Home / :: BLOG :: / #PRU14: Nga Kor Ming kata Mahathir akan mampos lepas gulingkan Najib [Video]

#PRU14: Nga Kor Ming kata Mahathir akan mampos lepas gulingkan Najib [Video]

Nga Kor Ming kata Mahathir akan mampos lepas gulingkan Najib


 

Lihat video:
https://youtu.be/FGOITZQ4Zyg

Ini ayat kasar yang Nga Kor Ming gunakan terhadap Mahathir. Lepas Superman DAP kata Mahathir adalah kuda dan screw, Nga Kor Ming lagi kasar dengan mengatakan Lee Kuan Yew sedang tunggu “di atas” untuk main mahjong dengan Mahathir.

Semua hadirin ketawa dengan ayat Nga Kor Ming itu. Sambil Nga menuding jari pada gambar Mahathir. Hina sungguh Mahathir di mata DAP. Cukup hina, tetapi Mahathir tidak hendak pula nangis dihina sebegitu? Kenapa? Tetapi Mahathir dan anak anak Mahathir tidak sedikit pun marah. Mahathir biarkan sahaja kerana tahu dirinya sekarang adalah kuda dan screw pada DAP.

“Kita berdoa Mahathir jangan mampos lagi, agar umurnya panjang” kata Nga Kor Ming. PRU kali ini adalah “konsert perpisahan” bagi Mahathir. Katanya lagi “Lee Kuan Yew hubungi Mahathir tanya dia, “kau bila nak naik atas ni?”, “anak muda” ni (Mahathir) kata, “mana boleh mampus lagi, aku ada satu benda lagi tak selesai”

http://pakdin.my/pru14-mufti-sudah-ingatkan-bahaya-dap-video/
http://pakdin.my/tag/nga-kor-ming
http://pakdin.my/tag/dap

#DosaMahathir
#BersamaBN
#HebatkanNegaraku
#DahulukanRakyat
#UndiBN

(Visited 8 times, 1 visits today)

Artikel berkaitan

Check Also

Kos operasi penternakan ayam meningkat selepas rejim PH memerintah kata persatuan

Persatuan terbesar mewakili industri ternakan mengalu-alukan siasatan berhubung dakwaan tentang kewujudan kartel di sebalik kekurangan bekalan telur ayam yang dikatakan menjadi punca kenaikan harganya sejak kebelakangan ini.

37 comments

  1. Saiful Ibrahim

    Tercapai juga dendam dapig pada kuda tua.

  2. Ivan Chong

    Najib mampos rakyat gembira

  3. Sabri Langbuana

    Tu pon melayu dh jd kuda n barua dapig mseh x sedar lg

  4. Ishak Abdol

    IM4U❤️BN Undi❌BN ??Maju

  5. Ishak Abdol

    IM4U❤️BN Undi❌BN ??Maju

  6. Wan Mohd Aizzul Arifbillah

    Dap akan mampus smpai bila2x…..dap ank dajjal asean

  7. Abu Bakar Abu Ahmad

    percaya lg…..terangg2……

  8. Abd Jalil

    Sodeh den tengok org melayu kito kono hino mcm ni.. bekas PM plk tu.. Marilah kito bersatu dibawah BN agar bangsa dan agama kita tidak dipijak dan dihina oleh bangsa asing.. Bersatu kita kuat dan dihormati serta maju.

  9. Gir Rizalo

    KALAU TAK SAYANGKAN AGAMA, PERKARA BERIKUT BAKAL TERJADI… DAH PERNAH DI TUNTUT SATU MASA DULU. FIKIR AGAMA ANAK CUCU KITA….
    KALAU PH ISLAM AKAN JADI LEMAH SELEMAH- LEMAHNYA…

    REFRESH!!
    14 Tuntutan Majlis Peguam melalui Inter Faith Commission IFC. Sayugia diingatkan kepada semua bahawa Majlis Peguam lebih condong kearah Pakatan Rakyat. S.Ambiga adalah Pengerusi Majlis Peguam semasa tuntutan ini dibuat.

    Seseorang anak yang dilahirkan oleh ibu bapa Islam tidak seharusnya secara terus menjadi orang Islam.
    Orang bukan Islam yang telah memeluk Islam hendaklah diberikan kebebasan untuk kembali ke agama asal mereka (murtad) dan tidak boleh… dikenakan tindakan undang-undang.
    Sebarang kes pertukaran agama orang Islam kepada bukan Islam tidak sepatutnya dikendalikan oleh Mahkamah Syariah tetapi dikendalikan oleh Mahkamah Sivil.
    Tidak perlu dicatatkan di dalam kad pengenalan seseorang Muslim bahawa ia beragama Islam.
    Orang bukan Islam tidak perlu dikehendaki menganut Islam sekiranya ingin berkahwin dengan Orang Islam,Orang Islam hendaklah dibenarkan keluar daripada Islam (murtad) sekiranya ingin berkahwin dengan orang bukan Islam tanpa boleh dikenakan tindakan undang-undang.
    Seseorang atau pasangan suami isteri yang menukar agamanya dengan memeluk Islam tidak patut diberikan hak penjagaan anak.
    Orang yang bukan Islam yang mempunyai hubungan kekeluargaan dengan seorang yang memeluk Islam hendaklah diberikan hak menuntut harta pusakanya selepas kematiannya.
    Kerajaan hendaklah menyediakan dana yang mencukupi untuk membina dan menyelenggara rumah-rumah ibadat orang bukan Islam sebagaimana kerajaan menyediakan dana yang serupa untuk masjid.
    Orang bukan Islam hendaklah dibenarkan dan tidak boleh dihalang daripada menggunakan perkataan-perkataan suci Islam dalam percakapan dan sebagainya.
    Bibel dalam Bahasa Malaysia dan Bahasa Indonesia sepatutnya dibenarkan untuk diedarkan kepada umum secara terbuka.
    Pelajaran agama bukan Islam untuk penganut agama itu hendaklah diajar di semua sekolah.
    Program-program berunsur Islam dalam bahasa ibunda sesuatu kaum hendaklah ditiadakan. Program dakwah agama lain selain Islam pula hendaklah dibenarkan untuk disiarkan dalam bahasa ibunda masing-masing.
    Orang Islam yang membayar zakat tidak sepatutnya dikecualikan daripada membayar cukai pendapatan dan wang Hasil zakat sepatutnya digunakan juga untuk keperluan orang-orang bukan Islam.
    Sepatutnya Islam tidak disebut sebagai pilihan pertama masyarakat Malaysia seperti dalam soal pakaian menutup aurat kepada pelajar sekolah.

    Inilah perjuangan Ambiga yang sedang mendapat sokongan daripada orang PKR di dalam Negara kita hari ini. Kalau inilah yang kita mahukan,marilah kita menyatakan sokongan tanpa berbelah bagi kepada Ambiga dan IFC. Maruah Islam di bawah tapak kaki si Ambiga!

    Sangguppppp???
    Queen Mama

    #hapuskanLGBT

  10. Gir Rizalo

    Gay lgbt bole pindah singaPORK hidup sama komunis sna

  11. Wan Mohd Aizzul Arifbillah

    Cina dap pibdah singapura …tak.nk duduk mlysia

  12. Mariam Hashim

    Padan dengan muka dia x sedar diri lagi tu janji dendam kesumat dia nak bagi jatuh DSN tercapai dipenghujung usia dihina sedemikian rupa ALLAH HU AKBAR

  13. Ivan Chong

    Tanpa China tolong Najib sudah habis

  14. Kay Maria

    Hinanye Tun dimata mrk..Nauzubillah.

  15. Rey Zal

    Camne nk hapuskn lgbt ko duk syg dn sagup jd pembela jubor sepolaljuburi love bontot sepol ..guna bontot sepol utk buat fitnah camne.. Ko pun gay kaki jubur camne pulak nk hapuskan lgbt duk melalak. Meroyan mcm azwan ali jer yg boleh..wow dh copypaste la gay rizalo hisap jilat lg pandai gay rizalo ni..nnti ley la brjubor dgn jubor china kominis lak. ?????

  16. Wan Mohd Aizzul Arifbillah

    Lu nk duk.mlysia.atau singapura… Mahu kacau…lu duk singapura….jgn jolok sarang tebuan

  17. Zul Aimerul Kamarolzaman

    Over confident sgt nie…kata2 nie ler yg makan dri drp pengundi yg skng berbelah nk undi mana sekali dgr die ckp cm nie fail nk undi PH…menggulupur katak x bertempat…haahaha

  18. Mohd Rizal Zahari

    Idola ko ni MrAfeez Azeez..jd kude je la

  19. MrAfeez Azeez

    haha..stakat sketul ni..ape die ingat die power..xde jawatan pn dlm majlis tertinggi PH..ape die bole buat

  20. Gir Rizalo

    Kasian gay sekor ni..cari mangsa kt fb ke tu tukar2 dp…hahaha..otak gay lgbt

  21. Joe Labu

    ajal maut takdir tuhan….maaa

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggers like this: