[Video] Menteri Kewangan Malaysia bengap, bongok, bengong, bodoh dan yang sewaktu dengannya!

Kongsi:

Sepanjang perbahasan mengenai GST dan SST di Parlimen TIGA perkara yang boleh diulas:

1. Lim Guan Eng dikatakan membuat tuduhan palsu terhadap BN kononnya RM18.9 bilion daripada dana GST digunakan untuk membiayai projek-projek kroni BN.

2. KJ pula checkmate Lim Guan Eng apabila bertindak untuk membuat laporan polis dan SPRM supaya satu siasatan terbuka dilaksanakan. Lim Guan Eng ini bongok kerana tuduhan serius ini bukan sahaja melibatkan BN tetapi juga integriti Jabatan Audit Negara dan Jabatan Akauntan Negara. Tindakan KJ adalah betul!

3. Ucapan YB Ahmad Maslan berkenaan GST di Parlimen dilihat sebagai ‘character assassination’ kerana berjaya membunuh karektor Menteri Kewangan dan Penasihat Khas Menteri Kewangan yang gagal menyakinkan betapa SST lebih baik daripada GST.

Kesimpulannya:
Menteri Kewangan Malaysia bengap, bongok, bengong, bodoh dan yang sewaktu dengannya!

……………………………………
‘KJ buat laporan polis atas tuduhan penyelewengan GST oleh Lim Guan Eng’

Tindakan YB Khairy Jamaluddin membuat laporan SPRM dan Polis supaya diadakan siasatan atas kononnya berlaku “penyelewengan dan rompakan BN” dalam tunggakan GST RM18 bilion sangat tepat.
Kita bukan sahaja mahu satu siasatan tetapi juga pendakwaan ke atas mereka yang melakukan; atau jika tiada kes penyelewengan maka pendakwaan ke atas mereka yang membuat tuduhan.
Ini tuduhan dan dakwaan serius.

……………
http://pakdin.my/tag/lim-guan-eng
http://pakdin.my/tag/gst

https://youtu.be/rne8a-VFP4A

Kongsi:

Terkini

Sering dibaca

Dari FB Najib Razak

585 Replies to “[Video] Menteri Kewangan Malaysia bengap, bongok, bengong, bodoh dan yang sewaktu dengannya!

  1. Memang betul apa selama ini tak pernah dengar pun kos perbelanjaan 42Bilion Lim Guan Eng dah pun semak pasti ada ketirisan dan kalau tak ada dalam Amanah pergi kemana apa projek dibuat mana projeknya. Ok mana pergi RM18.9 pergi tak ada siapa pun pehak UMNO jawap. Alih2 bust laporan polis diluar dewan cerita dlm dewanlah rakyat nak tahu buat apa.

  2. modal PEMBANGKANG DARI LONGKANG
    1. reka cerita FAKE
    2. sebar FITNAH
    3. perguna isu agama & perkauman
    4. SPIN cerita
    5. demo SAMSENG jerit2 cm org gila
    6. perguna isu raja2 melayu
    7. perbesar isu remeh
    8. melaga-lagakan antara kaum
    9. melaga-lagakan antara pemimpin PH
    10. pertahankn pemimpin dia walaupun tau bersalah
    11. PROVOKE kekecohan
    12. HASUT utk sokong benda salah
    13. menyalak mcm ANJING utk dpt sokongan
    14. hanya guna tajuk berita je utk serang kerajaan
    15. hujah MAKI HAMUN dan BAHASA KESAT
    16. hujah LUCAH
    17. guna UGUTAN
    18. rela jd BODOH sbb nk bela pemimpin pembangang yg korup
    19. TIPU FAKTA
    20. KARAOKE kt mahkamah
    21. FUCK YOU dlm parlimen

    ni lah antara modal2 PEMBANGANG UMNO BN PAS PIGS skang..XDE KUALITI, OTAK TAHAP LOJI TAIK..DAH KALAH TU DIAM JE LA..X SUKA KERAJAAN SILA BERAMBUS DARI MALAYSIA hahahahaha

  3. modal PEMBANGKANG DARI LONGKANG
    1. reka cerita FAKE
    2. sebar FITNAH
    3. perguna isu agama & perkauman
    4. SPIN cerita
    5. demo SAMSENG jerit2 cm org gila
    6. perguna isu raja2 melayu
    7. perbesar isu remeh
    8. melaga-lagakan antara kaum
    9. melaga-lagakan antara pemimpin PH
    10. pertahankn pemimpin dia walaupun tau bersalah
    11. PROVOKE kekecohan
    12. HASUT utk sokong benda salah
    13. menyalak mcm ANJING utk dpt sokongan
    14. hanya guna tajuk berita je utk serang kerajaan
    15. hujah MAKI HAMUN dan BAHASA KESAT
    16. hujah LUCAH
    17. guna UGUTAN
    18. rela jd BODOH sbb nk bela pemimpin pembangang yg korup
    19. TIPU FAKTA
    20. KARAOKE kt mahkamah
    21. FUCK YOU dlm parlimen

    ni lah antara modal2 PEMBANGANG UMNO BN PAS PIGS skang..XDE KUALITI, OTAK TAHAP LOJI TAIK..DAH KALAH TU DIAM JE LA..X SUKA KERAJAAN SILA BERAMBUS DARI MALAYSIA hahahahaha

  4. saya berpendapat setiap ahli dewan semua menteri dlm dewan skg bila blh bermula mereka kena cek air kencing. arak.dan apa2 yg perlu sbb bercakap kebyk menteri PH ni byk minum arak sebelun dewan bersidang cuba air kencing mereka sebelum masuk dewan bermula sepjg masa akan dtg..cakap Dari PH byk berpusing2 berulang2 kali.tiada penhujong nya .tiada tamat.berterus pjg aj ayat sama

  5. Klau kau pandai kenapa tak jadi menteri kewangan. Mcm najid suka curi duit. Tak mengaku ada 2.6b. Bila ada bukti no.akaun ambank. Mengaku pulak. Satu menteri kewangan boleh berbohong ke? Tak kenal jhlo lok bila ada gambar dlm satu kapal tu nama nya pembohong tak layak jadi menteri!!

  6. Sepatutnya bekas menteri kewangan yg berdebat isu kewangan kerana memang dia bekas menteri bertanggungjawab dan tahu apa yg berlaku tp x nampak pula muka dia..Ada dlm dewan atau bersorok bwh meja..
    Ni Mat Maslan pula di perbadutkan oleh dia.

  7. Sepatutnya bekas menteri kewangan yg berdebat isu kewangan kerana memang dia bekas menteri bertanggungjawab dan tahu apa yg berlaku tp x nampak pula muka dia..Ada dlm dewan atau bersorok bwh meja..
    Ni Mat Maslan pula di perbadutkan oleh dia.

  8. Sepatutnya bekas menteri kewangan yg berdebat isu kewangan kerana memang dia bekas menteri bertanggungjawab dan tahu apa yg berlaku tp x nampak pula muka dia..Ada dlm dewan atau bersorok bwh meja..
    Ni Mat Maslan pula di perbadutkan oleh dia.

  9. Klau Umno /BN tak bodoh tak sah namanya….dulu dan sekarang sampai bila2, mungkin Dato LGE dpt hidu wang tu dilari utk kroni2 BN, tu pasal KJ jadi hero bgi menutup kesalahan menteri2 kerajaan dulu. Tapi bagus jugak bila dah buat report. Siasat akan di ambil. Kita tunggu, kalau tak bukti asas tak Dato Lim boleh bercakap dlm palimen.

  10. Syabas Yb Kj dengan keberanian yang sebenar mengikut lunas lunas yang tepat .segala tuduhan dikeluarkan olih Lge mengikut sedap mengikut mulut sahaja menghantam kerajaan Bn didewan raayat secara terbuka yang belum saheh untuk menunjukkan yang dia selaku menteri Kew. Syabas yb kj jangan biarkan kita umno lenyap hari kehari kalau tidak ada tindakan sebeni terus dengan perjuangan anda demi sayang nya umno.yang lain saya nampak .

  11. Syabas Yb Kj dengan keberanian yang sebenar mengikut lunas lunas yang tepat .segala tuduhan dikeluarkan olih Lge mengikut sedap mengikut mulut sahaja menghantam kerajaan Bn didewan raayat secara terbuka yang belum saheh untuk menunjukkan yang dia selaku menteri Kew. Syabas yb kj jangan biarkan kita umno lenyap hari kehari kalau tidak ada tindakan sebeni terus dengan perjuangan anda demi sayang nya umno.yang lain saya nampak .

  12. Syabas Yb Kj dengan keberanian yang sebenar mengikut lunas lunas yang tepat .segala tuduhan dikeluarkan olih Lge mengikut sedap mengikut mulut sahaja menghantam kerajaan Bn didewan raayat secara terbuka yang belum saheh untuk menunjukkan yang dia selaku menteri Kew. Syabas yb kj jangan biarkan kita umno lenyap hari kehari kalau tidak ada tindakan sebeni terus dengan perjuangan anda demi sayang nya umno.yang lain saya nampak .

  13. Yang lagi pelik, kata tak nak gst tapi masih dok cakap pasal duit gst. Ape ke he. Tunggu je la duit SST keluar baru bunyi. Mungkin lupa kut yang baki duit gst dah buat bayar gaji semua menteri. Sepatutnya kalau dah mansuh gst, tak perlu tanya lagi.

  14. Yang lagi pelik, kata tak nak gst tapi masih dok cakap pasal duit gst. Ape ke he. Tunggu je la duit SST keluar baru bunyi. Mungkin lupa kut yang baki duit gst dah buat bayar gaji semua menteri. Sepatutnya kalau dah mansuh gst, tak perlu tanya lagi.

  15. Aku tengok semua perbahasan tu,
    issue 18.9billion sepatutnya dibayar balik pada peniaga tapi suda 2 tahun due dan fund tu lesap dari akaun yg sepatutnya ia berada.
    2. KJ minta buat polis report, semua orang tau itu kena buat. Tapi LGE tanya kenapa KJ yg dulu dlm kabinet tak tahu dan klu tahu pun biar lesap dan gantung pembayaran semula hingga 2 tahun?
    3. Ahmad Maslan pulak sibuk dgn kehilangan hasil dari pungutan GST yang di 0% walhal kerajaan PH buat tu kerana rakyat.
    Kesimpulannya, Menteri2 dahulu tiada tanggungjawab dan Amanah seoerti apa kerajaan PH yang cuba ketengahkan hari ini.

  16. RM18b wang GST ‘dirompak’: Khairy akan buat laporan polis, SPRM

    Anggota Parlimen Rembau Khairy Jamaluddin akan membuat laporan polis dan Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) berhubung dakwaan Menteri Kewangan Lim Guan Eng bahawa kerajaan BN telah ‘merompak’ bayaran balik GST.

    Beliau berkata siasatan dalaman – seperti yang dicadangkan Lim – tidak memadai untuk dakwaan serius seumpama itu.

    “Memandangkan Lim tidak menaruh minat terhadap apa-apa (siasatan) pada masa ini melainkan inkuiri dalaman, saya mahu membawa perkara ini bagi kepentingan awam.

    “Hari ini dan esok, saya akan membuat laporan polis dan SPRM terhadap bekas pegawai tinggi Kementerian Kewangan ketika dakwaan itu berlaku. Ia bagi membolehkan siasatan terbuka dibuat untuk memastikan kebenaran pendedahan Lim,” katanya di Twitter, hari ini.

    Dua hari lalu, Lim ketika penggulungan perbahasan Rang Undang-Undang (RUU) Cukai Jualan 2018 di Dewan Rakyat mendakwa kerajaan BN ‘merompak’ bayaran balik GST yang sepatutnya dipulangkan kepada peniaga dalam masa dua minggu.

    Beliau sekali lagi membangkitkan perkara itu di Dewan Rakyat semalam dengan berkata audit dalaman dan pemeriksaan kastam mendapati sejumlah RM18 bilion hilang dalam tabung bayaran balik GST.

    Ketika menjawab balasan seorang pengguna Twitter, Khairy berkata laporan itu juga akan dibuat terhadap menteri kewangan ketika itu iaitu Datuk Seri Najib Razak.

    Dalam satu kenyataan kemudian, beliau berkata akan membuat laporan pada pukul dua petang ini di ibu pejabat polis daerah Sentul.

  17. RM18b wang GST ‘dirompak’: Khairy akan buat laporan polis, SPRM

    Anggota Parlimen Rembau Khairy Jamaluddin akan membuat laporan polis dan Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) berhubung dakwaan Menteri Kewangan Lim Guan Eng bahawa kerajaan BN telah ‘merompak’ bayaran balik GST.

    Beliau berkata siasatan dalaman – seperti yang dicadangkan Lim – tidak memadai untuk dakwaan serius seumpama itu.

    “Memandangkan Lim tidak menaruh minat terhadap apa-apa (siasatan) pada masa ini melainkan inkuiri dalaman, saya mahu membawa perkara ini bagi kepentingan awam.

    “Hari ini dan esok, saya akan membuat laporan polis dan SPRM terhadap bekas pegawai tinggi Kementerian Kewangan ketika dakwaan itu berlaku. Ia bagi membolehkan siasatan terbuka dibuat untuk memastikan kebenaran pendedahan Lim,” katanya di Twitter, hari ini.

    Dua hari lalu, Lim ketika penggulungan perbahasan Rang Undang-Undang (RUU) Cukai Jualan 2018 di Dewan Rakyat mendakwa kerajaan BN ‘merompak’ bayaran balik GST yang sepatutnya dipulangkan kepada peniaga dalam masa dua minggu.

    Beliau sekali lagi membangkitkan perkara itu di Dewan Rakyat semalam dengan berkata audit dalaman dan pemeriksaan kastam mendapati sejumlah RM18 bilion hilang dalam tabung bayaran balik GST.

    Ketika menjawab balasan seorang pengguna Twitter, Khairy berkata laporan itu juga akan dibuat terhadap menteri kewangan ketika itu iaitu Datuk Seri Najib Razak.

    Dalam satu kenyataan kemudian, beliau berkata akan membuat laporan pada pukul dua petang ini di ibu pejabat polis daerah Sentul.

  18. BILA KUASA SUDAH HILANG

    Bila sudah jatuh terkangkang
    Rupanya dah jadi pembangkang.

    Bila kau sudah kalah
    Mulalah salah menyalah.

    Masa kau masih berkuasa
    Bercakap tak jaga bahasa.

    Bila kau sudah dibenci
    Taburlah pelbagai janji.

    Sekarang hanya duduk memerhati
    Bila pula nak berkuasa lagi.

    Segala kesalahan cuba dinafi
    Macamlah rakyat tak ada hati.

    Sekarang baru nak tunjuk baik
    Hati rakyat sudah dicarik-carik.

    Masa berkuasa sesuka hati
    Sekarang kau lihatlah sendiri.

    Dulu kau sapu habis-habis
    Sekarang rupa macam pengemis.

    Sukarlah kau nak bangkit
    Hati rakyat masih sakit.

    Tapi kau masih tak rasa malu
    Sikap sombong macam dulu-dulu.

    Parti datuk nenek penuh keramat
    Engkaulah yang tamatkan riwayat.

    Kau sepatutnya berambus saja
    Tanpa kau orang bahagia.

    Kepala bapak kau
    Untuk siapa atau engkau!

    Kami rasa aman dan tenang
    PH perintah Malaysia

    Tokwan Nasir
    290718

  19. Semua Menteri2 dlm kerajaan Baru.Bongok dan Bengong.Tak pandai menjalankan Tugasan Negara.Sebab itulah tak ada kemajuan utk pembangunan dan utk Rakyat.Semuanya peruntukan ditarik Balik.Semua kemudahan utk Rakyat belajar menimba Ilmu Agama ditutup.Bantuan utk Rakyat dihentikan pembayaran.Apa gunanya Ada Kerajaan kalau tak dpt tolong Rakyat.Sedangkan Kerana Rakyat Kerajaan dpt ditubuhkan mereka Semua dpt jadi menteri.Itu pun tak blh nak fikir ke?Bodoh ke Bengong?

  20. Semua Menteri2 dlm kerajaan Baru.Bongok dan Bengong.Tak pandai menjalankan Tugasan Negara.Sebab itulah tak ada kemajuan utk pembangunan dan utk Rakyat.Semuanya peruntukan ditarik Balik.Semua kemudahan utk Rakyat belajar menimba Ilmu Agama ditutup.Bantuan utk Rakyat dihentikan pembayaran.Apa gunanya Ada Kerajaan kalau tak dpt tolong Rakyat.Sedangkan Kerana Rakyat Kerajaan dpt ditubuhkan mereka Semua dpt jadi menteri.Itu pun tak blh nak fikir ke?Bodoh ke Bengong?

  21. Semua Menteri2 dlm kerajaan Baru.Bongok dan Bengong.Tak pandai menjalankan Tugasan Negara.Sebab itulah tak ada kemajuan utk pembangunan dan utk Rakyat.Semuanya peruntukan ditarik Balik.Semua kemudahan utk Rakyat belajar menimba Ilmu Agama ditutup.Bantuan utk Rakyat dihentikan pembayaran.Apa gunanya Ada Kerajaan kalau tak dpt tolong Rakyat.Sedangkan Kerana Rakyat Kerajaan dpt ditubuhkan mereka Semua dpt jadi menteri.Itu pun tak blh nak fikir ke?Bodoh ke Bengong?

  22. Cantikkkk…KJ akan buka pekong di dada. Tahniah LGE kerana berani mendedahkan kerakusan UMNO/BN dalam merembat duit negara. Pimpinan dan kerajaan BN yg tamak haloba…penyangak wang negara dan rakyat. Bodoh punya BN.

  23. Cantikkkk…KJ akan buka pekong di dada. Tahniah LGE kerana berani mendedahkan kerakusan UMNO/BN dalam merembat duit negara. Pimpinan dan kerajaan BN yg tamak haloba…penyangak wang negara dan rakyat. Bodoh punya BN.

  24. TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU

  25. Aku rasa tak lama lagi LGE nk bibir dia ni akan jadi lebih besar dari kepala dia ni….lidah pulak kluaq bercabang 7 nnti dia ni…tak habis habis dok cakap bohong….LGE ni klau antaq balik China pun tak dak sapa yg nk terima dia ni, silap silap turun je flight kena penampaq sedash ngan Jakie Chan…

  26. Mulut busuk… Belum mata tertutup.. Dah berbau.. Tak lama lagi Berulat…tengok muka dah menyampah…
    Kerja dia mengatakan salah orang …ingat dia tu dewa kah? Dasar Sida Pengkianat dynasty China terdahulu…….
    Opssss…. ???

  27. Admi bodoh. Gst mmg cekap. Efesyen. Mmg bagusla klu bab nk amik duit rakyat. Tapi adakah efesyen bila bab nk beri balik duit kat rakyat? Pernah ke bincang bab cara paling efesyen nk bantu rakyat? Gst efesyen tapi tak adil utk rakyat. Smpai org miskin pun kna byr cukai. Gst blum sesuai utk negara ni. Rakyat gaji rendah. Bagus tak semestinya baik.

  28. LGE bagi sya adalah terbaik, awal2 dia sdah cakap buat siasatan terbuka. (berani krna benar) tdk mcm dlu2, kata buat siasatan tapi duk tertutup dgn geng2 dia sja. Confirm lah dia yg btul. LGE ada rekod terbaik dlm pengurusan kewangan negeri..

  29. prk sg kandis menunjukkan umno bukan saja dimalukan oleh ph… tetapi ditipu pas… sehebat lokman adam pun rakyat kuburkan … inilan pula macai umno dpt panglima garang… setakat melalak dlm nadi rakyat bersatu aje la… prk balakong… kita tengok … rakyat akan kuburkan mca dan prk seri setia… rakyat akan kuburkan pas pula… dan umno boleh tipu-tipu sokong pas…

  30. Wang negara yg dibayar rakyat dah hilang begitu banyak dan rumah ahli .Rumah ahli politik pula berkotak-kotak wang.tapi masih ada yg orang bodoh tetap miskin dan menanggung kehidupan susah sementara yg songlap wang hidup kaya belaka… siapa yg bodoh ni?

Leave a Reply

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.