30.8 C
Kuala Lumpur
Sunday, September 27, 2020

Tag: Viral

[Video] YouTuber AS hasilkan video khas bidas Al Jazeera

MASIHKAH anda ingat dokumentari terbitan Al Jazeera berjudul "Locked Up in Malaysia's Lockdown" yang...

‘Kancil buruk’: Pemandunya didakwa berduit, fasih cakap Inggeris

Dilihat di lebih dari tiga negeri berbeza, ramai yang pelik bagaimana ia dapat dipandu sejauh beratus-ratus kilometer dengan pintu hampir tercabut dan keadaan kereta yang sudah lusuh.

‘Jangan cari lelaki macam ini’ ― Gadis dedah ‘penat’ dimaki teman lelaki

Perkara itu dikongsikan seorang gadis di laman sosial Twitter yang mendedahkan sikap panas baran pasangannya yang sering kali mengeluarkan kata-kata kesat.

Pemandu guna siren polis atasi jalan sesak ditahan.. Rasakan! [Video]

“Dalam penahanan itu, polis telah merampas sebuah kereta Proton Gen 2 yang digunakan suspek. Selain itu, satu set siren yang telah dipasang dalam kereta berkenaan turut ditemukan,” katanya dalam satu kenyataan di sini, hari ini.

‘Duit syiling je?’ Kanak-kanak selamba buang sampul raya

“Aku perhati dia jalan balik. Dia jatuhkan sampul tu tengah jalan. Kecil hati aku. Bukannya nak buka dulu tengok.”

Redah hujan risau pelanggan lapar, pemandu GrabFood ‘disedekah’ RM200

“Masa tu memang rasa macam nak sujud syukur je rasa Allah je tahu. Dia pun peluk badan saya banyak kali dia cakap 'saya faham kerja macam ni susah dan risiko'. Badan saya basah lencun sikit pun dia tak kisah pegang”.

Video 2 lelaki dibelasah kerana lakukan hubungan songsang

Menerusi video berdurasi 1.36 saat itu, dua lelaki terbabit yang duduk di bahagian pemandu dan penumpang sebelah dirakam dalam keadaan tidak berbaju dan memakai seluar pendek dalam sebuah kereta jenis Proton Satria Neo.

Viral: Ikan Tilapia Malaysia Selamat Dimakan – Jabatan Perikanan

Lepas ikan keli kini giliran ikan tilapia pula jadi mangsa fitnah. Jangan mudah terpengaruh dengan...

BERNAS Arah Saman Penyebar Mesej Palsu Kenaikan Harga Beras Di Sabah

BERNAS hanya menafikan mengumumkan kepada pemborong beras Sabah harga baru beras, seperti yang menjadi...

REAL OR FAKE, TRUE OR FALSE?

Take this year-end quiz to see if you are able to tell the difference...

VIRAL PALSU: RAMAI RAKYAT MALAYSIA MASIH KURANG BIJAK MENILAI

Rakyat Malaysia memang wira dalam menyebarkan berita palsu dan propaganda negatif mengenai Malaysia. Kebanyakan yang...

[VIRAL] AWAS! ANDA DIPERHATIKAN OLEH 'KAMERA' KUCING TERTUTUP

Pastinya banyak pejabat kini dilengkapi dengan Kamera Litar Tertutup (CCTV) yang beroperasi untuk mengawal...

VIRAL: BAPA NAFI ANAK NAK BERHENTI BELAJAR DI UITM

KOTA BHARU: Bapa kepada pelajar perubatan tahun satu Universiti Teknologi MARA (UiTM) menafikan anaknya...

Viral: LHDN tidak keluar sebarang analisa Bajet 2017

PUTRAJAYA: Lembaga Hasil Dalam Negeri (LHDN) menafikan mengeluarkan sebarang analisa berhubung Bajet 2017 seperti...

Viral: Penahanan Miss Universe Filipina Tidak Benar

KUALA LUMPUR: Laporan kononnya Miss Universe 2015, Pia Alonso Wurtzbach, dari Filipina ditahan di...

Viral Palsu: Polis nafi UFO berlegar di Kuala Krai (video)

https://youtu.be/yXDBLDUbSB0 KOTA BHARU: Polis hari ini menafikan kononnya terdapat objek terbang yang tidak dikenali (UFO)...

Bapa nafi viral anak bunuh diri di Bangkok

JITRA: Bapa kepada wanita yang viral di laman sosial kerana dikatakan membunuh diri di...

Kes pelajar jilat jalan raya, 6 remaja didakwa

Enam remaja lelaki, termasuk empat bawah umur didakwa di Mahkamah Majistret di sini hari...

Kerajaan nafi tamatkan khidmat kakitangan kontrak – KSN

Kerajaan tidak berhasrat menamatkan khidmat kakitangan kontrak dalam perkhidmatan pada Disember tahun ini seperti...

Viral Kes Culik Pelabuhan Klang: Kertas Siasatan Di Serah Kepada DPP Isnin Ini (video)

https://youtu.be/mloPwjYnRnk Kertas siasatan berhubung kes tipu culik yang membabitkan remaja perempuan 14 tahun dijangka akan...
Tags Viral

Arkib / Carian

#PRNSabah: Perjanjian Malaysia MA63 mendapat perhatian penuh Najib Razak

Perjanjian Malaysia MA63 hanya mendapat perhatian penuh kerajaan BN dahulu semasa saya PM. Di zaman sebelum itu, Tun Mahathir akan penjarakan sesiapa yang membangkitkan isu...