Loading...
Home / :: BLOG :: / [Video] Menteri Kewangan Malaysia bengap, bongok, bengong, bodoh dan yang sewaktu dengannya!

[Video] Menteri Kewangan Malaysia bengap, bongok, bengong, bodoh dan yang sewaktu dengannya!

Sepanjang perbahasan mengenai GST dan SST di Parlimen TIGA perkara yang boleh diulas:

1. Lim Guan Eng dikatakan membuat tuduhan palsu terhadap BN kononnya RM18.9 bilion daripada dana GST digunakan untuk membiayai projek-projek kroni BN.

2. KJ pula checkmate Lim Guan Eng apabila bertindak untuk membuat laporan polis dan SPRM supaya satu siasatan terbuka dilaksanakan. Lim Guan Eng ini bongok kerana tuduhan serius ini bukan sahaja melibatkan BN tetapi juga integriti Jabatan Audit Negara dan Jabatan Akauntan Negara. Tindakan KJ adalah betul!

3. Ucapan YB Ahmad Maslan berkenaan GST di Parlimen dilihat sebagai ‘character assassination’ kerana berjaya membunuh karektor Menteri Kewangan dan Penasihat Khas Menteri Kewangan yang gagal menyakinkan betapa SST lebih baik daripada GST.

Loading...

Kesimpulannya:
Menteri Kewangan Malaysia bengap, bongok, bengong, bodoh dan yang sewaktu dengannya!

……………………………………
‘KJ buat laporan polis atas tuduhan penyelewengan GST oleh Lim Guan Eng’

Tindakan YB Khairy Jamaluddin membuat laporan SPRM dan Polis supaya diadakan siasatan atas kononnya berlaku “penyelewengan dan rompakan BN” dalam tunggakan GST RM18 bilion sangat tepat.
Kita bukan sahaja mahu satu siasatan tetapi juga pendakwaan ke atas mereka yang melakukan; atau jika tiada kes penyelewengan maka pendakwaan ke atas mereka yang membuat tuduhan.
Ini tuduhan dan dakwaan serius.

……………
http://pakdin.my/tag/lim-guan-eng
http://pakdin.my/tag/gst

https://youtu.be/rne8a-VFP4A

(Visited 34 times, 1 visits today)

Artikel berkaitan

Terkini

Dari Facebook Najib Razak

#PRKCameronHighlands: DAP yang sebenarnya bermain isu perkauman

585 comments

  1. Bujal Ramli

    Tak apa,asalkan BN dan Najib tumbang….kerajaan dan pengundi melayu PH….terbaiiiiik

  2. Shahrin Masdar

    Buat repot polis/sprm segera utk siasatan penuh nanti kita sama2 lihat kemana duit tu di gunakan

  3. Ishrafi Ikhlaqahmad

    sudah bodoh xde otak.. meroyan mcm org gila.. hahaha.. tu la klaw hilg kuase. dh xdpt dedak.. agong2kn la kezaliman.. saham akhirat menanti… kumpol dosa banyk2..

  4. Dzuryme Zolkapli

    Lge bercakap hasil daripada audit dalaman dan pemeriksaan kastam. Dia bukan buat siasatan bersendirian

  5. Syedahmad Zaki

    Dap je bgus…. x tipu org…. poiiii

  6. Mustafa Adenan

    Memang betul apa selama ini tak pernah dengar pun kos perbelanjaan 42Bilion Lim Guan Eng dah pun semak pasti ada ketirisan dan kalau tak ada dalam Amanah pergi kemana apa projek dibuat mana projeknya. Ok mana pergi RM18.9 pergi tak ada siapa pun pehak UMNO jawap. Alih2 bust laporan polis diluar dewan cerita dlm dewanlah rakyat nak tahu buat apa.

  7. Syahmi Saperi

    Ya ka… Tak tahu pulak…. Rosak malaysia Kalau kerajaan bn berkuasa lagi…..

  8. Syahmi Saperi

    Ya ka… Tak tahu pulak…. Rosak malaysia Kalau kerajaan bn berkuasa lagi…..

  9. Aswanz Fly

    Tak payahlah maki2 Cina kalau kau pn kerja bawah Cina bos kau pn cina

  10. Aija Wahab

    Dahi tu kena blangkong ngan betty kot….

  11. Aija Wahab

    Dahi tu kena blangkong ngan betty kot….

  12. Aija Wahab

    Dahi tu kena blangkong ngan betty kot….

  13. Aija Wahab

    Dahi tu kena blangkong ngan betty kot….

  14. Azami Nazri

    kalau benda tak betul takkan lge berani cakap….apa² terbaik untuk lge…org2 UMNO n macai² memang bodoh….benda yg betul pun mereka ckp palsu tambahan pulak perkara yg melibatkan UMNO,BN n najib

  15. Ishrafi Ikhlaqahmad

    berkubur la umno… selmat tinggl pemakan dedak.. kome xbegune lgi.. dedak dh hbis.. xtaw nk korek dr mne.. so crik la mcm2 alasan nk brukkn kerajaan

  16. Adie Ilham

    Admin ni cerdik Sgt atau sebaliknye lg teruk

  17. Adie Ilham

    Admin ni cerdik Sgt atau sebaliknye lg teruk

  18. Adie Ilham

    Admin ni cerdik Sgt atau sebaliknye lg teruk

  19. Syahmi Saperi

    Malayu tak sapu tapi di pergunakan…. Haha

  20. Syahmi Saperi

    Malayu tak sapu tapi di pergunakan…. Haha

  21. Syahmi Saperi

    Tetbaik kj tapi jangan salah haribulan sudah la….. Haha.. Kes hang pun tak jawap lagi nooooo

  22. Syahmi Saperi

    Tetbaik kj tapi jangan salah haribulan sudah la….. Haha.. Kes hang pun tak jawap lagi nooooo

  23. Din

    Dah la menghasut rakyat..
    Umno dah kalah..
    Umno dah kalah..

  24. Din

    Dah la menghasut rakyat..
    Umno dah kalah..
    Umno dah kalah..

  25. Syed Zarriq

    Lge trbaik.. tahniah yb.. dpt tmbah lg 1 kes 18b..yg najib rompak…

  26. Syed Zarriq

    Lge trbaik.. tahniah yb.. dpt tmbah lg 1 kes 18b..yg najib rompak…

  27. Muhammad Idris

    Min…bak la sket dedak…sy xdpt la min…dorg plih bulu min…ape trok sgt…dedak pn dorg nk songlap…

  28. Muhammad Idris

    Min…bak la sket dedak…sy xdpt la min…dorg plih bulu min…ape trok sgt…dedak pn dorg nk songlap…

  29. Shah Nadz

    Statement mcm ceramah politik…babi betul

  30. Shah Nadz

    Statement mcm ceramah politik…babi betul

  31. Shah Nadz

    Statement mcm ceramah politik…babi betul

  32. John Mannering

    Tak termakan hasutan pun…..Lge terbaik

  33. John Mannering

    Tak termakan hasutan pun…..Lge terbaik

  34. Noor Faizal

    Caingok meroyanlah puas puas..
    Cuba lagi next PRU ???

  35. Al Najib

    modal PEMBANGKANG DARI LONGKANG
    1. reka cerita FAKE
    2. sebar FITNAH
    3. perguna isu agama & perkauman
    4. SPIN cerita
    5. demo SAMSENG jerit2 cm org gila
    6. perguna isu raja2 melayu
    7. perbesar isu remeh
    8. melaga-lagakan antara kaum
    9. melaga-lagakan antara pemimpin PH
    10. pertahankn pemimpin dia walaupun tau bersalah
    11. PROVOKE kekecohan
    12. HASUT utk sokong benda salah
    13. menyalak mcm ANJING utk dpt sokongan
    14. hanya guna tajuk berita je utk serang kerajaan
    15. hujah MAKI HAMUN dan BAHASA KESAT
    16. hujah LUCAH
    17. guna UGUTAN
    18. rela jd BODOH sbb nk bela pemimpin pembangang yg korup
    19. TIPU FAKTA
    20. KARAOKE kt mahkamah
    21. FUCK YOU dlm parlimen

    ni lah antara modal2 PEMBANGANG UMNO BN PAS PIGS skang..XDE KUALITI, OTAK TAHAP LOJI TAIK..DAH KALAH TU DIAM JE LA..X SUKA KERAJAAN SILA BERAMBUS DARI MALAYSIA hahahahaha

  36. Al Najib

    modal PEMBANGKANG DARI LONGKANG
    1. reka cerita FAKE
    2. sebar FITNAH
    3. perguna isu agama & perkauman
    4. SPIN cerita
    5. demo SAMSENG jerit2 cm org gila
    6. perguna isu raja2 melayu
    7. perbesar isu remeh
    8. melaga-lagakan antara kaum
    9. melaga-lagakan antara pemimpin PH
    10. pertahankn pemimpin dia walaupun tau bersalah
    11. PROVOKE kekecohan
    12. HASUT utk sokong benda salah
    13. menyalak mcm ANJING utk dpt sokongan
    14. hanya guna tajuk berita je utk serang kerajaan
    15. hujah MAKI HAMUN dan BAHASA KESAT
    16. hujah LUCAH
    17. guna UGUTAN
    18. rela jd BODOH sbb nk bela pemimpin pembangang yg korup
    19. TIPU FAKTA
    20. KARAOKE kt mahkamah
    21. FUCK YOU dlm parlimen

    ni lah antara modal2 PEMBANGANG UMNO BN PAS PIGS skang..XDE KUALITI, OTAK TAHAP LOJI TAIK..DAH KALAH TU DIAM JE LA..X SUKA KERAJAAN SILA BERAMBUS DARI MALAYSIA hahahahaha

  37. Mike Goh

    Wang dah lanyak sampai tak bayar pada pembayar gst ni nak sulahkan menteri kewangan yg bongkar pulak. Jenis Bodoh ape ni?

  38. Karl EL

    eleh… bekas menteri kewangan cerdik sgt ke…

  39. Prima Nasir

    Bila isu penipuan di bongkar biasa lah dinegara kita semua nafi dan kata org itu tak betulah berniat jahat lah. Teruskan pembongkaran Yb lim guan eng.

  40. Anna Sue

    Kahkahkah…blog pro UMNO…x habis2 dgn propaganda…mcm lah rakyat baca blog dia je , x baca media lain…kesian…try harder.

  41. Syahril Izwan Bin Hamdan

    Cina kiasu…biasa lah..anak haram pendatang..x sedar diri…dah lah kencing berak x basuh betul2…x sunat plak tu..kulup…banyak taik palat…mmg cina kiasu ni kafir bangsat…

  42. Syahril Izwan Bin Hamdan

    Cina kiasu…biasa lah..anak haram pendatang..x sedar diri…dah lah kencing berak x basuh betul2…x sunat plak tu..kulup…banyak taik palat…mmg cina kiasu ni kafir bangsat…

  43. Syahril Izwan Bin Hamdan

    Cina kiasu…biasa lah..anak haram pendatang..x sedar diri…dah lah kencing berak x basuh betul2…x sunat plak tu..kulup…banyak taik palat…mmg cina kiasu ni kafir bangsat…

  44. Azian Jam

    saya berpendapat setiap ahli dewan semua menteri dlm dewan skg bila blh bermula mereka kena cek air kencing. arak.dan apa2 yg perlu sbb bercakap kebyk menteri PH ni byk minum arak sebelun dewan bersidang cuba air kencing mereka sebelum masuk dewan bermula sepjg masa akan dtg..cakap Dari PH byk berpusing2 berulang2 kali.tiada penhujong nya .tiada tamat.berterus pjg aj ayat sama

  45. Azian Jam

    cek air kencing mereka ada dadah ke tidak atau minum arak.

  46. Abdul Rahim Abu Bakar

    Klau kau pandai kenapa tak jadi menteri kewangan. Mcm najid suka curi duit. Tak mengaku ada 2.6b. Bila ada bukti no.akaun ambank. Mengaku pulak. Satu menteri kewangan boleh berbohong ke? Tak kenal jhlo lok bila ada gambar dlm satu kapal tu nama nya pembohong tak layak jadi menteri!!

  47. Razani Bee

    Walau pun kerajaan PH bodoh , bengap dan entah apa2 lagi kami tetap tidak mahu BN memerintah lagi…bye2

  48. Matdin Nash

    Laaaa…. Baru tau lin guan eng. Bodoh, bongok, bangang…. Yang P sokong dia.., anak haram, anak, babi, anak cibai

  49. Comat Ibanez

    Admin ni sebenarnya pura2 hentam dap,dia ni pemecahbelah irg islam

  50. Comat Ibanez

    Admin ni sebenarnya pura2 hentam dap,dia ni pemecahbelah irg islam

  51. Khairul Helmi

    Bn sarang pengampu..pengipas..perasuah

  52. Khairul Helmi

    Bn sarang pengampu..pengipas..perasuah

  53. Khairul Helmi

    Bn sarang pengampu..pengipas..perasuah

  54. Saiful Ibrahim

    Babi la gone end…kepala bapak dia.

  55. Saiful Ibrahim

    Babi la gone end…kepala bapak dia.

  56. Permata Kenyalang

    Sepatutnya bekas menteri kewangan yg berdebat isu kewangan kerana memang dia bekas menteri bertanggungjawab dan tahu apa yg berlaku tp x nampak pula muka dia..Ada dlm dewan atau bersorok bwh meja..
    Ni Mat Maslan pula di perbadutkan oleh dia.

  57. Permata Kenyalang

    Sepatutnya bekas menteri kewangan yg berdebat isu kewangan kerana memang dia bekas menteri bertanggungjawab dan tahu apa yg berlaku tp x nampak pula muka dia..Ada dlm dewan atau bersorok bwh meja..
    Ni Mat Maslan pula di perbadutkan oleh dia.

  58. Permata Kenyalang

    Sepatutnya bekas menteri kewangan yg berdebat isu kewangan kerana memang dia bekas menteri bertanggungjawab dan tahu apa yg berlaku tp x nampak pula muka dia..Ada dlm dewan atau bersorok bwh meja..
    Ni Mat Maslan pula di perbadutkan oleh dia.

  59. Alex Erick

    Bagus tindakan KJ…la ni gone end dh panas ponggong….bile PDRM & SPRM start buat siasatan atok madey pun ckp la sy TAK TAU….

  60. Alex Erick

    Bagus tindakan KJ…la ni gone end dh panas ponggong….bile PDRM & SPRM start buat siasatan atok madey pun ckp la sy TAK TAU….

  61. Dani KU

    Hope menteri tak kalah psychology melawan mp2 bn. Teruskan apa yg dirasa betul. Kutip sekor2

  62. Aziz Autohaus

    Kah kah kah…geng umno meroyan…gendeng..

  63. Mohd Rashid Salleh

    Perasan admin yg bongok…bongok bongok lge menteri..cerdik cerdik admin penjilat najib..

  64. Mohd Rashid Salleh

    Perasan admin yg bongok…bongok bongok lge menteri..cerdik cerdik admin penjilat najib..

  65. Mohni Mujir

    Skrng geng umnogok semua tgh pening..meroyan hari2…

  66. Yusof Ali

    Bn mahu wakil rakyat dan ahli perllime yg berkualiti

  67. Mohd Aman Abdul Talib

    Dlm islam yg penting keadilan x kira apa agama pun

  68. Mohd Aman Abdul Talib

    Dlm islam yg penting keadilan x kira apa agama pun

  69. Mazlan Majid

    Sabarrrr…tgguuuuu…nnt kt lihat siapa yg kena…keterbukaan media mmberi manafaat kpd rakyat utk menilai…

  70. Mazlan Majid

    Sabarrrr…tgguuuuu…nnt kt lihat siapa yg kena…keterbukaan media mmberi manafaat kpd rakyat utk menilai…

  71. Lina Salam

    Saya tengok perbahasan Tu…kena btg idung..Kiki

  72. Ayie Riee

    Cina gila kuasa nk kontrol melayu..

  73. Ayie Riee

    Cina gila kuasa nk kontrol melayu..

  74. Nasser Zaini

    Hahahahaha… Cai bongok, x abis² pkai modal blog pkdin bangang…

  75. Nasser Zaini

    Hahahahaha… Cai bongok, x abis² pkai modal blog pkdin bangang…

  76. Siq Maliq

    Mcm mana la pelabur nk yakin…suka menyalahkn org

  77. Hamidah Aziz

    Terbaik YB KJ… biar dia tau asik nk tuduh semua kerajaan BN yg itu dn ini…

  78. Hamidah Aziz

    Terbaik YB KJ… biar dia tau asik nk tuduh semua kerajaan BN yg itu dn ini…

  79. Hamidah Aziz

    Terbaik YB KJ… biar dia tau asik nk tuduh semua kerajaan BN yg itu dn ini…

  80. Hamidah Aziz

    Terbaik YB KJ… biar dia tau asik nk tuduh semua kerajaan BN yg itu dn ini…

  81. Hamidah Aziz

    Terbaik YB KJ… biar dia tau asik nk tuduh semua kerajaan BN yg itu dn ini…

  82. Hamidah Aziz

    Terbaik YB KJ… biar dia tau asik nk tuduh semua kerajaan BN yg itu dn ini…

  83. Ahmad Termizi

    Biar menteri bengap tak rompak rakyat…daripada rakyat bengap dirompak menteri…

  84. Hanifah Osman

    Trbaik kj.. Satu sudah masuk perangkap..

  85. عمران فاطمة

    Betulla najib simpan katmana wang nya beli apa keganasan apa yang najib taja ke disampan di pasu bunga je ka ke nobita nampak najib ambil duit

  86. May Jun

    X lengoh ke dok putar belit kepincang dan salah laku geng hangpa masa dulu. Sudahlah……yg terbaik menteri LGE, bocorkan semua rakyat suka dengar

  87. Jasni Jaafar

    Bukan nak buat kerja dia..nilai ringgit menyusut saham2 merudum .negara cina pun dah tak mau sawit Malaysia kerana kebodohan dia..

  88. Bahauddin Hashim

    Menteri apek mata sepet ni seolah-olah menjerat lehernya sendiri….heehee….memang tersangat bangang….bodoh x boleh diajar….

  89. Noorlia Osman

    Bodoh2 cina…tp ada juga melayu yg bodoh percaya kt cina bodoh ni..

  90. Asri Ismail

    Dah tahu dia bodoh bengap kenapa kau undi dia

  91. Rus Si Merah Jambu

    Cakap aci lepas jer.. Fakta habuk pon xde…. Mcmla ranyat ni dungu cm dia!

  92. Abd Rashid

    Suka hati je kau cakap..kan dh kena kt batang hidung sendiri….

  93. Khairuddin Omar

    Tu la pasal menteri keewangan ada kes rasuah meracau mcm orang kena polong

  94. Murad Mustafa

    Mulut khinzir tiada siapa boleh percaya

  95. Zulfa Husna

    Alahai penjilat tegar najib…. Membodohkan orang lain tidak menjadikan engkau cerdik pun…engkau faham ke tata urus kewangan? Haha

  96. Jacky Lai

    Tak kira bengongapongtong tapi banding dgn bn mmg terbaik drpd be end perompak pengkhianat bangsat Rip umngokkkkkkkkkkkkk

  97. Ze Ro

    Biasalah bro..fitnah memang makanan dia…sehari tak fitnah mau tidur malam diganggu syaitan? agaknya…???

  98. Ze Ro

    Biasalah bro..fitnah memang makanan dia…sehari tak fitnah mau tidur malam diganggu syaitan? agaknya…???

  99. Ze Ro

    Biasalah bro..fitnah memang makanan dia…sehari tak fitnah mau tidur malam diganggu syaitan? agaknya…???

  100. Ze Ro

    Biasalah bro..fitnah memang makanan dia…sehari tak fitnah mau tidur malam diganggu syaitan? agaknya…???

  101. Ze Ro

    Biasalah bro..fitnah memang makanan dia…sehari tak fitnah mau tidur malam diganggu syaitan? agaknya…???

  102. Atan Dollah

    Mulut macam babi tak boleh dipercayai

  103. Liena Ena

    Admin ni kononnya lihat dari mata burung….mata burung pipit buat apa!!!!!dia punya bodoh lbh bodoh dari Najib..

  104. Tajuddin Md Yunus Alyamani

    C.A.T.. Symbol pentb pg.
    Cuai, Angkoh,Takbuuur

  105. Zubaidah Mohd Zain

    Klau Umno /BN tak bodoh tak sah namanya….dulu dan sekarang sampai bila2, mungkin Dato LGE dpt hidu wang tu dilari utk kroni2 BN, tu pasal KJ jadi hero bgi menutup kesalahan menteri2 kerajaan dulu. Tapi bagus jugak bila dah buat report. Siasat akan di ambil. Kita tunggu, kalau tak bukti asas tak Dato Lim boleh bercakap dlm palimen.

  106. Tajuddin Md Yunus Alyamani

    Syaaaitoooon,bo eng ni,bila nk kena bicara kes rasuah dia,firaaaaun ni,lbh zalim dri firaaaaauuuun,china pun tk mau dia pijak bumi cina,dia ni cina haramjadaj besaq

  107. Zubaidah Mohd Zain

    Sepandai-pandai tupai melompat, akhir ke tanah jugak…

  108. Usoldin Li

    ini tanah melayu bro bukan nya tanah cina

  109. Usoldin Li

    ini tanah melayu bro bukan nya tanah cina

  110. Roslimohamad Pok Lie

    Terbaik kj padan muka LGE cina jubur babi…

  111. Roslimohamad Pok Lie

    Terbaik kj padan muka LGE cina jubur babi…

  112. Roslimohamad Pok Lie

    Terbaik kj padan muka LGE cina jubur babi…

  113. Roslimohamad Pok Lie

    Terbaik kj padan muka LGE cina jubur babi…

  114. Warren Siru

    Kalau bengap, benda yg kita tak tau mana mungkin kita tau sekarang. Yg korang tau mgkin 1mdb 2.6b 42j. Haha. Ko rasa ape?

  115. Abdul Halim Abidin

    Benang yang basah nak ditegakkan…dah sah pemompin bn khususnya umno kaki sakau… Hinggakan duit zakat pun dikebas. Patutlah duit pulang gst tak dapat dikembalikan rupanya dah habis dibahgi dikalangan mereka. FUC”””OU UMNO

  116. Mohamad Yusop

    Menteri kewangan paling bodoh d asean

  117. Kamaruzz Jameer

    Report dan lapur jangan tak buat. Jika tak buat nampak benow bn songlap 18 b.

  118. Mazli Saad

    sdang kan mnteri2 dlm kbinet pon smua nya akur dngan apa yg LGE ckp..mreka pon stuju isu ni disiasat..tpi macai2 umno je yg xleh trima knyataan ni..mmang bodoh la..

  119. Mazli Saad

    sdang kan mnteri2 dlm kbinet pon smua nya akur dngan apa yg LGE ckp..mreka pon stuju isu ni disiasat..tpi macai2 umno je yg xleh trima knyataan ni..mmang bodoh la..

  120. Mazli Saad

    sdang kan mnteri2 dlm kbinet pon smua nya akur dngan apa yg LGE ckp..mreka pon stuju isu ni disiasat..tpi macai2 umno je yg xleh trima knyataan ni..mmang bodoh la..

  121. Nisa Acu

    Alahai..penat ikuti kisah kerajaan ph ni.serah sj pd yg Maha Esa

  122. Rozaki Husain

    Ramai juga yg sama bodoh, bengong percaya ckp dia.???

  123. Jma Trading

    Dah tampal kat dahi tu sikit hari tampal satu muka biar dia meraba2

  124. Aminah Mohd Noor

    Putar alam ni..dia takut org fokus hal dia…dia tarik perhatian org tpt lain..

  125. Tanpa Nama

    Kes rasuah dia terlepas mcm 2 peguam negara buat x nampak je

  126. Tanpa Nama

    Kena kecing babi dan anjing yg pangkah dia

  127. Saleha Jalil

    Kenapalah bahasa tu kasar & tak beradab. Macam mana orang nak respect…???

  128. Saleha Jalil

    Kenapalah bahasa tu kasar & tak beradab. Macam mana orang nak respect…???

  129. Saleha Jalil

    Kenapalah bahasa tu kasar & tak beradab. Macam mana orang nak respect…???

  130. Ismail Daud

    Syabas Yb Kj dengan keberanian yang sebenar mengikut lunas lunas yang tepat .segala tuduhan dikeluarkan olih Lge mengikut sedap mengikut mulut sahaja menghantam kerajaan Bn didewan raayat secara terbuka yang belum saheh untuk menunjukkan yang dia selaku menteri Kew. Syabas yb kj jangan biarkan kita umno lenyap hari kehari kalau tidak ada tindakan sebeni terus dengan perjuangan anda demi sayang nya umno.yang lain saya nampak .

  131. Ismail Daud

    Syabas Yb Kj dengan keberanian yang sebenar mengikut lunas lunas yang tepat .segala tuduhan dikeluarkan olih Lge mengikut sedap mengikut mulut sahaja menghantam kerajaan Bn didewan raayat secara terbuka yang belum saheh untuk menunjukkan yang dia selaku menteri Kew. Syabas yb kj jangan biarkan kita umno lenyap hari kehari kalau tidak ada tindakan sebeni terus dengan perjuangan anda demi sayang nya umno.yang lain saya nampak .

  132. Ismail Daud

    Syabas Yb Kj dengan keberanian yang sebenar mengikut lunas lunas yang tepat .segala tuduhan dikeluarkan olih Lge mengikut sedap mengikut mulut sahaja menghantam kerajaan Bn didewan raayat secara terbuka yang belum saheh untuk menunjukkan yang dia selaku menteri Kew. Syabas yb kj jangan biarkan kita umno lenyap hari kehari kalau tidak ada tindakan sebeni terus dengan perjuangan anda demi sayang nya umno.yang lain saya nampak .

  133. Adli Jais

    Dah terbukti apa dikatakan itu…benar2 belaka…ini betul2,bukan cobaan…??

  134. Ibrahim Ali

    Kuat makan babi mulut pun ikut menyudu macam babi.. Aleuto LGE

  135. Monica Lee

    Sudah songlap itu wang tapi tk mau mengaku….bebal,bebal & bebal…itu jer

  136. Monica Lee

    Sudah songlap itu wang tapi tk mau mengaku….bebal,bebal & bebal…itu jer

  137. Monica Lee

    Sudah songlap itu wang tapi tk mau mengaku….bebal,bebal & bebal…itu jer

  138. Saidi Liasan

    Baik kerana ada wang untuk disonglap….

  139. Saidi Liasan

    Najib berjanji akan membuat laporan hasil perolehan GST dalam masa 3 bulan selepas kutipan bermula,sampai BN kalah PRU apapun tiada dilapor….

  140. Love HMia

    Tuan tnh yg post ni bongok…bongkar penyelewengan ni semua

  141. Love HMia

    Tuan tnh yg post ni bongok…bongkar penyelewengan ni semua

  142. Mohd Yusop Hj Ibrahim

    Dicadangkan penulis dilantik senator dan terus memegang Menteri Kewangan yg baru
    TAHNIAH

  143. Zally Ally

    Siasatsecara telus,bkn konspirasi politik,mcm kes Dsai ,x pasal pasal kenak penjara,angkut tilam,cek dubur,ahernya fitnah salah guna kuasa,kospirasi politik,byk cerita james bond.

  144. Zally Ally

    Siasatsecara telus,bkn konspirasi politik,mcm kes Dsai ,x pasal pasal kenak penjara,angkut tilam,cek dubur,ahernya fitnah salah guna kuasa,kospirasi politik,byk cerita james bond.

  145. Wan Hafizah Ahmad Shah

    Yg bg emoji marah? tu, puak yg suka d kensyingggggggg tu?

  146. Wan Hafizah Ahmad Shah

    Yg bg emoji marah? tu, puak yg suka d kensyingggggggg tu?

  147. Ali Muda

    marah betul macai umono ni… hahahahaha

  148. Ali Muda

    sebenarnya yg bengap, bongok, bengong, bodoh dan yang sewaktu dengannya! adalah MACAI UMONO…

  149. Ahmad Ahmad

    Yang lagi pelik, kata tak nak gst tapi masih dok cakap pasal duit gst. Ape ke he. Tunggu je la duit SST keluar baru bunyi. Mungkin lupa kut yang baki duit gst dah buat bayar gaji semua menteri. Sepatutnya kalau dah mansuh gst, tak perlu tanya lagi.

  150. Ahmad Ahmad

    Yang lagi pelik, kata tak nak gst tapi masih dok cakap pasal duit gst. Ape ke he. Tunggu je la duit SST keluar baru bunyi. Mungkin lupa kut yang baki duit gst dah buat bayar gaji semua menteri. Sepatutnya kalau dah mansuh gst, tak perlu tanya lagi.

  151. Shazeima Sha

    Ye sbab dy dedah kn skandal terbesar lagi2 mlayu y menyamun..dap plak salah..bodohlh mlayu

  152. Ghani Lipas Tanah

    Sebongok2 kamu bodoh n bingai macam puak umngok dah tak boleh dipakai..klu tk pandai ckp pandai sembang berdego2 tapi apapun tarakkkk akai…

  153. Nayan Man

    Keturunan kominis memang penipu tapi tipu tipu dia ada melayu pecaya gua caya sama lu,tepok tangan qamai2 jgn x tepok…

  154. Amuthan Manikam

    Ye bongok..x pandai mcm menteri kwangan dulu.. najib pandai sapu duit

  155. Amuthan Manikam

    Ye bongok..x pandai mcm menteri kwangan dulu.. najib pandai sapu duit

  156. Amuthan Manikam

    Ye bongok..x pandai mcm menteri kwangan dulu.. najib pandai sapu duit

  157. Amuthan Manikam

    Ye bongok..x pandai mcm menteri kwangan dulu.. najib pandai sapu duit

  158. Abd Wahab

    Menteri kewangan yg berNAJIS Lagi TOLOL!!!!

  159. Yunus Choct Yuus

    Bukan senang nak dapat keduduk sekarang! Inilah masanya….

  160. Jambul Vigo

    Sekurang2 nye dia berjawatan MOF tk mcm ko lagi bonggok dn bahalol tk de jawatan…………..jdi pencacai

  161. Jambul Vigo

    Sekurang2 nye dia berjawatan MOF tk mcm ko lagi bonggok dn bahalol tk de jawatan…………..jdi pencacai

  162. Zamri Othman

    Ingat ada sjili UEC ni cerdik …..? abis kan duit tau la…cari duit tak tau…!!!

  163. Smart Hidayah

    Jgn kj terjerat sendiri nanti baru tahu.

  164. Smart Hidayah

    Jgn kj terjerat sendiri nanti baru tahu.

  165. Meow-Vin Ho Mun Hoong

    KJ checkmate kan UMNO la.. Bila buka siasatan.. Ini la Yg org pH mahu dan nantikan.. Kikikiki.. Terima kasih KJ

  166. Khairul Azman

    Cmno x bodoh eh..hari2 minum makan koncing b@&!..

  167. Ras Aida

    Moga2 mampus x langgar Lori or lumpuh anggota badan baru dia tahu kuasa Allah d atas segala fitnah yg x buat olih apek dapig celaka ni hiiii sakit betul hati.. ..

  168. Jie Gee

    Kat sini ramai olang …. yg kutuk olang melayu

  169. Zainudin Samsudin

    Damn good move. Datuk Amar Singh will surely take this investigation.

  170. Zainudin Samsudin

    Damn good move. Datuk Amar Singh will surely take this investigation.

  171. Ali Ayeb

    ya ke boleh….saman tok pekong ni…,?

  172. Suri Zainal

    Org klo jhat selalu beburuk sangka dgn org lain

  173. Aapai Appui

    Anehnya kerajaan BN terdahulu yg membuat kerosakan tapi tak tahu apa yg terjadi, sebaliknya pandai pula bertanya pada kerajaan yg baru ambil aleh. Mana ketua perompak MP Pekan kenapa tak hadir utk menjawab?.

  174. Aapai Appui

    Anehnya kerajaan BN terdahulu yg membuat kerosakan tapi tak tahu apa yg terjadi, sebaliknya pandai pula bertanya pada kerajaan yg baru ambil aleh. Mana ketua perompak MP Pekan kenapa tak hadir utk menjawab?.

  175. Aapai Appui

    Anehnya kerajaan BN terdahulu yg membuat kerosakan tapi tak tahu apa yg terjadi, sebaliknya pandai pula bertanya pada kerajaan yg baru ambil aleh. Mana ketua perompak MP Pekan kenapa tak hadir utk menjawab?.

  176. Aapai Appui

    Anehnya kerajaan BN terdahulu yg membuat kerosakan tapi tak tahu apa yg terjadi, sebaliknya pandai pula bertanya pada kerajaan yg baru ambil aleh. Mana ketua perompak MP Pekan kenapa tak hadir utk menjawab?.

  177. Hairi Hairi

    Sape2 yg memimpin same je ade baik ade buruknye name lg manusia

  178. Meow-Vin Ho Mun Hoong

    The UMNO macai won’t understand that KJ report will eventually benefit us only… How stupid is UMNO follower.. Pity their parents, having to breed some garbage genes out

  179. Meow-Vin Ho Mun Hoong

    The UMNO macai won’t understand that KJ report will eventually benefit us only… How stupid is UMNO follower.. Pity their parents, having to breed some garbage genes out

  180. Ahmad Suhaimi Sujahaai

    kebabian apa yg ko nak fitnah lagi ni ah beng..

  181. Abdullah Hassan

    Pembangkang cemburu rahsia gejala rasuah wang terbuka oleh Pakatan rakyat sudah mengetahui segala keadaan sabenarnya selama ini jika sesuatu yang kurang memuaskan dilakukan oleh Pakatan tunggu je Pru ke 15

  182. Abdullah Hassan

    Pembangkang cemburu rahsia gejala rasuah wang terbuka oleh Pakatan rakyat sudah mengetahui segala keadaan sabenarnya selama ini jika sesuatu yang kurang memuaskan dilakukan oleh Pakatan tunggu je Pru ke 15

  183. Aksar Tahir

    Guan Eng memang Sial ! Anti Melayu

  184. Abdul Hamid Lakibul

    Aku tengok semua perbahasan tu,
    issue 18.9billion sepatutnya dibayar balik pada peniaga tapi suda 2 tahun due dan fund tu lesap dari akaun yg sepatutnya ia berada.
    2. KJ minta buat polis report, semua orang tau itu kena buat. Tapi LGE tanya kenapa KJ yg dulu dlm kabinet tak tahu dan klu tahu pun biar lesap dan gantung pembayaran semula hingga 2 tahun?
    3. Ahmad Maslan pulak sibuk dgn kehilangan hasil dari pungutan GST yang di 0% walhal kerajaan PH buat tu kerana rakyat.
    Kesimpulannya, Menteri2 dahulu tiada tanggungjawab dan Amanah seoerti apa kerajaan PH yang cuba ketengahkan hari ini.

  185. Nor Watie

    Si sepet yg mono bohalol..owg nk jdi mentri ko sebok nk jdi mentri…tpi pada dasarny..bebal..

  186. Abdul Hakim

    Cina sial ini mmg berani..sbb..pemimpin bn semua kecut….bn kalah pru14…bkn bermaksud bn blh di pijak2..syabas kj…

  187. Idris Mnor

    Cina tak boleh jadi menteri sbb bangang. Mereka boleh bila kedai Judi haram, pusat pelacuran dan berniaga menipu itu saja.

  188. Harry Tatula

    RM18b wang GST ‘dirompak’: Khairy akan buat laporan polis, SPRM

    Anggota Parlimen Rembau Khairy Jamaluddin akan membuat laporan polis dan Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) berhubung dakwaan Menteri Kewangan Lim Guan Eng bahawa kerajaan BN telah ‘merompak’ bayaran balik GST.

    Beliau berkata siasatan dalaman – seperti yang dicadangkan Lim – tidak memadai untuk dakwaan serius seumpama itu.

    “Memandangkan Lim tidak menaruh minat terhadap apa-apa (siasatan) pada masa ini melainkan inkuiri dalaman, saya mahu membawa perkara ini bagi kepentingan awam.

    “Hari ini dan esok, saya akan membuat laporan polis dan SPRM terhadap bekas pegawai tinggi Kementerian Kewangan ketika dakwaan itu berlaku. Ia bagi membolehkan siasatan terbuka dibuat untuk memastikan kebenaran pendedahan Lim,” katanya di Twitter, hari ini.

    Dua hari lalu, Lim ketika penggulungan perbahasan Rang Undang-Undang (RUU) Cukai Jualan 2018 di Dewan Rakyat mendakwa kerajaan BN ‘merompak’ bayaran balik GST yang sepatutnya dipulangkan kepada peniaga dalam masa dua minggu.

    Beliau sekali lagi membangkitkan perkara itu di Dewan Rakyat semalam dengan berkata audit dalaman dan pemeriksaan kastam mendapati sejumlah RM18 bilion hilang dalam tabung bayaran balik GST.

    Ketika menjawab balasan seorang pengguna Twitter, Khairy berkata laporan itu juga akan dibuat terhadap menteri kewangan ketika itu iaitu Datuk Seri Najib Razak.

    Dalam satu kenyataan kemudian, beliau berkata akan membuat laporan pada pukul dua petang ini di ibu pejabat polis daerah Sentul.

  189. Abdul Hakim

    Aku rasa xkn ada siasat…bb kes ini…kita tgok kes..banglo…tu dhberapa lama..tangguh2…last2 buang kes.

  190. Jamaluddin Ahmad

    Hahaha..macai bn meroyan tak habis2…

  191. Uwais Lea Hana

    Hek elehhhh…mcm laa kami tak tengok perbahasan tu kat youtube….

  192. Uwais Lea Hana

    Hek elehhhh…mcm laa kami tak tengok perbahasan tu kat youtube….

  193. Mat Zillion

    RM18b wang GST ‘dirompak’: Khairy akan buat laporan polis, SPRM

    Anggota Parlimen Rembau Khairy Jamaluddin akan membuat laporan polis dan Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) berhubung dakwaan Menteri Kewangan Lim Guan Eng bahawa kerajaan BN telah ‘merompak’ bayaran balik GST.

    Beliau berkata siasatan dalaman – seperti yang dicadangkan Lim – tidak memadai untuk dakwaan serius seumpama itu.

    “Memandangkan Lim tidak menaruh minat terhadap apa-apa (siasatan) pada masa ini melainkan inkuiri dalaman, saya mahu membawa perkara ini bagi kepentingan awam.

    “Hari ini dan esok, saya akan membuat laporan polis dan SPRM terhadap bekas pegawai tinggi Kementerian Kewangan ketika dakwaan itu berlaku. Ia bagi membolehkan siasatan terbuka dibuat untuk memastikan kebenaran pendedahan Lim,” katanya di Twitter, hari ini.

    Dua hari lalu, Lim ketika penggulungan perbahasan Rang Undang-Undang (RUU) Cukai Jualan 2018 di Dewan Rakyat mendakwa kerajaan BN ‘merompak’ bayaran balik GST yang sepatutnya dipulangkan kepada peniaga dalam masa dua minggu.

    Beliau sekali lagi membangkitkan perkara itu di Dewan Rakyat semalam dengan berkata audit dalaman dan pemeriksaan kastam mendapati sejumlah RM18 bilion hilang dalam tabung bayaran balik GST.

    Ketika menjawab balasan seorang pengguna Twitter, Khairy berkata laporan itu juga akan dibuat terhadap menteri kewangan ketika itu iaitu Datuk Seri Najib Razak.

    Dalam satu kenyataan kemudian, beliau berkata akan membuat laporan pada pukul dua petang ini di ibu pejabat polis daerah Sentul.

  194. Mat Zillion

    Kita tgok siapa yg kne chekmate kikiki

  195. Hussin Kamdol

    Hahaha.. kerajaan sekarang dah takde kerja lain. Dah macam kerja pembangkang pulak.. hahaha..

  196. Hussin Kamdol

    Hahaha.. kerajaan sekarang dah takde kerja lain. Dah macam kerja pembangkang pulak.. hahaha..

  197. Hussin Kamdol

    Hahaha.. kerajaan sekarang dah takde kerja lain. Dah macam kerja pembangkang pulak.. hahaha..

  198. Hussin Kamdol

    Hahaha.. kerajaan sekarang dah takde kerja lain. Dah macam kerja pembangkang pulak.. hahaha..

  199. Mie Kidek

    Manusia bodoh tolol bengong, gaban

  200. Mie Kidek

    Manusia bodoh tolol bengong, gaban

  201. Mie Kidek

    Manusia bodoh tolol bengong, gaban

  202. Mie Kidek

    Manusia bodoh tolol bengong, gaban

  203. Md Nujid Ismail

    Kalau x hilang 18 bilion kenapa x d kembali kpd peniaga yg sepatut dpt

  204. Md Nujid Ismail

    Kalau x hilang 18 bilion kenapa x d kembali kpd peniaga yg sepatut dpt

  205. Abdullah Kassim

    Semua pingat huruf B milik menteri ni nak muntah tengok muka dia ni.

  206. Panglima Garang

    Biar aku tambah lagi.
    Bahlul, biol, samdol dan last sekali babilol?

  207. Panglima Garang

    Biar aku tambah lagi.
    Bahlul, biol, samdol dan last sekali babilol?

  208. Inchum Yunus

    Padahal nya gst ,nampak keuntungan pada rakyat,rakyat dapat merasa nya..

  209. Sma Shariff Shariffuddin

    Bagus kj ni…nak tengok siapa panas punggung nanti….BN atau LGE

  210. Sma Shariff Shariffuddin

    Bagus kj ni…nak tengok siapa panas punggung nanti….BN atau LGE

  211. Mak Nani Mohd Salleh

    Sebenarnya kata2 maki tu terblk pd diri kita..tulah kambing sikap kita

  212. Mak Nani Mohd Salleh

    Sebenarnya kata2 maki tu terblk pd diri kita..tulah kambing sikap kita

  213. Mak Nani Mohd Salleh

    Sebenarnya kata2 maki tu terblk pd diri kita..tulah kambing sikap kita

  214. Mak Nani Mohd Salleh

    Sebenarnya kata2 maki tu terblk pd diri kita..tulah kambing sikap kita

  215. Mak Nani Mohd Salleh

    Sebenarnya kata2 maki tu terblk pd diri kita..tulah kambing sikap kita

  216. Mak Nani Mohd Salleh

    Sebenarnya kata2 maki tu terblk pd diri kita..tulah kambing sikap kita

  217. Mak Nani Mohd Salleh

    Sebenarnya kata2 maki tu terblk pd diri kita..tulah kambing sikap kita

  218. Mak Nani Mohd Salleh

    Sebenarnya kata2 maki tu terblk pd diri kita..tulah kambing sikap kita

  219. Awang Bosi

    Terserlah bangang dio ni level 7 ekor lombu dlm 72 kandang

  220. Rusli Saad

    kasi penjale ini apek mau psing ckp le

  221. Rusli Saad

    kasi penjale ini apek mau psing ckp le

  222. Rusli Saad

    kasi penjale ini apek mau psing ckp le

  223. Rusli Saad

    kasi penjale ini apek mau psing ckp le

  224. Pak Him

    Macan babi, cina yang bodoh.. Salah kan orang lain je, buat kerja tak,

  225. Angah Amat

    Masaalahnya kita ramaix2mesti highlightkn kebangangan dan kebebalan LGE bila dia buat tuduhan tu
    Cina apek ni saja memang bangang

  226. Angah Amat

    Masaalahnya kita ramaix2mesti highlightkn kebangangan dan kebebalan LGE bila dia buat tuduhan tu
    Cina apek ni saja memang bangang

  227. Abrahman Mdsaid

    KITA DOAKAN SUPAYA DIA MAMPUS HIDUP PUN TAK ADA GUNA MENYUSAHKAN ORANG MEMBOHONG DAN MENIPU BUAT FITNAH…. MEMANG LAYAK UNTUK DI HAPUSKAN ……

  228. Abrahman Mdsaid

    KITA DOAKAN SUPAYA DIA MAMPUS HIDUP PUN TAK ADA GUNA MENYUSAHKAN ORANG MEMBOHONG DAN MENIPU BUAT FITNAH…. MEMANG LAYAK UNTUK DI HAPUSKAN ……

  229. Ab Ghani Ab Ghani

    jika jenis angkoh dan sombong kita kena ajar sekurang2 dia malu pada orang lain dan diri sendiri.

  230. Ab Ghani Ab Ghani

    jika jenis angkoh dan sombong kita kena ajar sekurang2 dia malu pada orang lain dan diri sendiri.

  231. Ab Ghani Ab Ghani

    jika jenis angkoh dan sombong kita kena ajar sekurang2 dia malu pada orang lain dan diri sendiri.

  232. Ab Ghani Ab Ghani

    jika jenis angkoh dan sombong kita kena ajar sekurang2 dia malu pada orang lain dan diri sendiri.

  233. Ab Ghani Ab Ghani

    jika jenis angkoh dan sombong kita kena ajar sekurang2 dia malu pada orang lain dan diri sendiri.

  234. Ab Ghani Ab Ghani

    jika jenis angkoh dan sombong kita kena ajar sekurang2 dia malu pada orang lain dan diri sendiri.

  235. Ab Ghani Ab Ghani

    jika jenis angkoh dan sombong kita kena ajar sekurang2 dia malu pada orang lain dan diri sendiri.

  236. Ab Ghani Ab Ghani

    jika jenis angkoh dan sombong kita kena ajar sekurang2 dia malu pada orang lain dan diri sendiri.

  237. Shasa Shahira

    Kasian pulak aku tgk apek ni..sudah2 la apek..

  238. Rodiah Omar

    Syabas YB KJ…pedulikan ape pro PH nak kata. Diorg ni dah macam kanak2 x cukup akal plk..menyalak x tentu pasal.teruskan perjuangan..umno/ bn kena tentang penyangak Phaprak ni.

  239. Mustlee Masri

    BILA KUASA SUDAH HILANG

    Bila sudah jatuh terkangkang
    Rupanya dah jadi pembangkang.

    Bila kau sudah kalah
    Mulalah salah menyalah.

    Masa kau masih berkuasa
    Bercakap tak jaga bahasa.

    Bila kau sudah dibenci
    Taburlah pelbagai janji.

    Sekarang hanya duduk memerhati
    Bila pula nak berkuasa lagi.

    Segala kesalahan cuba dinafi
    Macamlah rakyat tak ada hati.

    Sekarang baru nak tunjuk baik
    Hati rakyat sudah dicarik-carik.

    Masa berkuasa sesuka hati
    Sekarang kau lihatlah sendiri.

    Dulu kau sapu habis-habis
    Sekarang rupa macam pengemis.

    Sukarlah kau nak bangkit
    Hati rakyat masih sakit.

    Tapi kau masih tak rasa malu
    Sikap sombong macam dulu-dulu.

    Parti datuk nenek penuh keramat
    Engkaulah yang tamatkan riwayat.

    Kau sepatutnya berambus saja
    Tanpa kau orang bahagia.

    Kepala bapak kau
    Untuk siapa atau engkau!

    Kami rasa aman dan tenang
    PH perintah Malaysia

    Tokwan Nasir
    290718

  240. Roslan Abdul Latib

    Ingat cina pandai sangat ka.. bodo pianv jugak

  241. Rem Has

    Antara paling Bahlol yg ke tangga brapa yer di dunia

  242. Mizogucci Jaafardepp

    Ni bebal matematik pon dpt F.. undek arrr.. bodoh punya LGE

  243. Dzul Yassin

    Tumbuk saja tu mulutnya , jangan biarkan cakap ikut sedap mulut saja bagi pengajaran sikit,,

  244. Zeidy Liam

    LGE Cina DAPigs yg sohaiii..suku sakat komunis ni…harus ditentang..?

  245. Zakri Kamaludin

    Kesian…si posting cerita pasal diri dio….org dah kenal sgt lah….teruskanlah…ha..ha n

  246. Rosland Michael

    Yang buat kerja si tony pua.dia cuma berkokok.aje.kalabuat kerja dengan niat nak mencari kesalahan orang itu lah jadi nya.in the final analysis the right hand doesnt know what the left hand is doing.bagus kj nail them properly

  247. Norissah Abu Bakar

    Kalau lge bodoh.tak akan.jadi menteri kewangan.sebab satu satu kes dikeluarkan.dah nampak lagi bersuluh BN dan macai-macai dedak

  248. Yusrie Isma

    Mari kita tengok sape tolol sebenarnya

  249. Peladang Kota

    Ya ke….isu besarnya skrg mcm mana nak pulangkan semuls semua tuntutan tu…duit sudah lesap

  250. Puteri Salbiatonrabia Bostaman

    Perangai pembangkang masih terbawa-bawa.LGE lupa bahawa dia sekarang sebagai wakil kerajaan…kerana itu dia tak boleh cakap sembarangan

  251. Jeff Mat

    kJ…pemimpin masa depan…berani kerana benar…kami sokong kj

  252. Azman Mohd

    Klu menteri bodoh kau je la yg jadi menteri ..

  253. Samsiah Ideris

    Semua Menteri2 dlm kerajaan Baru.Bongok dan Bengong.Tak pandai menjalankan Tugasan Negara.Sebab itulah tak ada kemajuan utk pembangunan dan utk Rakyat.Semuanya peruntukan ditarik Balik.Semua kemudahan utk Rakyat belajar menimba Ilmu Agama ditutup.Bantuan utk Rakyat dihentikan pembayaran.Apa gunanya Ada Kerajaan kalau tak dpt tolong Rakyat.Sedangkan Kerana Rakyat Kerajaan dpt ditubuhkan mereka Semua dpt jadi menteri.Itu pun tak blh nak fikir ke?Bodoh ke Bengong?

  254. Samsiah Ideris

    Semua Menteri2 dlm kerajaan Baru.Bongok dan Bengong.Tak pandai menjalankan Tugasan Negara.Sebab itulah tak ada kemajuan utk pembangunan dan utk Rakyat.Semuanya peruntukan ditarik Balik.Semua kemudahan utk Rakyat belajar menimba Ilmu Agama ditutup.Bantuan utk Rakyat dihentikan pembayaran.Apa gunanya Ada Kerajaan kalau tak dpt tolong Rakyat.Sedangkan Kerana Rakyat Kerajaan dpt ditubuhkan mereka Semua dpt jadi menteri.Itu pun tak blh nak fikir ke?Bodoh ke Bengong?

  255. Samsiah Ideris

    Semua Menteri2 dlm kerajaan Baru.Bongok dan Bengong.Tak pandai menjalankan Tugasan Negara.Sebab itulah tak ada kemajuan utk pembangunan dan utk Rakyat.Semuanya peruntukan ditarik Balik.Semua kemudahan utk Rakyat belajar menimba Ilmu Agama ditutup.Bantuan utk Rakyat dihentikan pembayaran.Apa gunanya Ada Kerajaan kalau tak dpt tolong Rakyat.Sedangkan Kerana Rakyat Kerajaan dpt ditubuhkan mereka Semua dpt jadi menteri.Itu pun tak blh nak fikir ke?Bodoh ke Bengong?

  256. Nur Adhia Syuhada

    Pi mati la ko DAPig dasar pndtg x sdar diri…min pi ko ludah muka dye tu..bukti xde tau nk fitnah je..cehh!!

  257. Mazza Ab Malek

    Lge nih is good for nothing,,,what you call,,,hopeless stupid,, dlm otak ade taik,,,

  258. Mazza Ab Malek

    Lge nih is good for nothing,,,what you call,,,hopeless stupid,, dlm otak ade taik,,,

  259. Mazza Ab Malek

    Lge nih is good for nothing,,,what you call,,,hopeless stupid,, dlm otak ade taik,,,

  260. Motaza Mohamed

    dia nilah nobita sebenarnya kalau nk tau…watak nobita mmglah bodoh dan malas..haha..

  261. NRi Ismail

    Cantikkkk…KJ akan buka pekong di dada. Tahniah LGE kerana berani mendedahkan kerakusan UMNO/BN dalam merembat duit negara. Pimpinan dan kerajaan BN yg tamak haloba…penyangak wang negara dan rakyat. Bodoh punya BN.

  262. NRi Ismail

    Cantikkkk…KJ akan buka pekong di dada. Tahniah LGE kerana berani mendedahkan kerakusan UMNO/BN dalam merembat duit negara. Pimpinan dan kerajaan BN yg tamak haloba…penyangak wang negara dan rakyat. Bodoh punya BN.

  263. Suhairi Samsi

    Jenuh mikir SST….OTAK TERKELUAR KT DAHI…

  264. Nasrul Nasarullah

    Pembangkang suka betul menegakkan benang basah. Sudah tak boleh bdiri lagi bos sudah basah kuyup.

  265. Harm Ka

    Dlm otak dia ada cacing babi..yg liat nak mampos..

  266. Remmy Rahim

    Segala tuduhan ph yang tidak ada asas dan bukti seharusnya di buat lapuran polis dan sprm
    Supaya dibawa kepada keputusan mahkamah..

  267. Remmy Rahim

    Segala tuduhan ph yang tidak ada asas dan bukti seharusnya di buat lapuran polis dan sprm
    Supaya dibawa kepada keputusan mahkamah..

  268. Mizie Tan

    Betulke ada org kata cukup 100hari nt macai2 dedak beranak serentak??
    Maklumlah dh 100hari kawen..???

  269. Amran Hamid

    Yg cerdiknya sinajib tu jerrr…. Itulah org yg paling cerdik dlm umno………..

  270. Amran Hamid

    Yg cerdiknya sinajib tu jerrr…. Itulah org yg paling cerdik dlm umno………..

  271. Amran Hamid

    Yg cerdiknya sinajib tu jerrr…. Itulah org yg paling cerdik dlm umno………..

  272. Mohd Adlan

    Yang bodoh adalah kita. .buat penilaian sendiri. .Jika pandai dah lama jadi menteri. .duduk dalam parlimen. .baru rare. .boleh live lagi. ..

  273. Edward Brixston

    Ik..ook…iiik…ookk..iiik…ookkk…Keldai

  274. Edward Brixston

    Ik..ook…iiik…ookk..iiik…ookkk…Keldai

  275. Edward Brixston

    Ik..ook…iiik…ookk..iiik…ookkk…Keldai

  276. Edward Brixston

    Ik..ook…iiik…ookk..iiik…ookkk…Keldai

  277. Edward Brixston

    Ik..ook…iiik…ookk..iiik…ookkk…Keldai

  278. Bin Salim

    Aku nak tengok dalam cerita ni SIAPA yang bengap, bengong dan bodoh!

  279. Anjang Aki

    PENYUDAH NYA ITU TOK KONG MAKAN DIRI DIA SENDIRI DIA INGAT DIA MENTERI OWRANG TÀKUT LAH 2

  280. Baharin Sharif

    Pihak pembangkang cuba menutup taik mereka dgn sehelai daun. It smells.

  281. Ishak Ahmad

    Mmg dasar pencuri… diguling sudah dn skrng tgg masuk sg buluh je lg

  282. Ishak Ahmad

    Mmg dasar pencuri… diguling sudah dn skrng tgg masuk sg buluh je lg

  283. Ishak Ahmad

    Mmg dasar pencuri… diguling sudah dn skrng tgg masuk sg buluh je lg

  284. Rosli Hasan Olie

    Orang BN kata KJ terbaik buat repot tapi jangan nanti repot yg di buat makan orang BN sendiri, sekarang macam2 yg jadi pengawal keselamatan pun boleh songlap 3.5juta

  285. Rosli Hasan Olie

    Orang BN kata KJ terbaik buat repot tapi jangan nanti repot yg di buat makan orang BN sendiri, sekarang macam2 yg jadi pengawal keselamatan pun boleh songlap 3.5juta

  286. Rosli Hasan Olie

    Orang BN kata KJ terbaik buat repot tapi jangan nanti repot yg di buat makan orang BN sendiri, sekarang macam2 yg jadi pengawal keselamatan pun boleh songlap 3.5juta

  287. Aiman Armani

    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU
    TAK TAU

  288. Ahmad Haris Abdul Khadir

    Jika sakit hati dgn LGE elok lah pi telan KABAID pstu cucuh api kt punggong….!

  289. Khairul Safri

    tuduhan tanpa bukti mmg bengap…lagi bengap plak yg menyokong…

  290. Khairul Safri

    tuduhan tanpa bukti mmg bengap…lagi bengap plak yg menyokong…

  291. Ct Nur Iskandar

    Baru dpt kuasa bsar mmng gila kuasa…ni namanya org gila kuasa…komunis tetap komunis ok…

  292. Rafidi Wahap

    Aku rasa tak lama lagi LGE nk bibir dia ni akan jadi lebih besar dari kepala dia ni….lidah pulak kluaq bercabang 7 nnti dia ni…tak habis habis dok cakap bohong….LGE ni klau antaq balik China pun tak dak sapa yg nk terima dia ni, silap silap turun je flight kena penampaq sedash ngan Jakie Chan…

  293. Maharaja Sendoh

    Xkira party mana,yg salah salah dan yg btul btul.

  294. Maharaja Sendoh

    Xkira party mana,yg salah salah dan yg btul btul.

  295. Aniq Husna Khaidir

    Tak guna kj buat report. Kuasa di tangan mereka. Yg betul akan jadi salah, yg salah akan jadi betul

  296. Aniq Husna Khaidir

    Tak guna kj buat report. Kuasa di tangan mereka. Yg betul akan jadi salah, yg salah akan jadi betul

  297. Aniq Husna Khaidir

    Tak guna kj buat report. Kuasa di tangan mereka. Yg betul akan jadi salah, yg salah akan jadi betul

  298. Rosmawati Kassim

    Teruskan KJ jgn biar apek ni melalak mcm anjing .

  299. Rosmawati Kassim

    Teruskan KJ jgn biar apek ni melalak mcm anjing .

  300. Rosmawati Kassim

    Teruskan KJ jgn biar apek ni melalak mcm anjing .

  301. Mohammad Sabri

    Ha. Ha. Semua bekas menteri kabinet BN pebangkang meroyan da gila mash lg nk mempertahan lanun penyangak najib razak

  302. Mohammad Sabri

    Ha. Ha. Semua bekas menteri kabinet BN pebangkang meroyan da gila mash lg nk mempertahan lanun penyangak najib razak

  303. Fuad Azis

    Admin paling bongok atas dunia ni

  304. Aman New Villa

    بودوه بابي باڠكي.. منتري كواڠن ڤاليڠ چيباي…

  305. Aman New Villa

    بودوه بابي باڠكي.. منتري كواڠن ڤاليڠ چيباي…

  306. Simon Vendargon

    Kalau betul RM18 billion tidak hilang tunjukkan bukti duit tu pergi mana?

  307. Simon Vendargon

    Kalau betul RM18 billion tidak hilang tunjukkan bukti duit tu pergi mana?

  308. Simon Vendargon

    Kalau betul RM18 billion tidak hilang tunjukkan bukti duit tu pergi mana?

  309. Simon Vendargon

    Kalau betul RM18 billion tidak hilang tunjukkan bukti duit tu pergi mana?

  310. Rahim Tok Wan

    Dah tau dia bodoh. Yg kamu cerdik pandai. Ikut buat jadah apa.

  311. Rahim Tok Wan

    Dah tau dia bodoh. Yg kamu cerdik pandai. Ikut buat jadah apa.

  312. Mang Jawai II

    Mulut busuk… Belum mata tertutup.. Dah berbau.. Tak lama lagi Berulat…tengok muka dah menyampah…
    Kerja dia mengatakan salah orang …ingat dia tu dewa kah? Dasar Sida Pengkianat dynasty China terdahulu…….
    Opssss…. ???

  313. AD Abada

    Mempuslah siapa yg buat salah.buat kenyetaan dan tuduhan tdk benar berunsur fitnah

  314. AD Abada

    Mempuslah siapa yg buat salah.buat kenyetaan dan tuduhan tdk benar berunsur fitnah

  315. Nek Senah

    Tu ari mata dah mcm mata babi… Lps ni mulut lge jdk mcm pantat lembu hendaknya

  316. Nek Senah

    Tu ari mata dah mcm mata babi… Lps ni mulut lge jdk mcm pantat lembu hendaknya

  317. Nek Senah

    Tu ari mata dah mcm mata babi… Lps ni mulut lge jdk mcm pantat lembu hendaknya

  318. Al Mohamad

    Admi bodoh. Gst mmg cekap. Efesyen. Mmg bagusla klu bab nk amik duit rakyat. Tapi adakah efesyen bila bab nk beri balik duit kat rakyat? Pernah ke bincang bab cara paling efesyen nk bantu rakyat? Gst efesyen tapi tak adil utk rakyat. Smpai org miskin pun kna byr cukai. Gst blum sesuai utk negara ni. Rakyat gaji rendah. Bagus tak semestinya baik.

  319. Al Karim

    Kes guan end terowong dgn banglow JANGAN dilupakan

  320. Ismail Johar

    Terbaik kurang ajar2 lge ni mesti d ajar klau xajar dia akan bermaharaja lela..go ahead kj

  321. Jolly Surag

    Orang gila x akan mengaku gila bahkan dia x sedarpun dia gila.. So, orng bodoh jgn pula jadikan diri sama sprti orang gila … Bodoh dan angkuh… Jahil lg ..

  322. Jurianto Noriah

    Din bongok….mmg sah pak jibon ko rompak duit…..

  323. Abelan Dan Totti

    Abe Dan Lan yg Aku tau DLM parlimen kebal …
    Sebab Tu dulu Ada mp BN suruh ckp Di luar parliament

  324. Wan Bakri Wan

    Menteri kewangan paling bodoh dalam sejarah negara kita iaitu KERA jaan punah harapan

  325. Wan Bakri Wan

    Menteri kewangan paling bodoh dalam sejarah negara kita iaitu KERA jaan punah harapan

  326. Wan Bakri Wan

    Menteri kewangan paling bodoh dalam sejarah negara kita iaitu KERA jaan punah harapan

  327. Wan Bakri Wan

    Menteri kewangan paling bodoh dalam sejarah negara kita iaitu KERA jaan punah harapan

  328. BOnda Aqmal

    Allergic dengar suara apek ni..
    Bebal

  329. BOnda Aqmal

    Allergic dengar suara apek ni..
    Bebal

  330. BOnda Aqmal

    Allergic dengar suara apek ni..
    Bebal

  331. BOnda Aqmal

    Allergic dengar suara apek ni..
    Bebal

  332. Han Wakhan

    Betul la…….memang awak yg terbaik…..

  333. Muhamad Feroz

    Yg peliknya macai ph dok nganga percaya dgn ckp si bongok ni…

  334. Razz Ahmed Alley

    Terlebih mkn babi utan perangai pun mcm setan , bwk isu kes rasuah dia kat dewan

  335. Ummi Zeck

    Menipu x habis habis… Menyampah tengok dia ni…

  336. Shamsuddin Said

    semua orang bengap… pemimpin negara tak akan bengap kalau dikembalikan semula pemerintahan kpd umno…. rakyat lebih cerdik macai umno..

  337. Abuya Abu

    Dah la Kamuddin woi.. Youtube ada.. FB ada.. Yg bongok tu ko je..

  338. Abuya Abu

    Dah la Kamuddin woi.. Youtube ada.. FB ada.. Yg bongok tu ko je..

  339. Ratzwan Toupan

    Hari tu mata lebam ..hari ni dahi benjol ..esuk nyawa terbang sebab mulut celupa busuk hati sentiasa cari pasal hasut rayat benci BN.

  340. Tok Lang

    Yg bodoh dn bengap nak mampus tu katak masia

  341. Mohd Noh Mahani

    Konon nak fitnah lah tu…org ckp ada fakta..lu ckp ikut mulut mabok…tau lu bolo ..lu bodoh lahhh

  342. Zawiyah Ghazali

    lagi sekor muka cina ni..sakit je hati tengok..benci betoi

  343. Zawiyah Ghazali

    lagi sekor muka cina ni..sakit je hati tengok..benci betoi

  344. Zawiyah Ghazali

    lagi sekor muka cina ni..sakit je hati tengok..benci betoi

  345. Zawiyah Ghazali

    lagi sekor muka cina ni..sakit je hati tengok..benci betoi

  346. Zawiyah Ghazali

    lagi sekor muka cina ni..sakit je hati tengok..benci betoi

  347. Zawiyah Ghazali

    lagi sekor muka cina ni..sakit je hati tengok..benci betoi

  348. Zawiyah Ghazali

    lagi sekor muka cina ni..sakit je hati tengok..benci betoi

  349. Noormala Annuar

    Guan Eng asyik cari salah BN tpi salah sndri simpan dlm poket…

  350. Najron Noor Noor

    Menteri mata katak kuat kencing rasuah sindiri punya sorok dlm seluar dlm betty..

  351. Addy Lumanid Addy

    LGE bagi sya adalah terbaik, awal2 dia sdah cakap buat siasatan terbuka. (berani krna benar) tdk mcm dlu2, kata buat siasatan tapi duk tertutup dgn geng2 dia sja. Confirm lah dia yg btul. LGE ada rekod terbaik dlm pengurusan kewangan negeri..

  352. Harun Yazid

    Betul juga ya, jika Menteri Kewangan dulu lbh bijak dan tahu macam mana mahu hilangkan duit, jika tak pandai curi duit bodoh ya kih kih kih..?

  353. Shahrin Masdar

    Saya nak kerajaan yg berintegrity. Tengok 5 tahun macamana

  354. Shahrin Masdar

    Saya nak kerajaan yg berintegrity. Tengok 5 tahun macamana

  355. Shahrin Masdar

    Saya nak kerajaan yg berintegrity. Tengok 5 tahun macamana

  356. Shahrin Masdar

    Saya nak kerajaan yg berintegrity. Tengok 5 tahun macamana

  357. Shahrin Masdar

    Saya nak kerajaan yg berintegrity. Tengok 5 tahun macamana

  358. Mim Ismail

    Itu lah tujuan PM lantik dia dan menteri2 lain supaya kebongokan masing2 terserlah…cakap mereka banyak yg tak betul…

  359. Mim Ismail

    Itu lah tujuan PM lantik dia dan menteri2 lain supaya kebongokan masing2 terserlah…cakap mereka banyak yg tak betul…

  360. Mim Ismail

    Itu lah tujuan PM lantik dia dan menteri2 lain supaya kebongokan masing2 terserlah…cakap mereka banyak yg tak betul…

  361. Nazriq Kamardino

    Menteri kewangan dulu bagus ke.. pandai ke urus kan duit…pandai songlap je…

  362. Nazriq Kamardino

    Menteri kewangan dulu bagus ke.. pandai ke urus kan duit…pandai songlap je…

  363. Nazriq Kamardino

    Menteri kewangan dulu bagus ke.. pandai ke urus kan duit…pandai songlap je…

  364. Bahari Mohammed Noh

    eloklah mati cina ni, hidup menyusahkan org, dasar komunis

  365. Mohamad Uzair Halim

    Kastam mou lhdn ade mcm mana duit gst 18billion kne rompak adehh bodohnya rasa

  366. Ab Ghani Ab Ghani

    bawa kemuka pengadilan .jangan lepas sahaja jangan pulak memadai dgn pohon maaf.biasa ini sikap baik hati peminpin2 Umno dan Bn.kali ini tak perlu jika ada ruang..

  367. Panglima Garang

    Semua orang bengap…..
    Maksudnya kau pun mengaku bengap la Shamsuddin Said ?

  368. Shamsuddin Said

    prk sg kandis menunjukkan umno bukan saja dimalukan oleh ph… tetapi ditipu pas… sehebat lokman adam pun rakyat kuburkan … inilan pula macai umno dpt panglima garang… setakat melalak dlm nadi rakyat bersatu aje la… prk balakong… kita tengok … rakyat akan kuburkan mca dan prk seri setia… rakyat akan kuburkan pas pula… dan umno boleh tipu-tipu sokong pas…

  369. Ujang Kelana

    Hidup melayu…..hidup BN……hidup umno tangkap to apek penjare kan dia

  370. Panglima Garang

    Kau sokong pakatan haprak tu bagai nak gila kau dpt apa wahai si bahlol Shamsuddin Said ?

  371. Abdul Aziz

    mai kampong aku satu lagi plaster dok kepala..

  372. Abdul Aziz

    mai kampong aku satu lagi plaster dok kepala..

  373. Abdul Aziz

    mai kampong aku satu lagi plaster dok kepala..

  374. Surumin Supari Surumin

    Pedan muka, terlampau mengaib kan orang lain.

  375. Jimmy Guy

    Wang negara yg dibayar rakyat dah hilang begitu banyak dan rumah ahli .Rumah ahli politik pula berkotak-kotak wang.tapi masih ada yg orang bodoh tetap miskin dan menanggung kehidupan susah sementara yg songlap wang hidup kaya belaka… siapa yg bodoh ni?

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Loading...