Loading...
Home / :: BLOG :: / Warkah dari Ayahanda Rani Kulup Untuk Mujahid Rawa

Warkah dari Ayahanda Rani Kulup Untuk Mujahid Rawa

Selepas warkah dari kekanda Mujahid kepada Adinda Nurul Izzah, Surat Ayahanda Rani Kulup pula mengirim warkah kepada Mujahid.

Ini adalah warkah Ayahanda Rani Kulup:

بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم و رحمة الله وبركاته

Ke hadapan Mujahid yang ayah kesian je baca warkah kamu

Loading...

Tahukah adinda, Melaikat Maut datang menjenguk kita sebanyak 70 kali sehari? Jadi bagaimana adinda sebagai menteri agama tak sedar sedar diri ke dah tua dan tak lama lagi nak gol? Bermadah cordova colombia sampai tak boleh tidor layan dapor ke bagai pikirkan Izzah?

Menulis , bermadah, berpujangga macam orang gila sampai berlendir sambil tulis sambil tangan dalam seluor ke malaun?

Adinda yang bangang, adinda ni penyapu ke penyodok? adinda dilantik untok pikirkan rakyat bukan pikirkan Izzah atau mana mana janda letop lah bingai.

Adindaku Mujahid Rawa

Nama adinda adalah Mujahid (pejuang islam) . Tapi kenapa gaya adinda ni jiwang. Cerita zuriat bagai,macam kucing nak mengawan bawah tayar bas.

*Kekanda Lop ingin bertanya, masa adinda jahit melihat wajah adinda Izzah semasa dalam salah satu siri ceramah di Melaka hujung tahun 90an…dan kini sudah 2018 jadi persoalannya Atok pembohong atau Anwar peliwat?* Lihatlah wajahnya masih remaja dan mentah terpaksa berada di atas pentas membela ayahnya yang difitnah dan diaibkan, Ya Allah kukuhkan jiwa anak ini.” Itulah bisikan doa wakanda waktu itu. Alhamdulillah era reformasi hujung 90an *untuk melawan MAHAFIRAUN* telah membawa kekanda berada di atas pentas politik sehingga kekanda memutuskan untuk bertanding pada PRU 1999.

Adinda Mujahid,

Orang hanya kenal Tn Hj Rawa, tapi orang tak kenal pon anaknya siapa Mujahid. Kamu dapat pangkat Menteri pon sebab nama bapak kamu bukan sebab kehebatan kamu.

Tapi inilah menteri sekarang, dihantar pergi obesi, dia dah mula membayangkan drama telenovella spanish.

Berita terbaru dari dapor rumah .. Izzah muntah muntah baca Warkah Mujahid..

Sempena nak 2019 ni ayah ucapkan Selamat Hari Gatal.. Marry Me Nurul Izzah Anwar

Sekian,

Yang Benar,

Ayahanda Rani Kulup
(Yamaha Sokan Danok – Changlun – Lipat Kajang – Parit Sulong)

(Visited 9,223 times, 1 visits today)

Artikel berkaitan

Terkini

Saiz penjawat awam besar, perlu dikurangkan – Mahathir

Dari Facebook Najib Razak

13 comments

  1. Chee Mat

    Terbaik warkah dari ayahdaRani…kipidap karipap…

  2. Awang Harudin

    Habis lah kw mujahid kekanda rani kulup dah turun baik kw tarik diri dari nak try c dinda ijah tu…Klu tak kulup lah kw lepas ni…

  3. Mrc Musafir

    Thorbaeeekkk la warkah ayahnda Lop buat kekanda menteri vangang…berapi pedasnya…

  4. Siti Aisya Siti Aisya

    rakyat pilih kau jadi wakil rakyat… jago agamo… kau jago nurul..
    jando genit… apo lah kau ni… lain yg rakyat suruh buat lain yg buek… malopotako pado agamo bangso n negaro

  5. Zulkifli Mahyidin

    “selamat hari gatal dan merry me”…ha ha ha. Bijak ayahda.

  6. Yatiemarul Yatiemarul

    Setepek kena mujahit hahahaahahahahaha rope kucin nk megawan bwh taya bas kata ayahda..

  7. Rosli Hakim

    Mujahad tiada kredibiliti sprt arwah ayahnya..

  8. Edzrey Noor

    Ayong Nasution Amin Hadi Abrymie Anuar Abdul Razak Abdul Aziz kekeke

  9. Djeme Djusoh

    Selamat Hari Menggatal wahai ulat yg berbulu. Hm hm

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Loading...