[Video] PH minta rakyat naik Grab sebagai ganti bas perantara dan MRT

Lama tak dengar cerita YB Tony Pua.

Tiba-tiba dia muncul dengan cadangan bernas suruh rakyat naik Grab ganti Feeder Bus MRT.

Jimat katanya.

Kalau semua benda nak jimat untuk Kerajaan, bilanya rakyat dapat jimat?

Oh mungkin bila Projek Kereta Nasional Ke-3 dah jalan.

* Grabcar boleh bawa berapa ramai penumpang dalam satu masa berbanding bas dan MRT?

 

LIHAT video:
https://youtu.be/wZJp8Wv9yNo

(Visited 3 times, 1 visits today)

Artikel berkaitan

10 Replies to “[Video] PH minta rakyat naik Grab sebagai ganti bas perantara dan MRT

  1. Knp lak rakyat kena korban cik rafidah … rakyat dah mengundi ph…dan berharap agar ph dapat membantu dan membela nasib rakyat b40….bila dah menang lain pulak jadinya…rakyak pulak kena berkorban …apa citer… orang bodoh korang boleh lah fitnah….

  2. Hahahah… Orang nak pergi kerja elak dari sesak Dan jem watuk kemucak… Sebab tu ramai akan pilih mrt dari keadaan awam di atas jalan raya..kalau naik grab tu seumpanan kita naik kerta sendiri… Baik aku pilih naik kerta sendiri dari grab.. Grab skg cm2 Les.. 1.mahal 2.kes yang tak kan sangka jadi…

Comments are closed.