Home / :: BLOG :: / [Video] NGO mahu polis siasat Zeti, Shukri dan Thomas

[Video] NGO mahu polis siasat Zeti, Shukri dan Thomas

#UndangUndangRimba #RuleOfLaw #KERAjaanTomato

Pergerakan Malaysiaku Tanahairku memberitahu pemberita pada hari Isnin bahawa mereka telah membuat laporan polis terhadap bekas Ketua Bank Negara Tan Sri Zeti Akhtar Aziz, ketua SPRM Datuk Seri Mohd Shukri Abdull dan Peguam Negara Tommy Thomas yang dikatakan telah berkonspirasi dalam siasatan mereka terhadap dakwaan rasuah yang melibatkan bekas perdana menteri Datuk Seri Najib Tun Razak.

……………..


……………..
Lihat video:
https://youtu.be/_jjoK-yS_ig
……………..

Rujukan:

Laporan polis dibuat terhadap Tommy Thomas, Zeti dan Shukri semalam – sidang akhbar akan diadakan hari ini

[VIDEO]: Zeti, Shukri dicabar saman Raggie Jessy

(Visited 26 times, 1 visits today)

Artikel berkaitan

62 comments

  1. Che Soyah Binti Amir

    Siasat tp klu ditong sampahkan, tunggu lah balasan tuhan. Menindas dan menganiaya.

  2. Amranee Honey

    Ada berani ka? Tak takut ka nnti kena puaka dari Tok saka?

  3. Rem Has

    Kisah 1001 malan 2 abdul 1 zeti.kih kih

  4. Amun Juramentado

    Pegawai sprm ni yang ngam di serbu rumah dia

  5. Mike Goh

    Hahahaha…lagi? Kan umno dah lapur polis kata zeti, abu kassim dan ghani patail nak lingkupkan pak najis. Dah berjaya nampak.

  6. Zainal Abidin Penjual Kereta

    Tangkap dan siasat sekali Din bodoh nie dan hantar Kat hospital Tg Rambutan periksa kepalanya sekali

  7. Mohd Dani

    Barua ?? jaan setan ni mesti disiasat..

  8. Yus Nba

    Drama bersiri episode – 001 bermula. Kikikikiki

  9. Idris Riss

    Muka muka yg telah dibayar secara bulanan dg lantikan politik.

  10. Ammoc Lad

    Cukuplah melalak tu din …. umno/bn dah tenggelam tunggu 5 tahun lagi

  11. Sfira Damfa

    Kenapa najib tarik balik saman pada mereka tu kiki

  12. Art Mat

    Semua kesalahan mereka kasi angkat naik,jgn kasi mereka pusing-2… Sebelum ni mereka sudah pusing byk pening pening pening… .kasi di balas sama rata itu pusing… Baru tau sungai cangkat jgn di duga tiada lintah… Buaya dah tau dah melahap ja kerja nya. . .

  13. Kublai Khan

    Sian polis .. mcmana siasat pun xkemana ..

  14. Azman Hitam

    Dulu ada Singh sekor dh mampos..timbul sekor lg dlm PDRM plk tu..kaki belit2 jg ke..

  15. Kay Jay

    Bila kemenangan atas fitnah dn tipu..biasa nya sampai bila pun akn hidup dgn penipuan dn fitnah..

  16. Zacx Ibrahim

    Sepatutnye NGO suruh PDRM.& SPRM sitasat.bekas2 menteri yg kaya raya tu…bkn yg bertugas..bodoh pailang lah. Jd ngo pon bodoh..

  17. Harm Ka

    Amik kau..kesian nak buat baik konon..x kena cara..amik kau..

  18. Faridah Zainol Abidin

    Siasat..rakyat nak tahu cerita yg benar…supaya tiada yg kena fitnah lagi

  19. Ahmad Shah

    Klu masa bn dituduh lantikan politik…ditamatkan. diminta berhenti. Atau letak jawatan.
    Sekarang masa PM 7 terdapat perlantik baruah peribadi…apa rayaat perlu buat..

  20. Adah Rani

    Jgn x siasat..supaya adil ..snang2 nk mlukn DSN …bgi pngajarn sikit…konon dh ada bukti…

  21. Sarijan Misjan Sarijankatat

    KECUT BATU LADUNG NK TANGKAP BUDAK 3ORANG NI

  22. Zulazhar B Abdullah

    siasat najib n pimpinan parti cuci yg telan dedak dulu

  23. Aktabul Ardzi Ismail

    lawan balik…
    kasi tibai nie 3 barua madey..

  24. Karati Ongkulan

    PADAN MUKA JAHAT!!! APA masalah u all dgn DSN ni!! GILa mental,bdn nmpk sempurna!!

  25. Salina Lin

    Dahlh pacik din.. Smpai tua asyik nk komplen je…

  26. Wan Rizal

    Betul.. Betul..Jgn lupa siasat pembunuhan alantuya Dan Kevin morais.. Siapa dalang di sebalik pembunuhan 2 individu sekali.. Itu Jgn di lupakan..

  27. Rohani Halim

    Skrg ini ketua polis pun dah nak diusik dgn isu perkahwinan anaknya… mcm mana nak buat lapuran. Melainkan ada ngo yg berani.

  28. Aziz Ismail

    Bila mes Altantuya nak di buka semula. Nak tahu siapa benar yang salah !!

  29. Noraida Md Jadi

    Siasat..jgn tak siasat..jgn berat sebelah!

  30. Mohd Isa

    MAT Sewel dah mula merapu, tlg PDRM# hospital bahagia

  31. Asry Eqa Sofea

    Sume nk ditangkap slagi najib xmasuk pnjara slagi 2 sume xkne….

  32. Andak

    Siasat segera pengkhianat2 ni jangan kasi muka…

  33. Kedy Omar

    Din betul ke member cakap umno dah jd zombie….

  34. Bayjurie Abd Aziz

    Lagi 5 tahun kalahkan PH baru bole siasat

  35. Ambai Kumang

    Siasat orang yang suruh orang siasat orang buat report,itu baru betul

  36. Ahmad Suhaimi Sujahaai

    Jadi lagi kambing hitam Tunmukaburuk raja undang2 rimba..

  37. Ismail Rizalman

    Mula2 akan jawab….sebarang laporan kita akan siasat…tiada pengecualian…

    Tgh2 akan jawab….masih dalam siasat

    Last sekali kan kawab….tiada bukti dn tiada kes

  38. Siti Asmah Amin

    btul tu kay jay….macai2 UNEDUCATED..mana nk hadam….ingt ph suci sgt ker..kes trowong ..senyap..1.19 TRIILION duit madey d bank luar negara….senyap….kne kncing taip hari pon senyap…yg d hebohkn ..DSN…pai skarang x terbukti pon…maseh lena c Zulazhar B Abdullah….BODOH BIN SOMBONG..

  39. Sahibah Karimah

    Nak siasat??? Wow! Kes lge,shafie afdal dan yg lain pun dtutup, ini kan lg. Buang karan shj. Buang.duit byr kos prosiding mhkmh jek sbb sglanya dlm genggaman konco2 mahafirraunnnn..

  40. Roseli Ismail

    pas tu pulak..Polis mahu siasat NGO…sampai kiamat tak abis der

  41. Yusman Faris

    Geng2 sakai macai bangkai pakatan harapan Malaysia baru katanye… Hampeh puiiii

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Loading...