Home / KHAS / 1MDB / Barisan pendakwaan tidak bersedia – Peguam DS Najib
Barisan pendakwaan tidak bersedia – Peguam DS Najib
KUALA LUMPUR, 08/08/2018. Najib's lawyer, Tan Sri Muhammad Shafee Abdullah (centre) left the court room after the trial at Kuala Lumpur High Court. Pix by Malaymail/ Hari Anggara.

Barisan pendakwaan tidak bersedia – Peguam DS Najib

Peguam Tan Sri Dr Muhammad Shafee Abdullah mendakwa barisan pendakwaan kes Datuk Seri Najib Razak sebenarnya tidak membuat persediaan rapi pada hari ini.

Beliau menjelaskan, ini kerana dokumen baharu pertuduhan hanya disediakan dalam bentuk CD-Rom dan tidak dicetak.

Malah katanya, pernyataan bertulis pertuduhan ke atas bekas Perdana Menteri itu hanya diserahkan pada hari ini.

“Mereka tidak beri dokumen yang fizikal dan hanya serah pernyataan bertulis pada hari ini.

“Nampak sangat pihak pendakwaan tidak bersedia dan tidak adil setakat ini,” katanya.

Beliau berkata demikian kepada pihak media selepas kes pendakwaan tiga pertuduhan baharu ke atas Najib berakhir di Kompleks Mahkamah Kuala Lumpur di sini hari ini.

Dalam pada itu, Muhammad Shafee memberitahu beliau telah menulis surat kepada Hakim Besar Malaysia, Tan Sri Zaharah Ibrahim berkaitan kes pendakwaan Najib itu.

Beliau berkata, ini kerana sistem perundangan ke atas Ahli Parlimen Pekan itu perlu berlandaskan keadilan dan bukannya melakukan sesuatu di belakang tabir.

Bagaimanapun jelasnya, surat itu bukan berkaitan tentang aduan terhadap hakim yang dilantik.

“Hakim Datuk Mohd. Sofian (Abd. Razak) dan Hakim Mohd. Nazlan (Mohd. Ghazali) tidak bersalah.

“Saya hanya buat aduan tentang sistem keadilan yang adil dan bukan buat benda di belakang kita,” tegasnya.

………………..
Rujukan:
http://pakdin.my/tag/Muhammad-Shafee/
http://pakdin.my/tag/1mdb
http://pakdin.my/pertuduhan-terhadap-najib-najib-tiada-kaitan-1mdb-equanimity/
http://pakdin.my/bukti-masih-dicari-pendakwaan-telah-dilakukan/
http://pakdin.my/akaun-bank-cucu-ds-najib-berumur-10-bulan-dibekukan-kerajaan-tomato/

(Visited 6 times, 1 visits today)

Artikel berkaitan

Check Also

Kos operasi penternakan ayam meningkat selepas rejim PH memerintah kata persatuan

Persatuan terbesar mewakili industri ternakan mengalu-alukan siasatan berhubung dakwaan tentang kewujudan kartel di sebalik kekurangan bekalan telur ayam yang dikatakan menjadi punca kenaikan harganya sejak kebelakangan ini.

194 comments

  1. Rosli Musanip

    Umpama terburu2 mencetuskan perasaan marah melayu umno terhadap melayu d malaysia.

  2. Yusof Ali

    Peguam yg hebat dan cerdik bertindak

  3. Samsudin Abd Kadir

    Hehehe
    Mamak, teh tarik wune

  4. Samsudin Abd Kadir

    Hehehe
    Mamak, teh tarik wune

  5. Samsudin Abd Kadir

    Hehehe
    Mamak, teh tarik wune

  6. Samsudin Abd Kadir

    Hehehe
    Mamak, teh tarik wune

  7. Ct Hawa

    PHanat Phancing
    Macam Hanat
    Lokossssssssss
    Kena Kencing
    ??????

  8. Ct Hawa

    PHanat Phancing
    Macam Hanat
    Lokossssssssss
    Kena Kencing
    ??????

  9. Halimah Imah

    Tuhan sentiasa berada bersama orng yg bnr aminnn

  10. Halimah Imah

    Tuhan sentiasa berada bersama orng yg bnr aminnn

  11. Muhamad Syafiq Noh

    Awal jilat tahik jibby Din bacul tua

  12. Muhamad Syafiq Noh

    Awal jilat tahik jibby Din bacul tua

  13. Muhamad Syafiq Noh

    Awal jilat tahik jibby Din bacul tua

  14. Muhamad Syafiq Noh

    Awal jilat tahik jibby Din bacul tua

  15. Kudin Kumairakunoras

    Bukti hanya tak print saja….
    Takkanlah nak print document dlm CD makan masa dua tiga hari kot?

  16. Kudin Kumairakunoras

    Bukti hanya tak print saja….
    Takkanlah nak print document dlm CD makan masa dua tiga hari kot?

  17. Kudin Kumairakunoras

    Bukti hanya tak print saja….
    Takkanlah nak print document dlm CD makan masa dua tiga hari kot?

  18. Kudin Kumairakunoras

    Bukti hanya tak print saja….
    Takkanlah nak print document dlm CD makan masa dua tiga hari kot?

  19. Norzie Wvn

    mamak ni angan2 tinggi cerita belum berakhir la mamak jgn nk berlagak hero

  20. Norzie Wvn

    mamak ni angan2 tinggi cerita belum berakhir la mamak jgn nk berlagak hero

  21. Norzie Wvn

    mamak ni angan2 tinggi cerita belum berakhir la mamak jgn nk berlagak hero

  22. Norzie Wvn

    mamak ni angan2 tinggi cerita belum berakhir la mamak jgn nk berlagak hero

  23. Sayyid Muhd Salleh

    Diaorang punya mainan dah tu.

  24. Md Yusof

    Zaman budak2 dulu!! Suka main polis sentari!! Tangkap dan lokap! Rupanya zaman itu maseh ujud lagi!! Dimainkan budak tua bangka lagi!! Mahatir maseh nak bermain polis senteri!! Dulu usong tilam bertompok !! Sekarang usong kapal mewah!! Tak lama lagi usong keranda pulak!! Zaman usong mengusong bermula dah!! Jng ada lagi mata lebam???!!

  25. Md Yusof

    Zaman budak2 dulu!! Suka main polis sentari!! Tangkap dan lokap! Rupanya zaman itu maseh ujud lagi!! Dimainkan budak tua bangka lagi!! Mahatir maseh nak bermain polis senteri!! Dulu usong tilam bertompok !! Sekarang usong kapal mewah!! Tak lama lagi usong keranda pulak!! Zaman usong mengusong bermula dah!! Jng ada lagi mata lebam???!!

  26. Abd Rahman Muhamad

    Nasib baik la depa tak kaji dulu lagi biasa depa tuduh dulu atau kongkek dulu kalau baka kuat jadi lah kalau tak meleleh la depa dari lubang farah

  27. Abd Rahman Muhamad

    Nasib baik la depa tak kaji dulu lagi biasa depa tuduh dulu atau kongkek dulu kalau baka kuat jadi lah kalau tak meleleh la depa dari lubang farah

  28. Muaz Ariffin

    Awal pg2 dh menjilat …

  29. Muaz Ariffin

    Awal pg2 dh menjilat …

  30. Muaz Ariffin

    Awal pg2 dh menjilat …

  31. Norehan Acu

    Nk dakwa dsn tp x ikut prosider yg sepatutnya.haha lawak2

  32. Ab Rahaman Abu Bakar

    Cerita kamu agaknya dh tak lama

  33. Ab Rahaman Abu Bakar

    Cerita kamu agaknya dh tak lama

  34. Sharia Suria

    sbb takda BUKTI …ambik ko …

  35. Shabani Abu Bakar

    Untunglah tuan sebab team pendakwaan tak bersedia dlm segala pertuduhan ??tapi kenapa kalut?alangkah baiknya diam?kenapa kita buka kelemahan team pendakwa ?senang pulak depa perbetulkan dikemaskini..

  36. Shabani Abu Bakar

    Untunglah tuan sebab team pendakwaan tak bersedia dlm segala pertuduhan ??tapi kenapa kalut?alangkah baiknya diam?kenapa kita buka kelemahan team pendakwa ?senang pulak depa perbetulkan dikemaskini..

  37. Shabani Abu Bakar

    Untunglah tuan sebab team pendakwaan tak bersedia dlm segala pertuduhan ??tapi kenapa kalut?alangkah baiknya diam?kenapa kita buka kelemahan team pendakwa ?senang pulak depa perbetulkan dikemaskini..

  38. Shabani Abu Bakar

    Untunglah tuan sebab team pendakwaan tak bersedia dlm segala pertuduhan ??tapi kenapa kalut?alangkah baiknya diam?kenapa kita buka kelemahan team pendakwa ?senang pulak depa perbetulkan dikemaskini..

  39. Yusra Yusof

    Setakat nak buat kenyataan semua org bolih.samalah anak guam nya.

  40. Yusra Yusof

    Setakat nak buat kenyataan semua org bolih.samalah anak guam nya.

  41. Yusra Yusof

    Setakat nak buat kenyataan semua org bolih.samalah anak guam nya.

  42. Yusra Yusof

    Setakat nak buat kenyataan semua org bolih.samalah anak guam nya.

  43. Mansa Visions

    Alahai …..kali kedua lah tak cukup persediaan…..ni lah di katakan hentam saja lah labu……sebelum turun padang siapkan lah pasukan supaya lebih mantap…jangan lah tewas sebelum bertarung….

  44. Mansa Visions

    Alahai …..kali kedua lah tak cukup persediaan…..ni lah di katakan hentam saja lah labu……sebelum turun padang siapkan lah pasukan supaya lebih mantap…jangan lah tewas sebelum bertarung….

  45. Mansa Visions

    Alahai …..kali kedua lah tak cukup persediaan…..ni lah di katakan hentam saja lah labu……sebelum turun padang siapkan lah pasukan supaya lebih mantap…jangan lah tewas sebelum bertarung….

  46. Ghani Erin

    Beribu yg berdoa utk DSN agar ALLAH MAKBUL KAN NYA

  47. Faozia Joe

    Ish2. Peguam malaysia x professional..

  48. Ahmad Razali

    Aduh buat malu diri sendiri lah peguam negara nii, nampk sangat dendam nya tu nak menjatuh kan….

  49. Ahmad Razali

    Aduh buat malu diri sendiri lah peguam negara nii, nampk sangat dendam nya tu nak menjatuh kan….

  50. Aminah Ghouse

    Guna kuasa tanpa peduli apa

  51. Al Najib

    modal PEMBANGKANG DARI LONGKANG
    1. reka cerita FAKE
    2. sebar FITNAH
    3. perguna isu agama & perkauman
    4. SPIN cerita
    5. demo SAMSENG jerit2 cm org gila
    6. perguna isu raja2 melayu
    7. perbesar isu remeh
    8. melaga-lagakan antara kaum
    9. melaga-lagakan antara pemimpin PH
    10. pertahankn pemimpin dia walaupun tau bersalah
    11. PROVOKE kekecohan
    12. HASUT utk sokong benda salah
    13. menyalak mcm ANJING utk dpt sokongan
    14. hanya guna tajuk berita je utk serang kerajaan
    15. hujah MAKI HAMUN dan BAHASA KESAT
    16. hujah LUCAH
    17. guna UGUTAN
    18. rela jd BODOH sbb nk bela pemimpin pembangang yg korup
    19. TIPU FAKTA
    20. KARAOKE kt mahkamah
    21. FUCK YOU dlm parlimen

    ni lah antara modal2 PEMBANGANG UMNO BN PAS PIGS skang..XDE KUALITI, OTAK TAHAP LOJI TAIK..DAH KALAH TU DIAM JE LA..X SUKA KERAJAAN SILA BERAMBUS DARI MALAYSIA hahahahaha

  52. Al Najib

    modal PEMBANGKANG DARI LONGKANG
    1. reka cerita FAKE
    2. sebar FITNAH
    3. perguna isu agama & perkauman
    4. SPIN cerita
    5. demo SAMSENG jerit2 cm org gila
    6. perguna isu raja2 melayu
    7. perbesar isu remeh
    8. melaga-lagakan antara kaum
    9. melaga-lagakan antara pemimpin PH
    10. pertahankn pemimpin dia walaupun tau bersalah
    11. PROVOKE kekecohan
    12. HASUT utk sokong benda salah
    13. menyalak mcm ANJING utk dpt sokongan
    14. hanya guna tajuk berita je utk serang kerajaan
    15. hujah MAKI HAMUN dan BAHASA KESAT
    16. hujah LUCAH
    17. guna UGUTAN
    18. rela jd BODOH sbb nk bela pemimpin pembangang yg korup
    19. TIPU FAKTA
    20. KARAOKE kt mahkamah
    21. FUCK YOU dlm parlimen

    ni lah antara modal2 PEMBANGANG UMNO BN PAS PIGS skang..XDE KUALITI, OTAK TAHAP LOJI TAIK..DAH KALAH TU DIAM JE LA..X SUKA KERAJAAN SILA BERAMBUS DARI MALAYSIA hahahahaha

  53. Roz Aemi

    Hashidah Hamdi
    ha ha….

  54. Roz Aemi

    Hashidah Hamdi
    ha ha….

  55. Bonnybridge Bridge

    #forexkutty
    #tunnelsial
    #airpie
    #bafiazett
    #++++++

    Sepi terus

  56. Bonnybridge Bridge

    #forexkutty
    #tunnelsial
    #airpie
    #bafiazett
    #++++++

    Sepi terus

  57. Jeff Mat

    Mahkamah anak bapak…

  58. Rj Norlina Adriana Amani

    Pihak kehakiman kena la lebih peka jgn la tak adil dan berat sebelah….

  59. Idrus Sabit

    Tak mungkin tak buat persiapan, ini kena dengar dia org punya komen dulu baru tahu.

  60. Idrus Sabit

    Tak mungkin tak buat persiapan, ini kena dengar dia org punya komen dulu baru tahu.

  61. Idrus Sabit

    Tak mungkin tak buat persiapan, ini kena dengar dia org punya komen dulu baru tahu.

  62. Fadzillah Mustaffa

    Belum ada bukti kukuh tetiba nak dakwa

  63. Mohd Rashid Salleh

    #sprm tolong tangkap pie abdulah kes 9 juta yg dia trima

  64. Surumin Supari Surumin

    Biasa la itu, hakim kalau belum bersedia (sibuk) kes yg lain pun buli tanggu penghinaan d mahkamah.

  65. Surumin Supari Surumin

    Biasa la itu, hakim kalau belum bersedia (sibuk) kes yg lain pun buli tanggu penghinaan d mahkamah.

  66. Sfira Damfa

    Ya la ..peguam dapat upah 9.5juta penjarakn anuar

  67. Sfira Damfa

    Ya la ..peguam dapat upah 9.5juta penjarakn anuar

  68. Hamidah Aziz

    La sampai mcm tu sekali nk dakwa DSNR tanpa persediaan ke?… ni Madey kutty suruh org tangkap DSN tapi dia lari luar Negara..

  69. Hamidah Aziz

    La sampai mcm tu sekali nk dakwa DSNR tanpa persediaan ke?… ni Madey kutty suruh org tangkap DSN tapi dia lari luar Negara..

  70. Syed Zarriq

    kita tggu kes 9.5j… lokman taknak dedahkn ke.. ? ?

  71. Mohd Yusof

    Ni lah jenis peguam penipu ..

  72. Damha Ali

    Kokok macam ayam jantan yang tak sedar ekor penuh taik …

  73. Fazzull Ali Rashid Ali

    yerr kerr takut2 sekali terkena dengan engkau2 tersekali terperjara?

  74. Fazzull Ali Rashid Ali

    yerr kerr takut2 sekali terkena dengan engkau2 tersekali terperjara?

  75. Mohd Ismail Ismail

    Apa dah jadi dengan undang undang di negara ini yang di pimpin oleh PH…..

  76. Maziah Hassan

    Manifesto pun main cakap saja. Mana cekap nak buat kerja yg rumit sprt pendakwaan…..

  77. Abdul Rahim Abu Bakar

    Kau menang kes ds anuar .tapi kau tak jawap hingga hari ni duit najid masuk akaun kau 9.5j. Kes kali ni kau akan kalah. Walau pon kau dibayar 10j. Allah akan tunjukan kebenaran.

  78. Abdul Rahim Abu Bakar

    Kau menang kes ds anuar .tapi kau tak jawap hingga hari ni duit najid masuk akaun kau 9.5j. Kes kali ni kau akan kalah. Walau pon kau dibayar 10j. Allah akan tunjukan kebenaran.

  79. Nor Riza Ya

    Hakim kapir ni memang tugas dio dah terima arahan dr bigboss utk burukkan najib

  80. Nor Riza Ya

    Hakim kapir ni memang tugas dio dah terima arahan dr bigboss utk burukkan najib

  81. Acuu Ramli

    Ala dulu kes anuar al jubori leh tanggung bertahun ni kan plk peguam dan mahkamah dah kat dlm tangan dia org….

  82. Acuu Ramli

    Ala dulu kes anuar al jubori leh tanggung bertahun ni kan plk peguam dan mahkamah dah kat dlm tangan dia org….

  83. Pak Uh-Su Daeng

    YAAA KEEE BELUM BERSEDIA…. SALAH DIAPA PULA TUUU.? ITU ENGKAU ORANG PUNYA PASAL LAHHHH…

  84. Ina Akiena

    Tujuan utama mereka adelah…menjatuhkan name n maruah dsn…dokumen cukup ke x…blakang kira…

  85. Ina Akiena

    Tujuan utama mereka adelah…menjatuhkan name n maruah dsn…dokumen cukup ke x…blakang kira…

  86. Jufri Raimi Jamaludin

    CD Rom? Hahaha. Kertas habis gamaknya.

  87. Pokcit Ya Abe Ya

    Mcm mana ini boleh terjadi sebab
    Pehak pendawaan kes Ds Najib tdk
    Bersedia lagi……karut mulut betul lh
    Baik letak jawatan lh….sampai.bila
    Ds Najib berkeadaan seperti gantung
    Tk bertali….Apakah ada cara lain
    Utk Saman org ini.Saman je Ds Najib
    Org mcm ini

  88. Raizo Ozunu

    Sembang nak perang bagai, peluru pun tak sedia awal2.. ibarat perang serah nyawa jelaaa

  89. Mohd Sufian Abdullah

    Kalau betul PH akan kantoi seperti kantoinya
    Menifastor mereka..

  90. Azralfikri Saip

    Mahkamah Mahasuchai law of the jungle.

  91. Azralfikri Saip

    Mahkamah Mahasuchai law of the jungle.

  92. Azralfikri Saip

    Mahkamah Mahasuchai law of the jungle.

  93. Azralfikri Saip

    Mahkamah Mahasuchai law of the jungle.

  94. Wan Sury

    Kes ni profile tggi perlu penelitian yg rapi bkn mudah perlu faham..bknnya satu dua kes bersangkut berangkai2 sabar je la huhu..??

  95. Wan Sury

    Kes ni profile tggi perlu penelitian yg rapi bkn mudah perlu faham..bknnya satu dua kes bersangkut berangkai2 sabar je la huhu..??

  96. Dean Rise

    malaysia baru rule of the jungle…

  97. Dean Rise

    malaysia baru rule of the jungle…

  98. Dean Rise

    malaysia baru rule of the jungle…

  99. Kapal Terbang Kertas

    SAJA NAK BAGI RAKYAT TENGOK
    YANG NAJIB NI TEROK SANGAT
    WALHAL PROPAGANDA SJ DLM MEDIA SOSIAL DN MEDIA CETAK

  100. Kapal Terbang Kertas

    SAJA NAK BAGI RAKYAT TENGOK
    YANG NAJIB NI TEROK SANGAT
    WALHAL PROPAGANDA SJ DLM MEDIA SOSIAL DN MEDIA CETAK

  101. Kapal Terbang Kertas

    SAJA NAK BAGI RAKYAT TENGOK
    YANG NAJIB NI TEROK SANGAT
    WALHAL PROPAGANDA SJ DLM MEDIA SOSIAL DN MEDIA CETAK

  102. Zaj Azrin

    Membonggokkan diri x sudah2…. ntah apa2 lah KERAjaan skrg ni

  103. Zaj Azrin

    Membonggokkan diri x sudah2…. ntah apa2 lah KERAjaan skrg ni

  104. Zaj Azrin

    Membonggokkan diri x sudah2…. ntah apa2 lah KERAjaan skrg ni

  105. Sal Sal

    Ape benda entah tk bersedia nk mendakwa….

  106. Sal Sal

    Ape benda entah tk bersedia nk mendakwa….

  107. Sal Sal

    Ape benda entah tk bersedia nk mendakwa….

  108. Jamil Hj Mohamed

    Syabas pendakwaraya yang menyerahkan dokumen disaat akhir juga dalam bentuk CD-Rom. Ini telah menyukarkan talibarut2 yang mungkin ada dalam kerajaan!

  109. Jamil Hj Mohamed

    Syabas pendakwaraya yang menyerahkan dokumen disaat akhir juga dalam bentuk CD-Rom. Ini telah menyukarkan talibarut2 yang mungkin ada dalam kerajaan!

  110. Jamil Hj Mohamed

    Syabas pendakwaraya yang menyerahkan dokumen disaat akhir juga dalam bentuk CD-Rom. Ini telah menyukarkan talibarut2 yang mungkin ada dalam kerajaan!

  111. Jamil Hj Mohamed

    Syabas pendakwaraya yang menyerahkan dokumen disaat akhir juga dalam bentuk CD-Rom. Ini telah menyukarkan talibarut2 yang mungkin ada dalam kerajaan!

  112. Samuel Sam

    Ini bkn tak sedia ini
    Pancing
    Siape fhm.

  113. Rienlyyn Sidek

    Bijak betul barisan peguam pendakwa beri disaat akhir

  114. Rienlyyn Sidek

    Bijak betul barisan peguam pendakwa beri disaat akhir

  115. Rienlyyn Sidek

    Bijak betul barisan peguam pendakwa beri disaat akhir

  116. Rienlyyn Sidek

    Bijak betul barisan peguam pendakwa beri disaat akhir

  117. Junaidi Tajul Ariffin

    Tahniah semua loyarx rule of law 🙂

  118. Wann Kuari

    Tenguk hari penbicaraan nanti sedia ke tak…jika tidak bersedia untung kamu dgn najiib
    Semua peguam kenal kamu ..

  119. Lex Tot

    Samy Velu menyebut berkenaan Pos Laju:
    “kita mahu meningkatkan sistem pos kalu bule Hari ni pos, semalam sudah sampai”
    Dalam berita TV apabila beliau cuba untuk memberitahu dia berasa amat malu:
    “Ini perkara sangat memalukan saya dan kemaluan saya sangat-sangat la besar”
    Samy berkata dalam salah satu ceramah:
    “Kita akan bina satu jambatan wuntuk worang2 kampong di sini.” Kemudian seorang pakcik bertanya, “Datuk, sini takde sungai, buat apa bina jambatan?” Dan kemudian Samy dengan megahnya menjawab, “Kalao takde sungai, kita bina sungai”
    Kenyataan paling digemari oleh Samy dalam berita abad ini:
    “Toll naik sikit, banyak marah saya. You worang ingat semua ini toll saya punyer bapah punya kah!”
    Ketika krisis air:
    “Semua worang diminta jangan membuang aiyerr!”
    Berkenaan masalah sosial:
    “Worang2 muda sekarang banyak suka hisap dade”
    Ketika program derma darah di Sungai Siput:
    “Marilah kita semua menderma dare”
    Ucapan selamat datang dalam kebanyakan majlis beliau:
    “Selamat datang saudara-mara semua” (Ia sepatutnya “saudara-saudari” )
    Ketika isu Al Arqam hangat diperkatakan, beliau berkata dalam satu sidang akhbar:
    “Saya gumbira bahawa didapati tiada pemuda MIC terlibat dalam kes Arqam”

    Disaat Pas mnfkafirkan Umno….apa ini orng Pas…smua org kafir…saya pun dia kata kafir…..

    Di satu majlis pembukaan sebuah bangunan baru:
    “Mempersilakan Datin Paduka Rafidah Aziz naik dari pentas wuntuk membuka kain”

    Dan tentunya yang paling kelakar di dunia sepanjang zaman ialah:

    “Kita akan bina roket pigi matahari.” Salah seorang wartawan berkata, “Tapi Datuk, matahari terlalu panas untuk didekati.” Samy menjawab, “Itu tade masalah. Ki ta hantar waktu malam”

    “kita rasa sangat bersyukur karina angkasawan kita setelah sapuloh hari meninggalkan dunia akhirnya selamat dikebumi”

  120. Abdul Rahman

    Haha… PH ni sembang pompang je.. Bukti pn tak dak…

  121. Shah Wan

    Wlupun belum cukup ready tapi diorang tetap kena teruskan pndakwaan pada tarikh tersebut jugak sebab timing yg cantik dengan ketibaan kapal mewah tu ..kann ..apapun tetap ada unsur nak mendajjal jer ..pale hotak madey ni mmg makin lama makin sialll

  122. Mohd Isa Isa

    Bila berada dipihak pakatan, yg bijak pun dah jadi bodoh, sbb, dlm pakatan mesti bodoh..

  123. Lina Salam

    Tk tau ape2 baik tk yah cmpo…kiki

  124. Lina Salam

    Tk tau ape2 baik tk yah cmpo…kiki

  125. Ibrahim Mohamad Ali

    Itu kosan kosan kono koncing. Dah x tau nak buek kojo? Ado berapa oang sana tu? Mei sini den tampa sekor sekor. Hehehe. I am sorry.

  126. Putih Melati

    Ini namanya kera jaan Beruk..membuat tuduhan palsu..x pernah dibuat oleh mana negara pun bukti x cukup tapi dah menangkap org..

  127. Saiful Raden Jumari

    NAMPAKKKK…Pendakwa raya bodoh nak mampos..baru chambering ke loyar bingai kerajaan ph ni..

  128. Muhammad Idris

    RM18b wang GST ‘dirompak’: Khairy akan buat laporan polis, SPRM. Beliau berkata laporan akan dibuat terhadap pegawai tinggi kementerian dan menteri ketika itu, iaitu Datuk Seri Najib Razak.

  129. Abdil Izam

    DSN bertabahlah kerana Allah SWT sentiasa membantu hambanya yg dizalimi. Kami sbg rakyat dan penyokong DSN juga sentiasa menjadi pembela DSN drpd pengikut2 dajjal kafir ni.

  130. Hussin Maarof

    Buatlah ape2 pun yg ptg BN dan DSN dah x ada.hu…hu..

  131. Hussin Maarof

    Buatlah ape2 pun yg ptg BN dan DSN dah x ada.hu…hu..

  132. Izan Angah Musa

    Suka sgt ph ni buat cite dongeng… Ntah apa2. Lepas ni ntah apa lh lg.

  133. Mohd Abidin Ahmad

    Isu rm9.5 j najib byr utk kes DSAI dh bersedia ke?

  134. Mohd Abidin Ahmad

    Isu rm9.5 j najib byr utk kes DSAI dh bersedia ke?

  135. Nur Adhia Syuhada

    Smoga dipermudahkn…aminnn

  136. Rosli Hassan

    Barisan pendakwa relax saja..tak dak bunyi pun.. Yg dok bunyi sebelum perbicaraan… Peguam bela najib kah3…

  137. Mohd Yusof

    Yang penting masa perbicaraan boleh jawab .. kalau tak boleh kedalam bukan sistem pemilihan peguam ..jangan harapkan soalan bocor …

  138. Mohd Yusof

    Yang penting masa perbicaraan boleh jawab .. kalau tak boleh kedalam bukan sistem pemilihan peguam ..jangan harapkan soalan bocor …

  139. Mohd Yusof

    Yang penting masa perbicaraan boleh jawab .. kalau tak boleh kedalam bukan sistem pemilihan peguam ..jangan harapkan soalan bocor …

  140. Mohd Yusof

    Yang penting masa perbicaraan boleh jawab .. kalau tak boleh kedalam bukan sistem pemilihan peguam ..jangan harapkan soalan bocor …

  141. Mohd Yusof

    Yang penting masa perbicaraan boleh jawab .. kalau tak boleh kedalam bukan sistem pemilihan peguam ..jangan harapkan soalan bocor …

  142. Jacky Lai

    Mmg la belom sedia pasai ade byk kes lagi diikuti nak tuduh takkan terlepas ,untungla jadi lawyer najibai
    1 kes klw 1juta , klw defend 10kes dah 10juta .

  143. Jacky Lai

    Mmg la belom sedia pasai ade byk kes lagi diikuti nak tuduh takkan terlepas ,untungla jadi lawyer najibai
    1 kes klw 1juta , klw defend 10kes dah 10juta .

  144. Jacky Lai

    Mmg la belom sedia pasai ade byk kes lagi diikuti nak tuduh takkan terlepas ,untungla jadi lawyer najibai
    1 kes klw 1juta , klw defend 10kes dah 10juta .

  145. Jacky Lai

    Mmg la belom sedia pasai ade byk kes lagi diikuti nak tuduh takkan terlepas ,untungla jadi lawyer najibai
    1 kes klw 1juta , klw defend 10kes dah 10juta .

  146. Norman Ahmad

    Mereka masih membuat kajian

  147. Norman Ahmad

    Mereka masih membuat kajian

  148. Harum Mewangi

    lantaak xbersedia tapi time bicara bersedia la menjAwap dia cuma nak keliru pemikiran rakyat…tpr xkan nak tuduh samberonok…sebab peguambela mana ada yg meyerah kalah?..walau pun kesdah tahu klh..money2 dia bisness wea klh menang bukan ukuran..

  149. Harum Mewangi

    lantaak xbersedia tapi time bicara bersedia la menjAwap dia cuma nak keliru pemikiran rakyat…tpr xkan nak tuduh samberonok…sebab peguambela mana ada yg meyerah kalah?..walau pun kesdah tahu klh..money2 dia bisness wea klh menang bukan ukuran..

  150. Al Posto

    nampaknya mereka telah mempersenda dan menghina mahkamah

  151. Omar Maidin

    Mmg dlm cd nnti viral sblum kemahkamah..

  152. Putera Arjuna

    Apabila dajjal nk perdajal org…ini ler jadinyer…

  153. Putera Arjuna

    Apabila dajjal nk perdajal org…ini ler jadinyer…

  154. Josh Shuwa

    Kerajaan ph lancau.bodoh bebal

  155. Josh Shuwa

    Kerajaan ph lancau.bodoh bebal

  156. Selamat Jupri

    Kerajaan pakatan haramjadah, porak peranda semuanya, pm pula nyanyok, selama ini hanya tahu membangkang saja, sekarang sendiri berkerja semuanya tak beres, haprak betul.

  157. Selamat Jupri

    Kerajaan pakatan haramjadah, porak peranda semuanya, pm pula nyanyok, selama ini hanya tahu membangkang saja, sekarang sendiri berkerja semuanya tak beres, haprak betul.

  158. Selamat Jupri

    Kerajaan pakatan haramjadah, porak peranda semuanya, pm pula nyanyok, selama ini hanya tahu membangkang saja, sekarang sendiri berkerja semuanya tak beres, haprak betul.

  159. Pemburu Ganas

    kepalo butoh kau mangkok

  160. Al Mohamad

    Tu ayat nk cover je. Siapa yg terpengaruh mmg bodo la.. blh pi pcaya kat peguam najib. Najib pembohong. Peguam lg la kuat auta.

  161. Atok Abh Hamzah

    Klu tak bersedia jgn buang masa..belahhh..

  162. Atok Abh Hamzah

    Klu tak bersedia jgn buang masa..belahhh..

  163. Putra Yuss

    Mcm mna nk brsedia skrip Madey xsmpat nk buat…

  164. Putra Yuss

    Mcm mna nk brsedia skrip Madey xsmpat nk buat…

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggers like this: