Home / :: BLOG :: / [Video] #MunafikTua berada di China mahu jual negara

[Video] #MunafikTua berada di China mahu jual negara

Hari ini Munafik tua itu berada di China untuk menjual negara sambil memburukkan pemerintah terdahulu yang pernah beliau tuduh mahu menjual negara kepada China.

BACA: Mahathir sembunyi kebenaran MCKIP & Qinzhou Industrial Park berniat menghasut http://pakdin.my/mahathir-sembunyi-kebenaran-mckip-qinzhou-industrial-park-berniat-menghasut/

BACA LAGI: Anak muda Kuantan berpusu-pusu merebut peluang pekerjaan di Malaysia China Kuantan Park (MCKIP) http://pakdin.my/anak-muda-kuantan-berpusu-pusu-merebut-peluang-pekerjaan-di-malaysia-china-kuantan-park-mckip/

Sebelum Munafik Tua ini dipilih oleh 97% pengundi Cina untuk kembali menjadi Perdana Menteri, beliau telah melawat bandar perindustrian berkembar MCKIP di Kuantan dan membodohkan pengikut ‘uneducated’ mereka, projek tersebut adalah untuk menjual negara kepada China walaupun ianya memberi peluang pekerjaan kepada anak muda.

LIHAT VIDEO: Munafik ini sekarang berada di China mengemis pelaburan pedagang China untuk jual negara https://youtu.be/MSbP2o8fImU

….
http://pakdin.my/tag/mckip
http://pakdin.my/tag/mahathir

(Visited 32 times, 1 visits today)

Artikel berkaitan

32 comments

  1. Hanya Bicara

    Atok Kerala x mengaku keturunan Paria

  2. Hasmaa Hanamaa

    ape yg dia buat allah nampk doa yg terbaik

  3. Sobri Ishak

    Habis la kita melayu..jd pencacai angkut taik dan kutip sampah ja la yg melayu boleh buat.

  4. Ahmad Murad Ujang

    Ni keja dlm ni sema cina….smpai cina ngan mlyu pun x kenal dh…pada awal d bina nk ambik pjerja mcmana tmpt kediaman pun x siap lg…d jmput lh PH hancing smbil2 cuti2 mlwt pkerja cina kat sini ajak skli mamak tu dtng…ari tu main tepi jln je…bodo piang..

  5. Firr Hazz

    Biasa la min..dah tukar bateri baru mesti power dia lebih..

  6. Meow-Vin Ho Mun Hoong

    Biasanya kalau saya pergi China.. Akan saya memperkenalkan Bangsat penipu dan bapa perasuah negara,Jibby kepada org-org sana.. Rupa rupanya, org China sana kenal sangat nama Bangsat ni.. Memang memalukan.. Tapi alhamdulillah, saya cakap kini mereka ni pembangkang sudah.. Kikikiki..

    Jangan meroyan yer Cai Anti-DAP Club

  7. Redzuan Alias

    Proton dah habis kena jual katanya dulu. Deme dah panggil Peloton

    Walaupun semalam dah jilat balik?

  8. Azis Pakej

    Haha..status merapu,patut xda like n komen..

  9. Jr Joseph Joe

    Memang bn umno ngok jual Malaysia. Tanah ATM sungai besi. Dan Kem ATM sungai besi mana pergi. Banyak lagi Wang LTAT beli apa. 555 juta ringgit.. Banyak lagi… Bn umno Malaysia dahulu buat apa… Puiiiii

  10. Senja Dibatas Kota

    broww, kenapa masa bn memerintah dulu xbela melayu, 60 tahun oooo bn memerintah bukan baru, sekarang ph memerintah baru 3 bulan…broww duk dalam perut pun 9 bulan baru keluar kedunia… apa melayu bn dah xde nk mkn dedak ke…

  11. Hamidah Aziz

    Apa lagi yg Madey kutty ni x puas hati dgn DSNR…

  12. Hamidah Aziz

    LAGI KAU FITNAH DSNR KT LUAR NEGARA…AKAN TIBA MASA MADEY KUTTY NI DI TIMPA BALA DARI ALLAH…LAGI DI HUJUNG DUNIA LAGI BUSUK MULUT DIA…

  13. Ahmad Murad Ujang

    Idup meow ni…bkn ke ari tu dh kena trmbk kat petir…idup memfitnah..

  14. Awang Mahathir

    Janji mana yg dah ditunaikan tu?

    Hutang peneroka Felda dah selesai?
    Yang aku tau peneroka Felda ghuyup elaun sara diri sejak Jun tak dapat dan harga sawit menjunam.

    2 Hapus Gst? Bukan hapus pun. Hanya 0% saja dan sistem masih ada. Tak pulak cerita nak gantikan Gst dengan SST 10% kan….
    Nak turunkan kos sara hidup…kata menteri pasar plak sejak tadak Gst ni sayur dah murah! Sayur ada Gst ke? Kah kah kah kah kah pundek!

    KWSP untuk surirumah? Dah terang ianya melanggar Akta KWSP sendiri. TPM merangkap menteri hal ehwal wanita dah termalu….nak kaji katanya ?
    Gaji minima RM1500? Menteri Sumber Manusia Kulamalusegan dah kata MUSTAHIL. Tunggu 5 tahun.
    PTPTN? Tangguh? Menteri capang kata kena bayar. Timbalan Menteri plak kata tak bayar kalu…bankrap!
    Mengembalikan status Sabah dan Sarawak? Royalti 20% pun kena kencing.
    Skim Peduli Sihat?
    Sapa dah dapat cer angkat tangan skit. Nak kira ?
    Subsidi petrol BERSASAR? Tang mana subsidi bersasar ni? Tersasar sampai pendatang asing pun selamba cipan je tuang minyak bersubsidi ada la. Kerajaan tomato bazirkan RM3b untuk subsidi minyak hingga hujung tahun ni dan dijangka akan meningkat. Tindakan populis. Bior papey asey bergayei komer ooii!
    Menyiasat skandal? Haaaaa yg tu laju. Yang tadak pun cuba diadakan. Hebat. Tuduh lesapkan RM42b dah dapat ‘diskaun’ hanya tuduh RM42juta ?
    Kaji semula projek mega? Kaji sungguh. Sampai kos ECRL asalnya RM55b, konon naik jadi RM66b. Nak kensel tapi tak lama lepas KRONI beli saham…nak teruskan pulak dengan kos jadi RM80b. Last last rakyat merana bila China dah tak mau import durian dan sawit. Gila!

    Jadi…sekali lagi nak tanya. Janji celah mana dah tertunai ni dol?!

  15. Sofie Othman

    Sekrg apa yg difitnah dulu berbalik pd dia madey tua ni..kita tengok balasan dari ALLAH nanti

  16. Hasmaa Hanamaa

    ape yg dia buat allah nampk doa yg terbaik

  17. Megat Khir

    Haaaaa haaaa PAKU SEPIT TUN TAK MALU KE PADA DATOK SRI PENDENGKI KAKI FITNAH JUGA RUPANYA TUN

  18. Asraf Mohamad

    Rupanya madey nie pemintak sedekah….dok pi mintak sedekah di china tak malu ka?…

  19. Syawal Ruslie

    Skrg rasalah 5 tahun dibawah pemerintahan PH…ada org kata xlama pun.pejam celik dah 5 tahun.hahahHa…

  20. Wak Nazri

    Muka x tahu malu langsung nk pergi china

  21. Hj Md Nasir Ismail

    dulu cakap najib ,jual, sekarang kok tanya dia repon china akan datang boli tapi selopeh 1 september…….dan mungkin tak jadi indon sawit eee murah dia pakai baja bukit gunung berapi…

  22. Kamaruzaman Othman

    HIDUP TM kerana mu ada Malaysia baru. Orang2 yg menentang ada lah penangkianak negara sudah kehabisan DEDAK

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.