Utama Tags Pakatan Harapan

Tag: Pakatan Harapan

Rakyat akan terus dibodohkan oleh Pakatan Harapan

0
Cerita Najib dan 1MDB mesti di teruskn oleh rejim Pakatan Harapan. Lepas satu kes satu kes lagi. Ianya supaya rakyat tidak bertanya mana pergi semua duit...

Jho Low: Tawaran Ganjaran daripada Apek Cina!!

0
Apek kerap nampak banyak yang buat posting DS Najib pernah berkata beliau tak kenal Jho Low. Apek research satu komputer hampir letup pun x dapat...

Dah tak ada kerja – ADUN Sungai Ramal rasmi lampu isyarat yang diusahakan oleh...

0
Ini lah jadinya bila wakil rakyat Pakatan Harapan dah tak tau nak buat kerja dan tak ada kerja, lampu isyarat lalu lintas pun dibuat...

Senarai khazanah negara peninggalan jerajaan BN yang telah dilelong dan jual murah kepada kroni

0
Harta-harta yang telah dikumpul oleh kerajaan Barisan Nasional dan Najib kumpul tetapi telah di lelong oleh rejim Pakatan Harapan dan dalam proses untuk di...

PAU2019: Kembali lah ke pangkal jalan bersama ‘UMNO sebuah Perjuangan’

0
Wahai melayu minoriti didalam Pakatan Harapan! Kembali lah kepada syaf yang lebih besar dan membina Barisan lurus dengan Muafakat, tinggalkan saf kecil berimamkan kafiruun. Buat apa...

TH Plantations jual dua syarikat RM170 juta

0
Ladang ini dibeli dalam 2 pakej pada 2012 dan 2013 dari syarikat bukan Bumiputera dengan harga RM245j - selaras dengan matlamat asal TH iaitu...

Dulu ada skandal dalam PH sahaja semua salah UMNO

0
Sekarang PH yang kawal semua jentera kerajaan namun skandal mereka tetap terbongkar. Dibongkar oleh kalangan mereka juga. Adakah masih salah UMNO? Atau memang Allah hendak beri...

Media arus perdana kena berlaku adil atau menanggung risiko tidak laku

0
Media arus perdana dibawah rejim Pakatan Harapan ada agenda. Dalam kes Zahid dan Najib mereka tidak amal "fair reporting" seperti yang di lapor oleh beberapa...

Ada yang nak melompat kapal?

0
Lepak kat PWTC, terjumpa veteren yang masih aktif dalam politik UMNO bahagian. Dia kata orang UMNO dengan parti PPBM jangan benci berlebih lebihan. Saya tanya kenapa? Dia...

1MDB: Mimpi ngeri Tun M dan rejim PH

0
Ketakutan besar atau mimpi ngeri Tun Mahathir, DAP dan PH ada lah jika DS Najib Razak di dapati tidak bersalah terhadap semua pertuduhan yang...

Ekonomi Negara: PH tipu rakyat

0
Saya tengok kerajaan PH asyik mengeluarkan kenyataan bahawa pelaburan di Malaysia meningkat ratusan peratus, tertinggi dalam sejarah dan sebagainya tahun ini. Tapi data dari Jabataan...

Kembalinya nepotisme, kronisme

0
Lebih dua dekad lalu, rantau Asia Tenggara diserang keterujaan menentang nepotisme dan kronisme terutamanya di Malaysia dan Indonesia. Anak-anak muda di Indonesia dan Malaysia...

Aliran keluar dana asing berterusan selepas 19 bulan PH memerintah

0
Tentu ada sebabnya kenapa aliran keluar dana asing masih berterusan serta bertambah parah selepas 19 bulan PH memerintah. Penganalisis ekonomi pun mengaku, aliran masuk dana...

Satu persatu skandal menteri Pakatan Harapan

0
Pakatan Harapan banyak sangat skandalnya. Lepas satu, satu muncul. Lepas skandal Salehuddin/NAFAS RM1.4 bilion, Syed Saddiq bagi tender kepada 3 syarikat yang sama, terbaru Maszlee...

Salah pangkah dapat tahi – pengangguran meningkat

0
Sambil duduk makan tengahari, tengik statistik yang dikeluarkan oleh Jabatan Perangkaan Malaysia. Mungkin boleh menambah selera makan. Salah pangkah ❌ dapat tahi. PTPTN tetap kena bayar...

FGV tidak pernah rugi sejak penyenaraian – dapat pada PH jual aset dan rugi

0
FGV tak pernah rugi sejak disenaraikan pada tahun 2012. Walaupun harga sawit jatuh dan fenomena El-Nino melanda selepas disenaraikan, FGV tetap tak rugi. Pada tahun...

Hibah TH tahun 2019 adalah di antara 1.5% hingga 2.5% – PH memang hebat

0
Hari ini, Tabung Haji mengumumkan prestasi suku ke-3 tahun 2019. TH mencatatkan keuntungan bersih berjumlah RM500 juta bagi suku ketiga tahun ini, menjadikan keuntungan bagi...

Kebebasan bersuara ala rejim PH

0
Dulu PRU-14 Pakatan Harapan (PH) menumbangkan Barisan Nasional (BN) menggunakan media sosial. Sekarang PH ketakutan, bimbang tumbang dengan cara yang sama. Lagak macam hebat, rupa-rupa nya...

Abu mayat Chin Peng dan masalah urus tadbir kerajaan PH

3
Pakatan Harapan menimbulkan isu abu mayat Chin Peng untuk menutup skandal RM1.4 bilion PAN-Nafas. PH juga mahu mengalihkan pandangan rakyat daripada soalan Dato...

Hutang Negara: Guan Eng terlebih pinjam RM19.6 bilion

0
Hari ini, Menteri Kewayangan pinjam RM4 bilion lagi. Bayar balik 9 hb Julai 2029. Lima hari dahulu (22 Nov), dia pinjam RM2.7 bilion. Bayar balik 22 hb...
Loading...
Loading...