Anak muda Kuantan berpusu-pusu merebut peluang pekerjaan di Malaysia China Kuantan Park (MCKIP)

Mahathir pernah menghasut rakyat dengan menggelar Malaysia China Kuantan Park (MCKIP) bagi mewujudkan bandar industri berkembar antara Kuantan dan Qinzhou sebagai Tembok Besar China di Malahsia dan kononnya dijadikan kawasan ekslusif dimana rakyat Malaysia dilarang masuk.

Mahathir juga menuduh Malaysia telah dijajah oleh China dan berjanji akan menutup MCKIP setelah mereka memerintah.
https://pakdin.my/mahathir-sembunyi-kebenaran-mckip-qinzhou-industrial-park-berniat-menghasut/

Kenyataannya, ribuan Peluang pekerjaan telah diwujudkan untuk anak muda Kuantan di MCKIP.

Kelmarian anak muda Kuantan membanjiri MCKIP bagi merebut peluang pekerjaan yang ditawarkan oleh MCKIP.

Kerajaan PH pula menyebabkan Ribuan Orang Melayu hilang punca rezeki.. Disaat kita akan sambut Hari Raya tak lama lagi.

Sekarang baru nak nampak kebaikan Dato Seri Najib Razak?

Allah maha adil. ☺☺

Sumber:
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1629692137086283&id=770424033013102

Rujukan:
http://pakdin.my/tag/mckip

#HasutanIblisMahaHebat

17
Leave a Reply

Please Login to comment
  Subscribe  
newest oldest most voted
Notify of
Fly High
Guest

Alhamdullilah. Ada peluang pekerjaan. Kena bersangka baik.

Zaman Rahman
Guest

madey … buang 17,000 org penjawat awam semasa hendak menyambut aidilfitri… mahazalim

Fida Zaujah Ahmad
Guest

sebenarnya kan kita ni bengang bukan sbb ph x tunaikan manifesto tapi lebih pada menjilat ludah sendiri. isu 1) gst/ tol / minyak – zaman… Read more »

Silantra Abadi
Guest

Zaman dia PM4 x ada di hujung jari….silap la zaman la nie nak kincing…

Jija Aziz
Guest

Aku hrp kawan aku yg dh block aku kat fb, dapat malu…takpun mohon dia sorok kepala dia dlm baldi.. sbb dulu dia sebar benda alah… Read more »

Izhar Ali
Guest

Kutty kutty yeee naaa dayyy

Rockers Jiwang
Guest

mungkin depa ni nanti akan dieksport ke negara china jadi buruh kasaq d sana china dah jajah satu malaysia.Bkn aku kata na.madey yg habaq na.kuang… Read more »

Aida Abdul
Guest

Jgn percaya TM memang kaki kelentong & fitnah. Dia ajer betul …. dendam kesumat.

Rockers Jiwang
Guest

Aida Abdul.aje benor nyer.teman idak lerr percaya org tua tu..kuang kuang kuang

Norhelmey Othman
Guest

Dorg g beli beg laaa…………mana ader keje kat ctu… tempat tuh kan dh kene gadai…….kene kincing lagi……hahahahahahahahadamkan pangkah lagi….hahahahahaa

Ma Terima
Guest

?????? najib!!

Hasni Husin
Guest

Ni semua rakyat china ni..saja je diorg suruh pakai baju kurung dgn tudung…konon2 nk nmpk mcm rakyat malaysia yg dtg nk kerja kat situ….lagi satu… Read more »