Utama Tags UMNO

Tag: UMNO

#PRKKimanis: Iya saya dan Bung menangis – Rahman Dahlan

0
Sebab itu kejayaan malam ini begitu manis sekali. Kami akan bina UMNO Sabah dari bawah dengan kepimpinan yang lebih faham erti sebuah perjuangan.

#PRKKimanis: Umno gesa SPR siasat Warisan beri hadiah cabutan bertuah kereta, motosikal

6
“Kami difahamkan semasa program itu, Warisan menyediakan hadiah cabutan bertuah yang terdiri daripada 50 motosikal dan 3 kereta untuk pemenang bertuah.

Lokman sedang menyeret UMNO dan Najib jatuh ke gaung

0
Mengheret DSNR ke dalam konflik perebutan kuasa parti akan menyebabkan sokongan kepada DSNR akan terpecah. Pasti selepas ini akan ada serangan dari dalam parti pula ke atas DSNR.

Hishammudin mahu terus beri tekanan kepada PH

11
“Secara peribadi, visi saya untuk tahun 2020 ini ialah, saya mahu fokus terhadap usaha untuk memberi lebih tekanan kepada kerajaan PH agar membentangkan lebih banyak polisi yang menguntungkan rakyat,” katanya dalam satu kenyataan sempena tahun baru hari ini.

Apakah hidup mati parti ini bergantung kepada Jkuasa Disiplin ke atas H20?

0
Beliau telah dengar penjelasan DS Hishamuddin dan saya percaya beliau berpuas hati. Beliau ada rangkaian maklumat yang lebih baik dari kita di bawah yang hanya dengar cakap orang politik berkepentingan.

Asal ada pemimpin UMNO popular saja dia balun

0
Kita bila tidak setuju dengan pemimpin sendiri, kita kritik isu saja bukan serang peribadi. Adakah dia kerja untuk kuatkan umno? Ahli diminta perkuatkan parti, MT merosakkan parti.

[Video] Yang sebut H20 musuh beliau bukan Zahid Hamidi atau Najib Razak

0
Fikir sendiri juga yang serang Hisham sampai maki-maki Presiden ini kerja untuk parti atau untuk Anwar. 😂

Tidak benar Apandi Ali letak jawatan, kata Annuar Musa

0
Annuar dalam ciapan di laman Twitter berkata, semakan mendapati tiada sebarang surat peletakan jawatan dan Apandi kini berada di luar negara.

Masih memikirkan tembolok sendiri

0
Presiden tidak setuju apa yang kamu cadangkan, kamu balun dia kiri kanan. Cukup-cukuplah tu.

Salam 5.5%

0
Lepas jerit UMNO korup, BN Korup, Najib perompak dan pembunuh MAKA kerajaan yang paling telus, suci dan bersih umum dividen dan bonus ASB paling...

Siapa dibelakang aduan terhadap Hishammuddin kepada Lembaga Disiplin

0
Hari ini kecoh bahawa DS Hishamuddin Tun Hussien dipanggil oleh lembaga Disiplin UMNO pada 26hb Disember 2019. Ini bukan kali pertama tersebar khabar angin...

MCA menyokong semangat kebersamaan di bawah nama Muafakat Nasional

0
MCA menyokong pembentukan naratif politik baharu melalui Muafakat Nasional. Presidennya, Datuk Seri Dr Wee Ka Siong, percaya usaha mengangkat Muafakat Nasional sebagai satu gabungan kelak,...

Usul Pindaan Perlembagaan UMNO Lulus Sebulat Suara

0
Usul khas Pindaan Perlembagaan UMNO yang dibuat hari ini dalam Perhimpunan Agung UMNO 2019 telah diluluskan sebulat suara oleh para perwakilan dalam persidangan ini. Usul...

PAU2019: Kembali lah ke pangkal jalan bersama ‘UMNO sebuah Perjuangan’

0
Wahai melayu minoriti didalam Pakatan Harapan! Kembali lah kepada syaf yang lebih besar dan membina Barisan lurus dengan Muafakat, tinggalkan saf kecil berimamkan kafiruun. Buat apa...

Ensiklopedia UMNO elak sejarah pembinaan negara diubah

0
UMNO akan mendokumentasikan sejarah penubuhan, peranan dan sumbangannya kepada rakyat di negara ini sepanjang mentadbir kerajaan di bawah Barisan Nasional (BN). Ketua Penerangannya, Datuk Dr....

Ada yang nak melompat kapal?

0
Lepak kat PWTC, terjumpa veteren yang masih aktif dalam politik UMNO bahagian. Dia kata orang UMNO dengan parti PPBM jangan benci berlebih lebihan. Saya tanya kenapa? Dia...

Parti Bersatu tidak cukup ahli – Tun Mahathir

0
Betul tu bukan ahli sahaja tak cukup kerusi guna jenama Bunga pada PRU-14 pun tidak cukup, dapat 12 kerusi parlimen sahaja. Selain itu PPBM hanya...

MCA juga ada tanggungjawab untuk bangsanya – kita pula menari ikut rentak DAP

0
Sebelum ni DAP selesa buat satu kerja sahaja. Ia itu pecah belahkan melayu dan kutip 25% undi Melayu untuk 'top-up' lebih 90% undi kaum...

Cybertrooper berbayar sudah beraksi?

0
Betul ke sudah ada orang yang di bayar oleh pemimpin tertentu Umno untuk menjadi cybertrooper tukang lambung dan mengampu? Kalau betul ada, sila lah pertahankan...

Tun Mahathir guna ‘barua’ untuk ‘hijack’ Umno

0
BERSIH pun Tun M boleh hijack selamba saja, ini kan Umno. 22 tahun jadi PM dari titik peluh mak cik, pak cik Umno pun...
Loading...
Loading...