UtamaPOLITIKUmi Hafilda adik Azmin...

Umi Hafilda adik Azmin Ali gelar Khairuddin Abu Hassan BAPOK TUA - pakdin.my

Bila bapok tua bercakap ini lah level nya..bapak segala barua n penjilat..puii….apa kau kata aku attention seeker tiada kredibiliti..itu balik pd kau..dlm kes melawan anwar ibrahim tahun 97/98..kau sapa bangsat. Tak de kena mengena tapi terhegeh hegeh kau ikut aku adik beradik gi court semata mata nak tumpang publisiti..aku tak perlu cari publisiti murahan lah..sebab tun m sendiri mintak aku jadi saksi utama dlm kes salahlaku anwar kerana saya lah penulis surat keramat salahlaku tpm setebal 22 muka surat..kau sapa bangsat..nama pun tak de dlm senarai sapina..kecuali 2 kakak aku..azwan n myself yg perlu hadir di mahkamah selama 100 hari..kau sapa bangsat masa tu sepak kertas kan dok tipu sana sana..berapa banyak tauke tauke cina yg kau tipu dok jual nama tun n nama pak lah al konon pak lah sedara kau..anwar sedara kau..mcm mcm kau punya gebang..

Dato KK Presiden Brand Laurette msia sampai mengadu pd aku yg kau tipu dia punya banyak sampai tergadai rumah maknya.
Itu. Blm lagi cita kau tipu hamizura osman 100k siap bagi cek tendang yg akaun bank pun dah tutup lama sampai zura buat lapuran polis baru kau kelam kabut call dia n janji bayar sikit sikit..itu blm lagi cita dato sam korporat kau tipu kata kau rapat ngan tun m n kalau nak jadi calun kau boleh dapat kan..n mintak dato tabur duit kat kau. Siap merayu mintak kereta bagai..by end of the day bila nama dato tak tersenarai dlm pencalunan..dato call aku cita segalanya..banyak lagi kes yg keji lah kau buat belakang tabir setan..aku tak dedah kan..tapi kau dah melampau nak aib kan aku tanpa alasan kukuh..maka aku pun ada hak nak bagi tau seluruh msia sapa kau..heran org senajis kau ni dr m still nak berurusan..itu blm lagi kes kes skandal kau dgn artis tu sampai bini kau bergaduh dgn dia kan openly baru baru ni.. Itu blm lagi dato kk cerita tlg supply kat kau segala yg meloya kan aku dengar kat lorong bukit bintang..dato kk ada menyimpan gambar gambar tu n tunjuk pd aku..kau cita apa setan.tak payah lah tup tup semata mata nak jadi barua jemin n penjilat..nak serang aku pulak..antara aku n azmin itu hak aku. Dia abang aku yg dah banyak buat arwah mak tom menderita n seksa..kau tau apa bapok..kau yg perlu shut up..sah sah video tu pakar forensik australia kata sahih.

Biar lah haziq seret jemin jubo ke mahkamah..kalau nanti jemin kalah dlm kes nya ngan haziq..mana kau nak letak muka hodoh kau yg pecah pintu tu..

Ini bukan soal gaduh adik beradik lagi. Ini soal halatuju negara yg amat kritikal..kpd sapa negara ini harus di serah kan..BALA LAH PD UMMAH N SELURUH NEGARA KIRANYA KITA MENGHALAL KAN CARA MENBENAR KAN ORG MAIN BELAKANG JADI PM..gila weii..tak sanggup..walaupun melibat kan darah daging..

NABI NOH PUN SANGGUP LIHAT ANAKNYA MATI KARAM DI DEPAN MATANYA SENDIRI KERANA KEMUNGKARAN..YG MENJADI SEJARAH N IKTIBAR BERABAD LAMA NYA..tak kan kpd 2 peliwat tegar ni..azmin dari seawal 24 tahun bila di tibai anwar..kau pun tau kan..dulu kau pun hentam dia kan..tup tup bila dia jadi mb selangor..kau terhegeh hegeh lak gi jilat dia apa hal..so sapa yg tiada kredibiliti..sapa yg sampah..sapa yg opportunist..aku tetap konsisten dari 20 tahun lepas bahawa 2 ekor ni..azmin n anwar tetap tak layak untuk menjadi pemimpin apatah lagi untuk menerajui negara ni.

Kalau dorang bukan pemimpin aku pun tak kisah lah lantak lah dosa kamu tu kamu berjawab lah dgn allah…termasuk kau bapok tua..ada aku kisah selama ni..sebab kau bukan pemimpin..tak layak apa pun..kecuali menjadi pengampu..pengipas n barua n suka menempek pd perjuangan org lain..kau lupa ke kau terhegeh hegeh ucap tahniah kat aku di pwtc kata ummi u are truely fighter..n u have done a lot for the nation n the country..kau lupa ke barua ..tiba tiba hari ni pulak kau beralih arah serang aku apa hal..just because jemin menteri ekonomi ..kot kot dapat lah serpihan menyakau nanti..kau lupa ke setan terhegeh hegeh kau mintak no azmin pd aku lepas dia jadi mb selangor n kau sendiri ngaku nak mintak duit n projek..kau lupa ke..selama ni ada ke aku dedah kan kat org..babii..org tak kacau kau..kau patut bersyukur ..sebab kau terlalu najis n keji walaupun dah tua nak mampus..57 tahun dah kau ni..persiapan masuk kubur…sibuk pulak dia mengaib kan kita tak tentu pasal..hal aku n azmin kau tak payah campur lah..biar takdir allah n mahkamah menentu kan nanti..patut masing masing dah tua. Buat lah yg lebih baik dari sebelum nya. Buang lah segala kekejian akhlak n sifat kalau ada sebelum nya..ingat lah mati..ini tidak dah 55 still menjubo lagi ke. Dgn pangkat anak pulak tu..haziq baru 26..puiii..patut sebagai abang dia tunjuk kan contoh teladan yg baik pd adik adik ini tidak memalu kan keluarga berpuluh tahun dari kes jual bini..lacur kan diri..derhaka n buang mak mcm sampah selama 6 tahunn rompak ratusan juta harta negara sampai tak pasal pasal timbalan gabenor dato murad terpaksa merengkok 7 tahun dlm penjara kerana ikut arahan anwar transfer kan 3 billion kpd 20 master account dan salah seorg penerimanya syamsidar taharin 200 juta..kau lupa ke. Setan. Dulu kau maki kaw kaw bila jemin jatuh tak de jawatan. Now bukan main pulak kau menjilat ya

Kau mengaku satu dunia konon kau lah penerbit buku 50 dalil puii..dasar penipu putar alam..itu buku terbitan arwah dato khalid jefri..kau hanya jadi barua tlg jual..sebab kau sepak kertas masa tu..tak de job kan..bila arwah meninggal dgn bangga nya kau mendabik dada mengaku kau lah penerbit buku 50 dalil….

KAU YG PATUT CERMIN DIRI KAU..SAMPAH..

Sumber:
Facebook Umi Hafilda

Berkaitan

Baca Juga

Pembersihan UMNO: Tunggu sesi akan datang, kata Ahmad Zahid

Ketika diasak pemberita di Majlis Personaliti Quran di sini pada Isnin, Ahmad Zahid yang juga Timbalan Perdana Menteri berkata: "Tunggulah, dalam sesi akan datang" BACA seterusnya di: https://pakdin.my/162188/?amp=1

[VIDEO] Tindakan pantas guru selamatkan lebih 20 murid jatuh laut akibat jeti runtuh

Ketua UMNO Bahagian Semporna, Abdul Manan Indanan, berkata pihaknya dimaklumkan mengenai kejadian itu dan semua murid serta guru dilaporkan selamat. BACA seterusnya di: https://pakdin.my/162171/?amp=1

Tuntutan waris Kumpulan Sulu: Mahkamah Luxembourg tarik balik perintah sekatan

Azalina juga menegaskan bahawa kerajaan Malaysia tidak akan berhenti berusaha untuk melindungi dan memelihara kepentingan negara. BACA seterusnya di: https://pakdin.my/162161/?amp=1

[VIDEO] Letupan Masjid di Peshawar, Pakistan: 46 maut, 150 cedera

Perdana Menteri Shebaz Sharif mengatakan letupan itu sebagai serangan bunuh diri. Terdapat sekurang-kurangnya 260 orang di masjid itu BACA seterusnya di: https://pakdin.my/162150/?amp=1

Gopal Sri Ram, Pendakwa kes 1MDB juga menjadi pembela Firma Guaman yang disaman 1MDB – tidak ada konflik kepentingan?

Orang yang diupah oleh kerajaan untuk mendakwa mereka yang menimbulkan masalah kepada 1MDB juga adalah orang yang sama diupah oleh salah satu firma yang didakwa atas kelalaian sehingga menyebabkan berlaku masalah kepada 1MDB BACA seterusnya di:https://pakdin.my/162140

2 kali gagal singkir pendakwa raya, akhirnya tersingkir sendiri

Terdapat akuan bersumpah dari bekas TS Apandi Ali bahawa Sri Ram pernah datang ke rumah memberitahu bahawa Mahathir meminta beliau bantu untuk membuat tangkapan ke atas DSN. BACA seterusnya di: https://pakdin.my/162129

[VIDEO] 2 Wanita di tembak di Narathiwat, 1 maut dan 1 cedera

Seorang wanita maut ditembak ketika menunggang motosikal manakala serang lagi mengalami kecederaan. BACA seterusnya di: https://pakdin.my/162109/

[VIDEO] KJ, Noh Omar dipecat keahlian UMNO

Timbalan Ketua Bahagian Rembau, Khairy Jamaludin Abu Bakar dan Bekas Ketua Perhubungan UMNO Selangor, Tan Sri Noh Omar telah dibuang keahlian BACA seterusnya di: https://pakdin.my/162119 Youtube: https://youtu.be/_D68Ryt4LPo

[VIDEO] Kerajaan Malaysia menang lawan ‘waris’ Sultan Sulu – Azalina

Hasil daripada tindakan Malaysia itu, Mahkamah Sepanyol yang melantik Dr. Stampa telah membatalkan pelantikannya secara retrospektif dan ‘preliminary award’ yang dikeluarkan oleh beliau di Madrid. BACA seterusnya di: https://pakdin.my/162090/ https://youtu.be/9gbidNLGZ-s

[VIDEO] MKT UMNO tentukan tarikh pemilihan parti pada Jumaat

Mesyuarat MKT adalah untuk memutuskan tarikh sebelum 19 Mei itu, bila tarikh mesyuarat cawangan, bahagian dan pemilihan yang dibuat (serentak) dalam tarikh itu BACA seterusnya di: https://pakdin.my/162080 https://youtu.be/xmwvGGOOgWY

[VIDEO] Feri Mersing – Tioman di badai ombak besar

Viral video feri dari Mersing ke Tioman terumbang ambing dilanda ombak. Alhamdulillah feri tu dah selamat berlabuh di jeti Tioman. BACA seterusnya di: https://pakdin.my/162068 https://youtu.be/agaMpX65_60 https://youtu.be/mlhOM1_qPhQ

[VIDEO] Batu Pahat daerah terbaharu terjejas banjir, mangsa melonjak kepada 3,612 orang

Jumlah mangsa banjir di Johor terus melonjak kepada 3,612 orang setakat 8 pagi ini berbanding 2,912 orang yang dicatatkan pada 12 tengah malam BACA seterusnya di: https://pakdin.my/162059 https://youtu.be/uQ0D13ZlstU