25 C
Kuala Lumpur
Saturday, September 26, 2020

Tag: Umi Hafilda

Apa jadah tengok gerak bibir, jubor kau pun dia (Anwar) dah tala kata Umi Hafilda

Apa jadah dia nak tengok gerak bibir kau..jubo kau pun dia dah tala. Udah udah lah min oii. Drama king kau sampai bila..bawak bertobat lah.

Video semburit: Rakyat nak tahu pelaku, bukan dalang – Ummi Hafilda

Sebaliknya, menurut adik bongsu kepada Datuk Seri Mohamed Azmin Ali itu, rakyat mahu tahu siapa pelaku dalam video tersebut dan perlu diserat ke muka pengadilan.

Umi Hafilda adik Azmin Ali gelar Khairuddin Abu Hassan BAPOK TUA

Biar lah haziq seret jemin jubo ke mahkamah..kalau nanti jemin kalah dlm kes nya ngan haziq..mana kau nak letak muka hodoh kau yg pecah pintu tu..

Darah daging sendiri bercakap mengenai skandal sex songsang Azmin Ali

Allah jawab doa aku min.. Allah humban kamu sehina hina nya dek kekasih songsang kamu sendiri.. sepanjang Ramadan tiap solat aku mengangkat tangan datang lah kebenaran siapa kah 2 durjana ni yg tidak layak memimpin negara.. haram kan anwar n azmin dari menjadi pemimpin kami..
Tags Umi Hafilda

Arkib / Carian

#PRNSabah: Perjanjian Malaysia MA63 mendapat perhatian penuh Najib Razak

Perjanjian Malaysia MA63 hanya mendapat perhatian penuh kerajaan BN dahulu semasa saya PM. Di zaman sebelum itu, Tun Mahathir akan penjarakan sesiapa yang membangkitkan isu...