UtamaGAYA HIDUPDah kena bebel pun...

Dah kena bebel pun masih tak jalan? Gunakan trick mudah ni untuk didik anak - pakdin.my

Masalah anak degil mungkin nampak remeh pada sesetengah orang, namun jika dibiarkan berterusan anak tersebut mungkin akan menjadi besar kepala dan menyebabkan ibu bapa tertekan di kemudian hari.

Tidak tahan dengan masalah anak yang sukar mendengar kata, seorang ibu cuba melembutkan hati anaknya dengan kaedah unik ni.

Memang mengamit memori betullah, hidangkan minuman kegemaran anak untuk mengambil hati. Korang boleh tengok kisah penuh di SINI.

Apa yang menjadikan air minuman lebih enak?

Mungkin korang tertanya ada apa pada sirap bandung sampai magic sangat anak dia boleh berubah. Rahsianya terletak daripada air minuman yang digunakan.

Korang tau tak, di Malaysia kini hampir setiap rumah mempunyai mesin penulen air, ia bukan sahaja membantu menulenkan air malah menjadinya lebih bersih dan selamat untuk di minum.

Penulen Air Tanpa Tangki LG PuriCare™ 4-WARD teman terbaik ibu di rumah

Bagi ibu yang sibuk bekerja atau suri rumah sepenuh masa, Penulen Air Tanpa Tangki LG PuriCare™ 4-WARD  wajib dimiliki di rumah bagi memudahkan urusan seharian anda.

Tidak hanya didatangkan dengan rekaan yang moden tetapi Penulen Air Tanpa Tangki LG PuriCare™ 4-WARD LG PuriCare™ turut dilengkapi dengan pelbagai fungsi dengan teknologi terkini.

Bagi yang mempunyai anak kecil yang masih bayi Penulen Air Tanpa Tangki LG PuriCare™ 4-WARD mempunyai 3 laras suhu berbeza yang membantu memudahkan urusan. Lara suhu 40°C sesuai digunakan untuk membuat susu bayi, kalau nak minum kopi atau teh pula korang boleh laraskan kepada suhu yang lebih tinggi sama ada 75°C atau 85°C.

Selain suhu korang juga boleh tetapkan sukatan air yang ingin dituang sama ada 120ml, 500ml atau 1000ml.

Nak laraskan suhu atau sukatan air ni pula, korang hanya perlu tap ke atas atau ke bawah sahaja mengikut pilihan korang. Mudah kan?

Bukan itu saja, muncung air ini juga boleh dilaraskan mengikut kawasan yang korang tetapkan. Nak laras ke kiri, kanan atau tengah? Takde problem pun.

Paling menarik semestinya ia mempunyai auto laras yang dapat mengisi air mengikut sukatan bekas yang korang gunakan. Tak perlu lagi nak lap air yang terpercik atau tumpah sebab korang terleka.

LG PuriCare™ tawar promosi hebat

Amacam korang menarik kan Penulen Air Tanpa Tangki LG PuriCare™ 4-WARD LG PuriCare™ ni? Sekarang korang pun boleh memiliki produk ni tau. Kali ni mudah saja, sebab LG PuriCare™ sedang mengadakan promosi paling best abad ini

Mulai 17 April sehingga 31 MEI 2021, Penulen Air Tanpa Tangki LG PuriCare™ 4-WARD menawarkan sewa PERCUMA *7 bulan sewa tau yang bernilai sehingga *RM980.

Menarik kan tawaran ni? So, cepat dapatkan Penulen Air Tanpa Tangki LG PuriCare™ 4-WARD korang sekarang dengan klik pada pautan ini https://bit.ly/3gXKMKS.

 

Berkaitan

Baca Juga

[VIDEO] 2 Wanita di tembak di Narathiwat, 1 maut dan 1 cedera

Seorang wanita maut ditembak ketika menunggang motosikal manakala serang lagi mengalami kecederaan. BACA seterusnya di: https://pakdin.my/162109/

[VIDEO] Kerajaan Malaysia menang lawan ‘waris’ Sultan Sulu – Azalina

Hasil daripada tindakan Malaysia itu, Mahkamah Sepanyol yang melantik Dr. Stampa telah membatalkan pelantikannya secara retrospektif dan ‘preliminary award’ yang dikeluarkan oleh beliau di Madrid. BACA seterusnya di: https://pakdin.my/162090/ https://youtu.be/9gbidNLGZ-s

[VIDEO] MKT UMNO tentukan tarikh pemilihan parti pada Jumaat

Mesyuarat MKT adalah untuk memutuskan tarikh sebelum 19 Mei itu, bila tarikh mesyuarat cawangan, bahagian dan pemilihan yang dibuat (serentak) dalam tarikh itu BACA seterusnya di: https://pakdin.my/162080 https://youtu.be/xmwvGGOOgWY

[VIDEO] Feri Mersing – Tioman di badai ombak besar

Viral video feri dari Mersing ke Tioman terumbang ambing dilanda ombak. Alhamdulillah feri tu dah selamat berlabuh di jeti Tioman. BACA seterusnya di: https://pakdin.my/162068 https://youtu.be/agaMpX65_60 https://youtu.be/mlhOM1_qPhQ

[VIDEO] Batu Pahat daerah terbaharu terjejas banjir, mangsa melonjak kepada 3,612 orang

Jumlah mangsa banjir di Johor terus melonjak kepada 3,612 orang setakat 8 pagi ini berbanding 2,912 orang yang dicatatkan pada 12 tengah malam BACA seterusnya di: https://pakdin.my/162059 https://youtu.be/uQ0D13ZlstU

Rumah Rakit Uda Sungai Lebam hanyut

Difahamkan tiada pengunjung yang menyewa rumah rakit berkenaan ketika kejadian. BACA seterusnya di: https://pakdin.my/162049 https://youtu.be/9BNvuoiOv18

[VIDEO] Isu Islamofobia di Sweden antara akan dibincangkan dengan Brunei – Zambry

Menteri Luar Datuk Seri Dr Zambry Abdul Kadir membincangkan perkara berkenaan bersama rakan sejawatnya di Brunei, Erywan Mohd Yusof. BACA seterusnya di: https://pakdin.my/162036 https://youtu.be/ZoAoMi6CwpI

[VIDEO] Anak ikan paus terdampar di Kuala Baram

Operasi menyelamat telah dijalankan oleh pasukan bomba dengan bantuan orang awam dan menolak anak ikan paus tersebut ke kawasan yang lebih dalam. BACA seterusnya di: https://pakdin.my/162026

[VIDEO] Kelibat harimau dilihat di Taman Bernam Baru, Tanjung Malim

PERHILITAN Perak mengesahkan, pihaknya menerima aduan berhubung kelibat harimau yang dilihat menerusi rakaman kamera litar tertutup (CCTV) di Taman Bernam Baru, Tanjung Malim. BACA seterusnya di: https://pakdin.my/162019 .................

[VIDEO] ‘Sedekah’, ‘komisyen’ melunakkan rasuah, kata Anwar

“Dulu ‘komisyen’ okay, rasuah tak okay. Sekarang ada pula ‘sedekah’. “Sedekah untuk amal jariah okay, tapi ‘sedekah’ untuk dapat undi pilihan raya – rasuah.” BACA seterusnya di: https://pakdin.my/162009

[VIDEO] ‘Kalau dia sedekah, kalau kita rasuah’, Zahid sindir Hadi

Semalam, Hadi mempertahankan pemberian wang menerusi bantuan diberikan kerajaan Terengganu beberapa hari sebelum PRU15. BACA seterusnya di: https://pakdin.my/161999

[VIDEO] Aliran Kenderaan Meningkat, Trafik Perlahan Di Lebuh Raya Utama

Aliran trafik di Lebuhraya Utara Selatan dilaporkan perlahan melibatkan kedua-dua arah selatan dan utara. https://pakdin.my/161988