Home / :: BLOG :: / [Video] Dewan Rakyat: Najib sindir sikit isu air – Azmin dan Pakatun meroyan

[Video] Dewan Rakyat: Najib sindir sikit isu air – Azmin dan Pakatun meroyan


Lihat video:
https://youtu.be/BKKkjSPbs3w

Jemin buat-buat tanya Najib pasal hutang negara tapi dok kaitkan dengan 1MDB, Najib senyum je.

Sekali Najib sindir sikit je bab Air Selangor lebih kritikal dari hutang negara. Macam kena sawan, meroyan semua roh-roh khawarij dalam tu.

Hebat Najib Razak. ?

#JanganJadiKhawarij
#KamiGengNajibRazak
#KhawarijAnjingNeraka
#TaatPemerintahDalamHalMakruf

(Visited 5 times, 1 visits today)

Artikel berkaitan

Check Also

Harga Gula Dunia Merudum, rejim PH Senyap-Senyap Tax rakyat

Siapa yang untung? Kerajaan kenakan cukai kepada rakyat dalam senyap? Saudagar gula? …………. Harga gula …

89 comments

  1. Sham Jusuh

    Tnya lain jawab lain..bongok umno ni..???

  2. Emann Yahaya

    Hahahaha saya sayang PM saya hahahaha!!! Seriously

  3. HasinaLin Mohd Ali

    Hahaha azmin meroyan ke najib meroyan? ..npk mcm najib je panas punggung ..tya lain jwb lain cari gaduh jer keje..

  4. Muhammad Jaafar

    Peminpin yg bagus bila ada masaallah rakyat sama2 hadapi bukan nak sindir. Tapi tulah dinegeri pahang pun masaalah air ada dah cecah 30 tahun tak selesai.
    Di selangor ni bekalan air tergendala 3-4 hari sbb penyelenggaraan. Biasa la

  5. Muiz Is

    Nak tanya je jangan panaih pungkok pulak…isu air kat TEMERLOH dah settle ka…

  6. Norman Ahmad

    Azmin lbh pakar dlm bab aiskrim dr air paip.

  7. Azmiruddin Abd Rashid

    org2 umnonajib mmg suke cari gaduh laa kak..dri atas smpai laa kebarua2 yg bwh tu bodoh mcm ketuanye jgk hahahahaha

  8. AzRi AiNn

    PH OH PH.

    Ph oh Ph
    Belum melangkah sudah terungkur.
    Belum bertempur mulut sudah takbur.

    Ph oh Ph.
    Datangmu bagai tsunami.
    Menghancurkan keharmonian.
    Meleburkan kemakmuran.

    Ph oh Ph.
    Kebebasan kau salah ertikan.
    Demokrasi kau sendakan.
    Perkauman kau suburkan.

    Ph oh Ph.
    Di sini bukan tempatmu.
    Tapi…………
    Di sini perkuburanmu.

  9. Faizal Tapoo

    kan dah kono sedas…bangang jemin ali…..kalau bolee najib tanya skali pasal KISS

  10. Saiful Raden Jumari

    Jemin boleh bg air free dlm tandas awam je..paip lolo

  11. Rosdi Bin Sa

    Bodoh2 Najib.Dia PM Malaysia jugak,cerdik2 kau orang,tetap jadi macai DAPIG

  12. Muhd Zaki AJ

    Dengar cita kuantan pon ada masalah air.. kerajaan negeri buat ape?

  13. Haliza Osman

    Siapa ituuuu…cuba tekaaa..

  14. HasinaLin Mohd Ali

    Rosdi Bin Sa’at PM bodoh buat apa

  15. Gir Rizalo

    Klo bodoh tk jdi pm laa nek..yg bodoh duk melalak kt fb jer..habuk pn tadak

  16. Illa Mansor

    haha btul2..tp nmpk najib yg cool..azmin yg mcm kucing hilang ank

  17. HasinaLin Mohd Ali

    Illa Mansor satu dunia tahu PM menipu ..saya tk fhm kenapa ada lagi rakyat malaysia percaya,dia jdi Pm pun sbb dia anak Tun razak tiada apa2 yg bagus pun

  18. HasinaLin Mohd Ali

    Illa Mansor at least azmin ada degree economy study

  19. Aidit Mokhtar

    Rosdi Bin Sa’at ko tu barua mca…

  20. Sari Din

    BILA DSMN DI GASAK HABIS HABISAN DLM SATU ISU..TAPI DSMN TETAP COOL..BELIAU SEBAGAI SEORANG PM BIJAK MENANGKIS SOALAN DARI PIHAK PEMBANGKANG..TAPI BILA DSMN KELUARKAN SATU SOALAN PASAL AIR DI N.SELANGOR..AZMIN MELENTING TK TENTU PASAL..ITULAH AZMIN LAIN KALI JGN NK MENGATA PM ..TAPI N.SELANGOR PUN ADA MASAALAH AIR..DARI DULU TAK DPT DI SELESAIKAN..BUAT MALU JE AZMIN.

  21. EricMicheal Yoong

    Mcm mana 1 dunia tau PM menipu. Betul ke ni. Ada PM singapore atau PM yahudi Amerika kata PM Najib Menipu. Xda kan. Hanya golongan yg anti Islam saja nak jatuhkan Malaysia. Atau irihati dgn Malaysia termasuk puak peliwat dan macai2nya. Sekalian

  22. EricMicheal Yoong

    Mmg nampak jemin panas punggung haha. Nak sindir org tapi sendiri banyak masalah. Hancur geng peliwat haha

  23. Noriah Jahari

    Pakatan buat semua boleh wpun tak de air…bn yg dah bg byk jasa pun tetap dikutuk dan difitnah …dasar tak tau diuntung..

  24. Noriah Jahari

    Pakatan ni mana boleh ditegur..terlebih pandai dan tak boleh diajar…pelik penyokong2 mereka semuanya boleh juga terpedaya tak sudah2..sibuk dgn 1mdb aje..yg pakatan buat utk ng lg teruk..

  25. HasinaLin Mohd Ali

    Noriah Jahari saya sentiasa bersyukur cuma ,saya tk puas hati dgn pm saje.kami benci umno bkn kami tolak melayu,kami benci pas bkn kami tolak islam,kami cuma tk suka pm !!

  26. Anuar Mohamad

    Mukadimah je bang jib…amin dah mengelupor…apa lah…

  27. Rosdi Bin Sa

    Aidit Mokhtar MCA dibawah pentadbiran UMNO, DAP mentadbir PH.

  28. HasinaLin Mohd Ali

    hahah mmg la org2 Bn ni kita ckp lain ,lain yg dickp ..

  29. Ayuzam Zam

    Sy ddk diselangor mmng sllu air xde diselangor..itu br handel mslh air cemana nk hendel mslh negara pulk..mslh air pun xleh nk setel..

  30. Illa Mansor

    tong 0 dh brbnyi..haha..ada pula aku kisah sapa azmin tu..

  31. John Romen

    nmpak bangang jgk ya lain tanya lain jwp. bab air slangor sja yg trasa tp bab hutang sluruh rkyat yg trasa. kuasa membayar hutang siapa yg byar klau bkn rakyat.

  32. Bayjurie Abd Aziz

    Kat pahang pon ada masalah air kan

  33. Rafidah Emas Perak

    Najib bru mukadimah nk jwb tu,,blm sampai isi penting, dh mlenting nape

  34. Hasni Husin

    ramai kata najib mcm bdk2 sbb perli2 dlm parlimen dan x jawab soalan…ni nak fikir balik…dlm pembangkang tu semua matang ker..ada yg guna kekebalan di parlimen utk beri pandangan buruk pun ada,x jawab soalan.cakap pun x betul tunggang langgang….bila najib perli kepanasan..hbs tu yg selama ni pembangkang buat retorik dlm parlimen tu nak kira sbg apa…

  35. Salleh Mamat

    Sama la engko beeduaa..hampeh..

  36. Hasni Husin

    HasinaLin Mohd Ali alah dlm pakatan pun ada jer penipu..tp ramai jer percaya siap share lagi kat media sosial…xde sape larang…nak percaya siapa2 dan apa parti politik tu hak individu…sokong kerajaan bodoh…sokong pembangkang apa plak pandai ker… kalau pembangkang pandai xkanlah snggup geng dgn mahafiraun,mahazalim tu.

  37. Hokage Chai Rasenggan

    Harap selepas nie soalan2 berkaitan dgn 1MDB dibenarkan utk dibahas di parlimen… Harap jugak tidak ditolak oleh speaker lagi…

  38. HasinaLin Mohd Ali

    Rafidah Emas Perak azmin tya lain,lain najib jwb,klu soalan exam pun blh fail mcm tu, lps bertekak baru nk jawab tupun tergagap2 ..mmg dia takut sgt nk jwb soalan pasal 1mdb dn ekonomi malaysia,

  39. HasinaLin Mohd Ali

    Hasni Husin ,itu masalah diorg lah nk menipu ,tapi kita tk dipaksa bayar gst,negara tk terjual pada china..ni semua kita kena bayar ,masa ni kita tk rasa ,nti anak cucu akan dtg akan tanggung semua tu lama2 jadi mcm negara arab yg diserang amerika

  40. Edy Dme

    aku dgr tu ari kat malaysia ni ade 3 negri je.. ppinang, selangor & kelantan..

  41. Muhd Zaki AJ

    Edy Dme ahahahahaha.. pahang tu negara mana tu bro? Ahahahahaha

  42. Zazilah Nor

    Betul jgk….apesai pm kuis sikit terus panas punggung….elok2 je lps tu.pm bg jwpn yg jelas.

  43. Zazilah Nor

    Sah2 kamu tak tengok video ni smpai habes…kan.pm.dah jwb soklan tu.

  44. Zazilah Nor

    Kamu tengok tak.video ni smpai habes..yg kata dia tak jwb tu??..ke baca tajuk je

  45. Zazilah Nor

    Speaker tak tolak.pon….tengok video smpai habes…dah jwb pon…nak tolak.apa lagi kalu 2 PAC dah buat dgn siasatan oleh wakil pembangkang sendiri.

  46. Aris Arman

    Jemin mental koyak hati tisu

  47. Mohd Fadzil Meor

    Bole bgtau selangor duduk ceruk mane? Cer kabo..

  48. Rozali Rahim

    Hehehe….nk jwb utang 1mdb x de idea…tpaksa guna isu air….

  49. Ujang Saleh

    Tahniah DSN..dalam mnjawab ada bidasan sinis kpd MB Selangor?

  50. Mohd Halit

    Dsn sindir seblm jawab..ngapa cpt meroyan..klu jamin matang dia jwb dgn matang bkn terpekik pekik…dsn pu jwb slps itu…

  51. Amin Arise

    Kau faham bahasa ke x? Klau bodoh dok diam2 jgn tnjuk kita bodoh….

  52. HasinaLin Mohd Ali

    Amin Arise Alhamdulillah Aamin..tkasih ya dgn bahasa awk tu..bagus didikan mak bapak awak?

  53. Janariah Jamaludin

    sesekali najib bersuara lantang…berdesing telinga weiiiii

  54. Muhammad Rizal Malek

    Selangor tu kat negara J Bro……hahahahaha

  55. Razak Razak

    DS Najib terbaik… Tabik Dato

  56. Asmah Bujal

    Itu nama menteri bangang. Kalau tk da pembangkang, hancur la malaysia ni.

  57. Hatha Yussof

    Sekolah tak lulus. Jika pep. jawab gitu gagal.

  58. Hatha Yussof

    Siapa uruskan air itu? SYABAS. SYABAS siapa bossnya? Kroni umno.

  59. HasinaLin Mohd Ali

    Hatha Yussof komen plg ringkas tapi ??

  60. Mohd Izzat Abdul Zalil

    layak ka seorang pemimpin sindir menyindir..?? bodoh

  61. Sha Sha

    Jawab ler biar molek baru rakyat hormat… tunjuk kejujuran dlm diri sesiapapun sebagai manusia kerdil ciptaan Allah SWT. Kuasa darjat harta kekayaan hanya pinjaman dari Allah. Bagaimana dgn segala syariat Islam yg patut dilaksanakan adakah dilakukan sepatutnya atau masih khianati bangsa dan agama sendiri. Yang ni pun nak mengelak jawab juga. Laksanakanlah sepenuhnya jgn nak tunggu kiamat…

  62. Abdul Rahman Asmuni

    Bayar tu memang boleh bayar ttpi rakyat yg seksa.

  63. Abdul Rahman Asmuni

    Jangan meroyanla be end. Bubarla parlimen cepat. Rakyat da x sabar nk tengok be end tersungkoq terlentang penuh air tertiarap makan tanah.

  64. Ahmad Saiful Bahri

    Yg terpekik aziz baling tu.. entah apa2

  65. Mohamad Samsamnun

    mu hok xleh dok tegur…kononnya hidup mu hebat dgn jawatan…besar mana gak jawatan mu…dan berapa puloh ribu gak gaji mu….klu kaya setaro mana kaya mu…?bnyak action dan sombong kerangka mu kecek….

  66. Mohamad Samsamnun

    bodo kamu tanya soalan…dan statement bodo…yg ditanya soalan tu mesti dijwp….lepas jwp…kamu kena mohon dgn speaker klu nak tanya ttg isu lain kerana ianya diberi masa…yg kamu nak defend tu habat sangat ke kamu jawatan kamu tinggi langit ke bergaji pulohan ribu ke….ini ttg tidak kepuasan rakyat…tengok diri kamu siapa diri kamu yg nak defend pm tu…

  67. Maidin Othman

    Hatha Yussof.siapa yg kata kroni umno yg urus?kau paham ke tidak?yg uruskan syarikat air dah tentu gomen Selangor.klu melaka dipanggil SAM…klu Perak dah tentu syarikat atau bekalan air Perak dan seterusnya tiap2 negeri diuruskan bekalan air negeri sendiri…itu kau nak kena paham.klu Selangor SPLASH YG MENGURUSKAN…PAHAM?

  68. Maidin Othman

    Yg meroyan nie Azmin MB JAMBAN..

  69. Maidin Othman

    Klu tak ada pembangang aman malaysia…

  70. Maidin Othman

    MB JAMBAN KONONNYA BAGI SOALAN YG NAK MALUKAN PM…TAPI KENA JAWAPAN MUKADIMAH DARI NAJIB TERUS MEROYAN PANAS PUNGKUK…

  71. Bro Abracuss

    Selangorrr memanjang xde air oiii…pundekkk Azmin ali….anjing dap

  72. Razi Razak

    Kt malaysia ni hanya ada P. Pinang ngan selangor je.. Lain2 negeri punya masalah tak ada kene mengena..

  73. Abdul Aziz

    Salah orang nampak salah sendiri senyum aje

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggers like this: