“Ia adalah mengenai rompakan siang hari di mana cukai dikenakan ke atas wang tanpa sebab yang sah,” kata Mahathir dalam blog post terbarunya.

Eh … Bukan ke Lee Kim Yew sudah mengakui yang dia ada hutang cukai tertangguh?

Mahathir fikir orang tidak tahu bahawa banglo besar beliau di Country Heights adalah dari projek Lee Kim Yew? Berapa Mahathir bayar untuk banglo tersebut?

Mahathir fikir orang tidak tahu bahawa beliau adalah pemegang saham ketiga terbesar (atas nama Mahathir sendiri) Palace of Golden Horses Hotel bersama Lee Kim Yew?

Gambar:  Mahathir pemegang saham Palace of Golden Horses – SSM http://bit.ly/2qCqytd

********

Rujukan:

“Mahathir slams authorities for going after Lee Kim Yew”

36 KOMEN

  1. Suruh le rakan kongsi niaga ko tu pegi bisnes kt somalia sana kerajaan tk tuntut cukai kot…kalu rakan kongsi buat bisnes dlm Singapura’ atau lain negara ,rakan kongsi tu lagi tinggi dikenakan cukai cukai…

  2. Scandal Forex apa Sudah jadi dengan Siasatan. Senyap dah Malaun sekarang ni. Dah habis modal dan tutup siasatan ke. Mana hasilnya?. Ini satu lagi pembaziran wang Rakyat hanya untuk memalukan Tun Mahathir sanggup perabih duit untuk bayar gaji dan elaun kepada pihak yg menyiasat. Hasilnya KOSONG. Sama masa Pak Lah. Buka RCI kes jual IC di Sabah sekadar memenuhi Nafsu Serakah dan dendam kepada Mahathir. Hasilnya tetap sama. Perjuangan diatas pembohongan dan dendam tak akan berjaya

  3. INI bukan kes curi ayam satu minggu selesai . Kes curi kereta pun bertahun yg mencuri bodoh tapi kes ini orang pandai pandai putar belit susah nak rungkai belit

  4. Orang tak tahu undang undang dan Prosuder siasatan akan menjelmakan kebodohan diri. Siasatan ini tidak serumit siasatan 1MDB. Bila kita nak tuduh orang kita mesti ada pembuktian. Jadi ini menunjukan pembuktian tak ada tapi merasok macam orang gila ditambah pula sokongan orang yg akalnya macam Sakai

  5. Kau tu Babi haram jadah upahan dedak Najib. Kau hidup dan dapat upah hasil haram dan tidak ada maruah langsung. Berenti lah jadi manusia dari hidup atas upah Hairan jadah.


TINGGALKAN KOMENTAR

Masukkan komentar anda
Sila masukkan nama anda