Home / :: BLOG :: / Mukhriz Akui Mempunyai Cita-cita Menjadi Perdana Menteri Di Mahkamah

Mukhriz Akui Mempunyai Cita-cita Menjadi Perdana Menteri Di Mahkamah

Selama ini mereka menafikannya. Akhirnya di mahkamah, Mukhriz mengakui beliau mempunyai cita-cita menjadi Perdana Menteri.

Mukhriz hari mengakui setiap orang yang berada di dalam arena politik pasti menyimpan hasrat untuk menjadi seorang pemimpin, termasuklah menjadi seorang perdana menteri, kata Naib Presiden PPBM itu ketika memberi keterangan di mahkamah hari ini.

(Tetapi disebabkan Mukhriz kurang bakat dan kemampuan, beliau memerlukan BANYAK BANTUAN dari bapa dan orang yang menyukai dia)

Ini mahkamah tau… Tak boleh tipu-tipu lagi.

http://www.freemalaysiatoday.com/category/nation/2018/01/11/no-conspiracy-but-pm-ambition-is-natural-says-mukhriz/

(Visited 3 times, 1 visits today)

Artikel berkaitan

Check Also

Kos operasi penternakan ayam meningkat selepas rejim PH memerintah kata persatuan

Persatuan terbesar mewakili industri ternakan mengalu-alukan siasatan berhubung dakwaan tentang kewujudan kartel di sebalik kekurangan bekalan telur ayam yang dikatakan menjadi punca kenaikan harganya sejak kebelakangan ini.

70 comments

  1. Mohd Fadhil

    Sepi nye cite bodo ni..nk like x

  2. Mohd Fadhil

    Sepi nye cite bodo ni..nk like x

  3. Mohd Fadhil

    Sepi nye cite bodo ni..nk like x

  4. Hokage Chai Rasenggan

    Bagus laa ada cita2 nak jd PM… Buat perkara yg baik kita harus kita beri sokongan… Yg buat salah harus kita hadapkan ke mahkamah…

  5. Hokage Chai Rasenggan

    Bagus laa ada cita2 nak jd PM… Buat perkara yg baik kita harus kita beri sokongan… Yg buat salah harus kita hadapkan ke mahkamah…

  6. Hokage Chai Rasenggan

    Bagus laa ada cita2 nak jd PM… Buat perkara yg baik kita harus kita beri sokongan… Yg buat salah harus kita hadapkan ke mahkamah…

  7. Khairul Izlan

    Cerita sampah dari admin sampah

  8. Khairul Izlan

    Cerita sampah dari admin sampah

  9. Khairul Izlan

    Cerita sampah dari admin sampah

  10. Khairul Izlan

    Ag xda cita2 ek min,cita2 ag msti penjilat n pemakan dedak tegar kn,betoi x min???jgn malu nk mngaku min,haha

  11. Khairul Izlan

    Ag xda cita2 ek min,cita2 ag msti penjilat n pemakan dedak tegar kn,betoi x min???jgn malu nk mngaku min,haha

  12. Khairul Izlan

    Ag xda cita2 ek min,cita2 ag msti penjilat n pemakan dedak tegar kn,betoi x min???jgn malu nk mngaku min,haha

  13. Amirul Akmal

    Mcm lah pemimpin umno yg lain x de hati nk jadi pm.sakai je admin ni

  14. Amirul Akmal

    Mcm lah pemimpin umno yg lain x de hati nk jadi pm.sakai je admin ni

  15. Amirul Akmal

    Mcm lah pemimpin umno yg lain x de hati nk jadi pm.sakai je admin ni

  16. Wan Shahriman Wan Zulkifli

    Hati2 min. Penjilat dapig marah nnt.

  17. Wan Shahriman Wan Zulkifli

    Hati2 min. Penjilat dapig marah nnt.

  18. Wan Shahriman Wan Zulkifli

    Hati2 min. Penjilat dapig marah nnt.

  19. Gir Rizalo

    Tggu bapak dia lantik timbalan dlu..strategi family planing

  20. Gir Rizalo

    Tggu bapak dia lantik timbalan dlu..strategi family planing

  21. Gir Rizalo

    Tggu bapak dia lantik timbalan dlu..strategi family planing

  22. Gir Rizalo

    Penghisap2 tegar lgbt tetap merelakan nya

  23. Gir Rizalo

    Penghisap2 tegar lgbt tetap merelakan nya

  24. Gir Rizalo

    Penghisap2 tegar lgbt tetap merelakan nya

  25. N Z Man Zai

    Propaganda admin cita2 nk jd pemakan dedak smpi mati…???

  26. N Z Man Zai

    Propaganda admin cita2 nk jd pemakan dedak smpi mati…???

  27. N Z Man Zai

    Propaganda admin cita2 nk jd pemakan dedak smpi mati…???

  28. Roslan Baba

    Masok politik kalau nak jadi cai je buat apa.

  29. Roslan Baba

    Masok politik kalau nak jadi cai je buat apa.

  30. Roslan Baba

    Masok politik kalau nak jadi cai je buat apa.

  31. Mat Piah Teh Deris

    Alahai, lawan Ketua Pemuda pun kalah ditangan KJ.. tp xapa dlm ppbm boboi leh ganti tempat daddy dia percuma xperlu tanding?.. heh,heh

  32. Mat Piah Teh Deris

    Alahai, lawan Ketua Pemuda pun kalah ditangan KJ.. tp xapa dlm ppbm boboi leh ganti tempat daddy dia percuma xperlu tanding?.. heh,heh

  33. Mat Piah Teh Deris

    Alahai, lawan Ketua Pemuda pun kalah ditangan KJ.. tp xapa dlm ppbm boboi leh ganti tempat daddy dia percuma xperlu tanding?.. heh,heh

  34. Awang Sulong

    Habis takut apa lawanlah parti dia supaya berkubur…kuatkan barisan umno lawan dia jgn jadi bodoh

  35. Awang Sulong

    Habis takut apa lawanlah parti dia supaya berkubur…kuatkan barisan umno lawan dia jgn jadi bodoh

  36. Awang Sulong

    Habis takut apa lawanlah parti dia supaya berkubur…kuatkan barisan umno lawan dia jgn jadi bodoh

  37. Din Ariffin

    Yup,tp awok tu penjilat teloq cina gemuk jho low

  38. Din Ariffin

    Yup,tp awok tu penjilat teloq cina gemuk jho low

  39. Din Ariffin

    Yup,tp awok tu penjilat teloq cina gemuk jho low

  40. Din Ariffin

    Win,terbaik komen sedara.

  41. Din Ariffin

    Win,terbaik komen sedara.

  42. Din Ariffin

    Win,terbaik komen sedara.

  43. Rauzan Adnan

    dulu bukan main nafikn,,ni antara matlamatnya.mengejar kuasa n harta

  44. Rauzan Adnan

    dulu bukan main nafikn,,ni antara matlamatnya.mengejar kuasa n harta

  45. Rauzan Adnan

    dulu bukan main nafikn,,ni antara matlamatnya.mengejar kuasa n harta

  46. Wan Shahriman Wan Zulkifli

    Ek eleh terasa la babi madey ni…

  47. Wan Shahriman Wan Zulkifli

    Ek eleh terasa la babi madey ni…

  48. Wan Shahriman Wan Zulkifli

    Ek eleh terasa la babi madey ni…

  49. Jamaludin Ali

    tak mengapa klau bolihnden pun nak juga baisa la tapi den bonci semo politikus banyak kencing kelentong dan songlap habis yang dulu sekarang dan akan dating, waulahualam

  50. Jamaludin Ali

    tak mengapa klau bolihnden pun nak juga baisa la tapi den bonci semo politikus banyak kencing kelentong dan songlap habis yang dulu sekarang dan akan dating, waulahualam

  51. Jamaludin Ali

    tak mengapa klau bolihnden pun nak juga baisa la tapi den bonci semo politikus banyak kencing kelentong dan songlap habis yang dulu sekarang dan akan dating, waulahualam

  52. Akid Affan

    harapkn bapak je si boboi ni

  53. Akid Affan

    harapkn bapak je si boboi ni

  54. Akid Affan

    harapkn bapak je si boboi ni

  55. Jaka Bayu Indera

    Cuba tanya KJ dia ada cita2 tak

  56. Jaka Bayu Indera

    Cuba tanya KJ dia ada cita2 tak

  57. Jaka Bayu Indera

    Cuba tanya KJ dia ada cita2 tak

  58. Bahtiar Hussein

    Hahaha sapa dia jadi menteri xdak cita2 jadi perdana menteri… Cita2 bukan dosa tapi sang najib mencuri duit 1mdb dah pasti dosa

  59. Bahtiar Hussein

    Hahaha sapa dia jadi menteri xdak cita2 jadi perdana menteri… Cita2 bukan dosa tapi sang najib mencuri duit 1mdb dah pasti dosa

  60. Bahtiar Hussein

    Hahaha sapa dia jadi menteri xdak cita2 jadi perdana menteri… Cita2 bukan dosa tapi sang najib mencuri duit 1mdb dah pasti dosa

  61. Mohamed Zuhri Amir

    Bercita² tu bgs tapi layak dgn tak je???

  62. Mohamed Zuhri Amir

    Bercita² tu bgs tapi layak dgn tak je???

  63. Mohamed Zuhri Amir

    Bercita² tu bgs tapi layak dgn tak je???

  64. Mohd Ishak Rahman

    salah ke klu ada cita2 mcm tu…sama lah ngn org yg dok mngata mukhriz tu…ada cita2 jgk…sbab tu selagi bole jilat dia jilat….puiiii

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggers like this: