik tunjuk bagus sgt nak jaga hati dorg sgt. Kekonon x perkaumanlah kan. Skrg hadaplah.

  173. Ieda Tiramitsu

    Cina ni kalau dah mmg nama cina jgk lah jgnlah buat baik sgt2. Mmg dari zaman nenek moyang dia dorg ni mmg baik ada makna je. Kene hati2. Dorg punya rasict lagi maha hebat. Rampas balik kewarganegaraan dorg ni lagi bagus. Tu je ajar. Bagi dorg tau erti kesedaran diri masing2. Klu ada peluang kerajaan lama pegang balik malaysia ni mmg ptt diajar btl2 bangsa2 ni. Ms tu ko tau langit tu tggi ke rendah.

  174. Mohamad Syafif

    Parang terbang ???melayu pun x besatu.. nak terbang mcm mna tu..itu je lah ayat dulu samapi sekarang..

  175. Khairul Anwar Mohd Yunus

    Dah boleh asah keris tajam tajam bubuh racun katak, jilake cina cina ni….

  176. Natasha Sephia

    org cina tu ingat dah cukup berkuasa buat ikut suka hahaha org ph x kira kaum memang bangang mandi air kencing.

  177. Tok JO K ER

    Apo lagii susun org kito perang laa ngan Chino nii

  178. Ali Pamma

    mana HARIMAU masih tidur agaknya….

  179. Adee Dean

    budak2 u suka ni..balik kg tgk semua cina..mak bapak dh kena halau p zimbabwe

  180. Anwar Romly

    Pelan2 akan terjadi..melayu bodoh mcm nie lah jadinya

  181. Panglima Garang

    Bangsa cina ni sikit pun tak boleh dipercayai walau kwn rapat. Tlg ingat tu org melayu malaysia baru oiiii!!!

  182. Ed Samer

    5 tahun kalihh.pulakkk.nooo.dah.puak ni sengett.dahhhh.

  183. Ennadam Ennadam

    nak buat cmna…ini lah yg org melayu ph mahu kn….bila ditegur kluar ayat2 suci….nk salah kn sapa dlm hal ni

  184. Jusoh Harun

    Dlm hal ini tak payah salah kpd bangsa lain salahkan lah kpd bangsa melayu sendiri , ini krna bangsa melayu beri ruang dan peluang kpd mereka

  185. Haizul

    buat la klu nak rasa org melayu naik hantu..

  186. Ace Veronic

    Nmpk x prngai cinababi! Xsdr diri pndatang, bkn main nk pijak kpla dgn xsegan silu nk rmps tnh org! Sbbtu org buat ppatah buat baik brpada2. Ini babi2 tu mnyalak nk krkytn, bg. Nk sjkc, bg. Nk mniaga, projk kt ngara kita, bg! Ade nmpk mn2 rmh org mlyu ke sklh mlyu ke uni mlyu ke kt ngra cina, ade??? Xde! Sbbtu PM Aus dulu pn psn siap2 kt smua, jg2 dgn binatang cinababi tu, binatng tu mmg prngai dia dibagi peha pjk kpla, dibagi susu, blsnya tuba. Mmg dsr babi!

  187. Ashrul Ashryzad

    Tahniah Pakatan Harapan ??
    #MalaysiaBaru
    #MalaysiaMemilih

  188. E Hazwan Ismail

    Cina halau melayu… PH yg di salahkan. Har har har~

  189. Ismail Sias

    Macham mana orang malayu takkeluar org umh jual tah kpd org china

  190. Muhamad Firdaus Ismail

    Propa lbh….. Alhamdulillah umno lumpuh…

  191. Jaffry Marzuki

    Melayu yg sokong ph melayu bangsat.

  192. Remypacenko Emy

    Tu cina yg kepale botak…. tgk pak haji macam tak puas hati…kang aku panggil abg azmi ppim kang,goyang semua

  193. Roslee MD Akhir

    Izdham Taufiq kerajaan terlampau bagi muka sangat…

  194. Roslee MD Akhir

    Tak payah angkat senjata Pon tak pa janji melayu bersatu,,, boleh ke??

  195. Maimon Mon

    X yah cito bykk…tu semuo khondakk org melayu yg memilih cinoooo…hadapp yo lahhh…

  196. Saari Isa

    kan aku dah kata dari dulu lagi ada org melayu hari ini hisap jubong cina sebab tu dia angkat puak cibai jadi mlysia baru

  197. Norrellah Mohd Danial

    Bangkit lah bangsa melayu dari tidur yang sangat
    Lena dah 60 melayu tidur

  198. Dilaila Jamals

    Ko mlalut pe ni setannnnnnnnn!!!!!!!!

  199. SaNa PeGi SiNi

    O.. tak betul heh? Persepsi memasing. Lu pk dgn lu punya cara, gua pk dgn cara gua… kalau gua setan, lu apa? Manusia? Tahniah sbb jd manusia…

  200. Azah Abdul Kahar

    Tu belum, lagi dia halau keluat dari negara sendiri. Betuul je tu?

  201. Ahmad Fadzli

    Nazri Jamal ni orang bodoh sejarah ..oi baca balik la sejarah Melayu .. kau cakp pasal tali barut ..kau tu yg tali barut ..bodoh .. bnyk benda yg boleh dibanggakn dengan melayu kau tu yg bodoh sejarah ..

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.