UtamaPOLITIKPendedahan: SUA Menteri UMNO...

Pendedahan: SUA Menteri UMNO minta bajet dari PMO pertahankan Tok Abah Kau, PPBM dan PN kata Rashirul - pakdin.my

Dari Facebook Rashirul

Aiseyman..SUA Menteri Wilayah dah block aku la pulak..!!

Siri pendedahan:

Macam mana aku dedah kan sebelum ini sape yang arah kan Sentimen “No Anwar dan No DAP” agar dimainkan dalam media sosial maka aku nak dedahkan satu cerita lagi babit mamat ni.

Telinga aku sendiri mendengar bahawa kau sedang membuat Gerak kerja dan proposal untuk minta bajet media sosial dari Ainon PMO kononnya untuk buat team media sosial bagi mempertahankan Mahyuddin dan kerajaan PN.

Demi Allah aku dengar dari mulut SUA Menteri sendiri yang kau merancang untuk dapatkan bajet tersebut dan kau suruh aku tutup mulut dan jangan dedahkan. Cuma kekangan kau adalah untuk mengumpul geng geng media sosial yang sudi bersama kau untuk pertahankan puak puak PPBM dan kerajaan PN tu sebab kau cakap pasti kawan kawan tak setuju..

Dan aku sendiri bertanya dekat sorang penulis tersohor di gerai sup doraisamy dalam media sosial benarkah SUA menteri ni ada tawar dia buat proposal? Dan penulis tu jawab ya tapi dia beritahu aku dia tak mau terbabit dan tak mahu buat proposal dan hantar melalui kau dekat Ainon. Sebab Ini membabitkan prinsip.

Jadi aku nak beritahu korang..Tuduhan korang dekat team penulis tersohor media sosial Ini tidak betul bahawa diorang dapat bajet dari PMO adalah tidak benar..

Aku percaya Jalil. Sebab dia adalah seorang yang ada prinsip..Kalau dia nak kaya, dari zaman Najib dulu dia dah kaya tapi dia bukan jenis orang yang korang sangka kan.

Hentikan lah serangan dekat Ab Jalil Backer sebab dia seorang penulis bebas tanpa terlibat dengan Sentimen kepartian atau mana mana pemimpin. Dia menulis mengikut apa pandangan dia benar. Kalau korang tak setuju, sanggah dengan fakta penulisan dia. Bukan sebar fitnah.

Kalau kau nak serang, serang aje SUA Menteri yang dah block aku tu. Sebab dia adalah punca sebenar korang bergaduh dalam media sosial.

Mamat SUA menteri ni konon acah acah perjuang Penyatuan Ummah. Pada hal mencari kesempatan aje pun.

Aku kalau setia dekat UMNO. Aku tak minta bajet dekat puak PPBM yang ada dalam Pejabat Mahyuddin tu. Aku malu dekat diri sendiri hendak mempertahankan mereka yang bukan dari pemimpin Parti aku.

Aku dah bersumpah dengan nama Allah. Apa kata SUA Menteri yang pendokong Penyatuan Ummah ni juga bersumpah bahawa dia tak pernah ada merancang nak hantar proposal minta bajet dekat PMO..!!

Tan Sri Annuar Musa kena tahu perangai SUA dia belakang tabir.

Tukar lah SUA Tan Sri ni. Dia punca Tan Sri tidak lagi popular seperti mula mula Tan Sri jadi menteri wilayah dahulu..

Berani kerana benar. Takut kerana Salah.

Ada lagi pendedahan. Sebulan 20 hari aje aku ikut kau dah cukup untuk aku dapat menilai setakat mana perjuangan kau.

Selagi kau menyerang Presiden dan Najib. Aku dedahkan satu. Serang lagi Presiden dan Najib. Aku dedah lagi satu..

Harap pendedahan aku ni jelas.

Done buat cabaran..

Ok Bye..Syoknya jadi pembaris..
#senyum

Berkaitan

Baca Juga

[VIDEO] Banjir kilat sekitar pusat bandar KL

Beberapa kawasan sekitar pusat bandar di Kuala Lumpur dilanda banjir kilat susulan hujan lebat sejak kira-kira pukul petang tadi. Kuala Lumpur Command & Control Centre...

[VIDEO] Dadah: Farid Kamil didenda RM5,000, hukuman penjara diketepikan

Pelakon dan pengarah Farid Kamil Zahari terlepas hukuman penjara selepas Mahkamah Rayuan hari ini mengenakan hukuman denda RM5,000 kerana menggunakan dadah, empat tahun lepas. Panel...

[VIDEO] Piala Dunia: Senegal sahkan kemaraan selepas benam Ecuador

AR-RAYYAN – Senegal mengesahkan slot kedua daripada Kumpulan A yang mara ke pusingan 16 terbaik Piala Dunia apabila berjaya menewaskan Ecuador 2-1 pada aksi...

[VIDEO] Piala Dunia : Belanda menang bergaya, Qatar merana

DOHA – Pasukan Belanda menutup aksi peringkat Kumpulan A dengan bergaya selepas membenam pasukan tuan rumah, Qatar 2-0 sekali gus melepasi sasaran awal melangkah...

Dakwa PM ejen Israel, Hadi Awang disiasat

Bukit Aman mengesahkan siasatan sedang dijalankan terhadap Presiden Parti Islam Se-Malaysia (PAS), Tan Sri Abdul Hadi Awang yang menuduh Perdana Menteri, Datuk Seri Anwar...

[VIDEO] 10 beranak terperangkap dalam kejadian kepala air di Sungai Pinang, Batang Kali

SERAMAI 10 beranak dilaporkan terperangkap dalam kejadian kepala air di air terjun Sungai Pinang, Batang Kali, petang tadi. Pengarah Jabatan Bomba dan Penyelamat Selangor, Norazam...

[Video] #PialaDunia: Jerman masih ‘bernyawa’

SEPANYOL 1 A. Morata 62' JERMAN 1 N. Füllkrug 83' Manuel Neuer meluahkan rasa lega memandangkan perjuangan Jerman masih bernyala dalam Piala Dunia di Qatar selepas mencatat keputusan...

[Video] #PialaDunia: Maghribi benam Belgium 2-0

DOHA – Dua pemain gantian Maghribi, Abdelhamid Sabiri dan Zakaria Aboukhlal menghasilkan dua gol penting untuk mencipta kejutan menewaskan pasukan nombor dua dunia, Belgium...

[VIDEO] Piala Dunia: Costa Rica kembali ‘bernyawa’, benam Jepun 1-0

DOHA – Pasukan Costa Rica kembali bernafas pada kempen Piala Dunia 2022 kali ini selepas menewaskan Jepun 1-0 pada aksi kedua Kumpulan E sebentar...

Banduan boleh menonton Piala Dunia FIFA di penjara Thai

Jika anda pelaku utama jenayah, tetapi juga peminat utama bola sepak, anda mungkin tidak digalakkan untuk melakukan jenayah kerana takut terlepas Piala Dunia FIFA...

[VIDEO] Suspek raba & cium kanak-kanak 12 tahun dalam lif diberkas

Cabul anak guru sendiri, suspek raba & cium kanak-kanak 12 tahun dalam lif diberkas. Tindakan gila seorang remaja meraba dan mencium seorang kanak-kanak di...

[VIDEO] Bas persiaran terbalik, 1 maut, 46 cedera

PHETCHABUN: Sebuah bas persiaran dua tingkat terbalik di Lebuhraya 12 di daerah Nam Nao pada Ahad, membunuh pemandu dan mencederakan kesemua 46 penumpang. Kemalangan berlaku...