Home / :: BLOG :: / Kerajaan Selangor membatalkan sembilan projek Rumah Selangorku yang diluluskan sebelum ini.

Kerajaan Selangor membatalkan sembilan projek Rumah Selangorku yang diluluskan sebelum ini.

Keputusan itu dibuat semasa Mesyuarat Jawatankuasa Induk Rumah Selangorku berikutan kegagalan pemaju mendapatkan Kebenaran Merancang dari kerajaan Selangor.

Sendiri umum projek rumah mampu-milik, sendiri tak lulus kebenaran merancang, sendiri batal projek rumah mampu-milik kerana sendiri tak meluluskan kebenaran merancang.

Itulah kerajaan Pakatan Selangor yang cekap dan sayang rakyat. https://www.malaysiakini.com/news/411351

Pada masa yang sama, Pemba­ngunan Projek Perumahan Penjawat Awam 1Malaysia (PPA1M) Bukit Jalil di sini berjaya disi­apkan 17 bulan lebih awal daripada tempoh yang dijadualkan selain menjadi projek pertama seumpamanya dibina tanpa peng­libatan sebarang kos oleh kerajaan pusat.
https://www.utusan.com.my/berita/nasional/ppa1m-bukit-jalil-siap-17-bulan-awal-1.604282

(Visited 6 times, 1 visits today)

Artikel berkaitan

Check Also

Harga Gula Dunia Merudum, rejim PH Senyap-Senyap Tax rakyat

Siapa yang untung? Kerajaan kenakan cukai kepada rakyat dalam senyap? Saudagar gula? …………. Harga gula …

27 comments

  1. Mohamed Zuhri Amir

    Sbb dgr kata² dap PKR sanggup lihat kaum melayu klr dri kawasan bandar…ini lh matlamat cina dap?

  2. Mohamed Zuhri Amir

    Sbb dgr kata² dap PKR sanggup lihat kaum melayu klr dri kawasan bandar…ini lh matlamat cina dap?

  3. Mohamed Zuhri Amir

    Sbb dgr kata² dap PKR sanggup lihat kaum melayu klr dri kawasan bandar…ini lh matlamat cina dap?

  4. Zaki Zaki

    Project tipuku selangor ku

  5. Zaki Zaki

    Project tipuku selangor ku

  6. Zaki Zaki

    Project tipuku selangor ku

  7. Ian Harimao Berantai

    Patut la rumah kwn yg di katakan tu sebatang piling pon takde..lokasi pon mcm tak pasti…sedey dia…org yg dibanggakan menipu dia.

  8. Ian Harimao Berantai

    Patut la rumah kwn yg di katakan tu sebatang piling pon takde..lokasi pon mcm tak pasti…sedey dia…org yg dibanggakan menipu dia.

  9. Ian Harimao Berantai

    Patut la rumah kwn yg di katakan tu sebatang piling pon takde..lokasi pon mcm tak pasti…sedey dia…org yg dibanggakan menipu dia.

  10. Achmad Achmad

    Dgr kata..dah kenyataan pun..

  11. Achmad Achmad

    Dgr kata..dah kenyataan pun..

  12. Achmad Achmad

    Dgr kata..dah kenyataan pun..

  13. Gir Rizalo

    Pastu rakyat slangor sedap jer hisap hari2

  14. Gir Rizalo

    Pastu rakyat slangor sedap jer hisap hari2

  15. Gir Rizalo

    Pastu rakyat slangor sedap jer hisap hari2

  16. Nourel Arnie

    Rumah selangor ku dkt saujana utama sg buloh cmna ye..jgn lah tak menjadi pulak.

  17. Nourel Arnie

    Rumah selangor ku dkt saujana utama sg buloh cmna ye..jgn lah tak menjadi pulak.

  18. Nourel Arnie

    Rumah selangor ku dkt saujana utama sg buloh cmna ye..jgn lah tak menjadi pulak.

  19. Sheikh Ahmad

    lok lah d batalkn jer. klu hnya utk mnambahkn beban rakyat yg mmbeli rumah dgn knaikn cukai pintu 400% . rakyat pn xmmpu nk bayar cukai pintu walaupn mmpu bli rumah mmpu mlik d slango

  20. Sheikh Ahmad

    lok lah d batalkn jer. klu hnya utk mnambahkn beban rakyat yg mmbeli rumah dgn knaikn cukai pintu 400% . rakyat pn xmmpu nk bayar cukai pintu walaupn mmpu bli rumah mmpu mlik d slango

  21. Sheikh Ahmad

    lok lah d batalkn jer. klu hnya utk mnambahkn beban rakyat yg mmbeli rumah dgn knaikn cukai pintu 400% . rakyat pn xmmpu nk bayar cukai pintu walaupn mmpu bli rumah mmpu mlik d slango

  22. Mohd Asri Mohd Yusof

    PRU 14,pas perintah selangor.jom undi

  23. Mohd Asri Mohd Yusof

    PRU 14,pas perintah selangor.jom undi

  24. Mohd Asri Mohd Yusof

    PRU 14,pas perintah selangor.jom undi

  25. Ayie Ayie

    Tepuk la..tangan…undi laaaa lg…
    Tahniah Jemin…mampusss cam ni…
    Cukai naik sampai.400%

  26. Ayie Ayie

    Tepuk la..tangan…undi laaaa lg…
    Tahniah Jemin…mampusss cam ni…
    Cukai naik sampai.400%

  27. Ayie Ayie

    Tepuk la..tangan…undi laaaa lg…
    Tahniah Jemin…mampusss cam ni…
    Cukai naik sampai.400%

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggers like this: