Home / :: BLOG :: / Mukhriz Akui Mempunyai Cita-cita Menjadi Perdana Menteri Di Mahkamah

Mukhriz Akui Mempunyai Cita-cita Menjadi Perdana Menteri Di Mahkamah

Selama ini mereka menafikannya. Akhirnya di mahkamah, Mukhriz mengakui beliau mempunyai cita-cita menjadi Perdana Menteri.

Mukhriz hari mengakui setiap orang yang berada di dalam arena politik pasti menyimpan hasrat untuk menjadi seorang pemimpin, termasuklah menjadi seorang perdana menteri, kata Naib Presiden PPBM itu ketika memberi keterangan di mahkamah hari ini.

(Tetapi disebabkan Mukhriz kurang bakat dan kemampuan, beliau memerlukan BANYAK BANTUAN dari bapa dan orang yang menyukai dia)

Ini mahkamah tau… Tak boleh tipu-tipu lagi.

http://www.freemalaysiatoday.com/category/nation/2018/01/11/no-conspiracy-but-pm-ambition-is-natural-says-mukhriz/

(Visited 14 times, 1 visits today)

Artikel berkaitan

70 comments

  1. Hokage Chai Rasenggan

    Bagus laa ada cita2 nak jd PM… Buat perkara yg baik kita harus kita beri sokongan… Yg buat salah harus kita hadapkan ke mahkamah…

  2. Hokage Chai Rasenggan

    Bagus laa ada cita2 nak jd PM… Buat perkara yg baik kita harus kita beri sokongan… Yg buat salah harus kita hadapkan ke mahkamah…

  3. Hokage Chai Rasenggan

    Bagus laa ada cita2 nak jd PM… Buat perkara yg baik kita harus kita beri sokongan… Yg buat salah harus kita hadapkan ke mahkamah…

  4. Khairul Izlan

    Ag xda cita2 ek min,cita2 ag msti penjilat n pemakan dedak tegar kn,betoi x min???jgn malu nk mngaku min,haha

  5. Khairul Izlan

    Ag xda cita2 ek min,cita2 ag msti penjilat n pemakan dedak tegar kn,betoi x min???jgn malu nk mngaku min,haha

  6. Khairul Izlan

    Ag xda cita2 ek min,cita2 ag msti penjilat n pemakan dedak tegar kn,betoi x min???jgn malu nk mngaku min,haha

  7. Amirul Akmal

    Mcm lah pemimpin umno yg lain x de hati nk jadi pm.sakai je admin ni

  8. Amirul Akmal

    Mcm lah pemimpin umno yg lain x de hati nk jadi pm.sakai je admin ni

  9. Amirul Akmal

    Mcm lah pemimpin umno yg lain x de hati nk jadi pm.sakai je admin ni

  10. Gir Rizalo

    Tggu bapak dia lantik timbalan dlu..strategi family planing

  11. Gir Rizalo

    Tggu bapak dia lantik timbalan dlu..strategi family planing

  12. Gir Rizalo

    Tggu bapak dia lantik timbalan dlu..strategi family planing

  13. Gir Rizalo

    Penghisap2 tegar lgbt tetap merelakan nya

  14. Gir Rizalo

    Penghisap2 tegar lgbt tetap merelakan nya

  15. Gir Rizalo

    Penghisap2 tegar lgbt tetap merelakan nya

  16. N Z Man Zai

    Propaganda admin cita2 nk jd pemakan dedak smpi mati…???

  17. N Z Man Zai

    Propaganda admin cita2 nk jd pemakan dedak smpi mati…???

  18. N Z Man Zai

    Propaganda admin cita2 nk jd pemakan dedak smpi mati…???

  19. Roslan Baba

    Masok politik kalau nak jadi cai je buat apa.

  20. Roslan Baba

    Masok politik kalau nak jadi cai je buat apa.

  21. Roslan Baba

    Masok politik kalau nak jadi cai je buat apa.

  22. Mat Piah Teh Deris

    Alahai, lawan Ketua Pemuda pun kalah ditangan KJ.. tp xapa dlm ppbm boboi leh ganti tempat daddy dia percuma xperlu tanding?.. heh,heh

  23. Mat Piah Teh Deris

    Alahai, lawan Ketua Pemuda pun kalah ditangan KJ.. tp xapa dlm ppbm boboi leh ganti tempat daddy dia percuma xperlu tanding?.. heh,heh

  24. Mat Piah Teh Deris

    Alahai, lawan Ketua Pemuda pun kalah ditangan KJ.. tp xapa dlm ppbm boboi leh ganti tempat daddy dia percuma xperlu tanding?.. heh,heh

  25. Awang Sulong

    Habis takut apa lawanlah parti dia supaya berkubur…kuatkan barisan umno lawan dia jgn jadi bodoh

  26. Awang Sulong

    Habis takut apa lawanlah parti dia supaya berkubur…kuatkan barisan umno lawan dia jgn jadi bodoh

  27. Awang Sulong

    Habis takut apa lawanlah parti dia supaya berkubur…kuatkan barisan umno lawan dia jgn jadi bodoh

  28. Din Ariffin

    Yup,tp awok tu penjilat teloq cina gemuk jho low

  29. Din Ariffin

    Yup,tp awok tu penjilat teloq cina gemuk jho low

  30. Din Ariffin

    Yup,tp awok tu penjilat teloq cina gemuk jho low

  31. Rauzan Adnan

    dulu bukan main nafikn,,ni antara matlamatnya.mengejar kuasa n harta

  32. Rauzan Adnan

    dulu bukan main nafikn,,ni antara matlamatnya.mengejar kuasa n harta

  33. Rauzan Adnan

    dulu bukan main nafikn,,ni antara matlamatnya.mengejar kuasa n harta

  34. Jamaludin Ali

    tak mengapa klau bolihnden pun nak juga baisa la tapi den bonci semo politikus banyak kencing kelentong dan songlap habis yang dulu sekarang dan akan dating, waulahualam

  35. Jamaludin Ali

    tak mengapa klau bolihnden pun nak juga baisa la tapi den bonci semo politikus banyak kencing kelentong dan songlap habis yang dulu sekarang dan akan dating, waulahualam

  36. Jamaludin Ali

    tak mengapa klau bolihnden pun nak juga baisa la tapi den bonci semo politikus banyak kencing kelentong dan songlap habis yang dulu sekarang dan akan dating, waulahualam

  37. Bahtiar Hussein

    Hahaha sapa dia jadi menteri xdak cita2 jadi perdana menteri… Cita2 bukan dosa tapi sang najib mencuri duit 1mdb dah pasti dosa

  38. Bahtiar Hussein

    Hahaha sapa dia jadi menteri xdak cita2 jadi perdana menteri… Cita2 bukan dosa tapi sang najib mencuri duit 1mdb dah pasti dosa

  39. Bahtiar Hussein

    Hahaha sapa dia jadi menteri xdak cita2 jadi perdana menteri… Cita2 bukan dosa tapi sang najib mencuri duit 1mdb dah pasti dosa

  40. Mohamed Zuhri Amir

    Bercita² tu bgs tapi layak dgn tak je???

  41. Mohamed Zuhri Amir

    Bercita² tu bgs tapi layak dgn tak je???

  42. Mohamed Zuhri Amir

    Bercita² tu bgs tapi layak dgn tak je???

  43. Mohd Ishak Rahman

    salah ke klu ada cita2 mcm tu…sama lah ngn org yg dok mngata mukhriz tu…ada cita2 jgk…sbab tu selagi bole jilat dia jilat….puiiii

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.