Apa jadah tengok gerak bibir, jubor kau pun dia (Anwar) dah tala kata Umi Hafilda

Apa jadah dia nak tengok gerak bibir kau..jubo kau pun dia dah tala. Udah udah lah min oii. Drama king kau sampai bila..bawak bertobat lah.

Sian arwah mak n abah tak tenang di sana..cukup lah kau dah buat mereka terseksa..kau nak aku heret kau ke penjara ke mcm aku buat kat nuar aljuburin..aku tak takut sapa min aku takut allah je.

Sampai bila kau nak tipu rakyat MUNAFIK..

Allah dah bagi bala atas kepala pun tak insaf lagi..video memburit satu dunia dah tengok pun kau tak de rasa malu sebesar kuman pun..apa kau nak jadi..umur dah 55 tahun. menjubo lagi dgn budak kecik 26 tahun pangkat anak…kau ni abang tak berguna sebesar kuman pun buat malu keturunan jer…

Dajal..apa saja yg keluar dari mulut kau mengambar kan dari diri kau sendiri.

Jangan sebut munafik lah. Sebab kau lah BAPAK SEGALA MUNAFIK..dah 20 tahun kau hidup dlm dosa yg paling keji tak tobat tobat sampai mak dah pergi pun..kau sebut cermin kau lah kena cermin diri..hidup penuh dgn hipokrasi..sedang kan di belakang tabir lagi keji dari pondan pondan lorong..puii.

Buat malu bangsa malu keturunan.. kalau di iran kau ni dah di hukum mati.. kat msia je kau still loyar buruk guna kan org tua tu untuk pertahankan diri.

Dulu apa kau tak maki org tua tu. Sekesat kesat bahasa.. padan org tua ni pun tak sedar sedar tak pernah belajar dari kesilapan memilih org.. tak pernah ambik iktibar.

Bila dah melingkup salah kan pulak setan setan yg di lantik.. padahal dia yg pilih n tak nak dengar pandangan n nasihat org.. tolak mentah mentah bila dah terkepit n tergadah baru cari aku konon mintak maaf kata oh sorry i was blind before.

Tak kan buta berkali kali kot.. dengar lah pandangan org.. jgn dahului pakar forensik or polis. Siang siang dah defend.. mana leh gitu.

Dok dah ludah jilat balik..rakyat penat lah jadi mangsa percaturan politik yg mcm haramjadah berpuluh tahun.. not worth it..

Facebook Umi Hafilda

https://pakdin.my/tag/bersemburit

MENARIK

BERKAITAN

Suami isteri maut dikelar di Serian

Suami isteri ditemui mati dengan kesan kelar di leher dan tengkuk disyaki dibunuh, dalam kejadian di rumah pekerja, di ladang sawit, di Melikin, Serian,...

[Video] Kerajaan gesa rakyat henti petik pokok mirip alat sulit lelaki tegak

Kerajaan gesa rakyat henti petik pokok mirip alat sulit lelaki. Tumbuhan yang kelihatan seperti phallic berisiko pupus di Kemboja kerana orang ramai terus mencabutnya...

[Video] Suami ditemui lemas, isteri masih hilang mandi laut jam 4 pagi

CHUKAI: Sekumpulan pemancing menemui mayat lelaki, kira-kira 10 jam selepas dia lemas ketika mandi bersama isterinya di Pantai Penunjuk, Kijal di Kemaman, dekat sini,...

Cukup-cukuplah Tun Mahathir

1. Rakyat Malaysia sudah mula muak dengan perangai Tun Mahathir. Beliau kurang relevan kepada politik negara dan zaman beliau sudah semakin berlalu. Saya beri 3...

Anwar masih ulang propaganda dan hasutan PH ketika PRU14 – Shahrir Samad

Veteran UMNO, Tan Sri Shahrir Samad menekankan Datuk Seri Anwar Ibrahim masih menggunakan taktik propaganda yang sama sesama kempen Pilihan Raya Umum ke 14...

Cacar monyet jangkiti lelaki gay di Britain

LONDON – Pihak berkuasa kesihatan Britain sedang menyiasat empat lagi kes virus cacar monyet di England, menjadikan bilangan pesakit yang disahkan sejak 6 Mei...

GPS takkan beri laluan Bersatu tanding di Sarawak

Gabungan Parti Sarawak (GPS) menolak permintaan Bersatu bagi memberi laluan kepada calonnya bertanding kerusi Parlimen pada pilihan raya umum akan datang. Pembantu kepada Pengerusi GPS...

Banjir kilat di Kerling

HULU SELANGOR: Beberapa kawasan di Kampung Jawa Kerling, Hulu Selangor dilanda banjir kilat. Dianggarkan 15 hingga 20 rumah dinaiki air. Tiga mangsa termasuk seorang kanak-kanak diselamatkan...

Pendaki hanyut: Bomba jumpa kaki mangsa

IPOH - Pasukan penyelamat menemukan anggota tubuh manusia dipercayai milik salah seorang pendaki wanita yang dihanyutkan kepala air ketika mendaki kawasan Gunung Suku, Simpang...