Home / :: BLOG :: / Jabatan Peguam Negara dah jadi barua rejim Mahathir

Jabatan Peguam Negara dah jadi barua rejim Mahathir

Hari ini adalah hari terakhir untuk Peguamcara Negara memfailkan rayuan terhadap keputusan Mahkamah Tinggi yang telah membebaskan Lim Guan Eng dan Phang Li Koon pada 3 September 2018.

Saya percaya notis rayuan tidak difailkan. TPR Masri minta DNAA tapi Mahkamah Tinggi bagi pembebasan.

Jadi, kenapa tak failkan notis rayuan?

P.S. Dahulu, Pakatan kata Jabatan Peguam Negara adalah barua kerajaan.

Sekarang mereka dah buktikan.

Tahniah!

Dr Shamsher Singh Thind

(Visited 23 times, 1 visits today)

Artikel berkaitan

22 comments

  1. Kamarulzaman Ishak

    Pungkoq betul. Kalau is pun nak main silap mata…buatlah perbicaraan kemudian hakim putuskan Tak bersalah…ok lah silap mata tu….penonton pun boleh tepuk tangan

  2. Muhammad Basri

    Din…nak tanya hang barua sapa?….kikiki.

  3. Osman Azrol

    Punya pasai la kat depa, la depa berkuasa, masa hampa berkuasa dulupun mcm tu juga hangpa pecat habih tpm, ag, gabenor dan lain2 hampa tak ingat la baru nak meqoyan hahaha

  4. Ayob Abd Majid

    Pantun UMNO lama:

    Kapal layar tiang besi,
    Bulan bintang duduk di atas;
    Kapal layar dapat kerusi,
    Bulan bintang sepak kertas.

    Pantun UMNO baru

    Dacing biru tiang besi,
    Bulan purnama kekal di atas;
    Haru biru sudah mari,
    Cepatlah lompat sebelum melepas.

  5. Zeck Red

    Rayu la sampai kiamat, apa2 pun org tak siuman akan kecundang jua… Apa jadah rumah banglo LGE bernilai 6.5 juta ringgit, kalau mcm rumah banglo anuar musa logik la….

  6. Ruslan Mansor

    Dulu masa najib Jabatan Peguam Negara Dan Ketua Hakim Negara Dan mahlamah Rayuan jadi barua Najib. Skrg baru adil…

  7. Wan Sury

    Takkn nk tolong Najib and the geng Penyamun kot huhu…????

  8. Abd Wahab

    Kesian BARUA NAJIS UMNGOK ni Meroyan.

  9. Rafeah Buni

    Tulis mcm ni tanpa bukti dan fitnah semata2..takda kualiti ilmiah

  10. Zull Ieyza

    Kuasa di tangan madey,,,peguam pun jadi pak turut,,

  11. Mohdfirdaus Fida

    dulu dulu dulu mase tok det xnk cite ke??kikikiki…..

  12. Aziz Sipit

    Jika tak berjaya ,jangan betsadih,pada pendawa2 kumpul bukti seberapa banyak yg boleh intip setiap langkan mentri2ph,simpan seelok2nya ada waktu akan terhurailah ia

  13. Sok Ali

    Penguam negara dh jadi barua rejim madey tepat ..semua kes di gugurkan termasuk dalam perbicaraan..

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.