Loading...
Home / :: BLOG :: / [Video] Pendedahan Abu Kassim jelas menunjukkan Najib dan Rosmah disabotaj Kastam dalam isu cincin RM24 juta
Bekas pengarah SPRM mengaku pihak Kastam memperkenakan Najib dalam isu cincin berlian

[Video] Pendedahan Abu Kassim jelas menunjukkan Najib dan Rosmah disabotaj Kastam dalam isu cincin RM24 juta

Abu Kassim Mohamed selaku bekas Ketua Pencegah Rasuah Malaysia telah mendedahkan dengan terang dan terperinci berkaitan dengan isu cincin yang giat diperkaitkan dengan Datin Seri Rosmah Mansor sebelum pilihanraya umum ke-14 (GE14).
BACA: [Video]Bekas pengarah SPRM mengaku pihak Kastam memperkenakan Najib dalam isu cincin berlian http://pakdin.my/videobekas-pengarah-sprm-mengaku-pihak-kastam-memperkenakan-najib-dalam-isu-cincin-berlian/



 

https://youtu.be/kvgkT1vWtb0
Pendedahan yang dibuat Abu Kassim berkenaan cincin RM24 juta
…………..

Menurut beliau, pihak Kastam-lah yang membocorkan dan mengedar dokumen yang dikenali sebagai Borang Kastam kepada pihak tertentu untuk disalah gunakan dan menfitnah Dato’ Sri Najib Tun Razak dan Datin Sri Rosmah Mansor.

Pakatan Harapan hanya memainkan separuh cerita isu cincin tersebut dengan mengatakan bahawa cincin itu kepunyaan Datin Sri Rosmah, walhal cerita sepenuhnya ialah ianya bukan kepunyaan Datin Sri Rosmah dan beliau tidak pernah memiliki ataupun membelinya. Cincin itu hanyalah untuk ditontonkan dan diterbangkan balik ke New York.

Punca Dato’ Sri Najib Razak disabotaj oleh Pihak Kastam adalah kerana SPRM telah menyiasat Pihak Kastam berkaitan dengan kes RM 3 bilion. Mereka mendesak dan mengadakan perjumpaan dengan Peguam Negara agar kes tersebut diberikan pengecualian terhadap mereka namun Abu Kassim Mohamed menasihati Dato’ Sri Najib Razak agar tidak terlibat untuk menjaga dan mempertahankan identiti dan tindakan SPRM yang tegas terhadap Pihak Kastam.

Disebabkan Dato’ Sri Najib enggan berkerjasama mahupun berjumpa dengan pihak Kastam, maka pihak Kastam bangkit marah dan terus mendedahkan serta mengedarkan dokumen tersebut kepada pihak yang tertentu.

Dokumen yang diedarkan itu memberi tanggapan yang salah, seolah-olah Datin Sri Rosmah-lah yang mengimport cincin tersebut untuk membelinya. Sebaliknya, cincin itu tidak dibeli dan dihantar ke New York dan juga bukan Datin Sri Rosmah yang ingin ditonton lihatkan cincin tersebut tetapi adalah keluarga menantunya dari Kazakhstan. Mengapakah kesemua ini tidak pernah didedahkan?

Malang sekali di dalam negara ini semua dipolitikkan.

https://youtu.be/3AlxxAbxxOg
Penjelasan fitnah cincin RM24 juta Rosmah Mansor
…………..
Rujukan:

“SPRM menahan seramai 62 pegawai Jabatan Kastam Diraja kerana terlibat dalam aktiviti pengubahan wang haram serta pelbagai kesalahan lain. Pelabuhan Klang menyaksikan tangkapan teramai iaitu 48 orang”
http://ww1.utusan.com.my/utusan/info.asp?y=2011&dt=0403&pub=Utusan_Malaysia&sec=Muka_Hadapan&pg=mh_02.htm

‘Dua pegawai kanan kastam ditahan’
http://ww1.utusan.com.my/utusan/info.asp?y=2011&dt=0330&pub=Utusan_Malaysia&sec=Muka_Hadapan&pg=mh_01.htm


Loading...
(Visited 50 times, 1 visits today)

Artikel berkaitan

205 comments

  1. Tun Teja Liza

    Semuga apa yg diucapkan adalah telus….sy doa kan yang terbaik untuk DNS dan isteri..

  2. Hamidi Mohamed Arifin

    Ha ha ha siapa la terasa lepeh….ni..akhirnya

  3. Hamidi Mohamed Arifin

    Ha ha ha siapa la terasa lepeh….ni..akhirnya

  4. Hamidi Mohamed Arifin

    Ha ha ha siapa la terasa lepeh….ni..akhirnya

  5. Hamidi Mohamed Arifin

    Ha ha ha siapa la terasa lepeh….ni..akhirnya

  6. Hamidi Mohamed Arifin

    Ha ha ha siapa la terasa lepeh….ni..akhirnya

  7. Hamidi Mohamed Arifin

    Ha ha ha siapa la terasa lepeh….ni..akhirnya

  8. Hamidi Mohamed Arifin

    Ha ha ha siapa la terasa lepeh….ni..akhirnya

  9. Hamidi Mohamed Arifin

    Ha ha ha siapa la terasa lepeh….ni..akhirnya

  10. Hamidi Mohamed Arifin

    Ha ha ha siapa la terasa lepeh….ni..akhirnya

  11. Hamidi Mohamed Arifin

    Ha ha ha siapa la terasa lepeh….ni..akhirnya

  12. Hamidi Mohamed Arifin

    Ha ha ha siapa la terasa lepeh….ni..akhirnya

  13. Hamidi Mohamed Arifin

    Ha ha ha siapa la terasa lepeh….ni..akhirnya

  14. Hamidi Mohamed Arifin

    Ha ha ha siapa la terasa lepeh….ni..akhirnya

  15. Hamidi Mohamed Arifin

    Ha ha ha siapa la terasa lepeh….ni..akhirnya

  16. Shamsuria Othman

    ?? sebenar nya apa salah Dsnr smpai mcm tu skali org fitnah dia? Moga org yg menfitnah tu d ampun dosa oleh Allah

  17. Shamsuria Othman

    ?? sebenar nya apa salah Dsnr smpai mcm tu skali org fitnah dia? Moga org yg menfitnah tu d ampun dosa oleh Allah

  18. Shamsuria Othman

    ?? sebenar nya apa salah Dsnr smpai mcm tu skali org fitnah dia? Moga org yg menfitnah tu d ampun dosa oleh Allah

  19. Shamsuria Othman

    ?? sebenar nya apa salah Dsnr smpai mcm tu skali org fitnah dia? Moga org yg menfitnah tu d ampun dosa oleh Allah

  20. Shamsuria Othman

    ?? sebenar nya apa salah Dsnr smpai mcm tu skali org fitnah dia? Moga org yg menfitnah tu d ampun dosa oleh Allah

  21. Shamsuria Othman

    ?? sebenar nya apa salah Dsnr smpai mcm tu skali org fitnah dia? Moga org yg menfitnah tu d ampun dosa oleh Allah

  22. Shamsuria Othman

    ?? sebenar nya apa salah Dsnr smpai mcm tu skali org fitnah dia? Moga org yg menfitnah tu d ampun dosa oleh Allah

  23. Shamsuria Othman

    ?? sebenar nya apa salah Dsnr smpai mcm tu skali org fitnah dia? Moga org yg menfitnah tu d ampun dosa oleh Allah

  24. Shamsuria Othman

    ?? sebenar nya apa salah Dsnr smpai mcm tu skali org fitnah dia? Moga org yg menfitnah tu d ampun dosa oleh Allah

  25. Shamsuria Othman

    ?? sebenar nya apa salah Dsnr smpai mcm tu skali org fitnah dia? Moga org yg menfitnah tu d ampun dosa oleh Allah

  26. Shamsuria Othman

    ?? sebenar nya apa salah Dsnr smpai mcm tu skali org fitnah dia? Moga org yg menfitnah tu d ampun dosa oleh Allah

  27. Shamsuria Othman

    ?? sebenar nya apa salah Dsnr smpai mcm tu skali org fitnah dia? Moga org yg menfitnah tu d ampun dosa oleh Allah

  28. Osman Azrol

    Hahaha, berani ka kastam nak pitnàh pi Ke 6 semasa pemerintahan umno. Timbalan pm ke 6 pun kena pecat, Ketua hakim negara diberi pencen awal dan banyak lagi, ni kan pula kastam petik jari ja. Cukup2 la buat cerita mengarut kerana nak pertahankan 18b yg hilang habih kastam kena. Ingat umno kalah bukan kerana cincin tapi kerana sikap tamak dah kaki ampu pengikutnya.

  29. Osman Azrol

    Hahaha, berani ka kastam nak pitnàh pi Ke 6 semasa pemerintahan umno. Timbalan pm ke 6 pun kena pecat, Ketua hakim negara diberi pencen awal dan banyak lagi, ni kan pula kastam petik jari ja. Cukup2 la buat cerita mengarut kerana nak pertahankan 18b yg hilang habih kastam kena. Ingat umno kalah bukan kerana cincin tapi kerana sikap tamak dah kaki ampu pengikutnya.

  30. Osman Azrol

    Hahaha, berani ka kastam nak pitnàh pi Ke 6 semasa pemerintahan umno. Timbalan pm ke 6 pun kena pecat, Ketua hakim negara diberi pencen awal dan banyak lagi, ni kan pula kastam petik jari ja. Cukup2 la buat cerita mengarut kerana nak pertahankan 18b yg hilang habih kastam kena. Ingat umno kalah bukan kerana cincin tapi kerana sikap tamak dah kaki ampu pengikutnya.

  31. Osman Azrol

    Hahaha, berani ka kastam nak pitnàh pi Ke 6 semasa pemerintahan umno. Timbalan pm ke 6 pun kena pecat, Ketua hakim negara diberi pencen awal dan banyak lagi, ni kan pula kastam petik jari ja. Cukup2 la buat cerita mengarut kerana nak pertahankan 18b yg hilang habih kastam kena. Ingat umno kalah bukan kerana cincin tapi kerana sikap tamak dah kaki ampu pengikutnya.

  32. Osman Azrol

    Hahaha, berani ka kastam nak pitnàh pi Ke 6 semasa pemerintahan umno. Timbalan pm ke 6 pun kena pecat, Ketua hakim negara diberi pencen awal dan banyak lagi, ni kan pula kastam petik jari ja. Cukup2 la buat cerita mengarut kerana nak pertahankan 18b yg hilang habih kastam kena. Ingat umno kalah bukan kerana cincin tapi kerana sikap tamak dah kaki ampu pengikutnya.

  33. Osman Azrol

    Hahaha, berani ka kastam nak pitnàh pi Ke 6 semasa pemerintahan umno. Timbalan pm ke 6 pun kena pecat, Ketua hakim negara diberi pencen awal dan banyak lagi, ni kan pula kastam petik jari ja. Cukup2 la buat cerita mengarut kerana nak pertahankan 18b yg hilang habih kastam kena. Ingat umno kalah bukan kerana cincin tapi kerana sikap tamak dah kaki ampu pengikutnya.

  34. Osman Azrol

    Hahaha, berani ka kastam nak pitnàh pi Ke 6 semasa pemerintahan umno. Timbalan pm ke 6 pun kena pecat, Ketua hakim negara diberi pencen awal dan banyak lagi, ni kan pula kastam petik jari ja. Cukup2 la buat cerita mengarut kerana nak pertahankan 18b yg hilang habih kastam kena. Ingat umno kalah bukan kerana cincin tapi kerana sikap tamak dah kaki ampu pengikutnya.

  35. Osman Azrol

    Hahaha, berani ka kastam nak pitnàh pi Ke 6 semasa pemerintahan umno. Timbalan pm ke 6 pun kena pecat, Ketua hakim negara diberi pencen awal dan banyak lagi, ni kan pula kastam petik jari ja. Cukup2 la buat cerita mengarut kerana nak pertahankan 18b yg hilang habih kastam kena. Ingat umno kalah bukan kerana cincin tapi kerana sikap tamak dah kaki ampu pengikutnya.

  36. Osman Azrol

    Hahaha, berani ka kastam nak pitnàh pi Ke 6 semasa pemerintahan umno. Timbalan pm ke 6 pun kena pecat, Ketua hakim negara diberi pencen awal dan banyak lagi, ni kan pula kastam petik jari ja. Cukup2 la buat cerita mengarut kerana nak pertahankan 18b yg hilang habih kastam kena. Ingat umno kalah bukan kerana cincin tapi kerana sikap tamak dah kaki ampu pengikutnya.

  37. Osman Azrol

    Hahaha, berani ka kastam nak pitnàh pi Ke 6 semasa pemerintahan umno. Timbalan pm ke 6 pun kena pecat, Ketua hakim negara diberi pencen awal dan banyak lagi, ni kan pula kastam petik jari ja. Cukup2 la buat cerita mengarut kerana nak pertahankan 18b yg hilang habih kastam kena. Ingat umno kalah bukan kerana cincin tapi kerana sikap tamak dah kaki ampu pengikutnya.

  38. Osman Azrol

    Hahaha, berani ka kastam nak pitnàh pi Ke 6 semasa pemerintahan umno. Timbalan pm ke 6 pun kena pecat, Ketua hakim negara diberi pencen awal dan banyak lagi, ni kan pula kastam petik jari ja. Cukup2 la buat cerita mengarut kerana nak pertahankan 18b yg hilang habih kastam kena. Ingat umno kalah bukan kerana cincin tapi kerana sikap tamak dah kaki ampu pengikutnya.

  39. Osman Azrol

    Hahaha, berani ka kastam nak pitnàh pi Ke 6 semasa pemerintahan umno. Timbalan pm ke 6 pun kena pecat, Ketua hakim negara diberi pencen awal dan banyak lagi, ni kan pula kastam petik jari ja. Cukup2 la buat cerita mengarut kerana nak pertahankan 18b yg hilang habih kastam kena. Ingat umno kalah bukan kerana cincin tapi kerana sikap tamak dah kaki ampu pengikutnya.

  40. Emanan Nan

    Weeeii. Cai kau merapu mendenya sape nak percaya cerita kau ne cai teruskan merapu asal kau bahagia cai

  41. Emanan Nan

    Weeeii. Cai kau merapu mendenya sape nak percaya cerita kau ne cai teruskan merapu asal kau bahagia cai

  42. Emanan Nan

    Weeeii. Cai kau merapu mendenya sape nak percaya cerita kau ne cai teruskan merapu asal kau bahagia cai

  43. Emanan Nan

    Weeeii. Cai kau merapu mendenya sape nak percaya cerita kau ne cai teruskan merapu asal kau bahagia cai

  44. Emanan Nan

    Weeeii. Cai kau merapu mendenya sape nak percaya cerita kau ne cai teruskan merapu asal kau bahagia cai

  45. Emanan Nan

    Weeeii. Cai kau merapu mendenya sape nak percaya cerita kau ne cai teruskan merapu asal kau bahagia cai

  46. Emanan Nan

    Weeeii. Cai kau merapu mendenya sape nak percaya cerita kau ne cai teruskan merapu asal kau bahagia cai

  47. Emanan Nan

    Weeeii. Cai kau merapu mendenya sape nak percaya cerita kau ne cai teruskan merapu asal kau bahagia cai

  48. Emanan Nan

    Weeeii. Cai kau merapu mendenya sape nak percaya cerita kau ne cai teruskan merapu asal kau bahagia cai

  49. Emanan Nan

    Weeeii. Cai kau merapu mendenya sape nak percaya cerita kau ne cai teruskan merapu asal kau bahagia cai

  50. Emanan Nan

    Weeeii. Cai kau merapu mendenya sape nak percaya cerita kau ne cai teruskan merapu asal kau bahagia cai

  51. Emanan Nan

    Weeeii. Cai kau merapu mendenya sape nak percaya cerita kau ne cai teruskan merapu asal kau bahagia cai

  52. Emanan Nan

    Weeeii. Cai kau merapu mendenya sape nak percaya cerita kau ne cai teruskan merapu asal kau bahagia cai

  53. Emanan Nan

    Weeeii. Cai kau merapu mendenya sape nak percaya cerita kau ne cai teruskan merapu asal kau bahagia cai

  54. Emanan Nan

    Weeeii. Cai kau merapu mendenya sape nak percaya cerita kau ne cai teruskan merapu asal kau bahagia cai

  55. Emanan Nan

    Weeeii. Cai kau merapu mendenya sape nak percaya cerita kau ne cai teruskan merapu asal kau bahagia cai

  56. Emanan Nan

    Weeeii. Cai kau merapu mendenya sape nak percaya cerita kau ne cai teruskan merapu asal kau bahagia cai

  57. Emanan Nan

    Weeeii. Cai kau merapu mendenya sape nak percaya cerita kau ne cai teruskan merapu asal kau bahagia cai

  58. Emanan Nan

    Weeeii. Cai kau merapu mendenya sape nak percaya cerita kau ne cai teruskan merapu asal kau bahagia cai

  59. Emanan Nan

    Weeeii. Cai kau merapu mendenya sape nak percaya cerita kau ne cai teruskan merapu asal kau bahagia cai

  60. Emanan Nan

    Weeeii. Cai kau merapu mendenya sape nak percaya cerita kau ne cai teruskan merapu asal kau bahagia cai

  61. Emanan Nan

    Weeeii. Cai kau merapu mendenya sape nak percaya cerita kau ne cai teruskan merapu asal kau bahagia cai

  62. Emanan Nan

    Weeeii. Cai kau merapu mendenya sape nak percaya cerita kau ne cai teruskan merapu asal kau bahagia cai

  63. Emanan Nan

    Weeeii. Cai kau merapu mendenya sape nak percaya cerita kau ne cai teruskan merapu asal kau bahagia cai

  64. Emanan Nan

    Weeeii. Cai kau merapu mendenya sape nak percaya cerita kau ne cai teruskan merapu asal kau bahagia cai

  65. Emanan Nan

    Weeeii. Cai kau merapu mendenya sape nak percaya cerita kau ne cai teruskan merapu asal kau bahagia cai

  66. Emanan Nan

    Weeeii. Cai kau merapu mendenya sape nak percaya cerita kau ne cai teruskan merapu asal kau bahagia cai

  67. Emanan Nan

    Weeeii. Cai kau merapu mendenya sape nak percaya cerita kau ne cai teruskan merapu asal kau bahagia cai

  68. Emanan Nan

    Weeeii. Cai kau merapu mendenya sape nak percaya cerita kau ne cai teruskan merapu asal kau bahagia cai

  69. Emanan Nan

    Weeeii. Cai kau merapu mendenya sape nak percaya cerita kau ne cai teruskan merapu asal kau bahagia cai

  70. Emanan Nan

    Weeeii. Cai kau merapu mendenya sape nak percaya cerita kau ne cai teruskan merapu asal kau bahagia cai

  71. Emanan Nan

    Weeeii. Cai kau merapu mendenya sape nak percaya cerita kau ne cai teruskan merapu asal kau bahagia cai

  72. Emanan Nan

    Weeeii. Cai kau merapu mendenya sape nak percaya cerita kau ne cai teruskan merapu asal kau bahagia cai

  73. Emanan Nan

    Weeeii. Cai kau merapu mendenya sape nak percaya cerita kau ne cai teruskan merapu asal kau bahagia cai

  74. Emanan Nan

    Weeeii. Cai kau merapu mendenya sape nak percaya cerita kau ne cai teruskan merapu asal kau bahagia cai

  75. Emanan Nan

    Weeeii. Cai kau merapu mendenya sape nak percaya cerita kau ne cai teruskan merapu asal kau bahagia cai

  76. Emanan Nan

    Weeeii. Cai kau merapu mendenya sape nak percaya cerita kau ne cai teruskan merapu asal kau bahagia cai

  77. Emanan Nan

    Weeeii. Cai kau merapu mendenya sape nak percaya cerita kau ne cai teruskan merapu asal kau bahagia cai

  78. Emanan Nan

    Weeeii. Cai kau merapu mendenya sape nak percaya cerita kau ne cai teruskan merapu asal kau bahagia cai

  79. Emanan Nan

    Weeeii. Cai kau merapu mendenya sape nak percaya cerita kau ne cai teruskan merapu asal kau bahagia cai

  80. Emanan Nan

    Weeeii. Cai kau merapu mendenya sape nak percaya cerita kau ne cai teruskan merapu asal kau bahagia cai

  81. Emanan Nan

    Weeeii. Cai kau merapu mendenya sape nak percaya cerita kau ne cai teruskan merapu asal kau bahagia cai

  82. Emanan Nan

    Weeeii. Cai kau merapu mendenya sape nak percaya cerita kau ne cai teruskan merapu asal kau bahagia cai

  83. Emanan Nan

    Weeeii. Cai kau merapu mendenya sape nak percaya cerita kau ne cai teruskan merapu asal kau bahagia cai

  84. Emanan Nan

    Weeeii. Cai kau merapu mendenya sape nak percaya cerita kau ne cai teruskan merapu asal kau bahagia cai

  85. Emanan Nan

    Weeeii. Cai kau merapu mendenya sape nak percaya cerita kau ne cai teruskan merapu asal kau bahagia cai

  86. Emanan Nan

    Weeeii. Cai kau merapu mendenya sape nak percaya cerita kau ne cai teruskan merapu asal kau bahagia cai

  87. Emanan Nan

    Weeeii. Cai kau merapu mendenya sape nak percaya cerita kau ne cai teruskan merapu asal kau bahagia cai

  88. Emanan Nan

    Weeeii. Cai kau merapu mendenya sape nak percaya cerita kau ne cai teruskan merapu asal kau bahagia cai

  89. Emanan Nan

    Weeeii. Cai kau merapu mendenya sape nak percaya cerita kau ne cai teruskan merapu asal kau bahagia cai

  90. Emanan Nan

    Weeeii. Cai kau merapu mendenya sape nak percaya cerita kau ne cai teruskan merapu asal kau bahagia cai

  91. Emanan Nan

    Weeeii. Cai kau merapu mendenya sape nak percaya cerita kau ne cai teruskan merapu asal kau bahagia cai

  92. Mohd Budin

    ADRM harus sedia ambil alih negara

  93. Mohd Budin

    ADRM harus sedia ambil alih negara

  94. Mohd Budin

    ADRM harus sedia ambil alih negara

  95. Shaudah Saad

    pentingkan dunia…akhirat dijauhi…dunia akhir zaman fitnah dipercayai dr kebenaran…cptlah mohon kemaafan sebelum mata ditutup rapat…

  96. Ammi Virgo

    Td boleh tgk.. Dh kena block plk.

  97. Ammi Virgo

    Td boleh tgk.. Dh kena block plk.

  98. Ammi Virgo

    Td boleh tgk.. Dh kena block plk.

  99. Ammi Virgo

    Td boleh tgk.. Dh kena block plk.

  100. Che Rahim Che Ali

    Kalau benar…satu sidang akhbar perlu dibuat kerana nama Najib cukup tercemar kerana kes tuduhan ni…kenapa kastam sanggup buat begitu…atau ada hantu dlm kastam digunakan untuk jatuhkan Najib….

  101. Che Rahim Che Ali

    Kalau benar…satu sidang akhbar perlu dibuat kerana nama Najib cukup tercemar kerana kes tuduhan ni…kenapa kastam sanggup buat begitu…atau ada hantu dlm kastam digunakan untuk jatuhkan Najib….

  102. Che Rahim Che Ali

    Kalau benar…satu sidang akhbar perlu dibuat kerana nama Najib cukup tercemar kerana kes tuduhan ni…kenapa kastam sanggup buat begitu…atau ada hantu dlm kastam digunakan untuk jatuhkan Najib….

  103. Che Rahim Che Ali

    Kalau benar…satu sidang akhbar perlu dibuat kerana nama Najib cukup tercemar kerana kes tuduhan ni…kenapa kastam sanggup buat begitu…atau ada hantu dlm kastam digunakan untuk jatuhkan Najib….

  104. Che Rahim Che Ali

    Kalau benar…satu sidang akhbar perlu dibuat kerana nama Najib cukup tercemar kerana kes tuduhan ni…kenapa kastam sanggup buat begitu…atau ada hantu dlm kastam digunakan untuk jatuhkan Najib….

  105. Siti Asmah Amin

    JAWAB JER LH DGN ALLAH NNTI…PD MEREKA YG MMFITNAH..DN CAYA DGN FITNAH..DENDAM..DENGKI..
    HIDUP UMNO
    HIDUP BN
    HIDUP DSN..
    KAMI BERSAMA MU..
    ALLAHUAKBAR..

  106. Siti Asmah Amin

    JAWAB JER LH DGN ALLAH NNTI…PD MEREKA YG MMFITNAH..DN CAYA DGN FITNAH..DENDAM..DENGKI..
    HIDUP UMNO
    HIDUP BN
    HIDUP DSN..
    KAMI BERSAMA MU..
    ALLAHUAKBAR..

  107. Siti Asmah Amin

    JAWAB JER LH DGN ALLAH NNTI…PD MEREKA YG MMFITNAH..DN CAYA DGN FITNAH..DENDAM..DENGKI..
    HIDUP UMNO
    HIDUP BN
    HIDUP DSN..
    KAMI BERSAMA MU..
    ALLAHUAKBAR..

  108. Siti Asmah Amin

    JAWAB JER LH DGN ALLAH NNTI…PD MEREKA YG MMFITNAH..DN CAYA DGN FITNAH..DENDAM..DENGKI..
    HIDUP UMNO
    HIDUP BN
    HIDUP DSN..
    KAMI BERSAMA MU..
    ALLAHUAKBAR..

  109. Siti Asmah Amin

    JAWAB JER LH DGN ALLAH NNTI…PD MEREKA YG MMFITNAH..DN CAYA DGN FITNAH..DENDAM..DENGKI..
    HIDUP UMNO
    HIDUP BN
    HIDUP DSN..
    KAMI BERSAMA MU..
    ALLAHUAKBAR..

  110. Siti Asmah Amin

    JAWAB JER LH DGN ALLAH NNTI…PD MEREKA YG MMFITNAH..DN CAYA DGN FITNAH..DENDAM..DENGKI..
    HIDUP UMNO
    HIDUP BN
    HIDUP DSN..
    KAMI BERSAMA MU..
    ALLAHUAKBAR..

  111. Siti Asmah Amin

    JAWAB JER LH DGN ALLAH NNTI…PD MEREKA YG MMFITNAH..DN CAYA DGN FITNAH..DENDAM..DENGKI..
    HIDUP UMNO
    HIDUP BN
    HIDUP DSN..
    KAMI BERSAMA MU..
    ALLAHUAKBAR..

  112. Siti Asmah Amin

    JAWAB JER LH DGN ALLAH NNTI…PD MEREKA YG MMFITNAH..DN CAYA DGN FITNAH..DENDAM..DENGKI..
    HIDUP UMNO
    HIDUP BN
    HIDUP DSN..
    KAMI BERSAMA MU..
    ALLAHUAKBAR..

  113. Siti Asmah Amin

    JAWAB JER LH DGN ALLAH NNTI…PD MEREKA YG MMFITNAH..DN CAYA DGN FITNAH..DENDAM..DENGKI..
    HIDUP UMNO
    HIDUP BN
    HIDUP DSN..
    KAMI BERSAMA MU..
    ALLAHUAKBAR..

  114. Siti Asmah Amin

    JAWAB JER LH DGN ALLAH NNTI…PD MEREKA YG MMFITNAH..DN CAYA DGN FITNAH..DENDAM..DENGKI..
    HIDUP UMNO
    HIDUP BN
    HIDUP DSN..
    KAMI BERSAMA MU..
    ALLAHUAKBAR..

  115. Siti Asmah Amin

    JAWAB JER LH DGN ALLAH NNTI…PD MEREKA YG MMFITNAH..DN CAYA DGN FITNAH..DENDAM..DENGKI..
    HIDUP UMNO
    HIDUP BN
    HIDUP DSN..
    KAMI BERSAMA MU..
    ALLAHUAKBAR..

  116. Siti Asmah Amin

    JAWAB JER LH DGN ALLAH NNTI…PD MEREKA YG MMFITNAH..DN CAYA DGN FITNAH..DENDAM..DENGKI..
    HIDUP UMNO
    HIDUP BN
    HIDUP DSN..
    KAMI BERSAMA MU..
    ALLAHUAKBAR..

  117. Siti Asmah Amin

    JAWAB JER LH DGN ALLAH NNTI…PD MEREKA YG MMFITNAH..DN CAYA DGN FITNAH..DENDAM..DENGKI..
    HIDUP UMNO
    HIDUP BN
    HIDUP DSN..
    KAMI BERSAMA MU..
    ALLAHUAKBAR..

  118. Radziah Md Ali

    Terimalah balasan d akhirat wahai abu kassim

  119. Radziah Md Ali

    Terimalah balasan d akhirat wahai abu kassim

  120. Radziah Md Ali

    Terimalah balasan d akhirat wahai abu kassim

  121. Radziah Md Ali

    Terimalah balasan d akhirat wahai abu kassim

  122. Azahari Rie

    Najib bekas ank PM dia sdri jdi menteri pada usia yg muda..kalu kaya tu x hairan lah…yg ank PM..skg semua ank nye kayo raya..tu dri usaha sdri ke..??atau dri .bapa nya yg bgi projek2 kerajaan

  123. Azahari Rie

    Najib bekas ank PM dia sdri jdi menteri pada usia yg muda..kalu kaya tu x hairan lah…yg ank PM..skg semua ank nye kayo raya..tu dri usaha sdri ke..??atau dri .bapa nya yg bgi projek2 kerajaan

  124. Azahari Rie

    Najib bekas ank PM dia sdri jdi menteri pada usia yg muda..kalu kaya tu x hairan lah…yg ank PM..skg semua ank nye kayo raya..tu dri usaha sdri ke..??atau dri .bapa nya yg bgi projek2 kerajaan

  125. Azahari Rie

    Najib bekas ank PM dia sdri jdi menteri pada usia yg muda..kalu kaya tu x hairan lah…yg ank PM..skg semua ank nye kayo raya..tu dri usaha sdri ke..??atau dri .bapa nya yg bgi projek2 kerajaan

  126. Azahari Rie

    Najib bekas ank PM dia sdri jdi menteri pada usia yg muda..kalu kaya tu x hairan lah…yg ank PM..skg semua ank nye kayo raya..tu dri usaha sdri ke..??atau dri .bapa nya yg bgi projek2 kerajaan

  127. Azahari Rie

    Najib bekas ank PM dia sdri jdi menteri pada usia yg muda..kalu kaya tu x hairan lah…yg ank PM..skg semua ank nye kayo raya..tu dri usaha sdri ke..??atau dri .bapa nya yg bgi projek2 kerajaan

  128. Azahari Rie

    Najib bekas ank PM dia sdri jdi menteri pada usia yg muda..kalu kaya tu x hairan lah…yg ank PM..skg semua ank nye kayo raya..tu dri usaha sdri ke..??atau dri .bapa nya yg bgi projek2 kerajaan

  129. Azahari Rie

    Najib bekas ank PM dia sdri jdi menteri pada usia yg muda..kalu kaya tu x hairan lah…yg ank PM..skg semua ank nye kayo raya..tu dri usaha sdri ke..??atau dri .bapa nya yg bgi projek2 kerajaan

  130. Azahari Rie

    Najib bekas ank PM dia sdri jdi menteri pada usia yg muda..kalu kaya tu x hairan lah…yg ank PM..skg semua ank nye kayo raya..tu dri usaha sdri ke..??atau dri .bapa nya yg bgi projek2 kerajaan

  131. Md Haris

    Moga ALLAH membalas perbuatan buruk ini dengan azab yang amat pedih

  132. Md Haris

    Moga ALLAH membalas perbuatan buruk ini dengan azab yang amat pedih

  133. Mohamad Bedu

    Alhamdulilah klu betul kenyataan maka berduyun duyun lh umat islam akan cari mak cik rosmah d padang mahsyar nti utk mendapat kn ke ampunan nya.Bersedialh umat islam d padang mahsyar nti

  134. Mohamad Bedu

    Alhamdulilah klu betul kenyataan maka berduyun duyun lh umat islam akan cari mak cik rosmah d padang mahsyar nti utk mendapat kn ke ampunan nya.Bersedialh umat islam d padang mahsyar nti

  135. Mariam Abdul Majid

    Agak agak yg memfitnah tu mcm mana cara nya nak mintak maaf pada DSN dan DSRM….. Atau jumpa mereka di akhirat nanti

  136. Mohd Said Mohamed

    Knpe sekrng TSAB…knpe bru sekrng buat pndedahan..kehidupan mereka sudh jg seperti air longkang TSAB….bersekongkol mmbuat fitnah dgn kerajaan PH

  137. Maimun Mun

    Tamggong lah dosa kauorang ramai2

  138. Maimun Mun

    Tamggong lah dosa kauorang ramai2

  139. Zusamzudi Wan

    Ketua pengarah kastam masa tu buat apa…

  140. Zusamzudi Wan

    Ketua pengarah kastam masa tu buat apa…

  141. Zusamzudi Wan

    Ketua pengarah kastam masa tu buat apa…

  142. Tumin Russ

    Bapak dia kebas bagi kat anak dio

  143. Jamal Jaafar

    Apa nak kata..Dsn tak nak bertindak lebih awal hanya terima saja segala tuduhan….akhirnya rakyat juga yg susah.

  144. Shaifulpttepi Macho

    Dasar firaun..pemimpin yg zalim,nk mghacurkn agama islam..fitnah akhir zaman al dajal..jadilah pnyokongny sbagai tenterany

  145. Shaifulpttepi Macho

    Dasar firaun..pemimpin yg zalim,nk mghacurkn agama islam..fitnah akhir zaman al dajal..jadilah pnyokongny sbagai tenterany

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Loading...