[Video] #MunafikTua berada di China mahu jual negara

Kongsi

Hari ini Munafik tua itu berada di China untuk menjual negara sambil memburukkan pemerintah terdahulu yang pernah beliau tuduh mahu menjual negara kepada China.

BACA: Mahathir sembunyi kebenaran MCKIP & Qinzhou Industrial Park berniat menghasut https://pakdin.my/mahathir-sembunyi-kebenaran-mckip-qinzhou-industrial-park-berniat-menghasut/

BACA LAGI: Anak muda Kuantan berpusu-pusu merebut peluang pekerjaan di Malaysia China Kuantan Park (MCKIP) https://pakdin.my/anak-muda-kuantan-berpusu-pusu-merebut-peluang-pekerjaan-di-malaysia-china-kuantan-park-mckip/

Sebelum Munafik Tua ini dipilih oleh 97% pengundi Cina untuk kembali menjadi Perdana Menteri, beliau telah melawat bandar perindustrian berkembar MCKIP di Kuantan dan membodohkan pengikut ‘uneducated’ mereka, projek tersebut adalah untuk menjual negara kepada China walaupun ianya memberi peluang pekerjaan kepada anak muda.

LIHAT VIDEO: Munafik ini sekarang berada di China mengemis pelaburan pedagang China untuk jual negara https://youtu.be/MSbP2o8fImU

….
http://pakdin.my/tag/mckip
http://pakdin.my/tag/mahathir


Kongsi

32 Replies to “[Video] #MunafikTua berada di China mahu jual negara

  1. Janji mana yg dah ditunaikan tu?

    Hutang peneroka Felda dah selesai?
    Yang aku tau peneroka Felda ghuyup elaun sara diri sejak Jun tak dapat dan harga sawit menjunam.

    2 Hapus Gst? Bukan hapus pun. Hanya 0% saja dan sistem masih ada. Tak pulak cerita nak gantikan Gst dengan SST 10% kan….
    Nak turunkan kos sara hidup…kata menteri pasar plak sejak tadak Gst ni sayur dah murah! Sayur ada Gst ke? Kah kah kah kah kah pundek!

    KWSP untuk surirumah? Dah terang ianya melanggar Akta KWSP sendiri. TPM merangkap menteri hal ehwal wanita dah termalu….nak kaji katanya 🤣
    Gaji minima RM1500? Menteri Sumber Manusia Kulamalusegan dah kata MUSTAHIL. Tunggu 5 tahun.
    PTPTN? Tangguh? Menteri capang kata kena bayar. Timbalan Menteri plak kata tak bayar kalu…bankrap!
    Mengembalikan status Sabah dan Sarawak? Royalti 20% pun kena kencing.
    Skim Peduli Sihat?
    Sapa dah dapat cer angkat tangan skit. Nak kira 😂
    Subsidi petrol BERSASAR? Tang mana subsidi bersasar ni? Tersasar sampai pendatang asing pun selamba cipan je tuang minyak bersubsidi ada la. Kerajaan tomato bazirkan RM3b untuk subsidi minyak hingga hujung tahun ni dan dijangka akan meningkat. Tindakan populis. Bior papey asey bergayei komer ooii!
    Menyiasat skandal? Haaaaa yg tu laju. Yang tadak pun cuba diadakan. Hebat. Tuduh lesapkan RM42b dah dapat ‘diskaun’ hanya tuduh RM42juta 😝
    Kaji semula projek mega? Kaji sungguh. Sampai kos ECRL asalnya RM55b, konon naik jadi RM66b. Nak kensel tapi tak lama lepas KRONI beli saham…nak teruskan pulak dengan kos jadi RM80b. Last last rakyat merana bila China dah tak mau import durian dan sawit. Gila!

    Jadi…sekali lagi nak tanya. Janji celah mana dah tertunai ni dol?!