Tag: Viral

Pemandu guna siren polis atasi jalan sesak ditahan.. Rasakan! [Video]

“Dalam penahanan itu, polis telah merampas sebuah kereta Proton Gen 2 yang digunakan suspek. Selain itu, satu set siren yang telah dipasang dalam kereta berkenaan turut ditemukan,” katanya dalam satu kenyataan di sini, hari ini.

‘Duit syiling je?’ Kanak-kanak selamba buang sampul raya

“Aku perhati dia jalan balik. Dia jatuhkan sampul tu tengah jalan. Kecil hati aku. Bukannya nak buka dulu tengok.”

Redah hujan risau pelanggan lapar, pemandu GrabFood ‘disedekah’ RM200

“Masa tu memang rasa macam nak sujud syukur je rasa Allah je tahu. Dia pun peluk badan saya banyak kali dia cakap 'saya faham kerja macam ni susah dan risiko'. Badan saya basah lencun sikit pun dia tak kisah pegang”.

Video 2 lelaki dibelasah kerana lakukan hubungan songsang

Menerusi video berdurasi 1.36 saat itu, dua lelaki terbabit yang duduk di bahagian pemandu dan penumpang sebelah dirakam dalam keadaan tidak berbaju dan memakai seluar pendek dalam sebuah kereta jenis Proton Satria Neo.

Viral: Ikan Tilapia Malaysia Selamat Dimakan – Jabatan Perikanan

Lepas ikan keli kini giliran ikan tilapia pula jadi mangsa fitnah. Jangan mudah terpengaruh dengan viral di media sosial. ********** Susulan dakwaan di media sosial bahawa ikan...

Success stories:

"The Personal Trainer program made getting in the best shape of my life really fun. The recipes are tasty and easy to cook!"

Mariana Lima

Member

"Thomas has completely outdone himself with this course. Efficient workouts, delicious recipes and support!"

Jon Pata

Member