WAH .. PENYAKIT NYANYUK MAHATHIR SEMAKIN TERUK

Tanpa berfikir panjang, Mahathir mengatakan bahawa pembatalan itu dikaitkan dengan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Abdul Razak.

“Saya minta maaf kerana membuat anggapan yang salah. Saya akan ambil ingatan bahawa Istana Negara adalah milik Najib dan Parti Barisan Nasional.”

” Saya akan ambil ingatan bahawa Istana Negara adalah milik Najib dan Parti Barisan Nasional.” kata Mahathir.

http://chedet.cc/?p=2365

PERTABALAN AGONG – ADA YANG MEROYAN KERANA JEMPUTAN MAHATHIR DITARIK BALIK

20161208-pertabalan-agong-mahathir-nyanyuk

BerkaitanPosts

Sering Dibaca

Comments

comments

Comments 2,684

  1. Faizul Azhar Faizul Azhar says:

    Malaysia dh jd najib yg punya.. X heran dh. Hidup tun

  2. Rabika Ka Rabika Ka says:

    Innalilhirajiun…aamiin.

  3. Abd Mutalib Abd Mutalib says:

    Jgn bonggok lah admin..ko berdiri pun atas umno yg di tubuhkan oleh tunM

  4. Muhd Faizal Muhd Faizal says:

    Kutty sentap tak di jemput g istana.. Dtg jela.. Tp dok jek kat pagar istana Kalo org tak kasi masuk.. Pastu pegang la poklak tulis saya bekas Perdana Menteri..

  5. Nurah Harun Nurah Harun says:

    mengkritik pada perkara yg tak berasas…admin ni kurang cerdik…dunia pun tahu mcm mana Tun bangunkan msia…tapi admin ni kebodohannya terserlah…sapa kau nak kritik Tun…najib pun tak berkelayakan mengkritik Tun…rakyat msia sayangkan Tun….

  6. Ned Salleh Ned Salleh says:

    Admin , jgn fitnah …tak baik .. esok penyakit tu balik kat kamu kesian anak , isteri, siapa nak bagi makan ..

  7. Nurah Harun Nurah Harun says:

    umur 91th masih berjuang utk rakyat msia…kalau kau aku rasa dah mampus sebab dosa yg kau lakukan….kau cari 100 org secara rambang dan tanya mereka najib atau Tun yg dia org pilih….kalau zaman ni kau patut kesihan bagi mereka yg bergaji bawah rm1200….dizaman tun rakyat merasa selesa sebab x dianiaya kerajaan…aku akan terus menyokong tun kerana rata2 rakyat tahu apa yg diperjuangkan….semoga apa yg Tun buat dirahmati ALLAH… Amin