Mahathir tawar untuk membantu Turki buat kereta, Turki tunjuk ‘supercar’ mereka ha ha ha

Kah kah kah kah kah!!!!
Mahathir pergi Turki dan menawarkan kepada Turki untuk bina kereta nasional negara mereka sendiri.

Turki diam sebab kekok.

Dalam hati mereka, mereka mesti kata apalah si nyanyok ini meraban.

Sebelum Mahathir balik, diorang tunjukkan ‘supercar’ buatan mereka kepada Atok!

Turki bukan setakat dah ada kereta nasional mereka sendiri, ‘supercar’ pun mereka dah ada!

Adoiiii!!!! …

Jilakeeeee punya Erdogan malukan Atok macam tu.

Erdogan tak takut dituduh perompak dan kena AMLA ka? 🤣

Sila lah baca artikel Malay Mail berkaitan perkara berkenaan.

Atok kata dia sebenarnya tahu Turki minat nak buat kereta masa Atok jadi PM 4. Lepas tu Atok dah tak follow up.

Pergi Turki kali ni macam bodoh buat tawaran membanyu buat kereta nasional yang Turki dah lama ada. 😝

Sejak 1961 mereka dah ada kereta nasional, Devrim. 🤦🏼‍♂️

After Dr M’s national car help offer, Turkey displays own Onuk supercar 😂 😂 😂
https://www.malaymail.com/news/malaysia/2019/07/27/after-dr-ms-national-car-help-offer-turkey-displays-own-onuk-supercar/1775332

Loading...