Sunday, July 21, 2024

Peristiwa memberi pengajaran

Tag: Rezeki

[Video] ‘Kak Long 7E’ menangis mohon maaf, rayu tidak diboikot

Seorang wanita dikenali sebagai ‘Kak Long 7E’ yang sebelum ini tular dalam media sosial merayu agar orang ramai supaya tidak memboikotnya. Menerusi siaran secara langsung...

Redah hujan risau pelanggan lapar, pemandu GrabFood ‘disedekah’ RM200

“Masa tu memang rasa macam nak sujud syukur je rasa Allah je tahu. Dia pun peluk badan saya banyak kali dia cakap 'saya faham kerja macam ni susah dan risiko'. Badan saya basah lencun sikit pun dia tak kisah pegang”.

Kenaikan Harga Barang Dan Rahsia Rezeki

HARGA MINYAk NAIK?????...  Mula2 tu nak marah sangat la jugak...tapi bila kawan usulkan ayat yg macam.ni, baru ler den cool.....kena...
Tolong lah subscribe:

Popular →