Sunday, February 25, 2024
UtamaTagsViral
Tag:

Viral

🎦 Wanita dakwa asal Singapura mengaku tidak suka negara sendiri

Apabila diminta untuk bercakap kepada orang yang tidak pernah pergi ke Singapura, dia menjelaskan bahawa melawat negara itu untuk bercuti adalah baik. “Namun, jika anda membesar (dan mahu) tinggal di sana, jangan lakukan itu,” katanya.

Suami umur 62 tahun, content creator terus dihina dan disindir hamil anak ketiga – “Ingat dah tak boleh pakai lagi”

"Saya dan suami pada awalnya tak bercinta pun. Kami cuba berkenalan di sebuah acara. Selepas dah berkawan, baru rasa serasi. Saya memang tak terfikir akan kahwin dengan orang yang jauh lebih berusia. BACA seterusnya: https://pakdin.my/166367

(Video) “Aku terima nikahnya Nurul Nadia binti Johari dengan emas kahwinnya 500 juta ringgit tunai”

"Malam sebelum akad nikah, keluarga minta saya berlatih tetapi saya 'angkuh'... saya tidak buat. Keesokannya saya tersasul hingga tiga kali akad," kata Sameer Danial...

[Video] Viral Aksi lelaki duduk di atas jamban awam yang sedang hanyut dibawa arus sungai

Sebuah jamban terapung yang hanyut terbawa arus sungai bersama seorang lelaki di atasnya telah menjadi viral dan menghebohkan media sosial. Momen yang memperlihatkan hanyutnya jamban...

M’sian Parents That Gave Their Kid Vape As A “Joke” Plead Not Guilty In Court

On 1 May, authorities were urged to take action after a Malaysian woman was exposed for giving vape to her baby. The woman had...

Malaysia Will Be Receiving Covid-19 Vaccine Donation From USA Via Covax

The United States of America is planing to make donation of at least 80 million Covid-19 vaccine doses globally by the end of June...

[Video] YouTuber AS hasilkan video khas bidas Al Jazeera

MASIHKAH anda ingat dokumentari terbitan Al Jazeera berjudul "Locked Up in Malaysia's Lockdown" yang mencetuskan kontroversi baru-baru ini? Terbaharu, saluran YouTube 'Other Side of the...

‘Kancil buruk’: Pemandunya didakwa berduit, fasih cakap Inggeris

Dilihat di lebih dari tiga negeri berbeza, ramai yang pelik bagaimana ia dapat dipandu sejauh beratus-ratus kilometer dengan pintu hampir tercabut dan keadaan kereta yang sudah lusuh.

‘Jangan cari lelaki macam ini’ ― Gadis dedah ‘penat’ dimaki teman lelaki

Perkara itu dikongsikan seorang gadis di laman sosial Twitter yang mendedahkan sikap panas baran pasangannya yang sering kali mengeluarkan kata-kata kesat.

Pemandu guna siren polis atasi jalan sesak ditahan.. Rasakan! [Video]

“Dalam penahanan itu, polis telah merampas sebuah kereta Proton Gen 2 yang digunakan suspek. Selain itu, satu set siren yang telah dipasang dalam kereta berkenaan turut ditemukan,” katanya dalam satu kenyataan di sini, hari ini.

‘Duit syiling je?’ Kanak-kanak selamba buang sampul raya

“Aku perhati dia jalan balik. Dia jatuhkan sampul tu tengah jalan. Kecil hati aku. Bukannya nak buka dulu tengok.”

Redah hujan risau pelanggan lapar, pemandu GrabFood ‘disedekah’ RM200

“Masa tu memang rasa macam nak sujud syukur je rasa Allah je tahu. Dia pun peluk badan saya banyak kali dia cakap 'saya faham kerja macam ni susah dan risiko'. Badan saya basah lencun sikit pun dia tak kisah pegang”.

Video 2 lelaki dibelasah kerana lakukan hubungan songsang

Menerusi video berdurasi 1.36 saat itu, dua lelaki terbabit yang duduk di bahagian pemandu dan penumpang sebelah dirakam dalam keadaan tidak berbaju dan memakai seluar pendek dalam sebuah kereta jenis Proton Satria Neo.

Viral: Ikan Tilapia Malaysia Selamat Dimakan – Jabatan Perikanan

Lepas ikan keli kini giliran ikan tilapia pula jadi mangsa fitnah. Jangan mudah terpengaruh dengan viral di media sosial. ********** Susulan dakwaan di media sosial bahawa ikan...

BERNAS Arah Saman Penyebar Mesej Palsu Kenaikan Harga Beras Di Sabah

BERNAS hanya menafikan mengumumkan kepada pemborong beras Sabah harga baru beras, seperti yang menjadi viral dalam mesej viral di media sosial. Pengarah Urusan Bernas juga...

REAL OR FAKE, TRUE OR FALSE?

Take this year-end quiz to see if you are able to tell the difference between fact and fiction. POST-TRUTH is Oxford Dictionaries’ 2016 international word...

VIRAL PALSU: RAMAI RAKYAT MALAYSIA MASIH KURANG BIJAK MENILAI

Rakyat Malaysia memang wira dalam menyebarkan berita palsu dan propaganda negatif mengenai Malaysia. Kebanyakan yang dimulakan oleh orang-orang pro-PakaTun. ------------ CYBERJAYA: S.Sumita mendapat 10A dalam Pentaksiran Tingkatan Tiga...

[VIRAL] AWAS! ANDA DIPERHATIKAN OLEH 'KAMERA' KUCING TERTUTUP

Pastinya banyak pejabat kini dilengkapi dengan Kamera Litar Tertutup (CCTV) yang beroperasi untuk mengawal keselamatan selain sebagai alat kepada 'boss' mengenalpasti pekerjanya 'mencuri tulang'. Namun...

POPULAR