24.1 C
Kuala Lumpur
Wednesday, January 20, 2021

Najib Islamkan seorang DJ radio

Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak terkenal kerana usaha mengetengahkan pendekatan wasatiyyah dalam Islam.

Tetapi siapa sangka beliau sendiri pernah terlibat mengislamkan seseorang.

Perkara itu didedahkan oleh exco Pemuda Umno Dr Fathul Bari Mat Jahaya yang disiarkan kembali dalam video di YouTube kelmarin.

Fathul Bari mendedahkan kejadian itu ketika mengkritik pendekatan institusi agama yang sengaja menyukarkan proses memeluk agama Islam di negara ini, dengan pelbagai prosedur menyukarkan.

Menyingkap pengalamannya dengan seorang juruhebah radio, Fathul Bari berkata ia diislamkan oleh Najib sendiri dan disaksikan oleh menteri agama Datuk Seri Jamil Khir Baharom.

najib-islamkan-aaron samuel

Berita Berkaitan

Komen

  1. Wkwwkwkkww lanjio la lu admin,ko tngok bini najib pun dah taw mcm mana najib ni..islamkan orng konon,bini sendiri x pandai nak suh pakai tudung..bebal btul admin hahahaha

  2. Buat amal 1 org pun nak kecoh. Binawei! Tun dulu bantu palestine bantu bosnia bantu somalia. Itu lbh jihad x de plak la tun nak war2kan. Org2 najibby ni x ceredik. Kebanyakan org2 nya $0#80,3^#7 03;#&3:#^,#(0@. Tu aper carut semua ada.

    • btul tu.. tun sanggup korbankan bini dia semata2 utk sampaikan bantuan misi kemanusiaan.. sama jugak dgn tun siti hasmah, sanggup korbankan nyawa demi suami dan islam..

  3. Program yg menakjub melanda dunia skrg !!! Bitcoin !! Matawang Maya yg paling tinggi nilai didunia berbanding matawang negara2 lain skrg ,RM1967.27 nilainya 1 bitcoin !! 6 bulan join sudah dapat RM11 juta !!! Bukan MLM ,bukan Forex ,bukan main saham …Segera pm no handphone anda yg aktif whatsapp di sini ..
    MMM Global terbukti telah membayar 100% setiap bulan dengan hanya mengerjakan tugas sederhana setiap hari di MMM Extra. Ayuh !! Mari sertai MMM Global #MMMExtra #Freelance #WorkFromHome #Bitcoin #BTC#virtualcurrency #entreprenur #cloudmining #miningbitcoins #earnmoney #earnbitcoins #epayment #bitcoinvalue #bitcoinchart #btcusd #crypto #cryptocurrency #altcoin #satochi #litecoin #blockchain #Xapo #Ecoin #exchange #bitcoinaccepted
    http://www.mmmasia.com.my

MENINGGALKAN SUATU JAWAPAN

Sila masukkan komen anda!
Sila masukkan nama anda di sini

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.