Siapa Lim Kit Siang?

Siapa Lim Kit Siang?

#FaktaBukanAuta #MalaysiaBaru #MalaysiaMemilih

Lim Kit Siang yg lahir di Funan negara China datang ke Tanah Melayu dengan bapak dia ditahun 1957. Mereka dapat ehsan dari org-org Melayu di Batu Pahat Johor. Umur Lim Kit Siang masa tu 16 tahun.

Mula-mula bapak Lim Kit Siang cuma ternak ayam je, tapi kemudian ternak babi pula.

Lee Kuan Yew bersekolah di Batu Pahat. Lee Kuan Yew guru Lim Kit Siang didalam fahaman Kominis & Yahudi.

Dharurat di Malaya bermula dari tahun 1948 & berakhir pada 1960. Selepas tentera British meninggalkan Malaya (sebelum merdeka) komunis semakin bermaharajalela selama 12 hari. Batu Pahat pada masa tu jadi pusat pengganas komunis. Rumah bapak Lim Kit Siang jadi pusat komunis & mereka banyak bunuh orang-orang Melayu, bunuh askar-askar Melayu. Masa umur Lim Kit Kat 18 tahun ditahun 1960 dia dah pakai uniform komunis.

Selepas PRU ditahun 1969, masa Lim Kit Siang jadi Ketua Pemuda DAP dia lah yg mula-mula cetuskan api kemarahan hasut orang-orang Cina halau keluar orang-orang Melayu lalu berlaku pergaduhan antara kaum pada 10 Mei 1969. Tarikh 13 Mei kemuncak peristiwa berdarah 1969 itu.

Dharurat dilaksanakan sebab kerajaan Mageran (pemerintah sementara di bawah Tun Razak) nak selamatkan Lim Kit Siang dari dibunuh sebab orang-orang Melayu diseluruh negara dah marah.

Lim Kit Siang lah yang mula cetuskan sengketa lalu dia hasut orang-orang Cina halau orang Melayu dari Kuala Lumpur. Mereka merusuh disana sini. Orang Cina DAP mula cetus pergaduhan kaum bila mereka bunuh orang-orang Melayu di Setapak, Kuala Lumpur.

Kemudian Mak Minah (dulu yg pernah berlakun bersama-sama P Ramlee Syarifah Hanim, Mariani, & Mahmood Jun dalam cerita Masam-Masam Manis) mati dibunuh didepan panggung wayang Federal Kuala Lumpur.

Sehingga hari ini Lim Kit Siang:
1) Tak nak beritahu dimana dia dilahirkan. Kejap Kata lahir di Melaka, kejap kata dia lahir di Batu Pahat tapi hasil sisatan tiada rekod bukti kelahiran dia di Tanah Melayu.

2) Lim Kit Siang tak mengaku dia cetuskan pergaduhan rusuhan 1969, & kataya dia berada di Sabah masa tu. Diakhbar terpapar bukti gambar Lim Kit Siang berada di Kuala Lumpur masa rusuhan tu.

3) Lim Kit Siang tak pernah ucap terima kasih pada Tun Razak yang istiharkan dharurat untuk selamatkan dia & orang-orang DAP (yang mula cetuskan rusuhan Mei 1969) dari dibunuh pada tahun 1969.

4) Lim Kit Siang tak pernah ucap terima kasih pada keluarga Melayu Islam yang beri dia tempat tinggal masa dia & keluarga dia baru sampai dari negara China dulu.

Org Melayu Islam yang tolong keluarga dia dulu tapi dia sering benci Islam.

Fahaman Komunis dicipta oleh Rothschild (pada tahun 1789) Ketua Yahudi
Semua jenerasi Rothschild benci Islam.

Lim Kit Siang sering menipu & menipu. Kini dia dah jadi Senior Top Dog Pakatan Harapan yang merupakan pemerintah negara kita sekarang secara “Tangan Tersembunyi”

Siapa Lim Kit Siang?

Siapa Lim Kit Siang?


Rujukan:

http://pakdin.my/tag/13-mei

Loading...

154 COMMENTS

  1. Cepat ² aku mengalihkan pandangan dr membaca artikel yg berkaitan dgn pejuang yg kami((PHeewwitt) sanjungi ini. sekurang-kurangnya aku boleh la kata aku tak tahu sebab aku tak membacanya… walaupun disatu sudut didlm hatiku mengatakan Celaka sungguh ini Olang… mujurlah ramai orang Melayu ( PHeewwitt )tk tahu sgt pasal hal ni.. ataupun diorang saje tak nk ambik tahu ke atau dh jadi kura ² dlm perahu.

    • Ni memang betul., kesilapan pemimpin dahulu membawa bencana hingga ke hari ini.., patutnya biar je dia mati.. ni pi selamatkan pulak ??‍♂️
      Jadi kita harap pemimpin sekarang xjadi mcm pemimpin dahulu & jgn ulangi kesalahan yg sama… namun, kini dia dah ada kuasa & dah jadi gomen yg memerintah negara

  2. Bak kata pepatah “diberi betis hendak paha pula”.. diberi tumpang pijak kepala akhirnya. Sifat Org melayu mmg berperikemanusian dan mudah bersempati tetapi dipergunakan kelemahan itu seperti melayu menumpang di Tanahair sendiri.

  3. Anak2 muda PH di sogok dgn cerita2 sedih…fitnah dll…
    Kalau perasan….bdk2 PH suka maki hamun bangsa sendiri dan “YES BOS” pd komunis yg pandai main psykologi

  4. Pulak tu sekarang umur 18 udah bole mengundi .. bole laa derang paku otak budak senang senang ..
    Sooo pada mak bapak tu .. tolong laa nasihat anak anak tu siap siap dari sekarang .. jgn kasi tertelan dek dakyah komunis ni ..

  5. Sekadar perkongsian pertambahan ilmu…Elok luangkan sedikit masa membacanya…

    JANGAN TOLAK KEMUNGKINAN MALAYSIA BOLEH JADI NEGARA KRISTIAN. SEJARAH MEMBUKTIKAN DEMIKIAN…

    Apa dah jadi kepada Filipina?
    Dulunya Manila diperintah oleh Raja Sulaiman. Mindanao diperintah oleh Sultan Muhammad Kabungsuwan. Sekarang dah jadi negara Kristian. Disamping puluhan agama lagi di dalamnya.

    Apa dah jadi kepada Vietnam?
    Dulu namanya kerajaan Melayu Islam Campa (Panduranga, Kauthara, Vijaya, Inderapura, Simhapura). Sekarang dah jadi negara Buddha. Orang Malaysia tak tahu pun Vietnam tu dulu kerajaan Melayu Islam.

    Apa jadi kepada Thailand?
    Sebahagiannya dulu wilayah Melayu Islam dan tempat lahir ulamak Islam nusantara. Sekarang dah jadi negara Buddha. Orang Melayu dah tak reti cakap Melayu dan tak tahu tulisan jawi. Budak sekolah rendah Melayu dah percaya bahawa Kedah / Kelantan adalah asal Thailand yang dijajah oleh Malaysia.

    Apa dah jadi kepada Singapura?
    Dulunya diberi nama Temasek, tempat berdagang pelbagai rumpun Melayu. Tempat berlabuh sultan-sultan Melayu Riau Lingga. Sekarang jadi negara apa entah … Anak kita kat Johor pun tak tahu Singapura negeri Melayu Islam dulunya.

    Apa pula akan jadi kepada Pulau Batam dan banyak lagi wilayah di Indonesia? Bukan ke gerakan Kristianisasi di sana dah masuk gear 5?

    Jadi apa mustahilnya Malaysia adalah sasaran seterusnya? Depa acah kita dengan isu kalimah Allah. Ada dah sikit-sikit orang Melayu yang murtad. Depa tuntut perlembagaan yang halang penganut agama lain sebar agama depa pada orang Islam dimansuhkan. Depa minta anak-anak lahir tak de status agama. Kita berlonggar depa ke depan lagi. Kita mati dalam iman, tapi cucu cicit kita belum tentu lagi.

    Sedikit sikap hazar (berhati-hati) lebih baik dari selamba selamanya ….

    Tulisan :
    Ustaz Fauzi Asmuni

    Viralkan biar anak-anak muda kita tahu dan faham…

  6. Mana nak ada pejuang melayu skrg ni… anak melayu skrg dah tak kisah mende ni.. dorg layan weecet dan raver je skrg.. dorg tak mau ingat mende2 sejarah macam ni.. tak bagus, move on katanya!! Kalau gaduh2, dendam, racist mcm mana nak jadi raver professional? Teruskan info2 menarik mengenai rempit+raver+shuffle+video3GP supaya anak2 melayu hebat2 dimasa akan datang!!

    • Abbas Tarabbas betul tuan!! Pastikan yg betul2 telus untuk membuat pengorbanan demi tanahair kita! Pemimpin pintar+hebat+berani diperlukan untuk mengemudi anak bangsa kita! Jati diri hendaklah ditanam mulai sekarang untuk masa akan datang

  7. melayu kena cicang dlm buai olih cina komonis dah lupa ke ..mlyu ph yg x pernah pi peneng ,bukit mentajam calen park ..klu kau lgar dg cina mpos kau ..benda ni dah berlaku siap dg pedang samurai kluar ..

  8. Anti-DAP Club mcm ni lah patut berita yg dibawa. bawak lagi fakta. nyatakan tgis fucking DAP khas mmg nak menganjingkan melayu…… tapi hati2 ko kena standby backup. sebab menteri komunikasi pun geng DAPig jugak

  9. Dh kalah pilihanraya buat cara kalah.. Main isu perkauman pulak .. Lks dlm parlimen minta rci kn 13/5 knp babi2 bnumno takut tubuhkn rci .. Kau ingat rakyat bodoh bangang mcm babi2 bnumno ke ..

  10. Sikit2 maa..mula ternak aym,kta kasi mlayu mkn aym..bla mkn kyang mlyu kn lpa..kta tlg kwn ternak khirzir plk..aym myak mulah,khirzir myk utung.skg kta ternak olang plk.vesi 2018.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here