Tag: Hari Raya

7 Sunnah Hari Raya

7 Sunnah Hari Raya 1. Mandi Dari Ali bin Abi Thalib رضي...

Sekatan jalan diperketat, tiada...

Memasuki hari kedua Syawal, tiada lagi percubaan oleh pengguna...
00:01:57

[Video] Adik kebetulan berhari...

Cerita sebenar yang kami dapat dari abang beliau Azli...

Tiada lagi ziarah Aidilfitri...

Memasuki hari kedua Syawal hari ini, bermakna rakyat tidak...

MKN: Sambut Aidilfitri hari...

Majlis Keselamatan Negara (MKN) membenarkan sambutan perayaan Aidilfitri dilakukan...

Video Joget Hari Raya...

Oleh itu, sambutan Hari Raya FGV pun sekadar ala kadar sahaja. Makanan yang ada cuma rendang sawit. Bagi bersimpati dengan nasib peneroka Felda, kakitangan dan pengurusan  FGV berjoget menghiburkan hati. Sedih kan?

‘Duit syiling je?’ Kanak-kanak...

“Aku perhati dia jalan balik. Dia jatuhkan sampul tu tengah jalan. Kecil hati aku. Bukannya nak buka dulu tengok.”

Amalan kunjung mengunjung, jangan...

Namun, dalam asyik kita berkunjung ke rumah saudara dan kenalan, jangan lupa beberapa perkara penting yang perlu dititik beratkan agar tidak menimbulkan rasa kurang senang kepada tuan rumah.

Hujan dan ribut petir...

Menurut Jabatan Meteorologi Malaysia (MetMalaysia), keadaan itu berlaku di kawasan pantai di negeri pantai barat Semenanjung dan juga timur Sabah.

Tiket kereta api balik...

KERETAPI Tanah Melayu Berhad (KTMB) sudah menjual 407,502 tiket...

Aidilfitri Tahun Ini Paling...

Keadaan di Putrajaya bagaikan dilanggar garuda. Semua orang nampak...

Bonus raya rakyat di...

#MalaysiaMemilih Dikala bonus raya dipotong, ada yg tak dapat, minyak...

Advertisement

spot_img