UtamaPOLITIKDarah daging sendiri bercakap...

Darah daging sendiri bercakap mengenai skandal sex songsang Azmin Ali - pakdin.my

Catatan Facebook Umi Hafilda Ali, adik kepada Azmin Ali:
Kamu buang mak mcm sampah selama 6 tahun..jutaan airmata nya gugur.. kamu fitnah adik kamu tahap paling tragis n keji puluh tahun.. demi menutup kemungkaran kamu yg paling meloyakan, menjijikan.. hingga jutaan penyokong bebal kamu maki hamun aku puluhan tahun dgn persepsi yg paling keji..today kamu mendapat..

Allah jawab doa aku min.. Allah humban kamu sehina hina nya dek kekasih songsang kamu sendiri.. sepanjang Ramadan tiap solat aku mengangkat tangan datang lah kebenaran siapa kah 2 durjana ni yg tidak layak memimpin negara.. haram kan anwar n azmin dari menjadi pemimpin kami..

Sesungguh nya ALLAH KAU MAHA MENGETAHUI YA ALLAH.. SAMADA YG DI LANGIT MAUPUN DI BUMI.. selamat kan ya allah bumi bertuah msia ini dari kehancuran n kerakusan pemimpin durjana n munafik.. hanya selepas seminggu syawal Allah jawab doa aku min..jumaat lepas aku ke kubur mak n abah.. selepas bacaan al quran aku meraung sepuas nya di kubur mak n abah..mengadu segalanya seolah olah mereka masih ada di atas segala semua perkara keji kamu.. bukan saja moral.. tapi busuk nya hati kamu tak bagi aku pijak rumah mak selepas kematian nya..sedang kan aku lah anak yg menjaga mak hingga ke akhir hayat di kala kau membuang nya seperti sampah selama 6 tahun.. seperti syaitan akhlak kamu.. walaupun di pandangan umum kamu seolah malaikat yg suci.. al konon catatan ramai pencacai upahan bakal pm ke 8..puii..

MIN INGAT LAH..APA KATA ARWAH ABAH..TIADA HIJAB.DI ANTARA LANGIT N BUMI DOA ORG YG TERANIAYA.. AKHIRNYA ALLAH JAWAB DOA AKU MIN.. ALLAH DEDAH KAN AIB KAMU DEK PASANGAN SONGSANG GAY KAMU SENDIRI DI PERMUKAAN BUMI DGN SEHINA HINA NYA.. hari ini bibit bibit kejatuhan n kehinaan kamu bermula setelah kamu hina kan aku di mata dunia.berpuluh tahun derita itu min.. itu belum lagi kes kes skandal kau yg lain.. belum lagi bab kamu mencuri ratusan juta sepanjang jadi secretary to al juburin dulu n ketika kamu jadi Mb Selangor.. berapa banyak yg kamu sakau.. dgn jutaan penyokong bebal n jahil kamu yg tiada iman n hidayah boleh lah kau tipu..

TAPI ALLAH YG SATU KAMU TAK LEH TIPU MIN.. LAKNATULLAH..

Wahai latifah koya kalau benar kamu ketua baru yg berintegriti bongkar semua salahlaku azmin.n isteri syamsidar n anwar..ratusan juta di sakau.. saya boleh bagi kerjasama.. masih banyak lagi bukti yg aku simpan min dlm gengaman.. selama ni aku diam.. kenang kan kau abang..masih ada ihsan.. tapi kini tidak lagi..kau mencemar nama keluarga ke tahap yg paling keji n hina.. sedang kan arwah abah ustaz n ajar mengaji quran.. kau sudah melampau.. amat melampau.. nabi tak ngaku umat lah setan.. kau dah tua min.. dah 55.. masa persediaan untuk ke kubur.. main bontot apa lagi.. kau lupa ke pesan arwah mak mintak kau taubat nasuha.. kau tipu mak kata kau dah bertaubat di mekah.. tapi kau ulang lagi.. sampai laa ni..disgusting..hari ni dunia tau kau sapa..dunia hina aku.. kifarah derhaka pd ibu n fitnah dajal adik.. aku ada lah adik yg teraniaya min.. i am the victim of the situation bak kata igp yg baru..dato hamid bador.. tepat kata kata nya pd aku bagi mengambar kan segalanya yg telah berlaku.. dgn begitu keji seawal tahun 90 an hingga kini antara kau. anwar n syamsidar..

ALLAH IS GREAT..ALLAH ANSWERED MY DOA..AMIN..SYUKUR ALHAMDULILAH… HARAP TUN M..TEGAS DLM ISU RASUAH AZMIN N KES HUBUNGAN SONGSANG AZMIN N HAZIQ… NABI NOH JUGA SANGGUP BIAR KAN ANAK NYA MATI KARAM DI DEPAN MATA NYA SENDIRI KERANA KEMUNGKARAN…. wahai tun tegak kan keadilan kamu dlm mengkota kan janji bahawa kerajaan ph tidak akan berkompromi isu rasuah n moral… anakanda menanti dgn sabar tindakan ayahanda DEMI AGAMA.. UMMAH N NEGARA

Umi Hafilda
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=2403202203334240&id=100009334528763

Berkaitan

Baca Juga

Pembersihan UMNO: Tunggu sesi akan datang, kata Ahmad Zahid

Ketika diasak pemberita di Majlis Personaliti Quran di sini pada Isnin, Ahmad Zahid yang juga Timbalan Perdana Menteri berkata: "Tunggulah, dalam sesi akan datang" BACA seterusnya di: https://pakdin.my/162188/?amp=1

[VIDEO] Tindakan pantas guru selamatkan lebih 20 murid jatuh laut akibat jeti runtuh

Ketua UMNO Bahagian Semporna, Abdul Manan Indanan, berkata pihaknya dimaklumkan mengenai kejadian itu dan semua murid serta guru dilaporkan selamat. BACA seterusnya di: https://pakdin.my/162171/?amp=1

Tuntutan waris Kumpulan Sulu: Mahkamah Luxembourg tarik balik perintah sekatan

Azalina juga menegaskan bahawa kerajaan Malaysia tidak akan berhenti berusaha untuk melindungi dan memelihara kepentingan negara. BACA seterusnya di: https://pakdin.my/162161/?amp=1

[VIDEO] Letupan Masjid di Peshawar, Pakistan: 46 maut, 150 cedera

Perdana Menteri Shebaz Sharif mengatakan letupan itu sebagai serangan bunuh diri. Terdapat sekurang-kurangnya 260 orang di masjid itu BACA seterusnya di: https://pakdin.my/162150/?amp=1

Gopal Sri Ram, Pendakwa kes 1MDB juga menjadi pembela Firma Guaman yang disaman 1MDB – tidak ada konflik kepentingan?

Orang yang diupah oleh kerajaan untuk mendakwa mereka yang menimbulkan masalah kepada 1MDB juga adalah orang yang sama diupah oleh salah satu firma yang didakwa atas kelalaian sehingga menyebabkan berlaku masalah kepada 1MDB BACA seterusnya di:https://pakdin.my/162140

2 kali gagal singkir pendakwa raya, akhirnya tersingkir sendiri

Terdapat akuan bersumpah dari bekas TS Apandi Ali bahawa Sri Ram pernah datang ke rumah memberitahu bahawa Mahathir meminta beliau bantu untuk membuat tangkapan ke atas DSN. BACA seterusnya di: https://pakdin.my/162129

[VIDEO] 2 Wanita di tembak di Narathiwat, 1 maut dan 1 cedera

Seorang wanita maut ditembak ketika menunggang motosikal manakala serang lagi mengalami kecederaan. BACA seterusnya di: https://pakdin.my/162109/

[VIDEO] KJ, Noh Omar dipecat keahlian UMNO

Timbalan Ketua Bahagian Rembau, Khairy Jamaludin Abu Bakar dan Bekas Ketua Perhubungan UMNO Selangor, Tan Sri Noh Omar telah dibuang keahlian BACA seterusnya di: https://pakdin.my/162119 Youtube: https://youtu.be/_D68Ryt4LPo

[VIDEO] Kerajaan Malaysia menang lawan ‘waris’ Sultan Sulu – Azalina

Hasil daripada tindakan Malaysia itu, Mahkamah Sepanyol yang melantik Dr. Stampa telah membatalkan pelantikannya secara retrospektif dan ‘preliminary award’ yang dikeluarkan oleh beliau di Madrid. BACA seterusnya di: https://pakdin.my/162090/ https://youtu.be/9gbidNLGZ-s

[VIDEO] MKT UMNO tentukan tarikh pemilihan parti pada Jumaat

Mesyuarat MKT adalah untuk memutuskan tarikh sebelum 19 Mei itu, bila tarikh mesyuarat cawangan, bahagian dan pemilihan yang dibuat (serentak) dalam tarikh itu BACA seterusnya di: https://pakdin.my/162080 https://youtu.be/xmwvGGOOgWY

[VIDEO] Feri Mersing – Tioman di badai ombak besar

Viral video feri dari Mersing ke Tioman terumbang ambing dilanda ombak. Alhamdulillah feri tu dah selamat berlabuh di jeti Tioman. BACA seterusnya di: https://pakdin.my/162068 https://youtu.be/agaMpX65_60 https://youtu.be/mlhOM1_qPhQ

[VIDEO] Batu Pahat daerah terbaharu terjejas banjir, mangsa melonjak kepada 3,612 orang

Jumlah mangsa banjir di Johor terus melonjak kepada 3,612 orang setakat 8 pagi ini berbanding 2,912 orang yang dicatatkan pada 12 tengah malam BACA seterusnya di: https://pakdin.my/162059 https://youtu.be/uQ0D13ZlstU