Home / :: BLOG :: / [Video] Kalau lama sangat jadi Perdana Menteri, nanti korup – Mahathir ? ?

[Video] Kalau lama sangat jadi Perdana Menteri, nanti korup – Mahathir ? ?


https://youtu.be/ZLyjrfXlehU

Hu hu…. okay. . Nak tanya Mahathir.. 22 tahun itu kira lama atau tidak? Kalau tambah 5 tahun itu jadi lebih korup atau tidak?

Mungkin Mahathir tak tahu atau lupa dia pernah jadi Perdana Menteri selama 22 tahun dulu?

___________

Pengerusi Pakatan Harapan, Tun Dr Mahathir Mohamad berkata sekiranya seseorang itu memegang tampuk pemerintahan terlalu lama, dikhuatiri ia akan mengakibatkan individu berkenaan menjadi korup dan mudah salah guna kuasa.

http://www.astroawani.com/berita-politik/malaysiamemilih-kalau-lama-sangat-jadi-perdana-menteri-nanti-korup-tun-m-166407

(Visited 4 times, 1 visits today)

Artikel berkaitan

Check Also

Kos operasi penternakan ayam meningkat selepas rejim PH memerintah kata persatuan

Persatuan terbesar mewakili industri ternakan mengalu-alukan siasatan berhubung dakwaan tentang kewujudan kartel di sebalik kekurangan bekalan telur ayam yang dikatakan menjadi punca kenaikan harganya sejak kebelakangan ini.

49 comments

  1. Jessie Labu

    ….dia sendiri dah menjadi bukti, 22 tahun jadi PM beb, cih…

  2. Mat Saad

    22th + 5th betul2 korup.
    tak sedar diri.

  3. Abdul Karim Mat Yusup

    Dah nyanyuk dah org tua niii.m…

  4. Muhammad Jaafar

    Sekarang.Tun nak selamatkan negara bukan nak sangat jadi pm pun

  5. Aziah Azie

    Dia lah tu, yg kemaruk nak kuasa lagi tu sapa, hehehe kata kat diri dia sendiri.

  6. Ahmad Ibrahim

    Ahahai
    Ahahai
    Ketawa lah lagi

  7. Muhd Faizal

    Bocor rahsia sendiri tu..

  8. Haslina Talib

    dia bagi contoh dan teladan..semua depan mata..pikir.pikirkan lah..

  9. Ahmad Ibrahim

    Kat malaysia ni siapakah yang paling lama jadi PM?
    Jadi korup ke orang tu?

  10. Mohamed Zuhri Amir

    Lawak² madey jdi pujaan puok pH ???

  11. Dean

    Kat Malaysia ni yg paling lama jadi PM siapa eh. Aku pun dah lupa ni.

  12. Mohamed Zuhri Amir

    Cuba tye puok² pH mungkin mereka blh Jwb???

  13. Abdul Malik

    Maafkan madey…. Dia dah tak ingat..

  14. Wan Shahriman Wan Zulkifli

    Dia tuju kt diri sndiri tu. Dulu korup skrg kurap.

  15. Iman Azairi

    ckp diri sendiri ke tu ??

  16. Shamz Matt

    Dulu jadi pm
    Tun tak tau tun tak tau
    Rompak uwang rakyat
    Tun tak tau tun tak tau

    Kasi kaya kroni, rompak cara senyap, bila orang tanya
    Tun tak tau tun tak tau
    Rompak sini sana, anak kaya gila, bila rakyat tanya
    Tun tak tau tun tak tau

  17. Spirit Tuah

    Nak bt mcm mana..tu Aje standards mahacai PH… hihihi

  18. Zulkifli Ahmad

    Biasalah org tua2 ada yg nyanyok..

  19. Mohd Awalludin Yaman

    Dah nyanyok sangat teruk dah ni…

  20. Cili Cili

    Kalau bagus apa salahnya jdi PM melebehi 22 tahun,dah tak jdi PM baru nak buat syarat semasa jdi PM tak ingat hendak buat undang2 selama dua penggal,masa tu duk gila memerintah negara.

  21. Jamaludin Ali

    ludah muka sendiri ooi sedarlah

  22. Mohd Budin

    Banyak da hilang sejak 90an,sampai rakyat skg kena tanggung gst , tak patut tak patut ,hero lain samun hero lain kena

  23. Zamri Othman

    Kalau dh sampai 22 tahun…bukan setakat korup…dh berkerak 2 dh duit nye….huhuhu

  24. Hana Noorul

    Dia sdg menegur kesilapan dirinya sendiri… mungkin terlalu byk berlaku korupsi pada zamannya..

  25. Rasol Ibrahim

    Itu cadangan tokoh yg mengajar kita cara2 buat korup dan rasuah. 22 tahun…kan dah lebih dua penggal dia perintah. Kan dia dah buktikan..betul tak. Skg baru nak tunjuk baik..dah penghujung jalan. Dah serabuk fikiran kot atau tersalah makan pil. Insaf lah tok wan

  26. Sharifah Kamariah

    Dapat penyakit kulit kurap seluroh badan.

  27. Rrd Pencen

    Ketua paderi (pope) baru masuk islam

  28. Shahidyusf Shah

    Kurap dah penuh kat otak..tahap 4…tu yg jadi lidahnya gatal suka….pitnah…caci…mengumat..

  29. Mat Yusop

    Cakap atas pengalaman sendiri

  30. Ahmad Mahaiyuddin

    Bermakna dia mengaku dia korap selama 22 tahun jadi Pm.Biol.Patutlah boleh beli Kilang Beer San Miquel.Sendiri jawab nanti.Kepanasan.

  31. Che Bakar

    Sebab dari pengalaman dia sendiri lah

  32. Mario Gomez Nilmar

    Firaun ckp dkat diri sendiri ke

  33. Nahuri Deli

    Betulx ubak mo che bakar idu udah minak masam idiun mei luk to kik bak kaya alah idun gak…

  34. Che Bakar

    Lakey dibay guna edun. Nahuri. Bak menghancur

  35. Yop Yop

    Kesian Dr. Mahathir bin Mohamad NI kena GELAK JE DAH SKRG ni….Dah jadi PELAWAK MEGA…..Huhuhuhuhuhuu……

  36. Rosli Hashim

    Dia jadi bapak koraup god father

  37. Idrus Sabit

    Belajar dari kesilapan. Asal jangan kata2 nak ambil hati rakyat saja.

  38. Mohd Zakri HJ Ahmad

    nyor jadi bodo begitu lalu..doh lor ni…

  39. Mustaffa Ismail

    Bapak ketam nakajarkan anak ketam jalan tegak bilehke? kahkahkah…..

  40. Mustaffa Ismail

    Bapak ketam nakajarkan anak ketam jalan tegak bilehke? kahkahkah…..

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggers like this: