[Video] Dewan Rakyat: Najib sindir sikit isu air – Azmin dan Pakatun meroyan


Lihat video:
https://youtu.be/BKKkjSPbs3w

Jemin buat-buat tanya Najib pasal hutang negara tapi dok kaitkan dengan 1MDB, Najib senyum je.

Sekali Najib sindir sikit je bab Air Selangor lebih kritikal dari hutang negara. Macam kena sawan, meroyan semua roh-roh khawarij dalam tu.

Hebat Najib Razak. ?

#JanganJadiKhawarij
#KamiGengNajibRazak
#KhawarijAnjingNeraka
#TaatPemerintahDalamHalMakruf

Loading...

89 KOMEN

  1. Peminpin yg bagus bila ada masaallah rakyat sama2 hadapi bukan nak sindir. Tapi tulah dinegeri pahang pun masaalah air ada dah cecah 30 tahun tak selesai.
    Di selangor ni bekalan air tergendala 3-4 hari sbb penyelenggaraan. Biasa la

  2. PH OH PH.

    Ph oh Ph
    Belum melangkah sudah terungkur.
    Belum bertempur mulut sudah takbur.

    Ph oh Ph.
    Datangmu bagai tsunami.
    Menghancurkan keharmonian.
    Meleburkan kemakmuran.

    Ph oh Ph.
    Kebebasan kau salah ertikan.
    Demokrasi kau sendakan.
    Perkauman kau suburkan.

    Ph oh Ph.
    Di sini bukan tempatmu.
    Tapi…………
    Di sini perkuburanmu.

  3. BILA DSMN DI GASAK HABIS HABISAN DLM SATU ISU..TAPI DSMN TETAP COOL..BELIAU SEBAGAI SEORANG PM BIJAK MENANGKIS SOALAN DARI PIHAK PEMBANGKANG..TAPI BILA DSMN KELUARKAN SATU SOALAN PASAL AIR DI N.SELANGOR..AZMIN MELENTING TK TENTU PASAL..ITULAH AZMIN LAIN KALI JGN NK MENGATA PM ..TAPI N.SELANGOR PUN ADA MASAALAH AIR..DARI DULU TAK DPT DI SELESAIKAN..BUAT MALU JE AZMIN.

  4. ramai kata najib mcm bdk2 sbb perli2 dlm parlimen dan x jawab soalan…ni nak fikir balik…dlm pembangkang tu semua matang ker..ada yg guna kekebalan di parlimen utk beri pandangan buruk pun ada,x jawab soalan.cakap pun x betul tunggang langgang….bila najib perli kepanasan..hbs tu yg selama ni pembangkang buat retorik dlm parlimen tu nak kira sbg apa…

    • bodo kamu tanya soalan…dan statement bodo…yg ditanya soalan tu mesti dijwp….lepas jwp…kamu kena mohon dgn speaker klu nak tanya ttg isu lain kerana ianya diberi masa…yg kamu nak defend tu habat sangat ke kamu jawatan kamu tinggi langit ke bergaji pulohan ribu ke….ini ttg tidak kepuasan rakyat…tengok diri kamu siapa diri kamu yg nak defend pm tu…

  5. Jawab ler biar molek baru rakyat hormat… tunjuk kejujuran dlm diri sesiapapun sebagai manusia kerdil ciptaan Allah SWT. Kuasa darjat harta kekayaan hanya pinjaman dari Allah. Bagaimana dgn segala syariat Islam yg patut dilaksanakan adakah dilakukan sepatutnya atau masih khianati bangsa dan agama sendiri. Yang ni pun nak mengelak jawab juga. Laksanakanlah sepenuhnya jgn nak tunggu kiamat…

MENINGGALKAN SUATU JAWAPAN

Sila masukkan komen anda!
Sila masukkan nama anda di sini