Home / :: BLOG :: / [(Bahagian 2] Derma King Saud: Gabenor Bank Negara, Tan Sri Zeti mencadangkan wang dimasukkan kedalam akaun peribadi Najib Razak

[(Bahagian 2] Derma King Saud: Gabenor Bank Negara, Tan Sri Zeti mencadangkan wang dimasukkan kedalam akaun peribadi Najib Razak

#MalaysiaMemilih #PakatanPHitnah #FaktaBukanAuta #PenganiyaanPolitik #PerogolanRuleOfLaw

Berikut adalah petikan daripada “Kertas Siasatan terhadap Najib Razak” yang disediakan pada 2015 oleh Ketua SPRM masa itu, Datuk Seri Mohd Shukri Abdull.

Gabenor Bank Negara, Tan Sri Zeti mencadangkan wang dimasukkan kedalam akaun peribadi Najib Razak

Image:   https://bit.ly/2JI1eyLGabenor Bank Negara, Tan Sri Zeti mencadangkan wang dimasukkan kedalam akaun peribadi Najib Razak

Image:   https://bit.ly/2MhI953Gabenor Bank Negara, Tan Sri Zeti mencadangkan wang dimasukkan kedalam akaun peribadi Najib Razak

Image:  https://bit.ly/2sP92Ft
Gabenor Bank Negara, Tan Sri Zeti mencadangkan wang dimasukkan kedalam akaun peribadi Najib Razak
Image:    https://bit.ly/2HGykKe

 

Berikut ini membantu menjelaskan semua mengenai Tanore Finance Corp:

Gabenor Bank Negara, Tan Sri Zeti mencadangkan wang dimasukkan kedalam akaun peribadi Najib Razak

Image:   https://bit.ly/2l36wXB

PETIKAN MEMBUKTIKAN BAHAWA PEGAWAI AMBANK MENGETAHUI IDENTITI PENDERMA YANG MEMASUKKAN RM2.6 BILION DALAM AKAUN DATO ‘SERI NAJIB TUN RAZAK

Persoalannya, mengapa siasatan difokuskan kepada Najib dan bukan Ambank? Pada 4 Jun 2018, saya menyiarkan perkara berikut:
http://pakdin.my/derma-king-saud-gabenor-bank-negara-tan-sri-zeti-mencadangkan-wang-dimasukkan-kedalam-akaun-peribadi-najib-razak/Gabenor Bank Negara, Tan Sri Zeti mencadangkan wang dimasukkan kedalam akaun peribadi Najib Razak

Image:   https://bit.ly/2l1hvAV

 

Di atas adalah bukti bahawa wang yang dimasukkan kedalam akaun Najib adalah derma.

Gabenor Bank Negara, Tan Sri Zeti mencadangkan wang dimasukkan kedalam akaun peribadi Najib Razak

Image:  https://bit.ly/2JCJwJG

Di atas membuktikan sekali lagi bahawa kemasukan kedalam akaun Najib adalah derma dan didalam pengetahuan Gabenor Bank Negara ketika itu, Tan Sri Zeti Akhtar Aziz.

Gabenor Bank Negara, Tan Sri Zeti mencadangkan wang dimasukkan kedalam akaun peribadi Najib Razak

Image:  https://bit.ly/2LGT9YJ

Di atas adalah bukti bahawa Zeti yang mencadangkan supaya wang itu akan dimasukkan kedalam akaun Najib

Jadi kenapa SPRM masih tidak menyoalsiasat Zeti? Sekiranya agensi itu mengandaikan Zeti berkata benar, kenapa perlu memberi perhatian terhadap Najib mengenai kesemua perkara berkaitan derma bernilai RM2.6 bilion itu?

Pendakwaan politik?


Rujukan:
http://pakdin.my/tag/dana-politik

(Visited 36 times, 1 visits today)

Artikel berkaitan

11 comments

  1. Nora AbHamid

    Tan Sri Zeti kena buat PC supaya rakyat tak keliru…

  2. Mike Raman

    Zeti has no moral compass.one more women with no intergrity at all same as rest of them,I shall wait how does history judge them…

  3. Shidah Salim Ilias

    Ya, kena betul kn keadaan klw dia tau perkara sebenar… Jgn smpai terfinah dn menfitnah, berat tanggungannya diakhirat nanti… Jgn takut pd manusia, takutlah kpd Allah.. Tk ada kuasa yg kekal didunia ni mlainkn kuasaNya…

  4. Nik Rozaina Rahim

    Tp sejak dia declare pasal rizab negara..trus senyap..takut d arahkan tutup mulut

  5. Abdul Arif

    Dia declare rezab negara pun org atas masih nak bohong….. nak biat cam ne… klu hati dah benci, x peduli pun kebenaran…. janji yg dibenci mesti tersungkur. Seperti mana mereka membenci UMNo… dah kalah pun mereka masih hentam klu blh nak bg haram terus UMNo… sembang mereka demokratik, lebih telus tp musuh habis semia nak kambus x bg wujud… x ke tu ciri2 ditaktor…

  6. Keris Pusaka Merah

    ZETI AZIZ LEBIH BAIK BUAT SESUATU SEBELUM SEMUANYA TERLAMBAT.
    TAKUTLAH KEPADA ALLAH BILA DI ALAM SANA NANTI. TINDAKKAN MENGANIAYA PIHAK LAIN XKAN TERLEPAS NANTI.
    Beringatlah
    Diatas dunia terlepas tetapi dlm kubur nanti menjawab lah

  7. Rauziah Mohd Ayob

    Wah …tikam belakang….dia yg suruh …

  8. Rauziah Mohd Ayob

    Derma terkini masuk akaun dia la pulak…

  9. Juju Amiruddin

    Ada backup besar apa dia heran…elok2 dh bersara kembali blk bekerja kau ghase?Dia pun tahu org xberani nk buat pape sbb madey. Elok pulak tu jd penasihat madey nmpk sgt game nye?

  10. Rusydi Rozery

    wait n see..apa lg muslihat dlm game ni???

  11. Faozia Joe

    Baling batu sorok tangan.. Jenis apa nih?

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.