Home / :: BLOG :: / [Video] Azmin, Mana Rumah Selangorku?

[Video] Azmin, Mana Rumah Selangorku?


https://youtu.be/Y6KeYrRo78w

1. Kata Jemin, mahu bina 13 ribu Rumah Selangorku, rumah mampu milik. 10 ribu rumah sudah dilancarkan. Dia akan serah kunci kepada 20 ribu pemilik rumah.

2. Jangan tanya aku macam mana dia kira, mazhab matematik dia tak sama mcm kita.

3. Tanah sudah dijual kepada pemaju. Tetapi pemaju hanya bina rumah mewah, rumah mahal. Adakah Jemin kena tipu dengan pemaju. Atau Jemin pakat dengan pemaju tipu rakyat?

4. Projek Rumah Selangorku yang dilancarkan Jemin masih tak kelihatan. Perumahan fasa pertama sudah diduduki tapi itu bukan Rumah Selangorku. Itu rumah mewah. Bukan rumah mampu milik.

5. Pemohon kata mereka ditawarkan rumah. Apa yang mereka dapat hanyalah ‘borang’ dan ‘tawaran’ sahaja.

Rumah? Rumah tak dapat.

6. Antara tujuan PKNS adalah membina rumah mampu milik. Bukan rumah mampu tengok.

7. PKNS sudah rosak akibat ketamakan Jemin. Selangor sudah jadi seperti P.Pinang, hanya buat rumah berharga RM500 ribu, RM1 juta dan rumah-rumah mewah yang orang Melayu marhaen tidak mampu beli.

8. Mana Rumah Selangorku?

(Visited 3 times, 1 visits today)

Artikel berkaitan

Check Also

Hamzah Zainuddin mengaku menjadi broker 36 Ahli Parlimen BN melompat

Hamzah Zainuddin mengesahkan beliau adalah broker 36 ahli Parlimen BN menandatangi surat menyokong Mahathir sebagai …

19 comments

  1. Iman Azairi

    usah ditanye,kan dah bg bonus 3 bln ..?

  2. N Z Man Zai

    Propaganda penyebuk admin….???

  3. Ariffin Dom

    Tanya pasal Felda lg baik.

  4. Mohamad Noor Ishak

    Negeri2 yg bn punya banyak ke rumah tu pada hal mereka yg ambil cukai,selangor negeri ambil cukai kecil tak ada Gst,dah banyak perubahan di selangor jgn le cemburu.

  5. Muhammad Aizuddin Shaari

    DAP, mana pergi tanah FELDA Jalan Semarak tu haa???

  6. Jamaludin Ali

    Sedih tapi benar bukan mbkuk

  7. Harm Ka

    Laknat boneka lim kit mampos cepat..

  8. Sukaini Nani

    Untung ooiii org dok selangor….mb perihatin….senang dpt rumah harga sederhana.Jom pindah ke selangor.HIDUP SENANG MAKANAN MURAH, RUMAH MURAH, PENDIDIKAN PERCUMA, RAWATAN KESIHATAN PERCUMA, AIR MURAH….BESSSSST

  9. Ahmad Ibrahim

    Rumah tengok ku…haha,pengusaha semua cina, ada dia orang kesah?

  10. Shalhuddin Shah

    MB ni hayal
    Semua tempat Dap telah disusun utk orang mereka saja
    Habis melayu semua

  11. Faridah Bador

    Tak habis2 Melayu lawan melayu.
    Cuba tengok cina ada dia hentam bangsa nya.

  12. Faridah Bador

    Diam2MCA&Gerakan sokong DAP.

  13. Awang Sulong

    Alah…. Ckp org politik masuk telinga kanan keluar telinga kiri….sama je…. Negeri bn pun apa kurang pasal rumah tanah yg dpt kroni dan sdra mara je…

  14. Mohamed Zuhri Amir

    Rumah Kawasan baru semua dh d beri pd cina esk sng nk undi Dap…Bodo pye PKR?

  15. Jamal Abd Kadir

    ada banyak perubahan tgk betol2 ..rumah urut bertambah.. pusat karaok bertambah.. judi haram meningkat.. banyak lah lagi hehe

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggers like this: